_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "
_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "

پیک موتوری ِ الـــــــی!

هوالمحبوب:


یعنی من اگه پولدار شدم و وضعم اونقدر خوب شد که بتونم یه کار و کاسبی راه بندازم،حتما یا یه پیک موتوری میزنم یا یه کافی نت!

تخصص صفر!پول پارو کردند در حد تیم ملی!

والا به جان بچه م!مگه دستمون اینطوریه!(دستش اون پایینه!) یا کچلم آیا؟

یعنی یه قدم بر میداری خدا تومن پول میگیری!

اینترنتم قطع شده!یعنی قطع نشده ها!سرعتش اونقدر کم بود که مجبور شدم واسه ثبت نام توی سایت نام برده (!)برم کافی نت و از خانوم کافی نت منیجر(!)  بخوام فرم را واسم پر کنه.اصلا 5 دقیقه بیشتر طول نکشید.بعد هم پرینت کرد وگفت 2500!

وقتم اونقدر کم بود که نمیتونستم فرم را خودم ببرم دوتا خیابون اونطرف تر تحویل بدم به صاحبش!

زنگ زدم پیک موتوری!ای بر پیشنهاد دهنده ش لعنت!

دو تا خیابون اونطرف تر ها! نه بیشتر!

اونجا هم 3000 تومن پیاده شدم!

حالا حساب کن از این پرکردن فرمها واز این تحویل فرمها چقدر واسه این بنی بشرها پیش میاد وچند تا 2500 وچندتا 3000 تومن از خلق الله میگیرند!

به احسان میگم من حتما یا یه کافی نت میزنم یا یه پیک موتوری!حالا ببین!و یادداشتش میکنم جزوه اهداف میان مدتم توی همین سه چهار سال پیش رو!

بهم میگه من پایه پیک  موتوری هستم! بیا با هم شریک بشیم!فقط یه چیزیش که بده اینه که کار مردونه ست وباید با مردها سر وکله بزنی!

چپ چپ نگاش میکنم که میگه:البته تو از پسش برمیای


این خط ــــــــــــــــــــــــــــ این نشون %&% ! من اگه یه پیک موتوری یا یه کافی نت نزدم!اسمم را میذارم کبری خانوم با طعم چغندر!حالا ببین


*پـــــ . نـــــ :

باز بگید ایده نیست!کار نیست!خلاقیت نیست!بفرما!

کاریابی الی(!)مشاور شما برای پیدا نمودن بهترین شغل وکارآفرینی!

نظرات 2 + ارسال نظر
حمید 1390/08/21 ساعت 15:44 http://hamidhaghi.blogsky.com

عزیزم

واسه کافی نت باید متاهل باشی!؟؟

بعدشم مدرک کامپیوتر و ... از این حرفا داشته باشی

تازه شم سرپرست خانوار باشی

حالا نمیگم دور کمرت باید چقدر باشه؟؟؟؟

یا شماره کفشت از فلان شماره بیشتر نباشه یا.......

با اینکه بچه داری بازم نمیشه باید اول شوهر کنی..

تازه میخواستم بگم

..................


...................




..................



................



............


آپم

این علامت سوالهای آخر جمله هات یعنی داری سوال میکنی یا داری تاکید میکنی مثلا؟!
من یه عالمه مدرک دارم
از خیاطی گلدوزی ملیله دوزی منجوق دوزی بگیر تااااااااااااااااااااااااااا سرپرست رستوران وکافی نت وپیک موتوری
سرپرست خانوار هم که هستم
شوهرمم که مرحوم شده
خدابیامرزهمیشه دلش میخواست من یه کافی نتی ،پیک موتوریی چیزی بزنم

هه چه پایه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!
منم بزنم تو همین کار بد نیست....از پشت کنکور موندن و سی و سه پل رفتن هر روز بهتره. خوشحال میشم به منم سر بزنید

به عنوان اولین موتورسیکلت ران استخدام شدی
فردا مدارکت رو بیار ببینم چی کار میشه کرد واست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد