_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "
_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "

تــــوی "شیرینـــــی " مـــن اول،قنــــــدم دوم می شـــــود ...!

هوالمحبوب:

دوره ام کرده بودن که هااان !یک ماه آزمایشی کار کردنم تمام شده و باید شیرینی بدهم که راستکی استخدام شده ام و حقوق گرفته ام و من هر بار لبخند پت و پهن زده بودم و چشمهایم خط شده بود ولی این بار فرق داشت.حرف و خبرش رسیده بود به مدیر بخش و هو انداخته بودند که الی قرار است برای استخدام شدنش شیرینی بدهد و همین که حقوقش را گرفت به این مهم جامه ی عمل خواهد پوشاند!

بچه ها دوره ام کرده بودند که الوعده وفا و من یادم نمی آمد کی چنین قرار و مداری گذاشته و خیال کرده بودند وقتی اجتماعشان بیشتر از چند نفر شود ممکن است من مجبور به قبول کردن برای حفظ پرستیژ شوم و تحت تأثیر قانون نانوشته ی "هر که استخدام شد باید شیرینی بدهد" قرار گرفته و وا بدهم که وقتی مطمئن شدم شوخی ای در کار نیست و قرار است راستکی شیرینی بدهم ،خاطرشان را جمع کردم که آن کسی که باید شیرینی بدهد آن ها هستند که همکاری مثل من نصیبشان شده و گرنه من که از اولین روز کاری ام به استخدام شدنم و بودنم در آن شرکت مطمئن بودم!

الـــی نوشت :

 با ایــن متــــن خـــــون گریـــه کردم !

نظرات 3 + ارسال نظر

چقد زرنگیا

این خصلت همونجاییه که توش داری تنفس می کنی الی

حالا مام شیرینی بخوایم می گه شما باید شیرینی بدین که خبر استخداممو بتون دادم وگرنه میدونسم که استخدام میشم خودم

ربطی به خصلت اصفهانی بودن نداره،به نظرم خود آدم میدونه باید به کی شیرینی بده و به کی نده.این اصرار واسه شیرینی گرفتن یعنی ما هم (زور زوری)آره!

و اما شیرینی شوما!شیرینی شوما محفوظه،دختر به این شیرینی!عنوان پست رو بخون!قابله شوما رو هم نداریم

بابک 1393/09/26 ساعت 11:20

سلام بانو
بسیار بسیار مبارک باشد کار جدید و دلگرمی شما.
خب یعنی الان ما هم به شما شیرینی بدهکاریم که مشغول به کار شدید و سرانه کار مفید کشور را ارتقا داده اید؟!

کلن همه ی دنیا به من شیرینی بدهکارند برای بودن من توی زندگیشان تحت هر عنوان و اسم و لقب!

ولی خب همه ی شیرینی ها را بخشیدیم به همه ی دنیا به شرط یک لبخند پت و پهن روی لبهاشان:)

چقدر سخاوتمندیم ها

ساره 1393/10/02 ساعت 13:35

به همه باید شیرینی داد. بحث زور آزمایی و اینا نیست. هر شادی ای رو باید تقسیم کرد. بدون اینکه قضاوت کنی حقشون هست یا نه. خورشید گونه، مثل بارون، باید بی منت شادی رو پخش کرد در جهان الی. اگه میخوای یه روزی این شیرینی بی هوا بیاد به یه روز تاریک زندگیت، باید بخشنده باشی. و این فقط شامل جیبت نمیشه. از غرورت کمی بر خودت ببخش و به همه شیرینی بده. من گهگاه می رم بالا منبر، شما بهت بر نخوره ! من خودم از همون جماعتی ام که اصرار میکنم به شیرینی دادن.
هیچوقت هم شیرینی نمی خورم !

من که بهم بر نمیخوره.کلی ام ذوق مرگ میشم وقتی شوما دست به منبر میشی اما...

قرار شده خودم کیک بپزم روزی که وقتشه ببرم بدم ملت کف و ضعف کنند اما شیرینی بده عمرن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد