_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "
_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "

گلنار.....

گلنار 

گلنار 

کجایی که ازغمت ناله میکند عاشق وفادار ؟ 

گلنار 

گل نار

کجایی که بی تو شد دل اسیر غم ؛ دیده ام گهر بار  ؟

گلنار 

 گلنار 

دمی اولین شب آشنایی و عشقه ما به یاد آر  

گلنار گل نار

درآن شب تو بودی وعیش وعشرت وآرزوی بسیار  

چه دیدی ازمن حبیبم گلنار 

که دادی آخر فریبم گلنار ؟

نیابی ای کاش نصیب ازگردون 

که شد ناکامی نصیبم گلنار  

بود مرا درد دل شب تار آرزوی دیدار 

تا به کی پریشان تا به کی گرفتار ؟ 

یا مده مرا وعده ی وفا رازه خود نگه دار 

یا به روی من خنده ها بزن؛ قلب من به دست آر  

چه دیدی ازمن حبیبم گلنار؟ 

که دادی آخر فریبم گلنار 

نیابی ای کاش نصیب ازگردون 

که شد ناکامی نصیبم گلنار .....

لب خودبگشا لب خودبگشا  به سخن گلنار 

دل زارم را مشکن گلنار 

نشدی عاشق نشدی عاشق

زکجا دانی 

چه کشد هرشب 

دل من گلنار...... 

 

 

 

******************************************* ********************

* ممنون گیتاریست عزیز؛تا خود ٍخود ٍ صبح هی این آهنگ رو گوش دادم. معرکه بود ؛ دلم آروم شد . انگار خود ٍ من داشتم میخوندمش...ممنون...ممنون...  

نظرات 6 + ارسال نظر
mahmoud 1390/03/16 ساعت 03:53 http://satsara.blogsky.com

salam, shere jalebie az ahangesh khosham miad
nesfe shabi bidari mesle man?! albate dige mishe goft sobh.
Bye!

صبح وشب نداره
کلا بیدارم

وای که من عاشق این آهنگم


من هم

سلام الییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
خوبی؟ خوشحالم که خوشت اومده. امیدوارم بتونم بهتر از اینا کار کنم.
مرسی

حتما میتونی
مرسی تو

که دادی اخر ..فریبم گلنار

خیلی قشنگه و خاطره انگیز

اوهوم
سیر نمیشم از بس گوشش میدم

از تبار تو 1390/03/17 ساعت 12:20

سلام دختر عمو...اگه بهم نمیگی دهت گشادتو ببند میگم خوب نوشتی.دیروز خوش گذشت...هدا پدر شهبازیو بیامرزه که از اینا به ما دو تا داد.چه کیف میده ...راستی این گلنارو من گوش ندادم...مال فرهیخته هاست یا...؟

چقدر غلط املایی داری دختر عمو!!!!!
عجب
خدا پدر شهبازیتون رو نصف کنه

اوهوم ماله فرهیخته هاس بهت میدم گوش بدی

راستی.....دهن گشادت رو.....نمیخواد ببندی..مرسی

sasan 1390/03/17 ساعت 13:09

arz konam ke mesle hamishe dashtam ghor mizadam,vali omadam inja yekam neveshtehatuno mikhunam arum misham.ishalla hamishe bashi.bashio benvisi.bashio ba neveshtanet,dele ashofteye chand nafaro arum koni,ke dige beghole khodam:"naaleye shabgir nakonim"

قرار شد غر نزنی
باشه؟
آفرین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد