_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "
_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "

:|

هوالمحبوب:

خدا را خدا را!  و شما را وصیت میکنم به اجتناب از گه مزه ترین خوردنیه دنیا! و همانا بدانید و آگاه باشید که گه مزه ترین خوردنیه دنیا را "کره ی بادام زمینی" نام نهادند تا وقتی روی نان تست می مالید(بس که خفن و بچه مایه دارید!) و در حلقتان فرو میکنید و میخواهید به به و چه چه راه بیاندازید ،انگار که حلقتان را گریس کاری کرده باشید صدایتان در حلقتان می ماسد بس که این خوردنی به درد لای جرز دیوار میخورد و بس!

و شما چه میدانید گریس چیست! أفلا تـَعلَمون؟! همانا گریس ماده ای لزج است که مزه ی کره بادام زمینی میدهد و سیروا فِی الارض فـَانظُروا کَیفَ عاقِبَت الغافلین! و آیا دانستید گریس چیست؟!

و همانا شما را وصیت میکنیم به استفاده از کره ی بادام زمینی برای چرب نمودن لولاهای در و کشوی کمدتان که جیر جیر میکند و مسواک زدن حلقتان بعد از استعمال کره ی بادام زمینی! این را از منی که امروز کره ی بادام زمینی در حلقم ریختم و عق های فراوان زدم که چون گریس بر حلقم لانه کرده بود و کنده نمیشد بشنوید و بدان عمل کنید،باشد که رستگار شوید!

و من الله توفیق ... اجرکم عندالله!

نظرات 10 + ارسال نظر
عسل 1393/10/27 ساعت 18:46 http://sooz-o-saaz.blogfa.com

اوا من خیلی دوست دارم الـــــــــی!! یعنی من به گریس علاقه دارم آیا؟
یعنی من یه قوطی گریس رو تک و تنها سه روزه خوردم تو بغضی ترین روزای زندگیم؟ ...
یعنی من بغضامو این بار که خودم و تنبیه و بستنی ممنوع کرده بودم با گریس دادم پایین؟
نه نگـــــــو من خیلی دوسش داشتم :)

و همانا شما از غافلینید! توبه کنید که خداوند توبه کاران را دوست دارد :)

فریناز 1393/10/27 ساعت 19:09

چقدر پست قبلیت ترسوند منو

چیزی شده الی؟


پست دیروز و امروزت چقدر متفاوت بود


منم متنفرم از کره بادوم زمینی
بچه که بودم و کارتونا میگفت فک میکردم خیلی باکلاسه ولی بعد ها پشیمون شدم حتی از امتحانش

باس یه بار امتحانش کنی تا دهنت مثل پیرزن ها که یادشون رفته دندون مصنوعی هاشون را یادشون رفته بذارند توی هم مچاله بشه و احساس کنی مردی رفتی جهنم دارند توی گلوت گریس میریزند!

Faez 1393/10/27 ساعت 21:23

حالا نه انقدرم بد :))
جنس خوب نرسیده شاید

گریس مگه جنس خوب و بد داره؟
گریس گریسه!خوردن داره ؟؟؟

ساره 1393/10/27 ساعت 22:27

هر کسی سلیقه ای داره مهندس
مثلا ساره کره بادوم زمینی رو عاشقانه دوست داره

و همانا تو از غافلینی که مقاومت میکنی و قصد هدایت شدن هم نداری ،برو توبه کن که خدا توبه کاران را دوست میدارد!

banooYe noOR O AYnE 1393/10/28 ساعت 01:06

yani chi alan
?!
nemishe!
rad Gomkonie vase un posT
!
va ma ghomrah nemishavim
ehdenas seraten mostaghim

برو از خدا بترس بچه

لیلی 1393/10/28 ساعت 05:47 http://zangareh.blogfa.com/

دی وا نه :)))))))))))))))))))))))))))))))

سی آرررررررررررررررررررررررره

من 1393/10/28 ساعت 10:22

بدون شرح

حالا چرا بدون شرح اونوقت ؟

نبات 1393/10/28 ساعت 10:53

من مزه نکردم تا حالا
جزو اگاه های روزگار جاهلیت بوده ام:))

و خداوند در بهشت برای شما قصری خواهد ساخت که غافلین گریس خور شما را باد خواهند زد با از اون بادبزن ها که پر ِ طاووسه،دیدی توی فیلم ها؟

من 1393/10/28 ساعت 11:29

تلخ است که لبریز حقایق شده است

زرد است که با درد موافق شده است

خدا می داند، ولی ...

آن روز که آخرین زنگ دنیا می خورد دیگر نه می شود تقلب کرد
و نه می شود سر شخصی را کلاه گذاشت

آن روز تازه می فهمیم دنیا با همه بزرگی اش از یک جلسه امتحان مدرسه هم کوچکتر بود!

... و آن روز تازه می فهمیم که زندگی عجب سوال سختی بود

شما را وصیت میکنم به ترک عادت که موجب مرض است،باشد که رستگار شوید و سفسطه نکنید

رضا 1393/11/01 ساعت 14:55

ولعصر، ان الانسان لفی خسر.
حالا این خسران خیلی چیزا میتونه باشه، میتونه ، ...
حتی میتونه نخوردن کره بادوم زمینی باشه

بفرمایید گریس قربان...گریس :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد