_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "
_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "

حتما قشنگ میشود امسال حال تو....

هوالمحبوب:   

 

حافظ گشوده ام وچه زیباست فال تو

حتما قشنگ میشود امسال حال تو

با آن زبان فاخر وایرانی اصیل

فرخنده باد روزوشب وماه وسال تو....


تا دم دمای سال تحویل بیدار بودم.داشتم مینوشتم...میخوندم...سالی که گذشته ودهه ای که طی شد رو مرور میکردم وآدمای زندگیم رو دوره میکردم  و توی ذهنم بهترین ها رو واسشون تصور میکردم که پای سیستم کامپیوتر خوابم بردو وقتی چشم باز کردم دیدم از سال تحویل 20 دقیقه گذشته!

هول شدم

انگار که  مثلا واسه سحری خواب موندم و یا اینکه نمازم قضا شده ومجبورم سحری نخورده تا آخر سال  روزه بگیرم!!!تا دو سه دقیقه گیج بودم وکم کم آرامش اومد تو وجودم ومغزم load کرد که نترس بابا فقط  سال تحویل شده!همین!!!عزیزه من  این همه بیدار بودی ،آخر و عاقبتت شد این. حالا یه امسال خواب موندی بذار ببینیم چی میشه!غصه نداره که!! 

وضو گرفتم وسجاده ای که بوی شورواشتیاق میداد رو باز کردم.عطر زدم وحافظ رو گذاشتم کنار سجاده و الله اکبر....حالم عجیب بود.نمیدونم خوب بود یا بد....هیجان بود یا آرامش ولی باز هم شرمنده بودم....سلام دادم وبه اولین کسی که سال نو رو تبریک گفتم به قاب عکس بالای تختم بود وبعد به نفیسه پیام دادم وبعد از اون کلی با خدا حرف زدم.این دفعه با هم سال وسالهایی که گذشت رو مرور کردیم ازش خواستم خط بکشه روی تمومه اونچه که بودم و اجازه بده ازش بهترینها رو واسه آدمای زندگیم بخوام.

واسه : احسان ،فرنگیس ،نفیسه ،فاطمه ، الناز ،بچه ی جناب سرهنگ ، عمه معصوم وامیر وحسام وآقا غلام ، نرگس ، فرزانه وشهرام وشایان، هاله و آرش وآتریسا،صدیق ، هانیه ، آزیتاو علی  ،لیلاو علی  ، مانیاومحمد  ودختر کوچولوش ،فرزانه وفریبای عمه ،دلارام عموومهدی ،فروه عمه، مهدی عمو وسمیرا، عمو ها و عمه هام ،خاله ها ودایی ها ،باباحاجی و مامان حاجی خدا بیامرز ،  زینب ومحسن ،مهسا وابراهیم ، مانی ،دکتر، زهرا ، امین الرعایا ، آرزو ، ، خانم جباری ورسولی ، خانم شادانی وعاطفی  وزمانی ،مهندس ، سمیه ، مهدیه ومینا ، فرشته ،دلیله ،دادش رضا ،سروش ،خانم وآقای ملکی ودختر کوچولوهاشون،علیرضا وخونواده ش ،میتی کومون، واسه بچه های دانشگاه : عمو جعفر ،سید ،آقای قاسمی ، آقای اسدی ،لاله ،مریم ،شیرین ،فائزه ،خوشبو (همون آقای معطریه خودمون!) ، استادها(حتی اونی که من رو دوبار حسابداری ۱ یا سازمان پیچیده انداخت !!!!!) ،آقای با عزم ،خانم حائری ،ملکی ، حیدری ،آقای جمال شریف ،فلاح ، خانم منصوری ، آقای غفاری وخانومش (!) ، مهناز ،مژگان ،نغمه و آقا مسعود ، آرش عزیز  وبچه های بایلوکس :Russia,، مهران ،پانکالا ،آچیلای ،ساربان ،سکوت ،نقی ،محسن ، هستی ،انگلیش  ، واسه سپیده ،ستاره ، سوده ،خانم شهبازی ،اسحاق و معصومه ،بارباروس ، زهرا وسجاد، رضوان ،خانم عسگری  وبهارلویی ، اعظم ،فاطمه ومحمد ،مریم فروتن ،بچه های گلی که مثلا مامانشون بودم ،سارا آقا رضا ی گل ،بهناز ،مریم و امیری که نمیدونم ماجراشون به کجا کشیده شد ،فرحناز وتمومه آدمای زندگیم که یادم بود ونبود وخونواده هاشون که به اندازه ی خودشون عزیزند......

بعد من موندم وخدا وحافظ وتمومه آرزوهایی که تو دلم بود واز گفتنش ابا داشتم ونیت برای  

تمومه  قشنگیا و آدمای قشنگ زندگیم :

"شب وصل است وطی شد نامه هجر

سلام فیه حتی مطلع الفجر

دلا در عاشقی ثابت قدم باش

که در این ره نباشد کار بی اجر

من از رندی نخواهم کرد توبه

ولو آذیتنی بالبحر والحجر

برآی ای صبح روشن دل خدا را

که بس تاریک میبینم شب هجر

دلم رفت و ندیدم روی دلدلر

فغان از این تطاول آه از این زجر

وفا خواهی جفا کش باش حافظ

فان الربح والخسران فی التجر"

خدایا شکر...به قول بابا حاجی خدا را صد کرور شکر.....

دلم روشنه...دلم برای سالی که داره میاد و آدمای زندگیم روشنه......

دلم خونه برای تمومه کسایی که درد میکشن ولی دلم به همون اندازه روشنه....

دراز میکشم و دست میگیرم این ماس ماسک رو که تنها وسیله ی ارتباطی تو این موقع از شبه و بهترین آرزوهامو همراه با بهترین تبریکات میفرستم برای بهترینهای زندگیم.....

به قول عمه عید واقعی ماله اون کسی هست که پایان سال رو جشن بگیره و نه آغازش رو .با آرزوی بهترین پایان چشمام رو میبندم تا خوابم ببره و فاصله ی زمانی رسیدن به سبزی پلو وماهیی فردا کمترو کمتر بشه....

نظرات 9 + ارسال نظر

درک زیبایی درک زیباست

سبزی سر فقط یک سین از الفبای نهاد بشری

حرمت رنگ گل از رنج گل گم گشتست

عطر گل خاطره عطر کسیست

که نمیدانی کیست

می آید یا رفتست!

هیجانیست بشر!

هیجانیست بشر

زهرا - شیراز 1390/01/02 ساعت 21:24

فدای با احساس خودم شم . عزیزم سال نوت مبارک-دهه ۹۰ میدونم خیلی خیلی بهتر از دهه ۸۰ خواهد بود.

حتما همینطوره

ارش 1390/01/03 ساعت 00:06

خیلی باحاله

باحالی از خودتونه

حالا اگه گفتی چی باحاله؟؟

پانکالا 1390/01/03 ساعت 00:10

سلاام الی جان. خیلی زیبا بود برای من. تمام لحظه های ما آدما پر از آموختنی است. سالت پر برکت و پر از تحول درونی باشه.

چشم دل باز کن که جان بینی پانکالا جان

نوید 1390/01/03 ساعت 01:33 http://sanaye2009.blogfa.com/

چقد دوووووووووووووست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
سال خوبی داشته باشی چاقالو

من دلم میخواهد....خانه ای داشته باشم پره دوست
خودتی چاقالو!

Faez 1390/01/03 ساعت 20:01

ای جاااااااااان
اسم منم بود اون وسط، آره؟ اینکه میپرسم واسه اینکه مطمئن شم هم اسم من نیست فعلن تو بچه ها
ایشالا که همیشه خوب و خوش باشی و امسال هم خبرهای خوب خوب بهمون بدی.
دلم برات تنگ شده خب، هرچند که فاصله باشه اما خب ته دلم هستی و بعضا در جلوی یاد
اینم که خوابیدی، نه مهم. خیلی ها خواب بودن خب، منم که بیدار بودم، کار خاصی نمیکردم، باز تو بعدش به دعا و نماز گذروندی.
دعاهات مقبول درگاهش و برآورده.
سرآخر هم به تبعیت از خواجه حافظ، اینطور برات آرزو میکنم:
سال و فال و مال و حال و اصل و نسل و تخت و بخت
بادت اندر شهریاری، برقرار و بر دوام
سال خرم، فال نیکو، مالِ وافر، حالِ خوش
اصل ثابت، نسل باقی، تخت عالی، بخت رام

مگه ما چندتا فائزه داریم؟؟؟
۴کرتیم...نه اینجور...بد جور!

سوده 1390/01/04 ساعت 13:08

کاش میشد همدلی را قاب کرد
ساکنان شهر غم را خواب کرد
کاش میشد نور چشمان تورا
جانشین ثابت مهتاب کرد

بازم سلام الهام عزیز اما بی معرفت
چرا زودتر نگفتی وبلاگ داری؟!

حالا به خاطر سال نو می بخشمت و به خاطر متن قشنگی که نوشتی
الهام جان به جای تو من لحظه سال تحویل بیدار بودم و یادت هم کردم امیدوارم خدا صدام را شنیده باشه

بازم عیدت مبارک و سال خوبی داشته باشی

اگه گفتی کی بی معرفته جایزه داری

آچیلای 1390/01/05 ساعت 13:22

اومدیم این قسمت
اینجا رو هم خوندیم
والاااااااااااااااااااااااااااااا

دیدم نظر ندم نمیشه دوستان عزیز دیگری که من میشناختمشون نظر دادن من ندم نمیشه.

حالا خوبه من یادت بودم اسم منو اوردی!!!!!!!!!!!!!!!!
اولا یادت بود بهم میگفتی ای دی منو نخون حالا به اصرار میگی بخون

همش شوخیه.سال 89 که برای من سال خوبی بود امیدوارم سال 90 هم برای شما و من و دوستان عزیز دیگهمون سال خوشی همراه با سلامتی باشه.

کلا اینا نظر بود دیگه؟؟؟
باز تو اینجا رو با دفتر خاطره اشتباه گرفتی بچه؟؟؟
والاااااا

با سرچ حافظ گشوده ام پیدات کردم
خوشم اومد از اینجا :دی

حافظ کنار عکس من...من باز نیت میکنم
انگار حافظ با من و...من با تو صحبت میکنم

۴کریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد