_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "
_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "

آه بگذار گم شوم در تو ....کس نیابد ز من نشانه ی من

هوالمحبوب:

داریم قدم میزنیم وداره واسم حرف میزنه!بعد حرفاش تموم میشه وخاطره گفتن من شروع میشه!واسش مثل همیشه تند تند حرف میزنم و بلند بلند!دست خودم نیست وقتی میرم توی حسه حرف زدن، نگاهها واسم مهم نیست و هر از چندگاهی با صداش که میگه آرومتر همه دارند نگاهمون میکنند صدام را یه خورده میارم پایین و باز روز از نو روزی از نو!

دستام را دارم تند تند درحین حرف زدن تکون میدم و باز لبخند میزنه ومیگه که اگه یه روز دستات رو ببندند تو چی کار میکنی؟

میگم دق میکنم!

قدم میزنیم وحرف میزنیم وعابرها را تماشا میکنیم!

هوا سرده.دستم را هل میدم توی جیبهام وخودم را توی خودم جمع میکنم وشروع میکنم به غر زدن که چقدر سرررررررررررررررررررررررررده!

باز قدم میزنیم وباز من عشق میکنم از بودنش وموندنش توی زندگیم! از اینکه هست.از اینکه اومده که باشه.اومده که بهم ثابت کنه خدا هنوزم حواسش بهم هست.دستام را هل میدم توی جیبهام وشونه به شونه کنارش قدم میزنم.وااااااااااااااای که چه حسی داره....

باد سردی داره می وزه وخودش را توی خودش جمع میکنه و دستاش رو زیر بغلش قایم میکنه که سردش نشه.

لعنت به من که دستکش ندارم تا از دستهام دربیارم و بهش بگم دستش کنه.

همیشه توی این فصلهای سرد دستکش هام را گم میکنم.همیشه یه لنگه دستکش هام گم میشه و من می مونم و یه دستکش بی لنگه که اصلا ترجیح میدم نباشه!

چندروز پیش یه اس ام اس داشتم که نوشته بود:موقع خریدنه لباس زمستونی حواست را جمع کن لباسی بخری که جیبش به اندازه ی دو تا دست جا داشته باشه.ازکجا میدونی؟شاید همین پاییز و زمستون عاشق شدی

یادمه به خودم گفتم:عجب!یعنی لباسه خودش جیب نداره که قراره به این بهونه دستش را بکنه توی جیب من؟؟؟؟؟؟؟؟؟

حالا من به خاطره احتمالی وقوعش  اون هم درحد صفر(!)، برم لباس بخرم که جیبش به اندازه ی دو تا دست جا داشته باشه؟!

ملت چه قدر خوشحالند واسه خودشون ها!

من عاشقم بشم نمیذارم دستش را بکنه توی جیبم!چه جلف بازی ها !آقا دستت رو بکن تو جیبه خودت ! اهه!

وبعد اس ام اس را پاک کردم..

الان یاد اون اس ام اس افتادم.یاد حسم ، یاد حسش.دستم را توی جیبم میچرخونم چک کنم ببینم به اندازه ی دوتا دست جا هست؟!میبینم هست...

انگار از همون روز اول حواسم بوده به اندازه ی دوتا دست جا داشته باشه.

دستم را میذارم روی قلبم ببینم حسم عشقه یا نه؟!عاشقم یا نه؟!

میبینم میخواد از جا کنده بشه.پس من هر دو تا شرط را دارم که دستاش را بگیرم و.بذارم توی جیبم تا سردش نشه.

دستاش را میگیرم و میذارم توی جیبم.

جا میخوره! خجالت میکشه. دستش را میکشه طرف خودش  و میگه :زشته! مردم دارند نگاهمون میکنند.

لبخند میزنم و میگم :گور بابای مردم! کی میدونه توی دلم چی میگذره؟!

نگاهم میکنه ومیگه :چی میگذره؟

خودم را جمع میکنم و میزنم به جاده ی شوخی و میگم :یه عالمه صدای قاروقور که میگه گرسنمه! بریم یه چیزی بخوریم؟!

میخنده و میگه: تو هم که همه ش گرسنه ته(!)، بریم!

چادرش را میکشه روی دستاش که توی جیبمه و با هم میریم سراغ یه فست فود

نه من چیزی میگم و نه اون! ولی خودش میدونه چقدر دوستش دارم!

بیخیال نگاه مردم!

نظرات 17 + ارسال نظر
کاوه 1390/08/25 ساعت 13:02 http://harper.blogsky.com

خیلی خوشکل بودش
هم خودت خوبی و هم سایت خوبی داری
منم هم پسر خوبی ام ولی نمی دونم سایت خوبی هم دارم یا خیر. خوشحال میشم بهمون سر بزنی و نظرتو بگی

جل الخالق! مگه پسر هم خوب میشه آیا؟
عـــــــــــجـــــــــبــــــــــ
حتــــما!

ملک الموت 1390/08/25 ساعت 14:41

چادرش؟
چادرش را میکشه روی دستش؟
مگه چادر سر میکنه؟ مرد هم مگه چادری میشه؟
الی سر کارمون گذاشتی؟فکر کردم بالاخره عاشق شدی

مگه من گفتم مرد تشریف دارند؟
نکنه فکر کردی نامرد تشریف دارند؟
مگه تو مامانت چادر سر نمیکنه؟
همین کارا را میکنید بی بندو باری زیاد شده ها!
خانوم چادرت را بکش جلو ،موهات معلومه

shabshekan 1390/08/25 ساعت 19:28

khoshhalam ke khoshhali...baram doa kon

گفتم که بازیگر مشو بازیگری سخت است
گفتی دکان‌داری کنم؟ بی مشتری؟ سخت است
.
.وقتی سلیمان با شیاطین ماجرا دارد
با ما نگه داری از این انگشتری سخت است
.
.
.
محتاجیم به دعـــــــــــــــــا

shiva 1390/08/25 ساعت 21:54

سلاااام با چه ذوقی دارم میخونم که اخ جون الی عاشق شده که میبینم نوشتی چادرش رو میکشه روی دستاش... !!! الان فکر کردی اینو نوشتی من فکر میکنم داشتی احساساتت رو از قدم زدن در کنار یه دختر که دوسش داری توصیف میکردی!!! ها؟ دلت میخواسته احساست رو بنویسی اما چون نمیخواستی کسی بفهمه عاشق شدی خواستی آخرش یه چیزی بنویسی که افکار جمعی رو منحرف کنی به سمت دیگه!!! ما که دیگه شاخ نداریم!!!

ای بابا!
به جون بچه ی نداشته م واسه نه نه م نوشتم!
الان واسم حرف درمیارید دیگه هیشکی نمیسونتم ها!
راسی تو قبلا شاخ نداشتی؟!

دونا 1390/08/25 ساعت 22:23 http://dona.persianblog.ir

خدا حفظشون کنه، این فرشته های زمینی رو...

خدا مامان شما رو هم حفظ کنه

الی میدونی امروز چیکار کردم
تو رو لینک کردم
حدس بزن با چه اسمی

من دختره خوبی ام (ولی یخورده شاکی)

چطوره
راستی تو نمیخواد منو لینک کنیولی نه اگه دوست داشی لینک کن

مرسی سعید
پس باید شیرینی بدی واسه این کاره بزرگت ها
مبارکا باشه

بابک 1390/08/26 ساعت 09:05 http://cloudysky.blogsky.com

زیبا بود - و این بار متین هم ...

زیبایی ومتینی از خودتونه

دلارام 1390/08/28 ساعت 00:41

سلامممممممممممممممم الی جان جون
اولش که شروع کردم ب خوندن این پستت گفتم ای خداااااا الی هم رفتتتتتتتتتت... من ترشیدم خداااااااااااااااااااا
اما الان دلم ۱ذره آروم شد که هنوز هستی الی جان...
این ینی من بدم؟
ن فقط ۱ذره دلتنگ شدم
اما امیدوارم به زودی این داستان با ۱ پایانی متفاوت اتفاق بیفته...
هرچند که این پایان در نوع خودش ماه بو غیر قابل ژیشد... مثل خود الی غیر قابل پیش بینی بود...
بوسسسسسسسسسسس

اینقدر هیجان زده بودی که کلی غلط املایی داری دختر
الهی بگردم
بیا در یه حرکت نمادین با هم بترشیم
تا درس عبرتی بشیم واسه آیندگان

nin 1390/08/28 ساعت 01:03 http://nin1.blogfa.com


امیدوارم روزی از عشق بی چادرت بنویسی.

یعنی عشقم چادرش رو برداره آیا؟
استغفرالله
ممنون

بابت لینک شرینی دادم پس تو کی میخوای لینک کنی خسیس نکنه از شرینی دادن فرار می کنی

پس چرا شیرینی هاش به ما نرسید آیا؟
الهی!من بی لینک شرینی میدم
اون موقع میفهمی که خسیسه کی نیست
.
.
.
تمام لینکهای من شعر و یا اندر مباحث مدیریته
بدون لینک هرروز بهت سر میزنم ..ممنون

wgenzo60 1390/08/28 ساعت 21:12

salam, kheili hal kardam ba in post, avvalin bar ham bood ke mioomadam be sitetoon o ba ye poste khoob roo be roo shodam. doroste hich eshghi eshghe be madar nemishe, amma bara in post age tarafe moghabel m bood kheili ghashangtar mishod. ooh cheghad toolani shod harfam

ممنون دوست عزیز
دقت کنی میبینی دقیقا طرف مقابله
جنسش فقط با بقیه ی طرف مقابلها فرق میکنه
چون فقط دستای اونه که تو جیبم جا میشه ونه کسی دیگه

آچیلای 1390/08/29 ساعت 20:26

سلاو علیکم و رحمة الله و برکاته

والسلام و علیکم و رحمة الله و برکاته


ان اله وملائکته یصلون علی النبی
یا ایهاالذین آمونا صل علیه وسلموا تسلیمااااااااااااااااااااااااا
اللهم صل علی محمد و آل محمد
دومیش را بلند تر لال از دنیا نری
کجایی بچه؟

wgenzo60 1390/08/29 ساعت 22:40

ishalla age baratoon peyda nashode bezoodi peyda beshe oon kasi ke bebinin joz madar daste oon ham too jibetoon ja mishe

کلا به این جیبه گیر دادین ها!
حالا نمیشه باشه ولی دستش را توی جیب ما نکنه آیا؟

آچیلای 1390/08/30 ساعت 10:34

والا ما هستیم شما نیستی؟ یاهو هم پیام گذاشتم جواب ندادی. فکرم جای دیگه رفت.گفتم شاید ازدواج کردی بعد اومدم تو وبت دیدم پست اولت عاشقانه شده و دست تو جیب مردم میکنی(شوخی) دیگه با خودم گفتم زدم رو خال.اومدم ببینم آیا زدم رو خال ، دیدم اوت شده

تو همیشه درست میزنی توی خال
فقط نمیدونم چرا هی این خال جا به جا میشه تکون میخوره

آچیلای 1390/08/30 ساعت 14:36

iiiiiiiiiiiishhhhhhhhhhhhhh

ببخشید
باز رفتی توی فاز خانومانه؟

wgenzo60 1390/09/01 ساعت 22:47

hala age daste shoma ham too jibesh bashe bad nist, assan hamoon joori ro ke doos darin ishalla ghesmatetoon beshe( oon das kone too jibetoon ya shoma das konin to jibe oon ya 2tai das konin too jibe ham ya assan das nakonin too jibatoon faghat dastaye hamo begirin)

کلا با تشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــکـــــــــــــــــر

دخترشرقی 1390/09/03 ساعت 16:30

اینقدر با نوشتنت آشنام که میدونم آخرش جی میشه.
ولی راستش منم فکر کردم اولش داره راستی راستی یکی دستشو میکنه توو جیبت!!!
داشتم به این فکر میکردم که فقط من موندم و ترشیدم.

داوطلب واسه دست تو جیب ما کردن زیاده آبجی!!!!!اما ما کلا از جیب بر جماعت خوشمون نمیاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد