_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "
_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "

فقط یه هفته....

هوالمحبوب

 

تو باشی چی کار میکنی؟وقتی باز باید این جمله های یکدست و تکراری رو که بیست وچندساله دارن به خوردت میدند روبشنوی وصدات درنیاد....وقتی باز مجبوری به چیزهایی توجه کنی که هیچ ربطی به تو نداره ولب از لب باز نکنی...وقتی مجبوری پاسخگوی چیزها وکسایی باشی که حتی تو عمرت ندیدیشون...وقتی مجبوری فقط به جرم اینکه هستی و وجود داری درد بکشی ولاغیر....

وقتی مجبوری بغضت رو هی با قورت دادنه آبه دهنت هل بدی پایین وهی به خودت بگی یه خورده دیگه تحمل کن الان تموم میشه....الهام یه خورده دیگه....

وقتی تمومه اینهایی که داری میشنوی رو "واو" به "واو" حفظی وخودت داری جلوترازگوینده واسه خودت تکرار میکنی.....وقتی داری توی دلت به خدا التماس میکنی که"جونه خودت تمومش کن تاکم نیوردم ویه چیزی نگفتم.....

وقتی باز داری خودت رو به صبر دعوت میکنی وبه خودت میگی:الهام شکایت نکنی ها!از توبعیده وباز هی تکرار میشه وتموم نمیشه....

توباشی جای من چی کارمیکنی؟توباشی جای من وهرروز به امیده فردا بیدار بشی که شاید تموم شده باشه وباز روز ازنو وروزی از نو باز همون آش وهمون کاسه چیکار میکنی؟

تو باشی جای من چی کار میکنی وقتی تمومه این بیست وچندسال به امیده اون "آخر" ی داری زندگی میکنی که میگن خوب تموم میشه وهنوز اون "آخر" نیومده وتو هنوز از رو نرفتی ،چی کار میکنی؟؟؟

من......هیچی...هیچ کاری نکردم.....

فقط وقتی تموم شد به خودم نهیب زدم اگه گریه کنی میزنم تو سرت ها!..بعدهم پریدم وسط اتاق ونشستم روی گل وسط قالی....همونجا که همیشه میشینم وبا خدا حرف میزنم....همونجا که همیشه موبایلم آنتن میده...همونجا که میشینم وفکر میکنم.....

میپرم میشینم روی گل وسط قالی ...بدون سجاده...بدونه جا نماز...بدون چادرسفید گل گلی...بدون وضو....بدون تسبیح.....بدون کتابچه ی دعا که قشنگترین دعاها توش نوشته...بدون سرووضع مناسب که شایسته ی دیدن وخواستن باشه......

میشینم وچشم میندازم اون بالا..بغضم رو قورت میدم ومیگم:میخوام بهت ظلم کنم....میخوام ظلم کنم بهت.....مگه نمیگن اگه چیزی رو از خدا بخوای که زمینه ی اجابتش رو فراهم نکردی به خدا ظلم کردی؟؟؟میخوام بهت ظلم کنم....میخوام یه چیزی بخوام که محال عقلی نداره....مگه تو خدا نیستی؟؟مگه نمیگن همه کاری ازدستت برمیاد؟هاااان؟

میخوام بهت ظلم کنم.......لیله الرغائب من حالاست.....ساعت 6:15 بعد ازظهر....الان که میخوااام...میخوام بهت ظلم کنم........

میشه فقط یه هفته...جون خودت فقط یه هفته....فقط یه هفته جای من رو با یکی دیگه عوض کنی؟؟...جون خودت مهم نیست کی باشه یا چی باشه..نمیخوام جای نرگس باشم که همیشه بهش حسودیم میشد یا جای نفیسه یا جای یکی از بچه های عمه معصوم یا عمو بهرام..نمیخوام جای کسی خاص باشم.....فقط یه هفته جای من رو با یکی عوض کن......اصلا جای من رو با آقا رضا بقال که همیشه حرص قسط های آخر ماهش رو میخوره یا با آقا رحیم که خونه نشینه ودلش به نقاشی وکاردستی خوشه.....یا خانومه همسایه که همیشه خون دل میخوره واسه جهاز دخترش که آماده نشده .....یا جای زهرا که از دست شوهرش داره درد میکشه.....جای هرکی دوست داری بذار.....حتی حاضرم جای اون گدای سر خیابون بذاری که بچه ش همیشه خوابه وخودش داره یه نون خشک سق میزنه وهمیشه اون چنان با درد نگاهت میکنه که دلت میخواد بمیری......یا جای مامان بزرگه اعظم که آلزایمر داره وهمیشه با اینکه سالهاست شوهرش مرده اما عصر به عصر حیاط رو آبپاشی میکنه .چایی دم میکنه ومیشینه چشم به راهه حسینعلی وشب که نیومد با گریه واشک میخوابه.....جای هرکی دوست داری بذار...ازالهام بودن خسته شدم.....

فقط یه هفته....جونه خودت......فقط یه هفته...... 

 

**************************************************************** 

 پ.ن:

** من هنوز درگیره گلنارم ها! فقط یه جاش اذیتم میکنه...اونجا که میگه : نیابی ای کاش نصیب از گردون.....!!!!! 

مگه آدم اونی که دوستش داره رو هم نفرین میکنه؟؟؟؟؟؟ 

حالا به فرضه محال وحشتناکترین آدم روی زمین از آب دربیاد!!!!امن که میگم اگه داره نفرین میکنه معلومه اصلا از اول دوستش نداشته وخیال میکرده داره!!!! آخه آدم کسی رو که دوستش داره یا داشته نفرین میکنه؟؟؟؟؟ عجب!!!!

نظرات 12 + ارسال نظر
ستوده 1390/03/19 ساعت 18:41

سلام .
خیلی برام جالبه همیشه تو را میبینم ومیام .
میگم منظورتون از گلنار کدوم آهنگ هست کنجکاو شدم بشنومش

شعر گلنار
این پایین که هستش که نوشتمش

عجب دختر خوبی !!!!... کلاس چندی؟؟

من هنوز مدرسه نرفتم

نه .. آدم اونی رو که دوست داره نفرین نمیکنه .. در حقیقت فقط وقتی دلش میگیره و از همه چی خسته میشه با نفرین اون خودشو نفرین میکنه .. خودشو

عجب
یعنی اگه خودت رو نفرین کردی یعنی اون رو نفرین کردی یعنی آیا؟

گیتاریست 1390/03/19 ساعت 19:55

درود
توجه کردی؟ زرنگ شدما! اولین کامنت رو من گذاشتم برای این متنت.
ولی هنوز نظری ندارم چون نخوندمش. فقط خواستم اولین نفر باشم همین.
حالا برم بخونمش

دقیقا اولین کسی هستی که نخوندی ولی کامنت گذاشتی
ممنون زرنگ

گیتاریست 1390/03/19 ساعت 19:57

ای بابا. حواسم نبود که باید نظر رو تایید کنی. شاید کسی قبل از من هم نظر داده باشه. ولی پارتی بازی کن نظر من رو اول بنداز. من برم متننت رو بخونم..........

پارتی بازی...اولی ی ی ی ی

گیتاریست 1390/03/19 ساعت 20:10

خوندمش. بخدا معرکه بود. کاش منم میتونستم اینطوری بنویسم و خودمو خالی کنم...ولی حیف.
راستش الی جون تو خودت معر که ای. هیچکسی نمیتونه به جای خودت توی دل ما بشینه. اگه تو یه نفری که داری این دعا رو می کنی ما تعدادمون بیشتره که از همون خدا می خوایم الی رو برامون الی نگهداره.
در ضمن..ظرفا رو هم شستم..خونه رو هم جارو کردم
ولی خیلی وقته که ازت خبر ندارم..نمی دونم..شاید خدا آرزوتو برآورده کرده باشه. الآن جای هر کی هستی برو خودتو از نزدیک ببین و با خودت صحبت کن..خیلی با حاله نه؟
ببین الآن داری از شعر گلنار ایراد میگیری...اگه همینطور به گوش دادن ادامه بدی از خوندن منم ایراد میگیری..بعدش از گیتار زدنم...بعدش از صدام حالت به هم میخوره...آخرشم میگی چه آهنگ چرتی بووووودااااااا....پس بسته جان تو...دیگه گوش نکن. نذار قشنگیش از ذهنت بره

ممنون گیتاریست جان
من الان جای توام دارم ظرفها رو میشورم.....بترکی
گلناار هنوز معرکه س
درضمن خدا با اقلیته...گفته باشم

سلام الهام جون
آخه این جه خواسته ایه از خدا داری؟
دختر خوب خودت میدونی که نمیشه همچین چیزی.
آخه چرا از خدا میخوای!!
باور کن هر کسی توو موقعیت خودش درد و رنجهای خاص خودش رو داره. منم یه دردایی دارم که واسه تو قابل لمس نیست.
اینجوری نکن با خودت.
باور کن دنیا ارزش نداره الهام جون
دلم گرفت این متن رو خوندم. کاش بودی و اشکامو میدید و اونوقت بقول خودت میدیدی چقدر درکت کردم.
نمیدونم چی بگم بغضمو ترکوندی.
امشب من واسه خودم اصلا دعا نمیکنم.
..........

من درد ندارم
همه چی آرومه
من چقدر خوشحالم
دختر شرقیه من Take it easy

shabshekan 1390/03/19 ساعت 21:58

بازم نگاه حسرت، به سمت آسموناست

به چشمک ستاره، تو شهر کهکشوناست

پرنده های خسته، امشبو بی قرارن

واسه دلای عاشق، شب، شب آرزوهاست

امشبو هر جا هستی، بیا و مهربون باش

با پیچکای زخمی ، یه ذره همزبون باش

واسه چشای قرمز، از ته دل دعا کن

رو برگ غم گرفته، ببار و آسمون باش

امشبو تا سپیده، بغضو نذار بمیره

اشکاتو غیر مهتاب، هیچکی نذار ببینه

اگه ستاره هارو، رو گونه هات میبینی

امشبو مطمئن باش، بارون میخواد بگیره

به فکر آدمای، خسته و آسمون جل

به یاد بچه های، یتیم و بی تحمل

به خاطر کسی که، قبری هنوز نداره

با شاخه های دستات، بزن به آسمون پل

امشبو تا همیشه، منتظرش می مونیم

واسه طلوع سبزش، شعر خدا میخونیم

تو آسمون کرکس، مشکله زنده بودن

تا شهر صبح رفتن، سخته ولی می تونیم

بازم نگاه پیرم، به سمت آسموناست

دستای پینه بسته، مثل همیشه بالاست

هوای قلبم ابری، دلم گرفته امشب

وای که چه بیقرارم، شب، شب آرزوهاست
vasam doa kon

هویدا 1390/03/19 ساعت 22:41

تو هم بادبادک خودت را درست می کنی
هر کجا که باد بخواهد می برد.
هر یک روزی بادبادک داشته ایم که یک روز رفته و دیگر برنگشته
فقط نخش مانده روی دستمان همین
باد تند تر می شود

یادش بخیر بادبادکا
پرنده های بیصدا
تو دست ما گم میشدند
تا قله ی آسمونا.....

ستوده 1390/03/19 ساعت 23:45 http://saba055.blogsky.com/

سلام الی خانم .
ببخشید اومدم دوباره این پست را خوندم ولی منظورت را از اینکه یه هفته وقت داری را نفهمیدم .
نکنه خنگ شدم باید برم پست های قبلیت را دوباره بخونم تا بفهمم ؟؟؟؟؟؟؟

نباید بری بقیه پست ها رو بخونی
یه هفته وقت ندارم..یه هفته میخوام جای کسی دیگه باشم

comix 1390/03/20 ساعت 12:06 http://reminders.blogsky.com/

سلام!
من دوست دختر شرقی ام.
خوبی؟
جای کسی بودن خوب نیست که چه طور میتونی چنین آرزویی کنی.
من نمیدونم که چته. چی اینقدر دلسردت کرده و باعث شده که اینقدر خسته باشی ...
فقط یه چیزی رو میدونم اینکه " نباید" نا امید بشی.


تو هم این جمله رو شنیدی؟ " آخر هر چیزی خوبه، اگه خوب نشد پس هنوز آخرش نشده"

برای اینکه به اون آخر خوب برسی باید امید داشته باشی.
بی خود نیست که خدا گفته که بدترین چیز همین ناامیدیه.
و شیطون کارش اینه که ناامیدت کنه....

من نیومدم نصیحت کنمااا ، فقط خواستم بگم ناامید نشو. درست میشه. همه چیز. حال بدت. دل گرفته ات ... هر چیزی که ناجوره . دست میشه فقط نا امید نشو و بسپارش به خدا.
بهش بگو : خدا من خسته شدم، خودت همه چی رو درست کن...بعد باور داشته باش که این کار رو میکنه.
جوابی که به دختر شرقی دادی رو هم دوس نداشتم

عجب!
من حالم خوبه
همین
یه جرعه صبره خدا تو وجوده منه
نگران نباش
ممنون

sad 1393/06/04 ساعت 23:36

خدا وجود نداره الکی خودتو خسته نکن

خدا با شوماند ها :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد