_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "
_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "

آنچه بنماید الی را بی نیاز....ازدواج است ازدواج!

هوالمحبوب:

دارم حساب کتاب میکنم تو تاکسی.جمع وضرب وتقسیم.

اگه حقوقم رو بگیرم.اینقدر برای قبض موبایلم باید بدم.اینقدر واسه شارژ ADSL.اینقدر واسه خرید لپ تاپ . اینقدر واسه اون کفش اسپرت قرمزه که از نفیسه گرفتم.اینقدر واسه اینکه به فرشته بدهکارم.اینقدر باید واسه سکه ای که واسه "سایمون کوچولو" خریدم پرداخت کنم .اینقدر واسه این ..اینقدر واسه اون....چقدر می مونه؟!

20 هزار تومن می مونه که اون هم با احتساب به اینکه قراره دیگه شرکت نرم فقط آموزشگاه،باید تا دوماه دیگه بسوزم و بسازم و دم بر نیارم و فقط بلیط اتوبوس بخرم وکارت اتوبوس شارژ کنم

توی همین گیر و دارم که چی کار کنم پولدار بشم و این حرفا و مثلا به احسان بگم NO MONEY  شدم واز حس الی دوستانه ش سو ء استفاده کنم و اینا که یهو سر چهارراه سپهسالار یه جمله توجهم را جلب میکنه و نیشم شل میشه:


پیامبر اعظم(ص) میفرماید:

ازدواج کنید که ازدواج روزی را زیاد میکند


همچین خدا درسته از اون بالا راه حل انداخت واسم پایین ودمت گرم خدا و ای ول!

یعنی عمرا به ذهنم میرسید چی کار کنما...


به یک عدد هـــمســـر جهت ازدیاد روزی نیازمندیم


************************

پــــــــــ . نــــــــــــ :

از همین حالا گفته باشم همسرتون شریک زندگیتونه وهرچی دارین واسه همدیگه س تو کله من نمیره ها!

کلا اگه این بیست تومن هرچی بیشتر تر شد ماله خودمه!واسه ازدیاد مال ومنال من نقشه نکشیدا!سرمایه اولیه از خودم بوده!گفته باشم!

بخوای دبه در بیاری آبمون توی یه جوب نمیره ها!



نظرات 15 + ارسال نظر

سلام الی خانم.من خیلی از وبلاگای شمارو خوندم.مطالب جذابی تو وبلاگتون گذاشتین که آدمو به وجد میاره.ولی نمیدونم چرا اینقدر از روزگار نالونید؟

از کدوم قسمتش به این نتیجه رسیدی نالونم آیا؟
کلا مملکت وروزگار گل وبلبل
فعلا آگهی رو بچسب

حامد 1390/08/08 ساعت 14:54 http://www.hamedh.com

من فقط یه پسرو میشناسم که اونم نه پول داره نه قیافه نه اخلاق. تازه دوست دختر هم داره. معرفیش کنم؟

روزی رو زیاد میکنه یا نه؟
یا اون رو هم اجاره داده؟

نکنه خودت رو میگی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

من از همون خرداد ۸۷که وبلاکتون رو نوشتید شروع کردم به خوندن،بازم خیلیش مونده که باید بخونم.تقریبا تو همش شاکی هستید از روزگار

ای اف بر این روزگــــــــــــــــــــار نارفیقــــــــــــــــ
الان مشتم رو کوبوندم به دیوار وسرم رو انداختم پایین ویه موزیک لایـــــــــــت ودود سیگار منتشر شده درفضای اتاق
دی ری رین

دونا 1390/08/08 ساعت 16:08 http://dona.persianblog.ir

"آنکه کرده این الی را بی نیاز....ازدواج است ازدواج!"
خیلی جالب بود!
فعلاْ خود ِ ما در صفِ طولانی ازدیاد ِ روزی هستیم!

وخداوند خود روزیتان را زیاد کند
آمیــــــــــــــــنـــــــــ

نازی 1390/08/08 ساعت 16:24

ای تو اون روحت الیییییییییییییییییییییییییییی
بابا یه آگهی ملی بزن
اون پانوشتشم بنویس منم هستم
بوس
عاشقتم دخترهههههههههههه

آبجی برو تو نوبت
نازی هستی که باش!
اینجا مملکته داریم واینا نیستا
من رابطه مابطه حالیم نیست
فقط ضابطه
اونم با ز دسته دار!

الی میشه یه شوهر هم برای من پیدا کنی
بازم مثل همیشه دست نوشته هات حرف نداشت

بابا توکه ختمشی
بذار یه خورده ازدیاد مال واینا بشه
یه خورده شم میدم به تو

حکیم همدان 1390/08/08 ساعت 18:01

واسه ما که برآورده شد رفت
اونم بدون ازدواج!
احتمالا یه حدیث دیگه هم باید از پیغمبر باشه که ما بی اطلاعیم و مورد ما عطف به اون حدیث شده!
.
.
.
شما هم همش شمع روشن کنید و شعر بخونید و شعار بدید و شکایت کنید و شلنگ به شیشیه ی روزگار شلیک کنید!
واج آرایی "ش" رو داشتی!
.
ضمنا دوتا غلط گرامری داشتی:
"آنچه کند این الی را بی نیاز....ازدواج است ازدواج!"
.
.
.

شما که بله
شنیدستیم که ما بی ازدواج شما خاله هم شدیم
شما کارت درسته

گرامرتونم درست
فاعلاتن فاعلاتن فاعلاتش رو چی کار کنم؟!

سلام

تصمیم شجاعانه ای گرفتی

امید وارم یه همسر مثل من گیرت بیاد

به خدا بعد سی سال زندگی مشترک دیشب عیالم گفت فردا سه دانگ خونه رو به اسم من بزن گفتم چشم و همین امروز این کار رو کردم

نمی دونم از کجا فهمیده بود که من چی تو کله منه....؟؟!!


منظور دارم از این حرفا........

میخوام هزارسال گیرم نیاد!
فکر کن اگه بعد از سی سال بهم بگه بیا برو خونه به نامم بزن اونم حتی نیم دونگ،میفرستمش بیخ ریش باباش!

حالا برحسب اتفاق نمیخوای یهو ناغافلی خونه به نامم بزنی که؟!

سوده 1390/08/09 ساعت 19:54

گشتم نبود- نگرد نیست.....
سلام الی جون
بابا ایول هروقت وبلاگت را می خونم کیف میکنم. خیلی وقت بود نیومده بودم اینجا. هروقت وبلاگت را می خونم هوس می کنم وبلاگ بزنم اما .................
خیلی ماهی الی جون خیلیییییییییییییی

این وبلاگ زدن تو حکایت زنگ زدن تو وساراست واسه دعوت کردن من خونتون و تجدید خاطرات قدیم
حالا من گشتم نبود نگرد نیست

سعید 1390/08/10 ساعت 13:19

ایا دست دخترم روزی رو زیاد میکنه


برای اطلاعات بیشتر به رساله آیت الله خفنیان مراجعه کنید

بابک 1390/08/10 ساعت 14:46

خدایا هول نده منو :-"
......................................
شوخی کردم اما دعا میکنم چه با شوهر چه بی اون روزی شما رونق داشته باشه..

رنگ رخساره خبر می دهد از سر ضمیر
چه هلت بده چه هلت نده
شما دعات رو بکن ولی حدیث رو خدشه دار نکن گفته با ازدواج رونق پیدا میکنه حتما یه چیزی میدونسته خوب

هنوز خیلی زوده که منظورمو بگم از اون کامنت خودم!!!

پس طرح نردبون پله به پله ست

محمد 1390/08/12 ساعت 13:40

گفتی شوهر می خوای؟
من یک دستگاه صفرشو برات سراغ دارم

چرا حرف در میاری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من گفتم چی میخوام؟
یک عدد همسر جهت ازدیاد روزی!
عجبا!

میگما،اونوقت این فروند صفر روزی رو هم زیاد میکنه آیا؟

43moon 1390/08/16 ساعت 23:45

salaaaaaaaaaaaaaam

gashtim nabood nagard
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
yavash biya payin
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
mage nagoftam yavash ?
hala bargard az aval yavash biya

=))
pa na pa mikhasti in ayin shohar bashe ?????????????

=))))))))))))))))))))
shad bashi eli jan mese hamishe
ya hagh

زود اومدم پایین که اگه این پایین نشسته با لگد بندازمش بیرون

خدابهش رحم کردا!

ممنون علی

به یک عدد هـــمســـر جهت ازدیاد روزی نیازمندیم
سلام واسه این موضوع کلی فکر کردم ولی شوهر خوب روزی رسون نتونستم پیدا کنم
واسه همین به این نتیجه رسیدم که خودم کاندیدشم
اما خوب که فکر کردم دیدم ازدواج با تو همان و از دست دادن نصف مالو انوال همان خلاصه فکر کنم اینجوری پیش بره باید تورشیتو بخوریم
راستی دختر خوب اینقد از دنیا شاکی نباش.......................
خدا بزرگه

عجب!
پس یعنی استفاء دادید آیا؟
باز میگن شاکی نباش! کجاش شاکی بودم؟ عجبا!
روانشناسی تلقینیه دیگه؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد