_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "
_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "

اردیبهشت مبارک....

هوالمحبوب: 

باز اردیبهشت وباز این شعر قشنگ مهدی سهیلی که : اردیبهشت یعنی زمان دلبری دختر بهار... 

من شیفته و مسحور اردیبهشتم 

زیباترین لحظه های زندگی من توی همین ثانیه ها ودقیقه های اردیبهشت رقم خورده ومیخوره ومن همیشه منتظره بزرگترین اردیبهشت زندگیم بودم.... 

عجیبه که حس نوشتن ندارم .اون هم توی این همه قشنگی...توی این همه شوق...این همه شور...این هم ذوق....این هم زیبایی.... 

تمومه این اردیبهشت را باید نفس کشید..با تموم وجود وبا تمومه اعضا وجوارح وبند بند وجودت ونفس عمیقت را هل داد توی سینه وحیفت بیاد که بازدمت را بدی بیرون! 

خوش به حال اردیبهشت....خوش به حال تمومه آدمای اردیبهشتی....خوش به حال الف...ر...دال...ی...ب....ه...شین...ت... 

دلم میخواست «الف» اردیبهشت بشم با اون دال وسطش یا حتی اون نقطه ی «ب» 

از همینجا دارم شکوفه های زرد رنگی که کنار پل فردوسی دراومده را تصور میکنم وصدای ریزش آب از زیر پل وبوی چمنهای خیس رو....از همینجا دارم بوی نارنجهای نارنجستان شیراز را حس میکنم...بوی عطر اردیبهشت داره دیوونه م میکنه ومن همش نگران اون آخرم...از همین حالا نگران اون روزهای اردیبهشتم...نگران اون جمعه ی آخر اردیبهشت....از همین حالا نگران تموم شدنشم ونگران اون جمعه ی آخر اردیبهشت که نمیرم خوبه! 

من ایمان دارم خدا اردیبهشت را واسه نبودن من انتخاب میکنه ومن اون موقع خوشبخترین آدم روی زمینم... 

پست پارسال وبلاگم رو میخونم واز این همه هیجان خودم هیجان زده میشم...انگار که گذشته ها من را سرکیف وکوک کنه...اردیبهشت یعنی زمان دلبری دختر بهاررررر.... 

عجب! 

اردیبهشت همه مبارک..اردیبهشت تمومه آدمایی که خدا بزرگترین منت را سرشون گذاشت وتوی این ماه اجازه ی ورودشون به این دنیا را داد 

 

اردیبهشته  جناب سرهنگ" ، "بابای نرگس(جناب تیمسار!)" ؛ «آقا غلام؛"رضوان" ،«غزل کوچولو» "فروه  عمه"،  «امیـــــــــن(پسره عمه!!!!)؛ "فاطمه ی عزیزم" ،"بچه ی جنــــــــاب سرهنگ" ، "آزیـــــــــــتــــــا"، "آریــــــن آرش کمـــــــانـــــــــــگیر عـــــزیزم؛«علــــــیرضا؛"مریم" ،"امیر مامان!" 

 

خنده م میگیره اما همش تا تمرکز میکنم صدای خنده میشنوم.صدای نم نم باروون ..صدای دویدن تند تند ونفس نفس زدن ..صدای بلنده :"اگه منو گرفتی.." 

صدای Take it Easy  گفتن .صدای راضی باش گفتن وصدای اردیبهشت.... 

به خودم قول دادم این اردیبهشت حتما برم شیراز وکلی خودم راشرمنده کنم 

امیدورام سرقولم بایستم 

تمومه احساس خوب وقشنگی که دارم ..با یه دنیا آرزوهای خوب خوب ویه عالمه اردیبهشت ؛تقدیم به تمومه آدمای خوب زندگیم 

اردبیهشتتون مبارک 

 

 

*********************************************************** 

پ.ن:  

1.مرسی آریو که موقع تحویل اردیبهشت همراهیم کردی 

2.مرسی زینب جون که تنها کسی هستی که اردیبهشت را با تمومه وجودت میفهمی 

3.ومرسی اردیبهشت که بالاخره اومدی

نظرات 3 + ارسال نظر
شبی که با توست 1390/02/04 ساعت 19:05

شاد بودنت را دوست دارم ولی از تنها بودنت غمگین و دپرس میشم. هیچوقت مثل اون شب نخندیدم همیشه شاد باشی و مرسی از زحماتت. گل را دوست دارم ولی آرزو میکنم عمرت مثل عمر گل کوتاه نباشه

خوشحالم
به خاطر خندیدنت خوشحالم
همیشه از خندیدن وشنیدن خنده ها خوشحالم

shabshekan 1390/02/04 ساعت 19:20

اردیبهشتت مبارک

واردیبهشت تو هم

حسن سیریکی 1390/02/05 ساعت 00:37

من موندم که چی بهت بگم راستش خود بگو چی بگم اصلا.......................

بووگووووو نذار تو دلت بمونه دادا!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد