_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "
_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "

به جان بچه م ......!

 

 هوالمحبوب:

تا دم دمای صبح داشتیم تو کنفرانس دنباله بابای سه قلوها میگشتیم با برو بچ ودیر وقت خوابیدم.آخه مامان تو دو سه هفته ی اخیر خواب دیده من سه قلو دار شدم ودنباله تعبیر وتفسیرش بود ومن هم دنباله بابای سه قلوها که ندیدی چه شکلی بود وکجا بود وچه جوری بود؟؟ واون هم که گویا اصلا تو ی خواب خانم والده پیداشون نشده واین چند وقت هم کلا سر کار بودیم که پس کی بابای این سه قلوها میخواد نزول اجلال کنه و ......

صبح حدودای ساعت 9 بیدار شدم وبا چک کردن گوشیم متوجه یه میس کال و یه اس ام اس شدم.عمه کله سحر زنگ زده بود ویکی میخواست بگه زن مگه تو خواب نداری؟؟ و یه شماره ناشناس هم اس داده بود و من هم که کلا ذهن شماره تلفنیم تعطیل واصلا شماره را به جا نمی اوردم.یعنی اگه بابا هم اس بده و شماره ش تو گوشیم ذخیره نشده باشه عمرا بفهمم باباست!!!!

خلاصه اس ام اس به این مضمون بود که : " تو نمیخوای دست برداری، نه؟ "

با خودم گفتم باز یکی میخوادشوخی کنه و مسخره بازی در بیاره و حتما هم از راه اس ام اس اشتباهی و این مسخره بازی ها وارد شده یا مثلا بازی در بیاره که اگه من رو شناختی و این حرفا!!!!!ا 

از اینکه از کسی بپرسم شما متنفرم واسه همین اس دادم : "من میخوام دست بردارم اما میشه بگی از چی؟ "

بهم پیام داد از چی دست برداری ؟

گفتم شما اس دادی نمیخوای دست برداری؟

گفت : " دست از سر زندگی من بردار!"

من رو بگی یهو جا خوردم .گفتم ای بابا من تا یادم میومد این دیالوگ رو من به بقیه میگفتم این کیه به من میگه دست از سر زندگی من بردار! باز یه لحظه غافل شدیم مردم واسمون حرف در اوردندا!

پیام دادم : " برو بینیم بابا! "

جواب داد :" هر وقت تو از تو زندگی ما رفتی  من وامیر هم میریم بابا!!!!! "

بهش گفتم : " برو بچه سر به سر من نذار .اصلا تو کی هستی؟"

پیام داد: پات رو از زندگی من بکش بیرون!!!! "

دیدم از این پیامها بوی عجیبی میاد .بهش پیام دادم " دوحالت داره.یا اشتباهی گرفتی که در اینصورت  اونی که پاش تو زندگیه تو هست راس راس داره تو خیابون راه میره ، فحشش رو من دارم میخورم ! یا داری بازی در میاری و سر به سرم میذاری که اگه اینجور باشه پوستت را میکنم!!!! "(بابا سلاخ!!!!)

یهو زنگ زد!

گوشی رو جواب دادم دیدم صدای یه خانومه!گفت : دیگه من رو نمیشناسی؟" .

گفتم : نه به جان بچه م!!!!"

گفت : من مریمم. زن همونی که دست از سرش بر نمیداری!!!!"

گفتم : کی ؟ من؟اشتباه گرفتی خانومه محترم! من تا یادم میاد بقیه دست از سرم بر نمیداشتندا ولی امیر نداشتیما !"

گفت : خواستم باهات اتمام حجت کرده باشم وقتی با مدرک اومدم پیش شوهرت نگی چرا؟!!!!"

شوهر؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خنده م گرفت وگفتم : " ای بابا! خانوم من اصلا شوهر ندارم .البته منتظرم که داشته باشما! خواهشا خواستی مدرک دست شوهرم بدی  یه تک پا بفرستش پیشم بگو منتظرشم!!!!!"

گفت : شوهر نداری ؟  پس چرا گفتی به جان بچه م؟!"

حالا یکی بیاد ثابت کنه این تکیه کلام کوفتیه ما قسم به جون بچمه!!

-          بابا شوخی میکنم. من شوهرم کجا بود؟؟؟

-          این گوشی مال کیه دستتون؟

-          مال خودم

-          از کسی خریدید؟

-          بله .پس فکر کردید دزدیدم؟

-          از کی؟

-          از دفتر خدمات ارتباطی

-          قبلا مال کسی نبوده؟

-          والا به من که گفتند صفره .راست ودروغش پای خودشون .تازه جایزه ش رو هم واسم فرستادند!!!!!

-          مسخره میکنی؟

-          نه به جان بچه م

-          باز گفتی جان بچه م!!!!!

-          ای بابا! بالاخره که یه روز بچه دار میشم که!!!!! به جون همون نه نه مرده!!!!

گوشی رو بی خداحافظی  بعد از یه مکث کوتاه قطع میکنه . میره تا اونی که دست از سر خودش وشوهرش برنمیداره رو پیدا کنه.

دلم واسش میسوزه. واسه زنی که در تقلای نگه داشتنه شوهریه که داره میره! ومنزجرم از زنی که آویزوونه زندگیی هست که به خودش تعلق نداره .... 

بهش اس میدم: " ببخشید دخالت میکنم ولی  ناراحت نباش همه ی مردا نامردن!!! موفق باشید....." 

اس میزنه : " پس خودتی ؟؟"

جواب میدم : ای بابا ! نه به جان بچه م!!!......" 

 

************************************************************************************** 

پ. ن : 

حالا با این تفاسیر پیدا کنید بابای این سه قلوها را .....!تا یه مریمه دیگه پیدا نشده...!

نظرات 4 + ارسال نظر

خیـــــلی جالب بود
منتظر بابای سه قلوها باشی و بعدم یکی واسه شوهرش بهت زنگ بزنه
آخه این چه تیکه کلامیه :دی
دوس داشتی پیش منم بیا

فلاح 1389/12/23 ساعت 21:44

الی خانم
بذار درسمونو بخونیم! با این نوشته های جذابت ! کی بریم درس بخونیم؟؟؟

زهرا 1389/12/28 ساعت 17:33

الی جونم مردم از خنده خیلی با نمک بود دوسی جونم

۹کرتیم آبجی

سوسن 1390/12/07 ساعت 15:36 http://zann.blogsky.com

می دانم زیاد حرف زدم ولی بذار برای این خاطره ی قشنگت هم چند کلمه بنویسم.
الان این زجر مریم شده یکی از زجر های تو چون صداشو شنیدی و باهاش همزاد پنداری می کنی
به نظر من تلفن چیز خوبی نیست
نه اینکه از تکنولوژی بدم بیاد
بدجوری از موبایلم ضربه خوردم ولی هنوزم خیلی دوسش دارم
نمی دانم چرا از کلمه شما بدت می یاد
من عاشق این کلمه ام یه بار ده دفعه این کلمه را برای یه نفر فرستادم و اون حاضر نشد خودش را معرفی کنه و من دیالوگ معروفم را براش فرستادم
(شماره شما وارد لیست سیاه شد)
واقعا جمله تاثیر گذار و وحشتناکیه ولی معنیش برای متن این است که با یه حرف خاص مثلا میم اول مزاحم توی شماره هام ذخیره اش می کنم و تا دنیا دنیاست دیگه جواب اون شماره را نمی دم تو این مورد اراده ام محشر بوده
خودمان به خودمان افتخار می کنیم
دلم نمی خواهد آبرو و حیثیت خانوادگی ام را به خاطر جواب دادن به یه آدم فرصت طلب و کلاش به خطر بندازم
من در مقابل آبروی خانوادگی مسئولم
(شنیدی می گن فلانی خواهرش یا برادرش فلان کاره است. دوست ندارم پشت سر هیچ کام از اعضای خانواده ام چنین حرفی بزنن اون هم تنها به خاطر اشتباه من من من من من من من من من من من من من من من من م م

شما نمیگم که بفهمه و بدونه نه خودش و نه بازیش واسم مهم نیست
که بدونه خودش را پشت هر بازی مسخره هم که قایم کنه و دونه بریزه تا برم سراغش و کند و کاو کنم واسه هویتش عمرا!
که یعنی مهم نیستی و نخواهی بود مگر اینکه دلت بخواد باشی
.
.
ولی میفهمم
تمومش را
عجبـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد