_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "
_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "

قناعت کن به تخم مرغ خانه؟؟؟؟

هوالمحبوب:  

به اینجام رسیده.......نه ...نه ....نه صبر کن، به اینجام رسیده ها! به اینجام!دیگه تحملش را ندارم.....خدا یا من را بکش یا خودم خودم را میکشم.اونوقت تو مقصری که باعث شدی یه نفر گناه کبیره مرتکب بشه و خودت خودش رانکشتی!

از بس معده م درد میکنه دلم میخواد خودم را داربزنم....ببین کی بود گفتم ،نگی نگفتی!به جون خودم نباشه ،به جونه تک تک بچه هام ،این زن وشوهر را چیز خور کردند!

کوفت هم میپزه ،آقا صداش در نمیاد!

جل الخالق!استغفرالله! به حق چیزای ندیده ونشنیده!

یادمه تا میخواستیم سفره پهن کنی ،صدتا حمدوسوره نذر میکردیم که مبادا حضرت آقا صداش دربیادوبه یه چیزه الکی گیر بده مثلا اینکه چرا تو بشقاب هرکسی  عدسها به مقدار مساوی نیست وبعد یهو بلوا به پا نشه! حالا اگه برنج ومرغ هم خانوم بپزه وتوش مرغ نباشه صدا آقا درنمیاد!

پناه بر خدا!

دوره آخره زمون یعنی این! نه اینکه من مثلا حرف گووش کن بشم!

والا!

اصلا این زن وشوهر یه چیزیشون شده!

مامان تو این دوسه ماه یه غذای درست وحسابی نپخته وبابا هم یه نگاه چپ بهش نکرده که هیچ،کلی هم سر کیفه سر غذا خوردن!

غذا یا شوره،یا بی نمک! یا سوخته یا برشته یا ته گرفته یا گوشت نداره یا مرغ نداره یا نپخته وخامه یا تنده یا تلخه یا بد مزه س یا بی مزه! وبابا هم کلا انگار تو این عالم نیست!

بهش میگم مامانه من! اتفقی افتاده؟عاشق شدی؟کسی بهت چیزی گفته؟پیمانه ی ذهنی غذا پزیت خراب شده؟باباجون زیره سرت بلند شده؟چی شده که این مدلی چند وقته غذا میپزی؟

حالا اینا به جهنم! چی به خورده شوهرت دادی صداش درنمیاد؟

به خدا زخمه معده گرفتم!

مثلا همین دیروز واسه ما عصرونه آش پخته ،دیگه شام بی شام! میگه آش سنگینه شام نمیخواید دیگه! هرچی بهش میگم به هیکله من نگاه کن! میترسی اضافه وزن پیدا کنم؟آخه به من چه شما دیگ را تا تهش خوردید وپاک کردید؟من گرسنمه .مگه من یه کاسه آش بیشتر خوردم؟اونم ساعت 6 عصر؟الان ساعت 12 است .چند ساعت احتیاج داره این شیش تا نخود تو معده ی من سوخت بشه؟باباجون اینجا چه خبره؟من دارم هلاک میشــــــــــــــــــــــــم!

فقط میخنده! میگه خیلی ناراضی هستی خودت آشپزی کن! ا

دست میذاره رو همون نکته ای که من را خلع سلاح میکنه!میدونه من آشپزی نمیکنم ونخواهم کردها!

ای بابا!

یکی بیادمنو از دست این زن وشوهر نجات بده! به جون بچه م یکی اینارا چیز خور کرده! ببین این کی بود گفتما!

من گرسنه در تخته خواب دارم شکلات سق میزنم! آخه خانوم والده فرمودند چون مردم همین رو هم ندارن بخورن امشب خیاروپنیروگوجه ونون میخوریم!اصلا انگار نه انگار من صبحانه هوچی نخوردما وناهار هم املت بود اون هم پر از آب !چون فاطمه جونم هوس کرده بود آب املت را زیاد کنه ویه لیوان مشت آب ریخته بود تو گوجه های درحاله پخت!

کلا همه رو تو این خونه چیز خور کردن!

ببین الان چندشنبه ش من اینو گفتم !

نظرات 8 + ارسال نظر
قاسمی 1390/02/11 ساعت 23:42 http://www.2241531

سلام چه خبره گر گرفتی

arash 1390/02/11 ساعت 23:44 http://www.jonbesh.blogveb.com

سلام برای تبادل لینک سایت من را با نام hot download لینک کن و 1 pm بهم بده ... ممنون

www.jonbesh.blogveb.com

سید امیر ستوده 1390/02/12 ساعت 14:24

دوست داشتم اون موقع که شکلات سق میزدی پیشت می بودم .

علی 1390/02/13 ساعت 03:00 http://hobnob.blogsky.com

به حرف مامان گوش کن. ایشون درست میگن.
ولی خب شکمو کاریش نمیشه کرد.
بعضی وقتا آدم دلش هوس یه غذای خفن خوشمزه رو میکنه و شانسش همونروزم اون غذا رو پختن ولی...
ولی یا شوره یا بی نمک یا در کل مزخرف!
ولی در کل به حرف مامان گوش کن آب هم که جلوت آورد نون توش تیلیت کن و بخور هیچی هم نگو

نکنه فکر کردی نشستم تو کوچه دارم زارمیزنم؟
نه داداشه من
این گردنه مااز مو باریکتر اهااااااا هان
صدا از دیوار درمیاد از من هم در میاد!
آیکونه یه عدد پینوکیو!

سلام خانومی
زودتر آپ میکردی تا شام مهمونت میکردم.

آدم گرسنه که آپ نمیکنه....جون نداره...غر میزنه

ساغر 1390/02/15 ساعت 14:54 http://nadaram ke nadaram

یا شوهر کن تو هم اونو چیز خورش کن ،یا شوهر کن خودت هر چی می خوای بپز، یا به نام پدر ،پسر ،روح القدس ،آش ها رو بخور هیچی نپرس . البته پرسیدن اینجا بخاطر ضرورت شعری بجای غرغر کردن بکار گرفته شده . فکر کنم الآن راه سوم رو بهتر می پسندی . راه چهارمی هم هست ولی گویا زیر بار نمیری واسه همین اصلآ ذکر نمی کنم..............

خاله کلا عاشقتم

دختر شرقی 1390/02/18 ساعت 21:25

سلام خانمی
چرا اجازه نظر ندادی!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟
اینجوریاست

سکوووووووووووووووت!

پژمان 1390/02/19 ساعت 01:42

سلام من پژمانم تو بیلوکس بودم یادته ؟
من اون شعر اون بالا رو میـــــــــــــــــــــــــــخوام
چرا دانلود نمیـــــــــشه
همون که 12 مگابایته من می خــــــــــــــوامـــــــش

pejman.messi.21

والا چه عرض کنم؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد