_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "
_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "

بانوی نفرین شده ی زندگی ام! دااااااالی :)

هوالمحبوب:

ســـربـــــاز بـایــــد پــــشـــــت دشـــــمــن را بــــلـــرزانـــــد

شطـــرنـــج جــــای مـــــهــــره های اهـل سازش نیســــت ...

نظرات 2 + ارسال نظر

چقدر خوب بود


مصداق کامل این روزا هم می شه که بی حرمتی می کنن و سربازای ما انگار لای هفت مشت پنبه به خواب ناز رفتن!



الییی امروز رفته بودم امامزاده محسن
نمی دونم بلدی یا نه کجاس

بعد یکی بود کپ این عکس پروفایلت:))))))

رفتم بگم الییی توییی

که ترجیح دادم سکوت کنم بلکه تو نباشی ضایه بشم:دی

خلاصه که جالب بود این تشابه

حالا تو بودی؟:))))

نه خب من نبودم
چون امامزاده محسن را بلد نیستم :|

به هر حال زیارتت قبول و این حرفای خوب خوب

banooYe noOR O AYnE 1393/11/01 ساعت 14:49

:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد