_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "
_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "

من را به دره های عمیقی کشانده است ..... فهمیده ام که داد و هوارم حماقت است!

هوالمحبوب:

یه سری آدمها هستند...آدمها؟؟!!!نه!قبول نیست بذار از اول بگم!

یه سری موجودات هستند که گول اسمشون رو میخورند.یعنی خیال میکنند چون اسمشون یا عنوانشون اینه،باس هرکاری دلشون میخواد بکنند و احدی هم حق اعتراض نداره و اگرم داشت و خدایی نکرده خواست چیزی بگه یا حرفی بزنه باس بره از خدا بترسه و آتیش جهنم را به جون بخره.اصلن بعضی هاشون خودشون میشند آتیش جهنم و گر میگیرند و دودمانت را به باد میدند.میشند یه پا خدا و خدایی میکنند و همونجا قیامت و صحرای محشر به پا میکنند و دادگاه صحرایی درست میکنند و درست مثل دادگاههای ایران می ُبرند و میدوزند و مُهر رأیشون خشک نشده اعدامت میکنند!حالا کاش سرت را میذاشتند لب باغچه و اشهد خونده و نخونده خلاصت میکردند،کاری میکنند روزی هزار بار آرزوی مرگ کنی ولی نمیری!

بعضی آدما هستند....نه!آدمها نه! بعضی موجودات هستند که توهم اسم "بابا" و "مامان" میگیردشون و یادشون رفته چه جوری بابا و مامان شدند!یادشون رفته تنها دلیلی که این اسم رو یدک میکشند اینه که نتونستند جلوی دَم و دستگاه و تمایلات جنسیشون رو بگیرند و یهو خدا نه از روی میل و رغبتش،بلکه واسه اون واکنشهای درونیشون دیگه مجبور شده این عنوان را بهشون بچسبونه!اونم چون خدا روی کره ی زمینش غیر از حور و پری و انس و جن،حیوون هم میخواد!

بعضی آدمها،نه! بعضی از همون موجوداته روانی راس راسی باورشون شده هر غلطی بکنند بهشت زیر پا و روی گرده شون جا خوش کرده و خدای روی زمینند!خدا را یک سر سوزن قبول ندارند اما سوارِِ"برالوالدین احسانا" میشند و میتازونند و تو فقط باس به خدا برای تاب اوردنت و آبروت التماس کنی و همون خدای ِمهربونی ها که خیلی هم کارش درسته ککش نگزه!!اینجوریه که روی جسد له شده بچه شون می ایستند و دندونهاشون برق میزنه و بلند بلند از ته دل قهقهه میزنند که ما اینیم چون زورمون میرسه!

این موجوداتی که گول اسمشون رو میخورند و خودشون را خدای روی زمین میدونند و از بچه شون یه عقده ایه پر از درد و زجر و یک خاک برسر تمام عیار میسازند،آدم نیستند!آشغالند!یه آشغال ه واقعی که یحتمل صلاح و خوشبختیه بچه شون را میخواند و تو هم باید بهشون احترام بذاری!!!

بعدن نوشـــت :

یکــ)الــــی فقط روای ست!بیخودی شلوغش نکنید.

دو)آدم این چیزها را که میبیند دلش میخواهد میتی کومون و بانو را بگذارد روی چشم و سر و کله اش و حلوا و حلوایشان کند!

سـهـ)کمی تا قسمتی مشغله داریم.بیکاریم و همه کاره!دیر به دیر بودنمان را عذرخواهمندیم!

چاهار) هوا بدجووووووور خوب است و عجیب بوی اردی بهشت می آید و کلن خوش به حالمان.

پنجـ)حساسیت فصلی خر است!!!همین:)

نظرات 36 + ارسال نظر
لیلی 1393/01/25 ساعت 19:33 http://zangareh.blogfa.com

ن که ما آدمها در هر نقشی خصوصن در نقش پدر و مادر دیگرانی رو عقده ایی و تو سری خور و خاک بر سر تحویل بار میارن، اتفاقی که نسل به نسل رخ میده . ما هم در مواجهه با فرزندانمون همون پدر و مادری می شم که ازشون زاده شدیم . فاجعه قابیل با بیل هابیلو کشت بخش بزرگیش بر میگرده به پدر بزرگوارمون حضرت آدم بعد هم این آسیاب گشت و گشت ..
طفره نرو از این که بهشون بگی آدم . آدمن منتهی بار امانت خیلی سنگین بود .. خیلی سنگینه

بعضی ها اسم ها از سر بعضی ها زیادیه.بعضی ها را نباس به اسمی که هستند صدا کرد.به بقیه توهین میشه!

آره گمونم!بارشون زیادی سنگین بوده!!!

خب البته خدا را شکر ما مامان و باباهای خوبی داریم :)

+لیلی که اینجا باشه من باس چهارزانو بشینم و فقط گوش بدم :)

آسمان دل من باز ابریست

چه کنم آه دلم بی جا نیست

گله مند است ازین کار خدا

قدرت درک خدا در من نیست

ناله و آه و فقان از این دل

قدر صبری ست که آن در من نیست

این همه رنج و مشقت های سخت

حکمت کار خدایم در چیست ؟؟؟

علی قهرمانی

قدرت درک خدا در من نیست ...

عجب!

متانت 1393/01/25 ساعت 21:41

دختر شیرین...الی جان...دیر میخونمت ولی همیشه به دلم نشستی...بوسه

متانت متین ه خودمون . از اینکه هستی ممنون دختره سبز :)

حق با الی هس
من خودم دیدم با چشام

زیارتتون قبول خانوووم :)

اعصاب ندارم الی
اصلن ندارم یعنی ، راه حلی میدونی؟

اهوم!

بیا کمپین بی اعصابین را بزنیم با هم دنیا را به هم بریزیم :|

بعضی آدمها ....

بگذار دهانم را ببندم ....

مگه کاری غیر از این هم میشه کرد؟؟؟

با سلامی گرم
با درودی پاک
می آغازم این پیغام ...
ای طلایی رنگ
ای تورا چشمان من دلتنگ ...

خوب من
به رسم ادب و احترام خالص

ضمن تشکر و سپاس به تو نازنینم که مرا مسحور خوبی هایت نمودی و برایم نظر گذاشتی
از خدای همیشه مهربان بیکران بهترین ها را برایت خواستارم بهترین

آرزویم همه سر سبزی توست !!

بانوی آبان هر چی خوبیه که مال شماست.ما فقط الی ای بیش نیستیم خانوووم :)

ما آرزومون رنگارنگیه شماست :)

وقتی نیستی

آنچنان با خیالت سرخوشم

که نبودنت را

از یاد می برم...


گمونم خیالش هر چی هم خیال باشه،خودش که نمیشه!

ولی خب خوبه سرخوشی میاره اقلن :)

آن چنان دلم گرفته است که...

گویی ضربان قلبم...چنگی به دل نمی زند


ضربان قلبتون مستدام :)

من فکر می کنم در غیاب ِ تــــــو

همه ی ِ خانه های ِ جهان خالیست !

همه ی ِ پنجره ها بسته است !


همه ی زنگها و تلفن های دنیا هم سوخته :)

آشیان ِ تهی ِ دست ِ مرا

مرغ ِ دستان ِ تو پُر می سازند

آه مگذار ، که دستان من آن

اعتمادی که به دستان ِ تو دارد به فراموشی ها بسپارد

آه مگذار که مرغان ِ سپید دستت

دست ِ پُر مهر ِ مرا سرد و تهی بگذارد



دست و دامن ه بانوی آبانی پر گل و بلبل :)

banoye nuro ayne 1393/01/26 ساعت 02:08

نمی ترسم ز درگاه خدای مهربان، اما ...... ز برخی ازطرفداران این درگاه می ترسم

از ترس گذشته بانوووو

تا دستاتون بالاست واسه ما هم یه دعایی مرحمت بفرمایید بی زحمت:)

ادیب 1393/01/26 ساعت 08:18 http://19paknevis.blogfa.com/

سلام . دعوتید

انشالا به شادی :)

گرچه این شده عادت و نسل به نسل میچرخه اما میشه سنت شکن باشیم

میشه یاد بگیریم بچه هامون حقوقی دارن و همه چی اونطور که ما میگیم و میخوایم نباید باشه ...

مگه بچه هامون حقوقی هم دارند ؟؟؟

چه جالب! نمیدونستما

+الان که فکرش رو میکنم میبینم غلط کرده بچه ی خیره سر

هر بار که گفتم بستنی شما یه بستنی حدا حسابش کن :)

خوب پس دست و پنجه تن درد نکنه.ما تا کی بشینیم پسرمون به دنیا بیاد پس عروس؟

نجوا 1393/01/26 ساعت 11:11 http://najvaye-man.blogfa.com/

جان کلام نوشته رو میفهمم و متأسفم که چنین وضعى هست.
عکس من رو یاد آشغال هایى انداخت که به بچه دو-سه ساله خودشون هم رحم نمیکنن و امیال جنسى...پووووف
گفتن نداره. دوستى داشتم که پرستار بود و از تجاوزها و اذیت و آزارهایى که بچه هاى کوچیک از پدر، مادر، دایى، عمو... شده بودن، تعریف میکرد و چه تلخ و وحشتناک.
و خب کسانى که با تحقیر و چه و چه، رشدهاى بچه رو میگیرن و آزارها بهش میرسونن و هیچ حق بچه رو ادا نمیکنن و بدتر حق هاى‌ خودشون رو پررنگ میبینن! انگار نه انگار که "بیلَ دیگ، بیلَ چغندر"! هرچى ما به ازایى داره
با همه اینا، فکر کنم لحن نوشته کمى تند بود.
خب همیشه هم بچه معلول تمایلات جنسى نیست، گاهى معلول خودخواهى ها یا نیاز به دوست داشته شدن و خاص بودن یا چیزهاى دیگه س.
اون بچه(نوزاد)هایى که رها میشن گوشه پارک ها و اینا، محصول و معلول همون تمایلات جنسى بوده مسلما اما خیلى ها،‌ میشه هم راستا یا با شرایط دیگه
اینو گفتم، چون حکم کلى، از انصاف خارج میکنه و همه رو با یه چوب میزنه و اینطورى، جان کلام مطلب و حرف و درد شنیده نمیشه و حیفه :)

شنیدن کی بود مانند دیدن ؟

شاید حق با شماست چون خودمم واسه اولین بار بود تا خوندم از خودم تعجب کردم که اینا رو نوشتم اما...

همون شنیدن کی بود مانند دیدن؟!

متاسفانه ما جزء بیننده ها بودیم:|

همه ی خداهای روی زمین که توهم خدا بودن دارند گمونم از خودخواهیشون سرچشمه میگیره!

مرسی نجوا.توضیحاتت رو ممنونم :)

نجوا 1393/01/26 ساعت 11:14

راستى اون "و بالوالدین احسانا" نیست؟ "بر"؟!
بعدم اون آخر، به جاى ه کنار آشغال، بهتر نیست کسره بذارى؟ (کنترل+دکمه دى گمونم)
"یه آشغالِ واقعى" یا "یه آشغال ه واقعى"
کدوم بهتر و درست تر؟
ببخش اگه مثل معلم املاءها. ولى دوست دارم بى اشکال نوشتن و اینکه راحت تر هم بشه خوند :)

اینم خصوصى ه. تیک هم که نداره. خودتون حواس تون باشه که من در گوشى گفتم :)

الان که آدرس نذاشتی با اون یکی نجوا قاطی میشه و گمونم چون قرار به خصوصی بوده همون بهتر که قاطی بشه.

به جان بچه ی یکی مونده به آخرم نمیخواستم کامنت فروشی کنم و بذارم علنی بشه اما خواستم توضیح بدم.هم به نجوا هم به همه ی نجواها :)

اهممم....بسمه تعالی

راسش من باب کسره و "هــ" آخر که بهش میگیم "ــِ" تنها که نوشته میشه اما خونده نمیشه و عنوان این وبلاگ که چرا "من دختره خوبی ام!؟" نه "من دختر ِخوبی ام!" زیاد سوال شده و حتی یادمه یکی از گردن کلفتهای روزگار و بچه های خفن دانشگاه و صاحب چند اثر و مثر کلی باهام بحث کرد و گفت در شأن و شخصیت سواده یک تحصیل کرده نیست با این مدل نوشتنت!!!

ما هم ضمن عرض ادب و احترام و اینکه حق با شماست که دقیقن هم حق با شماست عرض نمودیم من وقتی که مینویسم نمینویسم،دارم تعریف میکنم و دقیقن جای سکته ها و توقف ها زوور میزنم جوری بنویسم که حرف زدنم مشخص باشه نه نوشتنم.تازه شم نه اینکه کلن الی هستیم و ادعای خوبیمون هم میشه خیر سرمون رسم الخطمون عین خودمون بی اصل و منطق ه :)

واسه همین بیشتره کسره ها "ه" میشه و گاها وقتی نوبت سکته در خوندن میشه اصن از بیخ و بن جدا مینویسمش اما خب زور میزنیم در نامه های مکتوب و اصل بروکراسی اداری نشون بدیم سواد موادمون درست و درمونه،اونم برای حفظ ظاهر!!!

++ و اما اون حدیثه.راسش این حدیث رو از شعار هفته ی کلاس چهارمم یادم بود که هی سر صف دهن گشادمون را باز میکردیم و جیغ میزدیم و تکرار میکردیم پشت سر اونکه میخوند.الان که گفتین رفتیم زدیم گوگل و هی فحش دادیم به عاطفه اسدزاده که اون روزا این شعار هفته را اشتباهی به خوردمون داده،دیدیم نه بنده خدا الکی فحش خورده و باس برم توی بیابونا بزنم توی سر و مغزم و توبه کنم،چون درست میخونده طفلک.حرف شما هم متین چون یه عالمه "بالوالدین" هم روئیت شد و مستفیض شدیم:)

+++گفته بودم عاشق دقت کردنهای دقیق و حرف زدنهای درست و درمونم؟مرسی نجوا که خوبی :)

mamad 1393/01/26 ساعت 12:02

از بس به ماه چــشم تو پر میکشم٬ شبی

آخر پلنگ می شوم از این تلاشها

ای پلنگ از کوه بالا رفتنت بیهوده است

از کمین بیرون مزن امشب شب مهتاب نیست

زهره 1393/01/26 ساعت 12:16

کم نیستن این حیونای دوپا
داره نسل اینجور مادر پدرا زیادم میشه
بیچاره طفل معصومای که زیر دست این ادما قد می کشن و سقف فهمشون اندازه مادر باباشونه
:)
ما سعی می کنیم مادر خوبی باشیم که یه روزی بچم به خداهه بگه خداهه بهشت واسه مادر من کمه یه جا بهتر می خوام براش

یعضی هاشون زور میزنند که سطح فهمشون اندازه نه نه باباشون نباشه،شما هم دعا کنید

اگرچه من میگم کاش اندازه ی اونا بشه و حتی کمتر از اونا که کمتر درد بکشند.آدم هرچی نادونتر گمونم راحتتر!!

شما که کلی ماهی مامان زهره :)

سلام سال نو مبارک
خیلیا اینروزا گول خودشونو میخورن الی جان

سال نوی شما هم مبارک آقااا :)

شوخ شب 1393/01/26 ساعت 23:21 http://shokhi.blogsky.com

در راستای پست: ... این منم طاووس علیین شده... !

در راستای راستا: سلام الی، ای دختره خوب :)

در راستای ظهورتون:کوجا بودین شوما؟

خب .. چه میشه کرد با این جماعت...

گمانم هیچ !

چون کاری هم بکنی اوضاع خیم تر میشه.اونی هم که کاری میتونه بکنه فقط نشسته و نگاه میکنه :)

ط¹ظ…ظˆط±ط¶ط§ 1393/01/27 ساعت 12:48

یعنی امان از دست این بعضی ها که ادمو کلافه میکنن
الی در چه وضعیتی خوبه خوشه سلامته هوعععععع

الی همیشه خوبه .گمونم در وضعیت سفید و شایدم سبز :)

رویا 1393/01/27 ساعت 16:45

چقدر این پست را خوب می فهمممم..
نمیدونم تقصیره کیه ..من ..مامان...بابا...یا شاید خدا..
نه خدا که نمیشه اشتباه کنه .بس ایراد کار کجاست..این درد از کجاست..?????

مطمئنم که خوب میفهمیش رویا.

بهتره اصن به روی خودمون نیاریم که اشتباهی به دنیا اومدیم.اون اشتباهی به دنیا نیورده ها.ما اشتباهی به دنیا اومدیم!!

رویا 1393/01/27 ساعت 16:48

برای بقیه ی پستات هم ...
چه خوب که سفر رفتی...سفر چه شکلی میشه؟؟؟؟شهر بازی چی؟؟؟
لعنت به زندگی...لعنت...

سفر یه چیزیه مثله خیار!

بستگی داره کی اون سر تلخش رو بخوری!

شهر بازی عین ه این عکس ست.حتی اگه نرفته باشی هم با دیدنش هیجان زده میشی :)

http://s5.picofile.com/file/8120368892/happy_women_s_day.png

روز ِ همه ی مامان ها مبارک :)

برم ببینم من چحوری هستم الی این پستت خیلی هااا رو میبره زیر سوال


بزار برم فک کنم و ببینم منم از این مامی ها هستم یا نه

گمونم تو مامان خوبی باشی.

از خاطره ها و قصه های رضاتون میشه حدس زد که چقدر مامان خوبی هستی :)

تولد بانوی دو عالم آبروی اهل جنت بر تمامی رهروان فاطمه زهرا مبارک و هر روز سال در پناه حضرت باشید انشاالله

روزت مبارک [بوسه]

روز خودتون مبارک.

من هنوز مامان نشدم هنگامه سلطون

الی ... جمع کن این عکسو ...

من دستم بند ِ.میخوای تا نرفتی شوما جمعش کن

کسی باور نمی کند

لبخندش می توانست

پلی باشد

که جمعه را

به همه ی روزهای هفته

پیوند بزند


والا ما که روزهای هفته مون همه ش قاطی پاتی شده.

اون یکی لدفن بیاد به لبخند بزنه روزهامون رو تفکیک کنه.

با تشکر :)

چه بده که این القاب مفت و مجانی به دست می‌آد. اگر قرار بود واسه‌ش یه گواهی ارائه بدن وضع اینطوری نمی‌شد.

بعدشم بوووس بهت الــــــــــی :**

اگه قرار بود واسش گواهی نامه بدند نصف بیشتر جمعیت روی کره ی زمین در حسرت مادر و پدر شدن بودند.

بازم اونجا تک ماده و مشروط شدن کار خودش رو میکرد اما بعضی ها ...

+دلم واسه میس راوی مون تنگ شده بودها.روز مامان فاطمه مون هم مبارک :)

سلام الی جان
من این پستو خوب میفهمم
چون گاها این بچه ها را دیدم و باهاشون سر وکله زدم
متاسفانه دود غلط زیادی والدینشون هم به چشم این بیچاره ها رفته و اغلب مشکل دارن و وقتی مشکلاتشون ریشه یابی میشه خودشون تقریبا بی تقصیرن

+کاش تا بالغ نشدیم بچه دار نشیم...والد بودن کافی نیست

تقصیر خودشونه که به دنیا اومدن!!!!!!!!!!!!!!

والدین خودبالغ بین و خودگنده بین کم نیستند :)

خودت خوبی نرگس؟

خوبم عزیزم..ممنون

خدا رو شکر :)

نجوا 1393/01/31 ساعت 13:51 http://najvaye-man.blogfa.com/

خب همون نجوا م که قبلش کامنت داده بود و بعد خواست خصوصى بگه مثلا اگه فرض اشکال بشه،‌ درگوشى و دوستانه باشه :)
بعد اینکه میفهمم چى میگى که دوست دارى خوندن هم راحت تر شه، ولى بعضا خوندن سخت تر میشه.
پیشنهاد من، بین کلمه با ه استفاده شده به جاى کسره، یه فاصله بده. خودم گاهى این کار رو میکنم. اینجور نه ساختار کلمه به هم میخوره، نه سخت تو میشه. رسم الخط هم برا خودت خواهى داشت :)
و بالوالدین احسانا رو من از آیه قرآن گفتم. فکر کنم تو بقره و انعام رو دیدم

حتمن زوور میزنم استفاده کنم ولی اگه یادم رفت یادم بنداز،نه من یه کم آلزایمر دارم.واسه این میگم :)

اهوم.توی سرچ دیدم توی سوره های قران اما توی حدیث امام سجاد هم دیدم "برالوالدین" رو :)

میگما دست و پنجه تون خیلی درد نکنه ها

RAHIM 1393/01/31 ساعت 18:40 http://WWW.RAHIMJAN.BLOGFA.COM

سلام وب زیبایی داری ازش استفاده کردم واقعا دمتون گرم اهنگ جدید گذاشتم حال کردی گوش کن مرسی

من هی میگم این وبلاگ کاربردیه باز این معاندین بگن نه!

بفرما!از وبلاگم استفاده کردند و فرمودند زیبا هم هست به غایت!

باز بگین الی بــَده

...و بچه ای که در چنین محیط بزرگ شود.
وحشتناک است.

بچه هه وحشتناکه؟

یعنی ازش میترسین یا باید ازش بترسین ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد