_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "
_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "

ناموس پرست!!!

هوالمحبوب:


کلی عجله دارم ووقتم کمه....بهش میگم زوود باش این ایمیل رو چک کن وزود هم برو فیس بوک confirm  کن ..جون خودت زوود باش احسان،  من عجله دارما!

نیشخند میزنه وآرووم آرووم میشینه پشت سیستم وبعد مثل این دخترا که ناخنهاشون را لاک زدن و میترسن این ور و اون ور بماله  و خراب بشه انگشتاش رو روی کیبورد تکون میده وبعد پشت چشم نازک میکنه ومیگه برو اونطرف بایست!


میگم :وا!واسه چی؟

میگه :فکر کردی من حالیم نیست میخوای پسوردم رو ببینی؟

بهش میگم :وا!عجبا!پسورد تو به چه درده من میخوره؟تو مگه پسورد ایمیل من رو داری واسه من مهمه؟اصلا مگه خودم نمیگم برو ببین کی واسم چی گذاشته وچی نوشته؟اصلا مگه من خودم واست ایمیلهام رو نمیخونم؟اونوقت اینقدر مهمه که من پسورد تو رو ندونم؟

میگه :اولا از تو شیشه عینکم نگاه نکن من دارم پسوردم را تایپ میکنم ببینی و حفظ بشی و یاد بگیری!دوما به من چه تو غیرت نداری و ناموست را میدی دست هرکسی و واست مهم نیست!

بهش میگم یعنی چه؟ناموس کودومه؟زوود باش من عجله دارم!

میگه:دوچیز توی کل دنیا مثل ناموست می مونه. یکی اسلحه ت که اگه از دستت رفت باید خودت را دار بزنی!یعنی مرگ حقته! یکی پسورد ایمیلت!

من ناموس فروش نیستم خانومه محترم!من ناموس پرستم!!!اون طرف بایست تا علیه ت اقدام نکردم ،اون هم به جرم تجاوز به حریم ِ نوامیس مردم!!!!!!!!!!!!!!

نظرات 2 + ارسال نظر

نگفتم خصومت دیرینه ی برادر خواهرا هنوز پابرجاست!
اتفاقا یکی از مزه های زندگیه! فقط بدیش اینه که پسرا همیشه بازندن! اگه یه بار هم ببرن انگاری غول و بدجنس و همیشه برنده هستن! عذاب وجدان خفه شون میکنه! و کوفتشون میشه!

rقصه ی دلدادگیه من واحسان قصه ی امروز ودیروز نیست
قصه ی طولانیه حسین کرد شبستریه
شاید همین روزا راجبش نوشتم
شما کوفتتون بشه
ما راضی ایم!

مردی در تبعید ابدی 1390/06/04 ساعت 21:45

خیلی باحال بود

من که تو سربازی از اسلحه ام نتونستم خوب محافظت کنم
هر کی میرفت سر پست با اسلحه من میرفت

دومی ام ...... تا الان که نتونستم

شما نمونه ی کامله یک ناموس پرستی!
کلا بدیم ازتون یه تندیس بسازن بذارند تو میدونه شهر!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد