_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "
_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "

چه خــــوب می شـــــود از نخـــــل چشمتـــــان امشـــــب ...

هوالمحبوب:

چه خــــوب می شــــود از نخـــــل چشمتـــــان امشـــــب

 بـــرای ســــفــــره ی افــــطــارمــان دهـــی خـــــرمـا...!

خرمای سفره ی افطارمون با تو.اونم وقتی که توی چشمهام نگاه میکنی و من از نخل نگاهت تند تند خرما میچینم و...

گمون کردی تند تند خرما میچینم و میخورم؟نــــه!

نامرده اونکه خرمای نخل نگاهت رو بچینه و اونقدر سخاوت نداشته باشه که همون خرما را همونجور که دلت میخواد و بهش گفتی که یه زن خوب باید دَم افطار چنین و چنان خرما تعارف مـردش بکنه،با دستای خودش توی دهنت نذاره.

من یه خروار شرمنده و خجلم که پیشت نیستم و تو به جای خرما با اون همه عطشت با آب افطار میکنی.تو بگو چه طوری دلت میاد من خرما چین نگاهت نباشم و سفره ی افطارم بدون خرما بمونه؟!


نظرات 11 + ارسال نظر
گیسو 1393/04/13 ساعت 15:29

سلام الی جان
نماز و روزه ی شما قبول خانوووووم
سر نماز روی اون جا نمازی که خیلی دوستش داری منو هم دعا کن .
الی جان
حلیم بادمجون . شله زرد . زولبیا و بامیه و گوش فیل. آش رشته . حلوا . خرما . نون و پنیر و سبزی . چای شیرین و انا انزالنا و ... سر سفره موقع باز کردن روزه همه نوش جانت .

چقدر دلم همه ش رو خواست :)

نماز و روزه ی تو هم قبول خانووووووم :)گل گیسو رو نمیشه آدم یادش بره.تو هم من رو دعا کن ،باشه؟؟

زنده باد بانو الی !
سر فرصت میام و این الی نوشت ها رو می خونم .

ایام به کام آقااااا :)

مهری 1393/04/13 ساعت 21:42 http://barani1211.blogfa.com

الیییی جانم ..سرسفره افطارخیلی دعام کن ..خیلی

یه دوست داشتم کلاس سوم ابتدایی.اسمش مهری بخشی بود
با اینکه درسم ازش یهتر بود اما مامانی همیشه سرکوفتش رو بهم میزد
چون یه بار از پنجره آشپزخونه شون صداش رو شنیده بود که گفته بود به مامانش هنوز غذا رو نپخته!
آخه من اون روزا غیر از غذا خوردن کاره دیگه ای بلد نبودم
حتمن یادم می مونه تو رو مهری .تو منو یادت نره ها :)

نگار 1393/04/13 ساعت 21:45 http://chand-khat.blogfa.com/

وااای الی...
چقدر دوست داشتنی بود این پست...
درست مثل ِ خودت بانو...

دوست داشتنی تر از اسم نگار هم مگه هست؟:)

سلام اول از همه ممنون بابت ارسال لینک :)
دوم اینکه من نظر دارا رو حذف نکردم !!! اصلاً من نظر هیچ کسی رو تا زمانی که واقعاً چیز ناشایستی توش نباشه حذف نمیکنم حتی اگر حاوی نقد تندی باشه ! نظرات دارا که اتفاقاً خیلی هم دوست داشتنی بود !!!
اینکه میگید حذف شده باعث تعجبم شده !!! نمیدونم چطور این اتفاق افتاده !!

پس لدفن یه پیگیری کنید ببینید کجا افتاده بذارید سر جاش!
ما رو رأی ها و کامنتای آدمای زندگیمون غیرت داریم
با تشکر :)

زهره 1393/04/13 ساعت 23:14

اول خندیدم
بعد فک کردم خوب بعضیا چش رنگی باشن
خرمای رنگی رنگی داریم عایا؟
بعد فک کردم به اب
اخ که اب وقتی تشنه باشی چقد می چسبه....
اب مثلا اب زمزم باشه یا همین سقا خونه امام رضا
یعنی دم افطارت تو حرم باشی بخای با اب و خرما افطار کنی یا خیلی گرفتار باشی این روزا تو بیت الله باشی اخ
بعدفک کردم به راه دور
به فاصله
به نبودن ها
به دور بودن ها
بعد بغض شدم
افطار نه....
سحر یه حس دیگه ای داره
کلی ناز ریخته تو چشمای خواب الود
+راستش نمی خواد شرمنده باشی چون من هیچ وقت با اب افطار نمیکنم
دل اومدن نداره که گل دختر با بامیه افطار کن :))
++الی یه سوال تو میدونی چرا من میام پیشت انقده حرف دارم هی میگم دختر کم حرف بزن نمیشه دیگه
تو لحظه های خوش اللهم انی اسئلک....اگه یادت موند و دلت خاست ....بگم چی می خام؟

افطار من خرما نداره،زولبیا و بامیه هم نداره،آش شله قلم کار و حلیم بادمجون و آب جوش و نبات داغ و "ربنا" هم نداره.نخل نگاه نداره."قبول باشه!" نداره.
درست مثل سحرها که اللهم انی اسئلک نداره و "یعنی چند دقیقه مونده تا اذان "نداره."چشمای خواب آلود و ناز نگاه هم نداره.
ولی تا دلت بخواد دعا داره و بغض و حسرت:)
از یادم نمیری زهره.شک نکن:)

ساره 1393/04/13 ساعت 23:24 http://naardoone.mihanblog.com

گیرند همه روزه و من، گیسویت
جویند همه هالال و من ، ابرویت

از جمله ی این دوازده ماه تمام
یک ماه مبارک است و آن هم رویت

تا دهن بسته‌ام از نوش لبان، می‌برم آزار

من اگر روزه بگیرم رطب آید سر بــــازار...

دلت پراز دوستی و دوست داشتن..روزگارت همیشه با "او" و اردبیهشتی دختره خوب و تولدت هزاران بار مبارک

و قلمت توانا:)

یه عالمه ممنون خانوووووووووووووم :)

دعامون کنیدها :)

خوندم . از این که می نویسید و از احساس شعر خیس و تر هستید خوشحالم بانو . برای استمرار اندیشه تون دعا می کنم و امیدوارم هر آنچه در بخت دلت و در کتاب عقلت نوشته شده آزاد و رها بشه تا من بخونم و لذّت ببرم . شاد و سلامت باشی کنار عزیزانت !

ممنون آقاااا :)
خوشحالیم از خوشحالیتون .یه امید یه عالمه اتفاقای خوب :)

اگر کسی تو را با تمام مهربانیت دوست نداشت ... دلگیر مباش که نه تو گناهکاری نه او

آنگاه که مهر می ‌ورزی مهربانیت تو را زیباترین معصوم دنیا می‌کند ... پس خود را گناهکار مبین
من عیسی نامی را می شناسم که ده بیمار را در یک روز شفا داد ... و تنها یکی سپاسش گفت!!!
من خدایی می شناسم که ابر رحمتش به زمین و زمان باریده ... یکی سپاسش می گوید و هزاران نفر کفر !!!
پس مپندار بهتر از آنچه عیسی و خدایش را سپاس گفتند ، از تو برای مهربانیت قدردانی می کنند.
پس از ناسپاسی هایشان مرنج و در شاد کردن دلهایشان بکوش... که این روح توست که با مهربانی آرام میگیرد
تو با مهر ورزیدنت بال و پر میگیری ...
خوبی دلیل جاودانگی تو خواهد شد ...
پس به راهت ادامه بده
دوست بدار نه برای آنکه دوستت بدارند ...
تو به پاس زیبایی عشق ، عشق بورز و جاودانه باش...

و ما دوست داریم چون دلمون میخواد
بقیه که دوست ندارند خوش به حال خودشون و دلشون :)

خطای 404_ not found ....

نیتت رو صاف کن مهرگان.قصدت قرب الهی باشه،درست میشه :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد