_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "
_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "

در پناه تـــــــــــــــــــــــــــو....

هوالمحبوب:


این روزا همه ش یاد دو تا سریال می افتادم.یادمه سال 75 میگذاشت شبکه ی دو، یکشنبه ها!

همون سال نفرت انگیز زندگیم.


"درپناه تو"!


و اون یکی اونی که از بس قشنگ بود و با صحنه به صحنه اش آشنام و حسش میکنم و هم کتابش رو خوندم و هم فیلمش رو دیدم و الحق و الانصاف که کتابش معرکه بود و پر از تصویر سازی.اگه اشتباه نکنم مهناز انصاریان نوشته بودش.یادمه دبیرستان بود خوندمش و جلدش زرد رنگ بود.


"لیــــلـــــا"!


این یک ماه کلا خودم را جای لیلا میبینم و مریم افشار....

میرم واسه "علی مصفا" خواستگاری و به عشق "رامین پرچمی" بله میگم!

.

.

گفتم که بازیگر نشو،بازیگری سخت است

گفتی دکانداری کنم،بی مشتری؟ سخت است...


وقتی سلیمان با شیاطین ماجرا دارد

با ما نگهداری از این انگشتری،سخت است


ما باخداوندان کوچک زندگی کردیم

با این خداوندان کوچک سروری سخت است....


من هیچ وقت کم نمیارم.هیچوقت .مخصوصا جاییکه حرف الی باشه!

الی ه راس راسی! نه اونی که من میذارمش جلوی ویترین و افسارش را ول میکنم تا داد وقال راه بندازه!

من آدم بشو نیستم! کفاشیه خیابون مدرس شاهده!قراره بهترین باشم!حتی بهترین احمق!

بعضی ها به خاطر الی کم نمیذارند. منم به خاطر اونا کم نمیذارم!میشم بهترین...حتی بهترین احمق!هنوزم هیچ کس نمیتونه از زیر دستم در بره!

الان منم بازی ام! نه...نه....بازی نه! منم توی زندگی ام!

توی دلم غوغاست ولی همه میبینند خوشحالم! همین کافیه.....


نظرات 11 + ارسال نظر

سلام

جالب بود

جالبی از خودتونه

حمید 1390/11/03 ساعت 18:52 http://hamidhaghi.blogsky.com

میبینم رنگ عوض کردی؟!

ما کلا در حال رنگ عوض کردنیم
ولی ذاتمون یکیه
همون که خلل داره

EHSAN 1390/11/03 ساعت 20:17

اگه دختر خوبی باشی همین الان "دختره خوبی " رو میکنی "دختر خوبی"
در پناه تو

با همین "ه " دختر خوبی ام
بدون "ه " دختر خوب بودن مزه نمیده

سنا 1390/11/03 ساعت 21:57

سلام
من خوبم؟ شما خوبید؟
یادمه زبان انگلیسی خونده بودید؟ آره؟ اگه آره بگید که کارتون دارم!

سنا خانوم
چه عجبـــــ !
آره حاج خانوم اون روزا زبان خونده بودم و الان دارم یه چیزه دیگه میخونم
کلا در حال خوندنم

یه دویونه مث خودت 1390/11/03 ساعت 22:06

عجبببب
الی من تو رو می کشششششممممممممم

من یه دنیا را کشتم
حالا یکی مثل خودم پیدا شده میخواد منو بکشه؟
عجبـــــــــــــــ

یه دیوونه مث خودت 1390/11/03 ساعت 22:07

عججججببب
(با تلفظ الی گونه)
الی من تو رو می کشممم

الان این رو دوبار گفتی من هم یعنی باید باز دوباره حرفم را تکرار کنم آیا؟

گیتاریست 1390/11/04 ساعت 20:28

فیلمته یا صداته؟ آلبوم دادی بیرون؟
آخه من همیشه کلیپ ویدیویی با این حجم اونم با کیفیت دانلود میکنم.
این چه حجمیه آخه؟ اااااااااااااااااا
بذار دانلود کنم بعد بهت میگم که بد خوندی یا افتضاح!!

فیلم در باره ی الی

کلا من متخصص در رکورد فایلهای حجم بالا و بی کیفیت و افتضاحم
امضا میخوای آیا؟
هرشب "گلنارت" را گوش میدم
هرشبــــــ
مخصوصا این شبا......
.
.
گلنــــــــــــــــــار....گلــــــــــــنار..کجایی که از غمت ناله میکند عاشق وفادار.....گلنـــــــــــــار....گل نار...

گیتاریست 1390/11/05 ساعت 04:46

گوش کردم...بازم مثل همیشه افتضاح اجرا کردی..
من که اصلا خوشم نیومد...حالم به هم خورد...
اوووووووووق
..
.
خودمونیمااااا... فکر کنم واقعا دلت می خواد یکی بهت بگه نوشتنت افتضاحه...صدا حال به هم زنه...کلا حوصله آدمو سر میبری....
نخشکیدی از بس این دوستات بهت میگن حرف نداری..دوستت داریم..اجرات عالی بود...قشنگ مینویسی...
...
فکر می کنم با بد و بیراهام حالت بهتر شده چون از بس تعریفتو دادن که خودتم مثل اون آیکون سبزه سبز شدی..
اوووووووووووووق

آدم های تعریف کردنی از تعریف وتمجید زیاد و چه سری چه دمی عجب پایی خسته میشند
تعریف من غیر مستقیمتون را عشقه
همیشه تعریف از طریق برهان خلف جواب میده

به جان بچه م هرموقع این آیکون را میبینیم یاد تو می افتم همه شفکر نکنی از یادها رفته بودیا.نچ این آیکون شاهده>>>>

گیتاریست 1390/11/05 ساعت 14:47

آخیییییی
ولی بذار مطمئنت کنم..شما کاملا از یاد رفته بودین
من یکی که اصلا بهت فکر نمی کردم..
این آیکون شاهده--->

به گیتاریست میگند شاهدت کیه میگه این آیکونه که سوت میزنه

.
.
مطمئن شدیم حاجی

زهرا - شیراز 1390/11/06 ساعت 21:20

سلام الی جون
لهجت تو شعر نیست
قربونت برم من

الهی بگردم!
خدا نکنه حاج خانوم
شعر که لهجه نداره .....اونکه لهجه داره الی ه!
.
.
دیروز با رحیمه و فهیمه حرف زدم ...سراغت را میگرفتند وسلا م پراکنده کردند برات بچه

زهرا - شیراز 1390/11/07 ساعت 11:07

سلامت باشین
سلام منو هم کلی بهشون برسون
فهیمه چند تا بچه داره؟

دو تا پسر
قراره این هفته برم پیشش
حتما حاج خانوووووووم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد