_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "
_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "

بـــوسیــدگـــی شــدیـــد دارم دکتــــــر ... !

هوالمحبوب :

مــی لـــرزم و ضـــعــف دیـــــد دارم دکتــــــر

مـــجنــونـــــم و شکـــــل بـیــــد دارم دکتـــــر

لـــب هــای مــن از تـــب جنون می ســـوزند

بـــوسیـــدگـــی شــــدیـــد دارم دکتـــــر ... !!!

اگه بخوایم از تعطیلات مزخرف و "اومدی خونمون آجیلمون رو خوردی میایم خونتون آجیلتون رو میخوریم !"و دید و بازدیدهای سرعتی و مارتن و "کی اومد خونمون و کی نیومد و کجا بریم و کجا نریم ؟"و "آمدیم نبودید!"های روی در خونه صرف نظر کنیم،شنیع ترین و حال به هم زن ترین مراسم نوروز این ماچ و ماچ مالی های مسخره است -که شما بهش میگید دست و روبوسی و دیده بوسی -که ملت تأکید مؤکد دارند به برپایی و انجامش!

یعنی اگه همه ی هم و غم ِمزخرفی و کسلی ِ نوروز را بذاری کنار و به جون بخری نمیتونی واسه خاطر ِ این مراسم فرخنده به خودکشی فکر نکنی!مخصوصن اگه در طول روز طی چند تا دید و بازدید چند فروند ماچ نثارت کنند (واحد ماچ چی میشه؟!)و هر  وقت قصد میکنی دو تا ماچ کنی یارو سه تا ماچ میکنه و تا میای سه تا ماچ کنی یارو دو تا ماچ میچسبونه به صورتت و کلن تو در هر هزار صورت کنف و بلاتکلیف میشی و صورتت اون وسط با لب و لوچه ی آویزون رها میشه و تو می مونی با ظاهری شبیه ِ"در حسرت ماچ!"

من نه فلسفه ی ماچ و موچ عید رو فهمیدم و نه فلسفه ی تعدادش که چرا بعضی وقتها دوتاست و بعضی وقتها سه تاست و اصلن کی این تعداد را مشخص میکنه که ما کلن وقتی هم با هزار زور خودمون راضی کردیم به امر ِ دیده بوسی،باس دک و پوزمون اول و آخرش کش بیاد!

اگه بخواین از دید بهداشتی و انسانی و فرهنگی حساب کنین که نباس لب و لوچه تون را هی بچسبونین به سر و صورت طرف!اگه هم میخواین بماچید(فعل امر از مصدر ماچیدن!) باس کیس میستون توی هوا باشه و اداش را در بیارید تا طرفتون صداش رو بشنوه که یعنی آی لاو یو و این حرفا!

اگه از دید احساسی و لاو و عشقولانه نگاه کنین که شما باس هر کی رو دوست میدارین اینجوری غرق ماچ و موچ کنین نه هر نه نه قمری را که از راه رسید و گفت "سال نوتون مبارک!"ماچ مثل ناموس می مونه،نباس هی ولش کنین این طرف اونطرف که!باس رووش تعصب و غیرت داشته باشین!

قبل نوروز واسه مراسم خداحافظی سر کار تا تونستیم از معرض ماچ خودمون را مصون داشتیم و سعی کردیم با دست دادن و نگاهمون نشون بدیم چقدر بهشون علاقه داریم و آرزومنده یه عالمه اتفاقای خوب براشون هستیم .واسه نوروز هم گفتیم میریم مسافرت چشممون به چش و چار هیشکی نمیفته که هی مجبور بشیم واسه فرار از مراسم ماچ مالونی بگیم :"قربون صورتتون!من سرما خوردم راضی نیستم شما هم مریض شید!"تا اونام -نه کلن مشتاقند و مصّر و پایبند رسم و رسوم-صورتت رو بگیرن بین دو تا دستاشون و بکشند سمت خودشون و سر و صورتت را تف بارون کنند با اون رایحه و شمیم بهاری ِ دهنشون و بگند:"فدای سرت!آدم از الـــی سرما نخوره از کی سرما بخوره؟!".

آقا از سفر اومدیم دیگه آخر ِ تعطیلات ِ رفتیم تا سر کوچه چارتا خرت و پرت بخریم.در و همسایه تا ما و نیش شل مون(شما بخون لبخند ملیح!)را دیدند و  "سال نو مبارک"از دهنمون شنیدند یادشون افتاده ما از لیست ماچ شوندگانشون جا افتادیم،همینجوری توی کوچه ما را غرق خجالت و کیس و میس شون کردند!اونم نه اینجور،بد جـــور!

حالا در باب ِدعاهای دختر دم بخت پسندونه شون که از خدا اونم وسط کوچه خواستند به حق پنش تن عباس آقامون بالاخره پیاده یا سواره بیاد ما را ببره بشیم خانوم خونه ش و اونم بشه سایه ی سرمون و پشت بندش هم نگاههای خیره خیره ی عابرها به دختری دم بخت و خجالتی(!!!)به دیده ی اغماض بنگرید(ختم به سکون!!)

مسئولین این سکان را به دست بگیرند و یه قانونی وضع کنند لایحه بفرستند مجلس اونم سه فوریتی برسه به تصویب اندر مباحث ِ "کیــس" تا ما از شر ِماچ و موچ های نوروزی در امان باشیم!

الـــی نوشت :

یکــمن کلن موندم کدوم نادونی بوده گفته "نه همین لباس زیباست نشان آدمیت!".آقا رفتیم سفر کردستان،جای دوست و دشمنتون خالی! در دامن طبیعت لباس کــُردی پوشیدیم هی خودمون را نگاه کردیم،هی قربون صدقه فریبایی خودمون رفتیم!والا همچین عین این آدم حسابیا شده بودیم،هی دلمون خواست عاشق خودمون بشیم دیگه قسمت نشد!(سفرنامه مون را بعدن مینویسم!)

دو ) تو را بیشتر از همیشه دوست دارم نفیــسه :)

سهـ) تولد ساغـــر و رهــا مون هم مبارک! روووم به دیوار رفته بودیم سفر و گرنه زودتر به صورت مکتوب تبریک میگفتیم :)

چاهار)من هنوز از پارسال پست دارم بذارما!فک نکنین سال نو شد باس هی حرفای نو بزنما!ما از اون نرود میخ آهنین در سنگهای خاطره بازیم ولی برای سال جدید برای شما برنامه ی ویژه ای داریم :)

+کسی یه قالب پدر و مادردار میشناسه واسه اینجا بهمون معرفی کنه؟

نظرات 21 + ارسال نظر

آییییییییییییی منم بدم میاد از این کار
حتی یک سری از اونایی که دوسشون دارم صورتاشون بیشتر موقع ها خیس عرقه و من حالم بد میشه از این بوسیدگیها با اینکه دوسشون دارم
اما نکنی هم میگن دوستمون ندارن
و کلا از این بوس کاری بدم میاد ناجور
اونم بوسیدن هر نه نه قمری

سال نو مبــــارک
رسیدن لخیر دخدره

بوسیدن حرمت داره!نباس هی لب و لوچه ت آویزون باشه و هر جا و خرج هر کسی کرد

خودمم میگم ها!

وقتی به این فکر میکنم قبل از من صورت شونصد نفر ه دیگه را هم بوسیدند حالم از خودم بد میشه
کاش به همون دست دادن اکتفا میکردند

سال نوی غزل هم مبارک :)

رویا 1393/01/16 ساعت 13:44

همیشه به سفر و خوشی.

با یه عالمه رویای خوب :)

خاتون 1393/01/16 ساعت 13:58 http://dordasttt.blogfa.com/

ای جانم ای جانم نیگاش کن این نی نی خوشگل رو
الی عزیزم دنیات شاد و خندون مثل خنده های این وروجک

ان شالا خدا نصیبتون کنه از این نی نی های خوشگل :)

سالی پر از قشنگی برای خاتون :)

roya 1393/01/16 ساعت 14:09 http://inadresselanati.blogfa.com

سلآآآآآآآآآآم بیا اول بماچمت
چطوری؟؟ عیدت پساپس مبارک
بهارتونم مبارک
ما امسال اومدیم شهر شما هی یادت بودم هی انتظار داشتم ببینمت هرچند نمیشناختمت
ولی خوش گذشت دیگه هرچند ذوق دیدن زاینده رودمون کور شد :|
میدونستم خشک شده ولی نه تا این حد

+هپی نیو قالب
این شکلک بوستون چه لبایی داره ماشالا

ماچت رو جمع کن از این وسط

شما باس قبلش خبر میدادی،یاد من خشک و خالی افتادن به چه درد میخوره آخه؟

کادویی،عیدی ای؛شیرینی ای،بستنی ای ،چیزی؟!هیچی؟؟

تازه ش من من نوروزها توی خیابون و دشت و دمن نمیرم.مگه اینکه با میتی کومونمون بریم مسافرت
+قابل شوما را نداره

این آدمایی که هوا رو بوس میکنن به جای گونۀ طرف پس چقدر دارن لطف میکنن حداقل صورت آدم خیس نمیشه :| فک کنم اینم یه قسمتی از همون تعارفاتیه که یه بار گفتی خیلی بدت میاد ازشون!

الــــــــــــــــی:* خیلی طولانی بود تعطیلی این صفحه چ خوب ک برگشتی. فقط اگه خواستی سفرنامه بنویسی اگه عکس دار باشه خیلی بهتره :) همین دیگه

حتمن عکس داره میس راوی :)اصلن کردستان و دشت و دمنش با عکس و رنگاوارنگیش قشنگ تره:)

کاش به همون در آغوش کشیدن و ادای بوسیدن رو در اوردن اکتفا میکردند.
بوسیدن مال آدمهای خاص ه.
کسی که عاشقشی.مامانت،بابات،خواهر و برادرت،دوست صمیمی ت.نه هر کسی که حتی یه کوچولو هم بهش تعلق خاطر نداری :)

شوما بیا اون پشت مراسم دیده بوسی داریم

از بغض، از اندوه، از تردید می ترسم
از اشک های رفته ی هر عید می ترسم
حوّل محوّل، منقلب کن قلب ِ سنگم را

واسع نما قلب سخیف و چشم ِ تنگم را
از روزهای غافل و مغلول بیزارم
از زندگی بر پایه­ی معمول بیزارم
از زنده زنده دفن بودن بین آدم­ها
کتمان رنج ِ زندگی، عادت به این غم­ها
بیزارم و بیزارم و بیزارم و بیزار
از این فضای مضطرب از این همه دیوار
از این همه سین، از سکوت ِ سرد بیزارم
از سین های منعکس در درد بیزارم
با سین ِ اول، از تمام ِ زندگی "سیر"م
با سین ِ دوم "ساعتی" محتوم می­میرم
با سین ِ بعدی "سرکه" هرگز مُل نخواهد شد
بی "سکّه" دنیای محبت گل نخواهد شد
با سین ِ بعدی "سنگ" اندازی تقدیر است
عمری نشستی منتظر این "سبزه" تزویر است
دنیا فقط در پاسخ ِ یک ذرّه "سیب" آمد
دنیای شوخ و بازی وآدم فریب آمد
آمد جهان سر به سر سختی و سودایی
سال ِ سکوت و سیم آخر، مرگ سرپایی
سنگر گرفتن پشت ِ سدّ سال هایی دووور
یک افتخار کهنه و مفلوک و بی منظور
سین صحیح سفره ی عیدی سیاهی بود
دنیا شبیه حال و روز ِتنگ ماهی بود

حوّل محوّل، منقلب کن قلب ِ سنگم را

واسع نما قلب سخیف و چشم ِ تنگم را...

خیلی زیبا بود باران :)

سال نوت مبارک خانووووم

سلام,گرچه وظیفه ی ما بود خدمت برسیم...
عید شما هم مبارک,خدا دخترتون رو براتون نگه داره,من از طریق شبکه ی مقدس نت روی ماهتان را میبوسم

دست و پنجه دون درد نکنه!قربون صورتتون

سال نوی شما هم جدید خانوووم :)

لباس کردی به من هم میاد ، زیاد هم میاد : )

اصن فکرش رو نمیکردم اینقدر بهم بیاد!

میدونی باس تو خونت باشه که ماشالا توی خون من و شوما هست

باهری 1393/01/16 ساعت 16:29 http://baheri54.blogfa.com/

سلام

سال نومبارک

این عکس قشنگت منو کشته...شعر زیرش رودیگه نگو ونپرس...

سال خوشی داشته باشی.

دست و پنجه ی عکاس و شاعرش درد نکنه :)

سال نوی شما هم شاد :)

سلام بر الی بانو ..
احوال خانوم ؟ 3>
ی لحظه فکر کردم اشتباه اومدم ؟!!!!
واقعا که مزخرف تر از این دید و بازدید های عید حدی نداره ...
حالا شما اضافه کن اون ته ریش های زبر و زمخت و .. بدشانسی اینجاست که هر چقدر که بخوایفقط فیگور روبوبسی رو بگیره دو دستی صورتت و میچسبونن به صورتش و بعد باید نگران جای رژ مونده رو صورت شونم باشی .. اوووووف !!!
خدا رو شکر تمامید

خدا را شکر ما دو سه سالی هست غیر از میتی کومونمون ،مشکل ته ریش با هیشکی رو نداریم.
نه فک کنی ملت واسه خاطر ما سه تیغ کردند ها!نچ!
کلن دید و بازدید رو به قهقرای تاریخ فرستادیم،هی تند تند به بهونه مسافرت،جیم فنگ میشیم

+تعطیلات نوروز خر است :)

mahsa 1393/01/16 ساعت 20:13 http://hamkhune11.blogfa.com/

سلام دوست عزیز...
قشنگ گفتی "یک قطره مرا ببوس باران عزیز..."

از این همه ابر لوس باران عزیز!

شد چهره ی من عبوس باران عزیز!

خشکید دوباره غنچه ی لبهایم

یک قطره مرا ببوس باران عزیز!

وووووووووووووووووووووووی بگردیم الی مون رو :* ای وای ببخشید ماچ نه :دی

بلی دیدمتان و بسی لذت بردیم . منم که می دونی تجربه کردم لباس محلی رو و بسی عاشق خودم شدم :دی خوبه دیگه عاشق ندیده از دنیا نمیرم :))))))))))


همه خوشحالیای عالم یه طرف ، اینکه الی... به یادت باشه یه طرف :* ای وای نه ماچ نه :دی

بعد تازه این که تو وبلاگ الی... هم جا داشته باشی دیگه اون بالا بالا بالاهااااااا
:* ای وای نه ماچ نه :)))))))))))))))

قرار شد تبادل لباس کنیم،یادت که نرفته که

لباس ما هم مثل لباس شوما گرونه که ،میدونی که

حالا سفرنامه رو که گفتم همینجور ساغر ِ که توش موج میزنه :)

شوما تو دلی ما جا دارین حج خانوم

+کلن ماچ و موچت رو ندید گرفتم

سلام الییییی
مبارک باشه امسال و سالهای بعد
اتفاقا منم سرما خورده بودم هی میگفتم آقاااااا(خانوم بودن البت) مارو نبوسید مریض میشید.اونام عین سرماخورده ندیده ها میگرفتن ماچ و موچ میکردن منم از حرصم تو صورتشون هاااااااا میکردم که بی نصیب نزامشون
ایشالا امسال همه مجردا سر و سامون بگیرن عباس آقای شما و مش سلیمون ما از راه برسن مارو بردارن ببرن سر خونه زندگی خودمون..والا مردیم از بس هرکی اومد خونمون گفت ایشالا امسال عروس شی...

ما سرما نمیخوریم،تمارض میکنیم ملت همیشه در صحنه هم کلن در صحنه اند :))
مش سلیمون بی مش سلیمون!آدم یاد ِ مستخدم ِ نه نه جونش میفته
عباس آقا باس اسمش ابهت داشته باشه
ما دعا میکنیم ،شوما هم ما رو گربه سفیده تصور کن

اگه کسی شمارو بخواد حتما جایی براتون باز میکنه
خودتون رو مجبود نکنید که به زور برای خودتون جا باز کنید
خودتو به کسی که قــدرتو نمی دونه تحمیل نکن
توهم اعجوبه بودن به سرش میزنه و با احساست بازی میکنه
نه عروسک باش و نه عروسک گردان
فـــقط خودت باش

"الهی قمشه ای"

دست شما و آقای قمشه ای درد نکنه :)

الی دیروز خوندمت
نتونستم کامنت بذارم
چقدر جالب بود وقتی گفتی بوسیدن تعصب داره همینطوری بذل و بخشش نکنید
منم حس تو رو دارم
و اینکه
حس عجیبی بهت دارم
حتی ته نوشته های طنز آلودت غم عجیبی هس
کاش حسم غلط باشه

آقا !"سلطان غم اول مادر بعدن الـــی!"

اگه یه کامیون داشتم حتمن پشتش این رو مینویسم

+بوسیدن مثل ناموس می مونه،باس جمعش کرد از توی دست و پا

احسان عیوضی 1393/01/17 ساعت 10:16 http://aivazi.ir

آخ آخ از دست بوسیدن های این جوری ... البته خب بعضی وقتها خوبه !!!! ولی فقط بعضی وقتها !!!

خب بستگی داره از طرف کی باشه

مثلن ما کیف میکنیم "گلدخترمون" کیس و لیس و خیس میکنه سر و صورتمون رو

حالا تصور کن پیرزن ه همسایه رو

آخ گفتی...اصا منم عجیب با این قضیه مشکل دارم...

مثلا نمی دونی سه تا ماچه یا دوتا.. بعد دو تا می شه سومی می مونه رو هوا
خلاصه که منم ازونجایی که معتقدم که ماچ مث ناموس می مونه تدبیری اندیشیدم براش...و اونم این که فقط لپم رو به لپ طرف می زنم تو هر بار هم وسطش می گم سال نو مبارک و از این حرفا و تعارفا که طرف فک کنه بوسش کردم...

این بسته رو به شما هم پیشنهاد می کنم...واسه من که جواب داده... امیدوارم واسه تو هم جواب بده

+ به قول دیووی توی کلاه قرمزی: ماااااااااااچ

حالا نیاند بهمون گیر بدند بگند همین شماها هستید احساس و عاطفه رو ندید میگیریدا! ولی کاش به همون دست دادن بسنده میکردند ملت.مگه اینکه کسی خودش تمایل به بوسیده شدن داشته باشه.
مثلن من خودم وقتی انتظار دارم کسی ببوسدم و نمیبوسه ،لپم را میارم جلو و میگم :"یالا!"
ولی وقتی نخوام ازش فاصله میگیرم.نمیدونم چه اصراری ِ آدم را از الطافشون میخوان سیراب کنن:)

+بسته پیشنهادیتون را امتحان میکنیم،فک کنم همراهش سوت هم بزنم رمانتیک تر میشه

eli 1393/01/17 ساعت 14:16 http://delemantoromikhad.blogfa.com

وای الی
امسال منم با این بوسا درگیر بودم
حتی الامکان دست میدادم اما بودن ادمهای گیری که حتما باید ماچ میکردن
راستی
این عکس بالا صفحت
عکس صفحه زمینه گوشیمه

یعنی عکس من روی دسکتاپ گوشیته یا عکس این بچه هه؟:)

باس کسایی که میخواند ماچت کنند را به طور نامحسوس لگد زد تا دیگه دلشون نخواد

اشکال کار اینجا بوده که بهانه ی ملایم و خفیفی مثل سرما خوردگی در ایم قوم تشنه ی بوسه اثر نمیکنه
باید مثلا بهانه میاوردی که : ببخشید من ایدز دارم، یه وقت شمام میگیری شرمنده تون می شم !
باور کن جواب میده... تازه به صورت اوتوماتیک تمام عروس شی سفید بخت شی ها هم حذف می شه

یهو بگند ایدز که با بوس انتقال پیدا نمیکنه!

نه اینکه ما کلن ماچ کنمون ملسه

اما امتحانش ضرر نداره،یه تستی میکنم

من از طرف بلاگ اسکای بی ادب
از الی بانو معذرت میخوام که کامنتمو بهش نرسوند!

به جان بچه م همه ش همین بود

من هیچیش رو برنداشتم:(

فریناز 1393/01/18 ساعت 22:38

اصن پست که نبود گوله خنده بود

اصن الی بیا جلوووووو

ماااااااااااااااااااااااااچ

یاد دیوی افتادم تو کلا قرمزی هی ماچ موچ می کرد

سایت آوازکو سر بزن قالباش خوبه همچین پدرمادر و هفت جد و آبادم داره خیالت راحت

قال الـــی :"زین پس هر کی ما را ماچ و موچ کنه ،دیوی بیش نیست!"

چشم خانوووم،سر خواهیم زد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد