_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "
_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "

بازهم عیدشد،مثل هرسال....

هوالمحبوب: 

 

شروع میکنم به نوشتن

توی دفتر خاک خورده ای که مدتهاست آلرژی دارم تا میبینمش،چه برسه مرورش کنم

همیشه مروره خاطره ها قشنگه.حتی دردآورترینشون.یادآوره اینه که چی بودی؟چی شدی؟کی کجا بود؟چی شد؟کجا کم اووردی؟کجا داشتی تموم میشدی؟کجا چی بهت عطا شدو تو فقط نداشته هات رو میبینی؟کجا چی شنیدی و حالا فراموش کردی؟وکجا در اوج سیاهی و دردو تموم شدن باز یه دفعه شروع شدی و باز روز ازنو روزی از نوع!همیشه مرور کردن من رو به هیجان میاره.

شروع میکنم به نوشتن

سنت شکنی میکنم و با حافظ که مدتهاست توی لحظه های مقدس باهام همراه میشه شروع نمیکنم!امسال سالی بدون حافظ!

شروع میکنم به نوشتن

از سال تحویل88 توی اتاقم و با یه دنیا درد تا سال تحویل 89 کنارسجاده و باچشمانی اشکبار که خدا را شکر به خاطره تمامه داده ها و نداده هات وشرمنده از اینی که هستم!

شروع میکنم به نوشتن

از مزخرفترین ماهه سال،فروردین تا پرالتهابترین ماهه سال، اسفند که از هیجان تحویل سال پوست میندازه باز فروردین میشه.چقدر مرور کردن رو دوست دارم!

مثل پرده ی سینما تمامه روزها و آدمها و اتفاقها از جلوی چشمام رد میشه و باز دوباره با خنده هاش میخندم و با دردهاش گریه میکنم.چقدر تازگی ها حال به همزن  شدم.عین دختر بچه ها با هی تلنگر اشکم دمه مشکمه و آبغوره میگیرم!

شروع میکنم به نوشتن و هی به خدا میگم(انگار که فک میکنم ندونه!): اشکام از حسرت نیستا از قدرشناسیه،؛از شرمندگی،از اینکه معترفم به بد بودنم و شاید دلت بسوزه که من رو ببخشی.مگه نمیگند موقع تحویل سال باید همدیگه رو ببخشیم و دلمون را صاف کنیم؟مگه فقط لیله القدر باید ببخشیم تا بخشیده بشیم وپرونده ی سالمون را برای n روزه دیگه رقم بزنی؟

شروع میکنم به نوشتن

دکتر میگفت:الی!داره عید میادها.خوشحالی،نه؟بهش میگم به غیر از لحظه ی تحویل سال واوج لحظه ی روحانیتش که تمومه دلها به یک سمته، از فروردین متنفرم!تعجب میکنه و احتمالا دنباله یه خاطره ی بد توی فروردین های عمرم میگرده. .هیچ وقت فروردین رو دوست نداشتم .از همون موقع که فهمیدم تنه ی درخت رو باید قهوه ای کردو چمنها رو سبزوآسمون روآبی!وهیچوقت هم خاطره ی خوبی ازش!بهش میگم 13 روز هی بیا و برو وبخورو بریزوبپاش وبزن وبکوب یه طرف،اینکه هی همه ماچت میکنندوتو باید لبخند بزنی وهی بگی قربون صورتتون ومرسی واین ادا واطوارها یه طرف!وحشتناکتر اینه که واسه اینکه پیشت احساسه ناامنی نکنندو حس خوبی داشته باشندوخودت هم درطول کل سال وعده ی عیدرا دادی ،تو هم مجبوری ماچشون کنی و ترجیحادرآغوش- اون هم صمیمانه- بفشاریشون که انرژیه مثبتت بهشون منتقل بشه و مشعوف بشند از زیارتت وابراز محبتت!  آدمند دیگه!آدم بنده ی محبته و اینجور تشریفات!وقتی هم برای رهایی از شر این آداب وسنن متوسل به نکات بهداشتی وآنفولانزای نوعA,B,C,D,E,… میشی بهت میگند،وا!!!! ما از تو آنفولونزا نگیریم میخوای از کی بگیریم؟!(ای من بمیرم!)بعد هم در جواب سال نو مبارکی وآرزوی روزهای قشنگ داشتن، همشون درجواب دیالوگه معروفشون را تقدیمت میکنند که ایشالا ساله دیگه بیایم خونه خودت و ایشالا یه نفر از نمیدونم کجا و کی و یه دفعه و یهو پیداش بشه ونمیدونم چه گلی به سرت بماله!هیشکی ابتکاره عمل نداره که یه دعا یا آرزوی خوشگل واست بکنه ! وتو هم باید عین احمقهای ندیدبدیده خجالتیه با شرم و حیا لبخند زنان، سرت رو بندازی پایین واز این آرزوی خنده دارشون تشکر کنی و تو دلت به خودت فحش بدی وبگی ببند نیشت رو!

شروع به نوشتن میکنم و از فروردین سنگین شروع میکنم و به اسفندپراز هیاهو ختمش میکنم و خدا را شکر!خدا را شکرکه به من نعمت زندگی دادی و شرمنده ازکفرانه نعمتم!

شروع میکنم به نوشتن وتمومه روزهای رفته رو مرور میکنم.چه سالی بود!پره اتفاق!ودعا میکنم برای تمومه آدمهای زندگیم .

خدایا به من وآدمهای زندگیم جنبه بده.جنبه ی هراونچه که عطا میکنی،چه خوب و چه سنگین و دردآور! و از خدا به واسطه ی تمومه روزهایی که گذشت و آدمهایی که روانه ی زندگیم کرد ممنونم و از تک تک آدمهای زندگیم: 

 

 

به خاطر تمام خوبی هات و به خاطره حضور قشنگت در زندگیم در سالی که گذشت ازت ممنونم. سال نو مبارک رفیق:)

نظرات 15 + ارسال نظر
بی تفاوت 1389/01/05 ساعت 04:46

سلام
همه چی زیبا و خوب بود.
فقط اونجاش که.....................................................
باز هم بنویس
سپاسگزارم

حق با شماست
:)

چه قشنگ نوشتی از خاطره ها

مگه زشت هم میشه نوشت؟
؛-)

سلام الی سال نو مبارک اولین باره به وبلاگت می یام نوشته هات به دل می شینه اینه که باعث شد با تمام حال بدم برام کامنت بزارم پست( بد نیستم) رو خوندم خیلی ازش خوشم اومد ...

دمبه شمام سه چارک!
:)
4کریم آبجی!
راستی پست بد نیستم کجاست ما هم بخونیم؟
!

شیطونک 1389/01/06 ساعت 15:27

___$(_.^._)$
____________$$$$$$
__$$$$$$$$__$$__$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$__$$$$$$(¯`v´¯)$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(?)´¯)$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(?)´¯)$$$
___$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$
______$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$
________$$$(¯`(?)´¯)$$
___________$


ø„¸¨°º¤ø„¸ ¸„ø¤º°¨¸„ø¤º°¨
¨°º¤ø„¸ HaPpY ¸„ø¤º°¨
¸„ø¤º°¨ NeW yEaR``°º¤ø„¸
¸„ø¤º ``°º¤ø„¸ ¤ø„¸¨°º¤ø„¸¸„
╔╗╔╗╔══╗╔══╗╔══╗╔╗╔╗
║╚╝║║══║║══║║══║║╚╝║
║╔╗║║╔╗║║╔═╝║╔═╝╚═╗║
╚╝╚╝╚╝╚╝╚╝ • NEW YEAR

:)

شیطونک 1389/01/06 ساعت 15:42

خدایا به من وآدمهای زندگیم جنبه بده(خدایا به من نمیخواد بدی/من راضیم به این وضع/از طلا بودن پشیمان گشته ایم مرحمت فرموده ما را مس کنید)
*******************************************
به خاطر تمام خوبی هات و به خاطره حضور قشنگت در زندگیم در سالی که گذشت ازت ممنونم (دمت گرم/قابل شما را نداشت/نیمه جانیست درین فاصله قربان شما)
*******************************************
راستی یادم رفت بگم بیا تو سال جدید کمتر ازین چرت و پرتها بگو/بیا میایم تو وبت یه ذره انرژی مثبت بگیریم نه که گوشامون اویزون بشه/
*******************************************
در سال نو که سال پلنگ است
همواره باش سرخوش و سرمست
خندان و خوش بحال و دلت شاد
البته با مجوز ارشاد

من حرفی واسه گفتن ندارم
حق با شماست
:$

سلام قند عسلم باید بفهمی قرن بیست و یکم قرن عجیبی برای توست اگر بعضی جاهارو کوتاه تر می کردی ما قرن بیست و یکمی هارو خوشحال تر می کردی[چشمک]

عجیبا،غریبا!
خوشحال باشی فرزندم
امضاء:قندعسل!
:)

شیطونک 1389/01/07 ساعت 16:51


$$$$$$_______________________________$$$$$
__$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$*
___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$*
____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$
______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$****
__________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,,
_____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,,
____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$
___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,,
_,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',,
*____,,*$$$$$$$$$$__for you___$$$$$$$$$$*,,____*
______,;$*$,$$**'____________**'$$***,,
____,;'*___'_.*__________________*___ '*,,
,,,,.;*____________---____________ _ ____ '**,,,,
*.°
?
...°
....O
.......°o O ° O
.................°
.............. °
............. O
.............o....o°o
.................O....°
............o°°O.....o
...........O..........O
............° o o o O
......................?
...................?
...............?
...........?
_________*¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸.....
*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸.

4کریم دادا!

سلام
به رزوم دختر خوب

:)

زهرا - شیراز 1389/01/08 ساعت 13:49

سلام دوست گلم - خوبی خانومی - سال نوت مبارک - مرسی بابت این نوشته های زیبات. کلی مااااااااااااااااااااااااااچ - پاشو عیدی بیا شیراز - البته من خودم امروز برگشتم به شهر عزیزم.

سال نوی شما هم!
عید کجا بود؟تعطیلات تموم شد وعمرمون پای ظرفشویی حروم شد از بس بشور بساب کردیم!
رسیدن بخیر!
جزبه قل بشی حافظیه بری من رو یادت بره
:*

تو دختر خوبی هستی برمنکرش لعنت
این روزها من حتی با نوشتن خاطرات حال نمی کنم چه برسه به مرور

4کریم آبجی!
ما هم همینطور حتی!!!

من نه منم 1389/01/10 ساعت 03:12

اوووه
چه خبره
چندروز من نبودم ا
چه نا نای نایی راه انداختی
سال نوت جدید
امسال سعی کن دختره خوبی باشی
دعاهای عیدت را عشقه
دانشگاه چه خبر؟
همسایه ها خوبند؟
:))))

سلام میرسونند
خوبند
یک یک میبوسندتون جمیعا!
:)

سکوت 1389/01/14 ساعت 16:21 http://tak-bamdad.blogfa.com

سلام همیشه پیروز موفق باشید
خدایا قفس افسانه ای باشد
وآنگاه که از آن سخن می گویند مردم لبهای خود رابگزند

:)

درودهای فراوان به مدیر مسئول محترم:
همکاران عزیز، وبلاگ جامعه شناسی ایران http://www.arja.blogsky.com با مقاله اطلاعیه تشکیل سازمان ره روان بابک خرمدین، مبارزه با مارکسیسم و تعدای مقاله به روز شده است، از نقدهای خوبتان دریغ نورزید و در ضمن در نظر سنجی وبلاگ شرکت نمائید با تشکر کوروش آریامنش

:)

شیطونک 1389/01/20 ساعت 09:59

____________@@_@__@_____@
___________@@@_____@@___@@@@@
__________@@@@______@@_@____@@
_________@@@@_______@@______@_@
_________@@@@_______@@______@_@
_________@@@@_______@_______@
_________@@@@@_____@_______@
__________@@@@@____@______@
___________@@@@@@@______@
__@@@_________@@@@@_@
@@@@@@@________@@_____
_@@@@@@@_______@_____
__@@@@@@_______@@_____
___@@_____@_____@_____
____@______@____@_____@_@@
_______@@@@_@__@@_@_@@@@@
_____@@@@@@_@_@@__@@@@@@@
____@@@@@@@__@@______@@@@@
____@@@@@_____@_________@@@
____@@_________@__________@
_____@_________@_____

درودهای فراوان به مدیر مسئول محترم:
همکاران عزیز، شما را به وبلاگ جامعه ایران و جامعه شناسی آریائی http://aria20.blogsky.com با مقاله جدید دعوت می کنم از نقدهای خوبتان دریغ نورزید و در ضمن در نظر سنجی وبلاگ شرکت نمائید با تشکر همکار شما ماندانا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد