_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "
_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "

ولیکن......

بی عشق و محبت نتوان زیست ولیکن

یک دل ، دو محبت نپذیرد...

قلبی که به یک لحظه دوصد عشق پذیرد

بگذار که این قلب،غریبانه بمیرد




***بابا حق با اونه! قبول!حق داشته وداره.اصلا مگه من فوضووولم؟ به من چه؟فقط یکی میخواد بهش بگه  نمیخواست تا سال وچهلم  و هفته م صبر میکردی ، اقلاحرمت نگه میداشتی میذاشتی کفنم خشک بشه،بـــــــــــــــــــــــعـــــــــــد!!!!!!!

تا این رو گفتم ؛ فرزانه مرده بود از خنده!!!!  خودم هم خنده م گرفت.خیلی خندیدم  خیلــــــــــــــــــــــــــــــــــــی....

نظرات 4 + ارسال نظر

man kojam enja kojast chi be chiye koja be kojast

اینجا ایران است.....
صدای من را به عنوانه یه دختره خوب میشنوید

هیچستان 1390/04/15 ساعت 19:13

گیتاریست 1390/04/16 ساعت 00:29

ترحم بر پلنگ تیز دندان......ستمکاری بود بر گوسفندان
فیلم سینمایی بازگشت الی...امشب در سینماهای ناکجاآباد

کلا عاشقتم

شهریار شهر سنگستان 1390/04/16 ساعت 13:42

پلنگ زخم خورده را دگر ره فرار نیست...شکست خورده را دگر شکستن افتخار نیست

مانگوییم بدومیل به ناحق نکنیم....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد