_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "
_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "

بودن یا نبودن!؟!

هوالمحبوب:

یعنی کامنت داشتما در حد المپیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــک واسه اون آگهی ازدیاد روزی ها

یعنی کلا همچین کفم برید از این همه فداکاریتون واسه داوطلب شدن ازدیاد روزی ها

یعنی کلا الان موندم

کیو انتخاب کنم

کدومو جواب کنم

حالا همه اینا یه طرف من مرده اون دهقان فداکار مرد مردستان،رستم دستان کلا ریز علی خواجوی که شماره ش رو گذاشته برام که جهت ازدیاد روزی با ما تماس بگیرید ومن همونم که تو میخوای!

یعنی کلا من و این همه خوشبختی محاله ها!

آخه عباس آقا بالقوه ،من اگه زنگ بزنم بهتون وبعد روزیم زیاد نشه اون موقع سر ماه کی این قبض موبایل رو میده؟

همین بیست تومن هم سوووووووووووووووووووووووووخت!


تو برای وصل کردن آمدی

نی برای فصل کردن آمدی


ازدیاد روزیم که میره بر فنا که!


یعنی این چندغاز رو هم نمیتونی ببینی؟!


عجـــــــــــــــــــــــــــبــــــــــــــــــــــــ


نظرات 11 + ارسال نظر
کامران 1390/08/11 ساعت 17:28

okهمینه

کدوووومه آیا؟

کامران 1390/08/11 ساعت 17:29

okهمین خوبه

تکلیف رو معلوم کن همینه یا همین خوبه یا اون خوبه یا این خوبه؟

nin 1390/08/11 ساعت 21:57 http://nin1.blogfa.com

میگم تو این آگهی رو زدی باز 4 نفر یک چیزی گفتن .. من اگه بزنم فکر کنم همین 2-3 نفری هم که میان دیگه نیان :دی

کی گقته از روزگار می نالی . من همین چند تا پستی که خوندم هم کلی خندیدم .

روزگارت خوش.

پس یعنی دام میذاری اونا هم در میرند هاااااااااااااااااااااان؟
.
.
والا میگن ناله میکنی! مام همچین یهو چشمون اینطوری شد وگفتیم حق با شماست

حقی 1390/08/12 ساعت 20:52 http://hamidhaghi.blogsky.com

من که داوطلب نبودم

اما کلی محظوظ شدم

ایول که بابا تو عجب صداقت داری

خوشم اومد

نمیدونم چرا یاد این شعر افتادم که

مرد آزاده نگردد به جهان گرد دو کار
تا سر و جانش از.......ایمن باشد
زن نگیرد اگرش دختر قیصر دادند
وام نستاند اگر وعده قیامت باشد

خاک به سر من هم زن گرفتم هم وام

راس میگم بخدا

ماهی یه میلیون دویست از حقوقم کم میشه

ولی خب..........

الان یعنی باید دعا کنم آزااااد بشید آیا؟
نه اینکه کلا بدتون هم میاد اسیر شدید
واسه همین گفتما

کامران 1390/08/12 ساعت 22:08

سیستم قلطی کرده بود.خودت خوبی بابا

به مرحمت شما

کامران 1390/08/13 ساعت 12:57

خوب خداروشکر.یه یه خسته نشی اینقدر به ما هم سر میزنیا.واقعا که اصفهانی هستی

قاتعیم وگرچه شهره برخسیس
سینه ی ما مامن لطف وصفاست آقا

DOKHTAR.SHOMAL 1390/08/14 ساعت 00:28

salaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam kheyli webloget ghashange ishala roozegaretam mesle in webloget ghashang bashe
movafagh bashi lady

ممنون دختر شمالی م!
چه خبر از دوستای فرهیخته!

کامران 1390/08/14 ساعت 11:01

راستی الی یه شوهر برات پیدا کردم.همه چی داره.کلا روزیه واست.اگه میخوای بهت معرفیش کنم؟

اینا واسه هیجانی شدن قضیه ست دیگه؟!؟
برو این دام برمرغ دگر نه
راستی مطمئنی روزی رو زیاد میکنه؟پول لازمم ها
این دفعه شماره باباش رو بذار،میخوام با بزرگترش صحبت کنم

حمید 1390/08/18 ساعت 09:26 http://hamidhaghi.blogsky.com

فهمیدم با شما یکی نمیشه کل کل کرد!!

ماییم ونوای بینوایی بسم الله اگر حریف مایی!
گردن ما از مو باریکتر!
سر از ماساطور از شما!

حمید 1390/08/24 ساعت 12:26 http://hamidhaghi.blogsky.com

کاش جواب این کل کل هارو تو وبم میدادی

تو میای تو کوچه ما گرد وخاک میکنی ...من بیام در خونتون دعوا که چی؟
زشته!
چند نفر میبینند میگن این دختره چشه!؟!
تو هم که توضیح نمیدی که!میپری میری عینک دودیت را میزنی میگی:این طرفدارا کلا با ما کجند!بفرما حاج خانوم !نگفتم؟!

حمید 1390/09/02 ساعت 15:14 http://hamidhaghi.blogsky.com

ای ....................

میگما

ای نام تو بهترین سر آغاز؟
ای که دستت میرسد؟
ای تپشهای تن سوزان من؟
ای شب از رویای تو رنگین شده؟
ای؟
ای؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد