_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "
_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "

دیـــــوانــــه بـــــودن حــــــس و حــــــال مـــحــــــشری دارد ... ؟

هوالمحبوب:

دلــــواپــــســــــی دیــــــوانـــــه ام کــــــرده چـــــرا گـــفتــــنــــد :

دیـــــوانــــه بـــــودن حــــــس و حــــــال مـــحــــــشری دارد ... ؟

این چند روز بی خبری ات کجا و آن چند ساعته ماندنمان توی آن مسجد ِ سُنــی ِ راه بانه کجا؟

توی همان چند ساعت که شرایط به من سخت گرفته بود و تو را پر از دلشوره و نگرانی کرده بود هزار بار روشن شدن هوا را چک کردم تا زودتر صدایم بلند شود وقتی میدانستم کلافه تر از همه ی کلافه های دنیایی و کلافگی ات چنگ می اندازد به جسمت و باز سر دردها و ضربان نا منظم قلبت درد میشوند در گلویم و گذر ثانیه هام.

این چند روز که همراه اول هم برایم قیافه میگیرد و دست ایرانسلت را گرفته و رفته اند به درک،هر شب رأس همان ساعت که پیامت رسید و من دست و پایم بسته بود برای جواب دادن،هی برایت مینویسم :"kojaii?sektam dadi " و همه اش یکی دو ساعت بعد Fail  میشوند و من خودم را دلداری میدهم که خوبی.که خوبی و حواست نیست به این همه دلشوره.که خوبی و حواست هست به دلتنگی ام ولی نمیتوانی.که خوبی و گیر کرده ای توی همان مسجد سُنــی بین راه.که خوبی و میخواهی بگویی که حالت خوب است ولی غیر از فحش به همراه اول و ایرانسل هیچ نداری بگویی!

برایت مینویسم :" kojaii?sektam dadi" و بعد یک عالمه غر مینویسم و منصرف میشوم و همه را پاک میکنم و میگویم شاید این بار پیام به دستت برسد و قول میدهم اگر پیامم رسید زود زنگ بزنم سر وقتت،پیام معلق می ماند و بلافاصله مینویسم :"خوبی ،نه؟!".پیام معلق می ماند و مینویسم :"زیارتت قبول ،خدا رو شکر که خوبی!".پیام معلق می ماند و تمام تماس هایم بوق اشغال میخورد و مینویسم :"مراقب خودت هستی،مگه نه؟".پیام هایم معلق می ماند و یکی دو ساعت بعد که همه شان برمیگردند و برایم زبانشان را تا حلقوم می آورند بیرون،من می مانم و یک عالمه ندانستن و دلداری دادن به خودم!

دلم را خوش میکنم به همان یک پیام که برنگشته و مطمئنم تا آنتن ها برگردند به گوشی ات پیامم را میخوانی و "ارسال شد" که به دستم برسد حرف میشویم در گوش هم ولی فردا شبش که مخابرات برایم پیغام "خیط!" میفرستد زل میزنم به تلویزیون تا بین زائرهای حسین تشخصیت دهم،تا قیافه ی درهم برهم و خسته ات را ببینم.نیستی،هیچ جا!

دلم میگیرد و باز گردنبندم که فرشته به من داد و گفت سنگ حرم اوست را محکم توی دست میگیرم و صلوات نذر میکنم.دلشوره خفه ام میکند و چشم هایم را میبندم تا از دنیا کنده شوم و دلم را خوش میکنم به پیام چند روز قبلت مثلن که گفته ای خوبی.

همین روزها که اسمت روی گوشی ام نقش ببندد و صدایت توی گوشم بپیچد که میگویی:"برگشته ام و ببخش که نگرانت کردم"،از همان لحظه ی اول برایت میخندم که نیاز به نقشه کشیدن برای خنداندم نباشد.که نیاز نباشد بگویی آنتن های همه ی دکل های مخابرات رفته بودند به جهنم.که نیاز نباشد بگویی دست خودت نبود.که نیاز نباشد اخم هایم را که میبینی یادم بیاوری من هم پیش ترها کم نگرانت نکرده ام.که نیاز نباشد شیرینی ِ زیارتت را با تلخی ِ اخم ِ من در آمیزی.اصلن "میبوسمت که فکر کنــی غم زیاد نیست!" ولی...

تو صحیح و سالم و زود برگرد،گور ِ پدر تمام دلشوره ها و ناراحتی هایم،خب؟!

الـــی نوشت :

اینجــــا دلـــم برای تو هـــــی شـــور میزنـــــد ...   این را هم گوش داده اید پیشترها

نظرات 5 + ارسال نظر

بزرگترین اجتماع تاریخ بشریت میدونی یعنی چی ؟
یعنی هرچقدر هم که یک نفر تمام جهان باشه برات، بین اون همه ای که هر کدوم شاید تمامدنیای یک نفرند، هیچه، گمه، نیست !
بزرگترین اجتماع تاریخ بشریت، از هبوط آدم تا حالا! این دیگه زیارت نیست... خلق یک افسانه ست.

بزرگترین اجتماع تاریخ بشریت یعنی همون افسانه ای که گفتی ساره

یعنی چشم و گوشت که میفته به اون جمعیت نه واسه کسی که دلت براش نگرانه بلکه واسه این همه آدمی که دارند میرند جلو اشک توی چشمات حلقه میزنه از بس باشکوهه

از بس حسودیت میشه...از بس کیف میکنی...از بس پر از غروری...و البت از بس دلت باز هم شور میزنه :)

زهره 1393/09/23 ساعت 12:53

برمی گرده سالم
فقط خیلی شلوغه خو درک کن و به این فکرکن که سوغاتیت تربت کربلاس یا چیزه دیگه
مراقب دلت باش

برگشت

به همین راحتی

به همین خوشمزگی

تو هم مراقب زهره باش،خب؟

banooYe noOR O AYnE 1393/09/24 ساعت 02:03

pas hanoOz has keSi ke bayad baShad
keSi ke shabihe budan bashad
pas hanooZ
...

همیشه کسی هست که باید باشد،حتی اگر نباشد بانو!

حتی اگر نباشد!

هنوز هم ...ولش کن هیچ!

الییی با چی صداتو ضبط می کنی؟ با گوشی؟

من خیلی وقتا ضبط می کنم صدامو ولی از ته چاهه مثلا کیفیتشا:دی

ادم پشیمون می شه از گوش دادنش اصنا

ولی تو خیلی کیفیت داره ضبطت

البته صداتم که محشره


راهنمایی بنما
دختر خوب شهر ما

من اون روزا با sound recordere کامپیوترم که کلی هم زاغارت بود ضبط میکردم ،صدای فن کامپیوتر رو میتونی توش به وضوح بشنوی!!!

ولی این روزا که میکروفن ندارم توی دلم ضبط میکنم بدون اینکه بخونم

حتمن صدات و خوندنت بینظیره فریناز،شک نکن

مرسی الی دختره خوب

یه روز برات یکیشو میفرستم حتما

حالا که وبلاگم خلوت شده شاید پستاییو که میخونم فایلشم بذارم
ینی یه مدت جمعه هامو می خوندم ضبط می کردم

یادش بخیر

آره ولی همونم خیلی بهتره گوشیه

خب برام بفرست خب:)

گمونم فایلش رو بذاری بهتره،آدم همچین بهش میچسبه وقتی خودت تعریفشون میکنی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد