_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "
_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "

ثبت است بر جریده ی عالم دوام ما!!!!!!!!!!

هوالمحبوب:


حکایت شال وکلاه بافتن زمستونیه خونه ی ما ،حکایت سریالهای ماه رمضون وعید نوروووزه!

کل طول سال بیکار وخوشحال واسه خودمون قدم میزنیم وحرص میخوریم چی کار کنیم وچقدر حوصلمون سر رفته والان چی کار کنیم وچه کار نکنیم!بعد یهو دقیقا سر موقع وسربزنگاه سردی هوا یادمون می افته ای وای زمستون شد وبشینیم یه دست شال وکلاه ببافیم

انگار مثلا کل طول سال را ازمون گرفته بودند

اصلا انگار نذر داریم شال وکلاه را زمستون ببافیم وسر مثلا آخرین دقیقه وثانیه ازش استفاده کنیم.انگار نذر داریم تند تند ببافیم تا به موقع و تا زمستون وسرما تموم نشده ازش استفاده کنیم والحق هم نتیجه میده ها!یعنی درست یکی دوبار اون آخرای زمستون به زور هم شده تلقین میکنیم چقدر سرده وازش استفاده میکنیم.

درست مثل این سریالهای عید نوروز وماه رمضون که کل طول سال را ازشون گرفتند دقیقا شب سال تحویل وشب اول ماه رمضون سریال کلید میخوره وبعد تا صبح باید مثلا ولو بشند وکج وکوله که سریال به موقع بره روی آنتن وهمیشه اون قسمتهای آخرش هم دیر پخش میشه چون حلقه ی فیلم دیر رسیده استادیو

کلا برنامه ریزی ونذر انجام کار اون هم درزمان مقتضی را داری؟


پــــــــــــــــــــــــ . نــــــــــــــــــ :


عید غدیرتون مبارک!صدسال به (هـ) از این روزها وسالها!

نظرات 4 + ارسال نظر
حمید 1390/08/24 ساعت 12:33 http://hamidhaghi.blogsky.com

دلم به اون پست که کل کل میکردیم خوش بود اونم گمش کردم یا کامنتهاشو حذف کردی

الهی بترکی هشتاد تیکه بشی تیکه بزرگت ناموست بشه؟؟!!

فکر کنم تنت میخاره واسه دعوا هی میخوای اغتشاش و آشوب به پا کنی ها!
دوستی بهم میگفت توی این مواقع بگو حق با شماست!
حالام حق با شماست
آقا تجمع نکنید..مشکل حل شد
هنوز من فلسفه این علامت سوالها را نفهمیدم ها

بابک 1390/08/25 ساعت 08:38

چی بگم واله اگه برنامه ای بود که ده تا ده تا کلاه سر ملت نمی رفت ... ما هم چون پیش خوش و خرمیم

خوش به حالتون کلاه دارید وکلاه رفته سرتون
من که بی کلاهم ودارم تند تند کلاه میبافم

قبول دارم....بابا اینجا ایرانه هااااااااااااااااااااااا!!!!!!

یعنی اگه خارج بود تابستون شال وکلاه میبافتند؟

بابک 1390/08/26 ساعت 09:06 http://cloudysky.blogsky.com

کلاه برای خودت بباف برای دیگران نه :-)

برا خودمون ببافیم هنرکردیم
وقت به بقیه نمیرسه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد