_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "
_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "

ای بابا!

هوالمحبوب: 

 

تو چشمای من نگاه کن 

جون بچه ت تو چشمای نگاه کن! 

آخه به من میاد از این فیلم هندی بازیا! ؟! 

آخه تو خودت خواهر مادر نداری بچه (!) پشت سر مردم حرف در میاری !بزنم با دیوار یکیت کنم ؟هاااان؟! 

لا اله الا الله! 

جون بچه ت دیگه فیلم هندیش نکن!یهو دیدی اینقدر تمیز تعریف کردی خودم هم باورم شدا!  

بابا مسئله خونوادگیه  این فیلم هندی بازیا چیه رومنسش(Romance) میکنی!  به ه ه ااااااا! 

بیاین

گاهی فقط گوش بدید 

هیچی نگید 

اینطور قشنگتره 

اینجا واسه من رود پیدراست که کنارش میشینم وبه جای گریه توش مینویسم اینقدررررررررررتا دلم خالی بشه 

از خدات باشه که میذارم تو هم بخونی(اینو از عمق وجودم ازحرص گفتما! ولی راست گفتم!!!!) 

حالا بیا ماچم کن از دلم در بیار بعد راجبت یه فکری میکنم!

 

 

*******************

پ.ن:  

تو موده اینم کامنتهامو فقط خودم بخونم 

مرسی واسه همه چی! 

نظرات 1 + ارسال نظر

سلام
خیلی خوبه که دختر خوبی هستی
همینجور دختر خوب بمون دختر خوب کم گیر میاد راستی چجوری فهمیدی دختر خوبی هستی میشه راهش رو به بقیه بگی
یه سوال دیگه دختر خوب پیدا کردن چجوریه میشه راهنماییم کنی
شاید الان فکر کنی دارم به سخره میگیرمت ولی باور کن همه آدمها همه چیز رو نمیدونند فقط یه چند تا راهنمایی خواستم
ببینم چجوری راهنماییم میکنی راستی وبلاگ بالا که مینویسم برات برای گرفتن جوابه
مال یه عده ای از بچه های همبازیه پس سعی کن توش حرف بدی ننویسی میخوام بذارم تو بخش آموزش
ممنون میشم راهنماییم کنی
سلامت و موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد