_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "
_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "

یک روز مــُحــَــرَم نشـــــود این رمــــضـان هــا ...

هوالمحبوب:

لـب تشنگی از حرمـت و حرمـان دو مقـام است

یک روز مــُحــَــرَم نشــــود ایـــن رمضــــان ها

همین دیروز بود،غرغر زنون تر از همیشه دم دمای افطار از سر کار به سمت خونه قدم میزدم و داشتم جمع و تفریق میکردم چند روز دیگه از ماه رمضون مونده و چند روز دیگه باس روزه بگیرم که یهو یادم افتاد همین دو سه ساعت پیش که دهنم تلخ شده بود و ترسیده بودم روزه م باطل شده و بغضم گرفته بود،واسه خاطر اینکه ناراحت نباشم بهم گفته بودی :"از خدااات باشه روزه ت باطل شده و میتونی بری افطار کنی و من اگه بودم خوشحال میشدم و به جاش قضاش رو زمستون روزه میگرفتم که روزها کوتاهتره و خنک تر ."و من گوله گوله اشک میریختم توی اتوبوس و میگفتم ولی من که قورتش ندادم و  زور میزدم پشت تلفن فین فین راه نندازم و چشمم به چشم اونایی که بهم نگاه میکردند نیفته که بخوام خجالت بکشم و وقتی گفتی روزه م سر جاشه و باطل نشده ذوق مرگ شدم و بال در اوردم و ملت به خل بودنم یقین کردند و رووشون رو ازم توی اتوبوس برگردوندند.

دم افطار بود و به خودم و این هوای گرم لعنتی و تشنگی غر میزدم و به این فکر کردم که خودِ روزه زیاد سخت نیست اما اگه این تشنگیه نبود،اگه این گرماهه نبود ،اگه میشد یه عذر شرعی مرعی جووور کرد یا یه مسافرت که بهونه دستم باشه و قضای روزه هامو زمستون بگیرم که روزهاش کوتاهتره و گرماش کمتر،اگه میشد...

که نمیدونم چرا خدا دلش خواست اون لحظه از خجالت بمیرم که چشمم رو انداخت به آب سردکن ِکنار نونوایی که نوشته بود "یا حسین " و من یاد یه جایی و یه روزی و یه آدمای ِ تشنه ای و یه گرمای هوایی افتادم و اینقدر از خودم خجالت کشیدم که نگـــــو...!

الــی نوشت :

یکـ)ماه رمضونتون مبارک!

دو)چرا اینقدر این دستخط قرآن ها بـَده؟آقا این خوشنویسیه یا قرتی نویسی؟کلن به جای تدبـّر در آیات مشغول تدبـّر در این هستیم که کسره و فتحه و ضمه ش دقیقن روی کدوم حرف باس باشه؟!

سهـ)بر شما باد دعا در این ایام برای دختری به نام الـــی و وابستگان.لدفن!

نظرات 19 + ارسال نظر
دارا 1393/04/12 ساعت 16:58

یه همکار داشتم فرانسوی اما عرب لبنانی الاصل
ایشون می گفت تهران کلانشهره. من اگر برم خونه و برگردم محل کار، روزه نمیتونم بگیرم. خلاصه کاری کرد که 10 شبانه روز ، در محل کار امکان زندگیشو فراهم کردن تا ایشون مجبور نشه بره و بیاد و روزه اش باطل نشه!

ما همکارای ایرانی، نگاهی بهم میکردیم که اینا مسلمونن یا ما؟
--
میگم که ما رای دادیم ها! ولی گویا نباید میدادیم! چون از سایتشون ریموو شده!

واعظی پرسید از فرزند خویش
هیچ می دانی مسلمانی به چیست؟

صدق و بی آزاری و خدمت به خلق
هم عبادت هم کلید زندگیست

گفت فرزند:زین معیار در شهر ما
یک مسلمان هست آن هم ارمنی است

البت ما اگه از این قیافه ها برای صاحب کارمون بگیریم با اردنگی میندازندمون بیرون میگند تشریف ببرین خونه روزه تون رو بگیرین.شرط اولش اینه خارجی باشی :)

+من قبلن نظرتون رو خوندم و همین الان هم پیگیری کردم،منتظر جوابم.البته از نظر من این قضیه فقط فان بود و هست ولی در صورتی که نظرتون رو برنگردونند من به صورت جدی از این فان انصراف میدم:)

zahra 1393/04/12 ساعت 18:04 http://zahra-yas9919.blogfa.com

سلام...وب زیبایی داری.
ب منم سر بزن

صاب تشریف باشین

روزت مبارک
روزه اختیاری باحالتر بود تا واجبی

اونوقت اگه اختیاری بود کلن کی حالش رو داشت بگیره؟!

روز خودتون مبارک :)

متانت 1393/04/12 ساعت 20:03

دختر شیرین...الی ناز...برو سایتtanzil.net..اینجا میتونی هر قاری رو که مایلی و با هر ترجمه ای که دوست داری انتخاب کنی هر ایه رو با معنیش برات می خونه...میتونی رو موبایلت هم دانلود کنی....بوسه

چشم و مرسی متانت ه متینه خودم :)

باس بذارم روی موبایلم،سیستممون کارت صوتیش مرده :)

چه دل قشنگی داری تو... چقدر به سادگی دلت حسودیم می شه

آقا رووم سیاه اینا همه ش ریااست،شما باور نکن:|

زهره 1393/04/12 ساعت 22:59

آیا این که من نه گرسنه می شوم نه تشنه نشانه این است که روزه ام صحیح نمی باشد؟
اصلا خدا رو شکر نمی فهمم....منی که تا دیروز دو تا ظرف نمی شستم می گفتم خستم....این چند روز هم ظرف می شورم هم کار می کنم هم غذا می زارم هم قراره از پس فردا بشینم سر درسمو...انگار خدا هزار برابر بهم انرژی داده
راستش من اصلا درک نمی کنم ادمی که میگه حال نداره و تشنه اس گشنه اس....:))
تازشم دعا دعا می کنیم هیچ عذری نباشه که مجبور بشیم یه روزشم بخوریم
شاید من جزو همون دست ادماییم که امام علی گفته جز گرسنگی و تشنگی چیزی از روزه نمی فهمن
دعا می کنم....دعا میکنم که خدا برات خوب ترین ها رو رقم بزنه

خوش به حالتون کلن :)
کی گفته هر کی گرسنگی و تشنگی رو نفهمه روزه ش قبول نیست!وا!!

والا ما هم روومون سیاه شیطون رفت توی جلدمون واسه اون آرزوهای مسخره مون :)

مرسی زهره مون :)

پریــ آ 1393/04/12 ساعت 23:28

سلام
میشود یک چیزی بگویم؟....آن شعری که برای مسابقه خوانده بودین واقعا خیلی قشنگ بود...البته باید بگم صدایتان خیلی خوب بود به دل من خیلی نشست(وقتی میگویم خیلی یعنی خیلی بیشتر از خیلی)ممنون:)

حالا بذار من یه چیزی بگم در گوشت :
راسش اصلن از اون کارم خوشم نمیاد!فقط چون همه ازش تعریف کردند گذاشتمش واسه اونجا!ولی خودم با اون "ولش کن هیچ "آخرش که عین میت ها میگم اصلن کیفور نمیشم :)

مرسی پریا!نوش روانت خانووووم :)

مهری 1393/04/13 ساعت 02:33 http://barani1211.blogfa.com

خوش به حالت که وقتی یادت میره..یکی هست که یادت

بیاره کجای خودت ایستادی و روبروی کی ایستادی


ماه رمضان ت پرازبرکت

خوش به حال اونا که همیشه یادشون می مونه نه مثل ما که هی یادمون میره هی یادمون میاد بعدشم انگار نه انگار:|

این از اون ماه رمضونای سخت و طولانیه....(برای خودم عرض می کنم)
انشاله که برای شما خوش و بهاری باشه...
هم رنگ اجابت...

مامای الـــی ...!

وقتی واسه تو طولانی و سخت باشه اونم توی اون دما و هوا مطمئن باش یادت که میفتم واسه منم سخت تر از سخت میشه :|

+هم رنگ اجابت...

پریــ آ 1393/04/13 ساعت 14:30

ولی خب من که خیلی صداتو دوست داشتم خیلیم کیفور میشم هر وقت گوش میدم...ایشااله دفعه بعد همونی بشه که خودت دوست داری

مرسی پریاآآآآآ
یاد شعر بنیامین افتادم که میگفت پریااااااااااااااااااااااای دریا....من امشب می میرم...
یادمه شبای پونزدهم هر ماهه اون سال این آهنگش رو میذاشتم و راس راسی فکر میکردم تا آخر آهنگ میمیرم:|
نوش روانت پریا و ممنون.اونم یه عالمه :)

خب خط عثمان طه بخون ایناییم که گفتی نداره:دی

الی ینی روزه گرفتناتم باحاله ها:دی

ایشالله که قبول باشه

و بر شما هم باد دعا کردن در حق ما و رگبارمان و متعلقات وابسته:دی

والا ما عمر و عثمان و عمروعاص و طاها و یاسین و اینا نداریم!دو تا قرآن داریم تو خونه مون همچین قر داده موقع نوشتنش طرف که یهو میبینی یک ساعت زل زدم به کلمه هه به هشتاد روش موجود فتحه و ضمه و کسره ش رو جا به جا میکنم هی هم با معنیش چک میکنم ،آخر دست هم به خدا میگم بالاخره یه کدومش درست بود دیگه،همون درسته رو قبول کن!!!
از شمام قبول باشه خانوووم.اصلن توی این تابستون همین رگبار میچسبه و بس :)

پریــ آ 1393/04/13 ساعت 19:43

یه چیز دیگه بگم....؟یادمه یه استاد داشتیم که می گفت هیچ وقت نگران این که قرآنو اشتباه بخونید و خدا ازتون قبول نکنه نباشید چون هر وقت قرآن بخونید اگه اشتباه خوندین فرشته ها درستشو می برند برای خدا :)

خدا موقع قرآن خوندن فرشته هاش رو فرستاده مرخصی و خودش نشسته درست روبروم و ریسه میره از خنده وقتی زووم میکنم روی کلمه هاش و هی بهم میگه کوووتاه بیا دختر!من زیر بار نمیرم :))

+گمونم استادتون راس گفته ولی باز من زیر بار نمیرم

مرسی پریاااااااااا

نگار 1393/04/13 ساعت 21:44 http://chand-khat.blogfa.com/

ماه رمضون همه چیش دوست داشتنیه به جز گرما و تشنگیش...

الی نوشت 3 رو لطفا برای ِ منم اجرا کن الی جونم...

نگار...
پارسال این موقع چه سریالی رو میذاشت؟
فک نکن نگار یادم بره هیچوقت :)

پریــ آ 1393/04/13 ساعت 23:12

ولی من فکر میکنم با این دل پاک و بزرگی که تو داری خدا همه جورشو ازت قبول میکنه خانومی

ای بابا!پریا خانوووم دل پاک کوجا بود؟
:)

نگار 1393/04/14 ساعت 02:08 http://chand-khat.blogfa.com/

الی؟
الی ِ دوست داشتنی ِ من...
می دونی امسال چقدر به تو و اون سریال فکر کردم؟
می دونی امسال چقدر همه چیز عوض شده و چقدر تلخ شده؟
اونقدر که منو هم تلخ کرده؟
واااای الی...
چقدر خوبه که یادته بانو...

امسال به جاش "مدینه " داریم :)
تمومه دنیا هم ازش بد بگند و بهش بخندند من با عشق تماشاش میکنم .تازه یاد تو هم می افتم هی تند تند :)

+تلخی بنوش و تلخ فرو ده که باز هم
دندان قند خوردن ما در نیاده !
ایشالا به امیده شیرینیه آخرش :)

بهت قلم قرآنی، یا فایل صوتی پیشنهاد می کنم الی:دی

اینطوری راحتم می شی

دیگه درستشو می خونی:دی

فک کنم خودمم بهش فکر کرده بودم فقط نتونسته بودم .
نه اینکه ما کارت صوتی نداریم.واسه همین :)

نگار 1393/04/15 ساعت 00:01 http://chand-khat.blogfa.com/

مدینه خیلی دوست داشتنی ِ ...
عشق می کنم وقتی نگاش می کنم...با اشک هاش اشک می شم...
چقدر این روزها من و تو بهم فکر می کنیم دختری

من "مدینه "م نگار
دلم میخواد باشم
زور میزنم باشم

بارانی ترین 1393/04/15 ساعت 20:02

تکلیف من که نه گشنم میشه نه تشنه چیه؟!
میشه از مرجعتون واسه ما هم استفتاء بگیرین؟!!

ما هنوز به سن تکلیف نرسیدیم مرجع برامون واجب نشده خانوووم :)

برشماهم مبارک
هوالشاهد

و به همه ...

هوالمحبوب :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد