_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "
_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "

نــــور تـــویی،ســـور تـــویی ،دولـــت منــــصور تـــویــــی ...

هوالمحبوب:

یَـــــا نُــــورَ الــــــنُّورِ

 یَــــا مُنَــــــوِّرَ الــــــنُّورِ

 یَـــــا خَــــالِــــقَ النُّــــــورِ

یَــا مُــــدَبِّـــــرَ الـــنُّـــــــــورِ

 یَــــا مُـــــقَـــــدِّرَ الـــــنُّـــــورِ

یَـــــا نُـــــــورَ کُــــــلِّ نُـــــــــورٍ

یَــــا نُــــــورا قَـــبْــــلَ کُـــلِّ نُــــورٍ

 یَــــــا نُــــــورا بَــــعْــــدَ کُــــلِّ نُــــورٍ

 یَــــا نُــــــورا فَــــــوْقَ کُـــــــلِّ نُــــــورٍ

 یَـــــا نُــــــورا لَـــــیْــــــسَ کَـــــمِثْـــلِهِ نُـــورٌ 

من این" نور... نور ... نور..." شنیدن و بعد از یک عالمه مولای یا مولای"أنت القوی و انأ الضعیف و هل یرحم الضعیف الّا القوی "گفتن را زیادی دوست دارم.

آنقدر که پر از شوق شوم،آنقدر که پر از بغض شوم،آنقدر که پر از نور شوم،آنقدر که با بغض و اشک لبخند بزنم.

اصلن کاش از میان تمام جوشن کبیرها و مولای یا مولای های مناجات او،این دو فراز را به نام من سند میزدند تا تمام آدم ها موقع شنیدن و گفتنش هی تند تند یاد الـــی بیفتند.

نظرات 21 + ارسال نظر
خاتون 1393/04/28 ساعت 12:44 http://dordasttt.blogfa.com/

گل و بلبل

شاید خداوند صحرا را خلق کرد تا انسان بتواند با دیدن نخل تبسم کند!

شایدم خلق کرد تا وقتی گل اومد بهار اومد بریم به صحرا

متانت 1393/04/28 ساعت 14:04

دختر شیرین...الی ناز...دیشب تو هم بودی در انتهای بند بند جوشن کبیر...لذت میبردم وقتی ازخیلی ها توی ذهنم میزبانی میکردم

چقدر خوشحالم از بودنت متانت پر از متانت

شما میزبان بی نظیری هستی ها

سلام الی
منو ببخش که ازت بی خبرم
عباداتت قبول
وقتم کمه نت نمیام وقتیم میام فقط فرصت میکنم وبلاگهای بروز شده بلاگفارو بخونم امسال فرصتم خیلی کم بود هیشکی نیست بگه زن ارشد به چه دردت میخوره..فکر کن در استانه بازنشستگی ارشد بخونه ادم..ولی هیچکدوم از اینا باعث نمیشه تو و قلب مهربونتو فراموش کنم...التماس دعا

مامان نرگسم ارشد میخونه

تازه میخواد دکتری هم بخونه

به درد میخوره حاج خانوم

به درد میخوره.غر نزن

رضا 1393/04/28 ساعت 19:00

سلام. فردا شناسنامه و مدارکتا بیار دفتر ثبت. حاج آقا منتظره برا کارا سند!
زودترش زنگ بزن که بگم برات چایی نبات هم بذاره سردیت نکنه :-؟

من چایی نبات خور نیستم،زحمتتون میشه

یه لیوان شربت کفایتمون میکنه آقا :)

پریــ آ 1393/04/28 ساعت 22:41

نمی دونم چرا دیشب وقتی سرمو به دیوار تکیه داده بودم توی تاریکی یاد الی افتادم :)

همه ی توی تاریکی یاد الــی میفتند

کی بشه موقع نور یادمون بیفتند

پریاااااا

ن 1393/04/28 ساعت 22:57

از پارسال که فهمیدم این فراز رو دوست داری هربار این فراز خونده شد تو این دو شبی که گذشت ناخود آگاه تو اومدی تو ذهنم...
و دعا کردم برای ِ تویی که می دونم بهترین می شی تو خواسته ای که داری دختر خوب...

خیلی دوسش دارم

اصلن هر موقع میخونمش یا میشنومش هم ذوقم میاد هم گریه م

اصلن یه وضعی :)

کاش اونی بشه که باید بشه،که درسته.که کاش درست باشه ...

... 1393/04/29 ساعت 02:11 http:// undertherain.blogfa.com

الی من اولین سالی بود که این دعا رو کامل خوندم...
ای رفیق کسیکه برایش رفیقی نیست...بگو قبول باشه ایشالله

اولین خوندنتون مبارک خانوووم

یَا رَفِیقَ مَنْ لا رَفِیقَ لَهُ...

ایشالا :)

سلام بر الی ما
وقت بخیر

فرا رسیدن شب قدر بر شما مبارک باد
و تسلیت باد شهادت مرد عدالت
[گل][گل]
امشب تمام آینه ها را صدا کنید گاه اجابت است رو به سوی خداکنید ای دوستان آبرودار در نزد حق درنیمه شب قدرمرا هم دعا کنید

و همانا ما الــی ه خالی هستیم ،نه الـــی ما!


رسیدنتون بخیر و نماز و روزه تون قبول آقا

:)

م.بانو 1393/04/29 ساعت 12:58 http://m-z-f.blogsky.com

سلام.
در این شبها و روزها التماس دعا.

لینکتونو در نظرات بلاگم در سالهای قبل دیدم.
خوشحالم هنوز می نویسین.
موفق باشید.

یه عالمه مرسی میم بانو :)

ش 1393/04/29 ساعت 16:11 http://osghoolanjz.blogfa.com

ما همین طور به یادت هستیم بانو

چقدر خوش به حال ما :)

مهران 1393/04/30 ساعت 19:04 http://30-salegi.blogsky.com

مطمئن باش خیلی ها بعد از این پستت موقع شنیدن این دو فراز یاد دختری می افتند که امن یجیب دلش اضطراری است...از جمله خود من....

خدا رو شکـــر ...:)

رب النور مراقب همه لحظه هات باشه
نور بپاشه به زندگیت الهی
تکیه کردن ضعیف طور به یه قوی خیلی دلگرم کننده ست..

فقط کاش یادمون نره

کاش یادم نره

من اصولن زیادی فراموشکارم در مورد اون چیزایی که باید یادم بمونه...

بی (رامونا) 1393/04/31 ساعت 10:06

چقدر خوب میشد اگر دعایی رو که دوست داری به نامت کنند

هر روز به برای اینکه یادت نرود این مال من است زمزمه اش کنی وهی باد در گلو بیاندازی و فخر بفروشی که همیشه یاد خدا با من است

هی ذوق کنم که میون دعای همه هستم

که شاید خدا وسط یکی از دعاهاشون دلش بخواد همونی بشه که دل من یواشکی میخواد...

نماز روزه ها قبول خانم

رسیدنتون بخیر مهندس

نماز و روزه های شما هم حتی :)

رقصنده 1393/04/31 ساعت 12:33 http://sh-gh.blogfa.com

خوشبحالت الی ...

خوش به حال خودت شبنم سلطون

فرشته 1393/04/31 ساعت 17:17

سلام الــــی...سلام دختری که شع ـر شد...

خودت خوبی فرشته ؟:)

منم دوست دارمش ..
چقدر این مناجات بالای وبت آرامش بخش بود .
زود به زود آپ میکنی دختر جان؟!! بهت نمیرسم ..

همیشه به آرامش و شادی ایشالا خانووووم

من صبر میکنم برسی

خیلی قدیم تر ها که من خیلی کوچیک تر بودم، یادم نیست کدوم کانال تلویزیون هر جمعه راس دوازده ظهر این دعای امیرالمومنین رو با چنان تضرع و لطفی می خوند که من کافر ملحد خدا نشناس،‌ چنان عاشقش شده بودم که نمیذاشتم هیچ کس کانالو به هیچ جهتی عوض کنه ...

مولای یا مولای ، انت الباقی ... و انا الفانی ... و هل یرحم الفانی الّا الباقی ...

من اولین بار چاهار پتج سال پیش گوشش دادم.روی پای فرنگیس سرم رو گذاشته بودم و توی تاریکی شب عاشورا میون جمعیت عزادار و پا منبری در حالت چرت بودم و خسته که یهو شروع کرد مولای یا مولای خوندن.اصلن برق من رو گرفت...
از هرکدوم بغل دستی هام پرسیدم چه دعایی ه بلد نبودند.روضه خون میخوندش و من زور میزدم حفظش کنم تا بالاخره از یکی پرسیم چیه!
"انت رب و انا المربوب و هل یرحم المربوب الا رب..."
اینو به زور و با همه ی خنگیم حفظ کردم!
شب اومدم خونه مفاتیح باز کردم و دونه دونه دعاهاش رو زیر و رو کردم تا بالاخره بعد از شونصد ساعت پیداش کردم!
از همون شب عاشقش شدم.هی خوندم و عاشقش شدم.هی نگاش کردم و عاشقش شدم.گمونم بزرگترین کشف زندگیم بود :)

دارا 1393/05/01 ساعت 13:04

واقعا زبان عربی رو به خوبی متوجه میشید یا بخاطر حزن ملودی تحت تاثیر قرار می گیرید؟

از عربی یه چیزایی سرم میشه
نه خیلی
اندازه ی همونی که توی کتابای مدرسه خوندیم.
انت خفن و انا تلمیذ و هذه الشجره و کیف حالک و لماذا و اینا!؟!
مثلن وقتی دعا میخونم یا قرآن یهو یه کلمه ش من رو و کنجکاوی م رو میگیره،منم میرم ببینم معنیش چیه و معنیش رو میخونم و بعد از روش رد میشم و شایدم اگه خوشم بیاد تکرارش کنم که یادم بمونه.
ولی این دوتا دعا آسونه
یعنی فهمیدن خودش و معنیش آسونه
از فارسیش هم آسون تره
یعنی اون آهنگ و ریتمی که توی خوندن عربیش هست عمرن توی فارسیش بهت بچسبه
حداقل واسه من که اینطوریه
به نظر من ملودی این دوتا دعا حزن نداره،همه ش امید داره و بغض.همه ش آدم ذوقش میاد و گریه

قبل از شب بیست و سوم خونده بودم اینجا رو
خودمم عاشق یا نور و یا نور و یا نورهام

ولی این بار به نیت تو خوندم
هی تند تند تند الی میومد تو ذهنم:))

خدا رو شکر...

خودمم وقتی اون شب خوندمش از اینکه موقع رسیدن به این فراز بعضی ها یادم میفتند و از توی خیالشون رد میشم ذوق کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد