_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "
_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "

مـــن به پایان غم و اوج سلامت برسم ...

هوالمحبوب:

مـــن به پایان غم و اوج سلامـــت برسم

آن زمانی که به درمان تو بیمار شوم....

گفتم روزت مبارک...

گفتی مگه من دکترم؟..

گفتم دکتر منی!... 

خندیدی...!

واسه خاطر تمام روزها و لحظه هایی که حالم رو خوب کردی و اصلن تنها  دلیل تمام حال های خوبم بودی ،"روزت مبارک...!"

واسه خاطر تموم روزها و لحظه هایی که حالم بد بود و با تموم دکتر خوب بودنت،مریض خوبی نبودم ،ببخش ..!

واسه خاطر تموم روزایی که تو خوب نبودی و من جای التیام زخم هات ،دردت رو مضاعف کردم ،ببخش ...!

واسه خاطر اینکه نه مریض خوبی بودم نه دکتر خوبی ،ببخش...

روزت مبارک "طبیب شکر لب "!

الی نوشت :

یکــ) هر مریضی که طبیبش تو شکر لب باشی

بهتــر آن است که بهتـــــر نشــــــود احوالش ...!

دو) خدا رو شکر که تو با تموم شدن مردادی که با همه اتفاقات قشنگش درد بود ،شروع شدی.تولدت مبارک مهربونترین و ماه ترین دختر دنیا ...!( بعدن مینویسمش!)

نظرات 4 + ارسال نظر

شگفت زده ام از وبلاگ شما خانم. خیلی از وبلاگ نویسای قدیمی(بالای سه سال وبلاگ داشتن)همه در وب و تخته کردن رفتن سراغ تلگرام و ....
کیف کردم از وبتون.موید باشید.

نوش روانتون آقاااا

روزتون پر از رنگهاى قشنگ، پر از خبرهاى خوب، سرشار از انرژى مثبت و یه عالمه لبخند خیلی افتخار میدید پیش من هم بیاین
96518

با تشکر و ممنون خانووم

داوود 1395/06/02 ساعت 19:23

مطالب وبلاگت را اتفاقی خوندم و به خودم که اومدم دیدم دارم توی مطالب کسی که دوستش داری پرسه میزنم.تا آخرش که خوندم فهمیدم کجا اسم چهل و یک ستون دیدم.شما اصفهان هستید؟
باورش برام سخت هست جایی که دارم زندگی میکنم دختری با خصوصیات تو داره زندگی میکنه که شاید اتفاقی دیده باشم در خیابان.
غیرت و حساسیت و عاشقیت قابل تحسین و احترام است و من واقعاً تحسینت میکنم.
در این دوران عشقهای مجازی و چند روز که اگر شدید و افلاطونی باشه ،عمرش به اندازه خوردن یک املت مکزیکی با شراب بوردو است که حداکثر یکی دوماه بطول انجامد ،احساسی فراتر از عشق که در وجود توست را باید بر قلب و چشم گذاشت و ستایش کرد.
ماهور میشود فوق العاده بود دختر خوب. دخترها بابایی نیستند.
باز هم می خونمت

ممنون و نوش روانتون آقا

سلام الی :)
من بعد قرنی برگشتم انشاالله شما هم بری
وظیفمم عمل کردم و خوندم
روزش پساپس مبارک:)
منم این روزمو فقط به دو بچه دو ساله و یه بچه یه ساله تبریک گفتم

کلن همه روزای دنیا مبارک...

رسیدنت به خیر خانوووم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد