_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "
_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "

TNT....!!

هوالمحبوب: 

کی گفته در این حال و هوا غم دارم؟

بر حال خوشم دلیل محکم دارم 

 

ایام به کام و کاروبارم سکه

نه زا لو وانگل و مزاحم دارم  

 

خوشحالم و مملو از شعف،خرسندی

نه غصه و درد وزجروماتم دارم 

  

من شادم و زندگی عجب گشته کویت!

لبخند به لب، سرور عالم دارم  

  

الطاف خدا از همه جا میبارد

ازشرم رخی قرمزوپر نم دارم 

 

 

چون زندگی ام خوش است و من بی جنبه!

بیخود،الکی،حالتی از رم دارم!.....   

 

ورنه چه کسی کند شکایت از دوست؟

آن هم چه کسی؟قافیه اش کم دارم! 

  

داده ست خدا دوست نگو،TNT!

حوری صفتی،شبیه آدم دارم  

  

مجموعه ای از خجالت و کمرویی(!)

لا نسبتتان،زلزله ی بم دارم !  

 

 

با شرم کند Call وپیامک هی Send

از جانب او مهر دمادم دارم 

 

از صبح زند تا سرشب زنگ و He Says:

"بفرست برای من فلان کم دارم! 

 

 

من زنگ زنم ،زنگ بزن،اه چه خسیس!

اصلن به درک،خودم یه اعظم دارم!» 

 

 

این است که شرمنده ز لطفش هستم

تکریم و تقدسش مسلم دارم  

  

خون هی بدود به چهره ام از کرمش

بر قتل همو نیاز مبرم دارم!  

 

 

هر کس برسد به ما بگوید :"لا  غم!

از رو برمش،قدرت رستم دارم!» 

  

غم نیست درون دل،چه گویی تو عزیز؟

ولله که حال خوب و خرم دارم   

 

ای ول به چنین صبر شگرفت الهام!

ایوب صفت،رأفت مریم دارم

نظرات 5 + ارسال نظر
هر کی 1388/12/01 ساعت 09:32

این طوری شروع کن
چه کسی گفته در این حال و هوا غم دارم؟
این طوری تموم کن
ای ول به چنین صبر شگرف ای الهام!

اون وقت وسطش رو چی کار کنم؟
:)

یک عدد سوال : شما رشته اقتصاد بازرگانی یا نظری می خونی؟! اگر جواب بعله است خوشوقتم اگر نه عیبی ندارد اصلا خودت رو ناراحت نکن من بازم دوستت دارم! :دی

ما هرچی باعث بشه شما ما را دوست داشته باشید میخونیم
:)

علی 1388/12/01 ساعت 21:25 http://mikhanemikhane.blogfa.com

سلام عزیز مهربون ممنونم که به من سر زدی و دل مرا شاد کردی برای اولین بار بودم که در کامنت ها خود خندیدم با مزه بود و این نشان می دهد که دختر شوخ طبعی هستی از نوشته هایت هم پیداست خدا هم دلت را شاد کند و اما شب زفاف شب وصال دو انسان است البته تمثیل است و چه خوب است این وصل جاودانه باشد که هر گز چنین چیزی رخ نمی دهد و بعد از شب زفاف ظاهری دعوا ها شروع می شود تا اخر و کاری هم نمی شود کرد چون زفاف واقعی انجام نگرفته است زفاف روحی زفاف روانی زفافی که بن مایه هستی شناسانه و بر پایه دوستی های عمیق باشد حالا بگذرم دو باره به من سر بزن و بگو دوست داری که عروس بشی حالا با کی و چرا و چطوری انها را بهت خواهم گفت البته به شرط و شروطها از دو طرف فقط بگم خودم نیستم همین در انتظارت می مونم عزیز مهربون

وا!
حرف سیاسی نداشتیما!

زهرا - شیراز 1388/12/01 ساعت 22:00

قربونت برم

دنده موتورتیم
بزن با پا توی سرمون خلاصمون کن
!

من نه منم 1388/12/02 ساعت 11:09

شاعران مردند و تو شاعر شدی؟
شاعری؟ نه،بیشتر قا....ر شدی!
:-D

شعرا در میان هر ملت
همچو گلها به گلستان باشند
شعرا اوستاد اخلاقند
پس مربی مهربان باشند
شعرا از ادب توانایند
گرچه در جسم ناتوان باشند
خود نبینی که حافظ و سعدی،
نور بخش جهانیان باشند......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد