_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "
_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "

مگر غیر از من بیچاره ی خر.... نباشد احمق و نادان دیگر؟

هوالمحبوب:


خودم را مشغول میکنم.خودم را مشغول کردم.دیشب شهرزاد اومد دنبالم در آموزشگاه و در یک حرکت غافلگیرانه من را برد موبایل فروشی و یه موبایل خوشگل از طرف اون خریدم تا وقتی حقوق گرفتم پولش را بهش برگردونم.کلا شوکه شده بودم.اصلا کلا این دختر هی آدم را با رفتارش غافلگیر میکنه.هنوزم اعتقاد دارم مهربونیش اعصاب آدم را میریزه به هم و باید یه دست کتک مفصل بخوره.دیشب با موبایل سرگرم بودم تا گزینه های جدیدش را کشف کنم و تا صبح مشغول کشف رمز خوابم بودم.خیلی بد خوابیدم.خیلی! و هردفعه هم میخوابیدم یه چیزه غریب میدیدم تو خواب!

قول دادم نه غر بزنم نه گریه کنم و گرنه مجبورم خودم را تنبیه کنم....

باز خودم را مشغول میکنم.هی خودم را مشغول میکنم.من قراره بهترین باشم.....

دارم جارو برقی میکشم که زنگ میزنه.تعجب میکنم و نمیدونم ممکنه چه کار داشته باشه!؟!

گوشی را جواب میدم .کاملا خونسرد و رسمی....بله؟

 - تو داری چه غلطی میکنی؟؟

الی:ببخشید؟

- گفتم داری چه غلطی میکنی؟

الی:مطمئنید درست گرفتید؟؟؟

- اینا چیه توی وبلاگت نوشتی؟؟؟

الی: وا! ببخشید نشناختم!شما مسئوله بلاگ اسکای هستید؟سلام عرض شد.عذرخواهی میکنم قصوری از بنده سر زده؟راستش من سیاسی نیستم .حرف فسق و فجور هم بلد نیستم بزنم.حتما واسمون حرف در اوردند.شاید یکی داره  واسمون  پاپوش میسازه باور کنید....

- دهنت را ببند الی.دهنت را ببند....

الی: شما هرچی بگید حق دارید اما ببخشیدا دیگه دارید از حد و مرز ادب تجاوز میکنید .درسته کله گنده اید و کلی بلاگر دارید و یوزر اما یه خورده اگه فکر کنید میبینید دارید زیاده روی میکنید آقای....ببخشید فامیل شریفتون؟؟؟؟(توی دلم یهو خنده م گرفت تا گفتم فامیل شریفتون!گفتم الان میگه ما شریف نداریم!!!)

- بسه الی! بسه!اونا که نوشتی راسته؟

الی: من هیچ وقت دروغ نمیگم.همه میدونند مگه اینکه مجبور باشم...

- خاک برسر احمقت!

الی:جای مبارک گفتنته؟! بی ادب!تو ادب خونوادگی نداری؟هااان؟بی خاصیت!

- قدته؟

الی:قدشم!

- گفتم قدته؟

الی:گفتم قدشم!

- چرا؟یعنی اینقدر احمقی؟!!!!؟؟؟!حماقت تا این حد؟با این همه اهن اهن گفتنت آخری که خوبه همینه؟

الی: من حماقت نکردم و نمیکنم.حماقت را" بابا" کرد که "مامانی" را انتخاب کرد.حماقت را مامانی کرد که به بابا بله گفت.حماقت را "باباحاجی" و"مامان حاجی "و"بابا احمد" و"مامان معصومه" ام کردند که واسشون ذوق مرگ شدند و جشن گرفتند.حماقت را اون احمقی کرد که بابا و مامانی را فرستاد تو حجله و فرداش دوماد را بردند حمام دوومادی و براش کل کشیدند.حماقت را اون احمقی کرد که توی حجله برای هر دوشون آرزوی خوشبختی و فرزند صالح داشتن را کرد.حماقت را خدا کرد که فکر کرد هنوز باید به زمینی ها امید داشته باشه و"الی" را بهشون بده تا نشون بده تولد هرنوزاد یعنی اینکه هنوز خدا از زمینی ها نا امید نیست.وسط این همه احمق میخوام بهترین احمق باشم.اشتباهه؟ تو که میدونی من از شبیه بقیه بودن متنفرم.حالا که همه شبیه همه اند و نمیتونند متفاوت باشند من میخوام بهترینشون باشم.بهترین که باشم متفاوت میشم ، نه؟ آره میشم!خاصیت بهمن ماهه!هرسال اول بهمن تا برسه به آخرش از من جووون میگیره.ولی این دفعه من برنده میشم.قول دادم کم نذارم و نمیذارم.هیچوقت به اندازه ی الان احساس در اوج بودن نداشتم.من دختره خوبی ام ، نه؟!

- الــــــی!

الی: الی و کوفت!اگه یه کلمه دیگه حرف بزنی و اشکم را در بیاری تا آخر عمرم نمیبخشمت.برام آرزوی خوشبختی کن و خداحافظی کن دارم اتاق را جارو میکشم الان مهونهامون میاند

- کاش می مردی تا از دستت راحت میشدم.

الی: کل اگرطبیب بودی سر خود دوا نمودی.دعا میکنی به حق خودت بکن بچه.....

نظرات 11 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1390/11/04 ساعت 20:17

باز داری چی کار میکنی؟
انگار آروم وقرار نداری.همش باید یه ماجرا برای خودت درست کنی

این خاصیت الی ه!

گیتاریست 1390/11/04 ساعت 20:18

یکی به ما بگه اینجا چه خبره؟
الی قراره شوهر کنه؟!
باورم نمیشه...! یعنی واقعا از شرش خلاص میشیم؟!!
بیچاره اون بدبختی که می خواد گیر این بیفته!!

خودم هم باورم نمیشه
بیچاره اون
بیچاره من
بیچاره.....

یه دیوونه مث خودت 1390/11/04 ساعت 21:18

عججببب
الی وبلاگت می خونم به خودم امیدوار میشم که...
بازم بگم من تو رو می کشششششم

یه دیوونه مثل خودم دونه میریزی بیام دنبالت کشفت کنم؟
دوران اکتشافات من تموم شده
.
.
خوشحالم که باعث امیدواری ام بچه....

همه جوره مبارکه
غالب جدید وبلاگ
غالب جدید زندگی
غالب جدید . . . . .
( فقط اومدم تبریک بگم و برم )

غالب یعنی مثلا غلبه واینا یعنی؟
یعنی مثلا وبلاگم برنده شده؟
زندگیم برنده شده؟
جدیدم برنده شده؟
هااااا؟
.
.
آهان !
منظورت قالب بود!
گرفتم
مرسی
قالب شمام مبارک

غالب : غلبه ( یعنی چیرگی قالب جدید بر قالب قدیم )
اصلا بنده صوات ( سواد ) ندارم

من الان تو رو بنده ی خودم کردم حواست هست که؟
طبق فرمایش حضرت علی که فرموده فرمودند که هرکس مرا کلمه ای بیاموزد مرا بنده ی خود ساخته.
اوکی؟
اعتراف به گناه و اشتباه هم نصف بار اشتباه را کم میکنه
با این حساب حالا که بنده شدی و بار گناهت هم کم شد حاضرم از فردا روزی یه ساعت باهات کلاس اکابر کار کنم.
فعلا برو از روی این قالب 132 بار بنویس تا بعد
.
.
.
آهای بچه ! گفتم 132 بار از رووش تو دفترت بنویس نه رو فرش و بخاری و تلویزیون واینا!
درس اول:وقتی خطت دفترت تموم شد برو سطر بعد نرو رو در ودیوار ادامه بده!تازه از صفحه زده بیرون من از کجا بدونم 132 باره؟هااااان؟

قالب....قالب....قالب....قالب....قالب....قالب....قالب....قالب....قالب....قالب....قالب....قالب....قالب....قالب....قالب....قالب....قالب....قالب....قالب....قالب....قالب....قالب....قالب....قالب....قالب....قالب....قالب....قالب....قالب....قالب....قالب....قالب....قالب....قالب....قالب....قالب....قالب....قالب....قالب....قالب....قالب....قالب....قالب....قالب....قالب....قالب....قالب....قالب....قالب....قالب....قالب....قالب....قالب....قالب....قالب....قالب....قالب....قالب....قالب....قالب....قالب....قالب....قالب....قالب....قالب....قالب....قالب....قالب....قالب....قالب....قالب....قالب....قالب....قالب....قالب....قالب....قالب....قالب....قالب....قالب....قالب....قالب....قالب....قالب....قالب....قالب....قالب....قالب....قالب....قالب....قالب....قالب....قالب....قالب....قالب....قالب....قالب....قالب....قالب....قالب....قالب....قالب....قالب....قالب....قالب....قالب....قالب....قالب....قالب....قالب....قالب....قالب....قالب....قالب....قالب....قالب....قالب....قالب....قالب....قالب....قالب....قالب....قالب....قالب....قالب....قالب....قالب....قالب....قالب....قالب....قالب....قالب....
اینم جریمه من
فقط خواهش میکنم که برنامه کلاسی مرتب و منظمی بهبم اعلام کنید.
راستی هزینه هر ساعت چقدره ؟

دلارام 1390/11/05 ساعت 16:44

الی جون انقده مبارکه که نمیتونی تصور کنی

اگه بدونی چقد راحت شدی

ینی خودتو از یه دغدغه خلاص کردی

یه تصمیم... یه انتخاب... شایدم یه ریسک!

مهم اینه که این تصمیم گرفته شد و به خدا سپرده شد...

منم خوشبختیتو به خدا میسپارم

من هم تو رو مثل بقیه ی آدمای زندگیم به خدا میسپارم

.
.
دقیقا یه ریسک امــــــــــــــــــــــا..... بیــــخیال

آچیلای 1390/11/06 ساعت 20:46

oooooooooooooooooo
میبینم که قالب هم عوض شده و خودت هم عوض شدی
نه حالی میپرسی
عجب روزگاری شده

بد روزگاری شده آچیلای
هی روزگااااار

بابک 1390/11/07 ساعت 09:18 http://cloudysky.blogsky.com

نمی دونم چرا به دلم نمی شینه و خوشحالم نمی کنه این مبارک باد .... مبارکت باشه

خوشحال باش آقا بابک

حالا که اومدم وبت خیلی چیزا رو کشف کردم

سیبیلاتو چی کار کردی دختر؟!

مبارکه آجیم _______________________

الی! حتی اگه احمقم نباشی مجبوری خودتو بزنی به حماقت!

حالا که می خوای بهترین احمق باشی! سنگ تموم بذار دختر! می فهمی که؟!

: (

می دونی که خیلی دوست دارم خیلیـ________________

بهترینها رو برات آرزو می کنم عزیزدلم

میبینی نازنینم؟
نامــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرد شدم

منصوره 1390/11/08 ساعت 22:39

سلام الی جون خوبی من از شهریور ماه امسال وبلاگتو میخونم یعنی عاشق نوشته هات شدم هرروز سرمیزنم ولی چون با گوشی بوده نظری نذاشتم من ساوه هستم خوشحال میشم اومدی اینجا ببینمت.

ساوه با تمام بی حسیش برای من یاد آور تمام حسهای دنیاست
از اون فلکه ی انار بگیرتا فلکه فلسطین
حتما میبینمت وقتی باز اومدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد