_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "
_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "

نیـــــایـــی بهـــــتــــر اســــــت...

هوالمحبوب: 



دفتر عشق تو را بستم , نیایی بهتر است

بی تو من با دیگری هستم , نیایی بهتر است

جام قلبم سالها سرشار از نام تو بود
جام را مستانه بشکستم نیایی بهتر است

رفته بودی تشنه ی عشقم کنی بیچاره تو
با شراب دیگری مستم نیایی بهتر است

ماه من بودی و اکنون در دلم خورشید اوست
او نهاده دست در دستم نیایی بهتر است

خواه لیلی خواه شیرین یا زلیخا بوده ای
دفتر عشق تو را بستم نیایی بهتر است

من نه مجنونم نه فرهادم نه یوسف بوده ام
من همان فریاد بــدمســـتم نیایی بهتر است


*شعر قشنگی بود.دوستش داشتم.هم خودش رو هم شاعرش را. رکورد شعرم رو بهم داد گفت بذار توی وبلاگت.بهش میگم آخه با این صدای کج ومعوج؟!حداقل بذار یه بار دیگه بخونم.میخنده میگه: نه! اون موقع دیگه مصنوعی میشه.حرف گوش کن دختر! گویا دلت کتک میخواد؟

منم که کلا دختر حرف گوش کنی ام!نه اینکه خوبم واسه همین!!!!

مدیونی فکر کنی حساب میبرم ها!

عواقبش پای خودت!

این هم  لینک دکــلــــــــمه ی شـــعـــر

نظرات 3 + ارسال نظر
بابک 1390/08/18 ساعت 17:09

از اون شعر هائیست که به دل می نشیند و تقریبا برای خیلی ها مخاطب خاص داشت و دارد ... زیبا بود و به دوست هنرمندت تبریک بگو .... حرف این روز های دل ما را می زند ... بنا به توصیه اکید شما مبنی بر کج و کوئله بودن صدای اصلی از دانلود صرف نظر نمودیم و به خواندن دوباره شعر اکتفا نمودیم :دی

با تشـــــــــــکر

سلام ممنون...تو این جامعه که کار نمیاد خودش غنیمتیه...راستی یاهو آی دی تونو اد کردم.........
من آپم بهم بسرید...راستی میخواید لینکتون کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟با چه اسمی؟؟؟

ممنون
صلاح مملکت خویش خسروان دانند

حمید 1390/09/02 ساعت 15:16 http://hamidhaghi.blogsky.com



اوخیش؟؟!!

دقیقا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد