_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "
_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "

زمـــیــــــــن ! به دور مـــدارت نگـرد بی خـــــورشــــــید....

هوالمحبوب:


گاهی تمام دنیا با تمام عظمتش برات کوچیکه

گاهی با خودت میگی اگه برسم به تهش حالا چی کار کنم؟بعد آرزو میکنی کاش هیچوقت به اون آخر نرسی.کاش هیچی آخر نداشته باشه....

نمیفهمم چه طوری سجاده پهن میکنم.یادم نیست چی نیت میکنم.یادم نیست چی میگم.حتی یادم نیست چی دعا میکنم فقط یادمه اون آخرای آخر یادم میاد که نمیدونم چه طوری قامت بستم و یادم میاد بدون وضو ایستادم و یادم میاد که کجام ....

میگند شکستن نماز گناهه!اما من اصلا یادم نیست چی خوندم و یا اصلا خوندم یا نخوندم!توی مرکز ثقل زمین ایستادم ولی تحمل بودن اونجا را ندارم.اصلا عکس العملم از کار افتاده!!!

نمیدونم دارم روبروی خدا چی میگم یا چه ذکری را دارم تکرار میکنم فقط یهو چادر را از سرم میکشم و میپرم تو حیاط..حتی فرصت ببخشید خدا را هم به خودم نمیدم!

دور تا دور حیاط راه میرم.سردمه!

میرم وضو بگیرم.زوور میزنم حواسم را جمع کنم که درست کارم را انجام بدم.زوور میزنم یادم بیاد چه طور وضو میگیرند.یادم نیست!!!!!!!

اول چپ بود یا اول راست؟؟؟؟!!!!

میام داخل اتاق.توی کتابخونه میگردم دنبال توضیح المسائل.نمیدونم چرا دارم میلرزم!حتما سردمه!

اول راست بود!

میترسم یادم بره.با خودم هی تکرار میکنم راست اول راست اول دست راست....راست!

میرم داخل دستشویی.باز تکرار میکنم راست.اینقدر حسهام قاطی شده که حتی خنده م هم نمیاد!!!یادم رفته دسته راستم کدومه! با خودم ادای اینکه دارم مینویسم وقلم دست گرفتن را در میارم تا ببینم با کدوم دستم مینویسم و بعد نتیجه بگیرم پس دست راستم اینه!!!!

زور میزنم ترتیب را رعایت کنم و درست انجام بدم.قامت میبندم!

الله اکبـــــــــــــــــر....

دارم خفه میشم!یه چیزی توی گلومه که نمیدونم اسمش چیه!داره خفم میکنه!زور میزنم کلمه ها درست از دهنم خارج بشه و درست ادا کنم.وسطش مکث میکنم.به خدا میگم کمکم کن تموم بشه!یادم رفته چی باید بگم!

ادامه میدم و بالاخره تموم میشه.....

موقع دعاست.زل میزنم به خدا و هیچی نمیگم.حرفم نمیاد!!زووور میزنم صدام بیاد بیرون ،نمیاد!!!

میشینم روبروی خدا و همونجا جلو چشم خدا بهش میگم که بره به جهنم!

راه میرم توی اتاق..اتاق کوچیکه.بیست متر فضا برای این همه راه نرفته کمه.....

میرم توی حیاط...راه میرم...دور تا دور حیاط....حوض خالی ه....و گرنه پاهام را میکردم توش و دراز میکشیدم روی زمین و زل میزدم به آسمون تا آسمون بچرخه و منم باهاش بچرخم...قبلا ها افاقه میکرد...شاید الان هم بکنه.....ولی حوض خالی ه.زمستونها سخته آبش را عوض کنی.یخ میبندی!

هشتاد متر فضا کمه برای راه رفتن....برای این همه راه نرفته کمه...یه عالمه راه دارم که برم....یه عالمه فکر مونده که باید بکنم.....

میپرم تو اتاق...کاپشن...کلاه.....شال....کفش....

دختر که باشی باید خودت را استتار کنی.باید بری توی جلدی که فقط فکر کنی نه نگاه.فقط راه بری و بیخیال دنیا!

حتی تموم شهر هم برای این همه راه نرفته کمه....کاش به آخرش نرسم.....

زمین گرده! باز میای سر جای اولت!صبح بخیر دنیا!صبح بخیر الی!

هـ ــ ـــ ـــــ ـــمـ ــ ــ ـــ ــیــ ـــــ ــــ ـــ ــــــنــ ـــــ ــــــ ــــــ ــــ ــــ ـــ ــــ


نظرات 4 + ارسال نظر
منصوره 1390/11/09 ساعت 14:15

نمیدونم چی تو دلت میگذره ,یه جورایی مرموزی آ الی و خیلی هم شبیه خودم باورت میشه با خیلی نوشته هات اشک ریختم وبا خیلی هاشم با صدای بلند خندیدم ,گفتم شاید رفتی نامزد بازی حالا حالا نیای ولی انگار.....نمیدونم

عجبـــــــــــــــــــــــ
میگم تشریف داشتین یه چایی خدمتتون میخوردیم حالا!

بروبچ 1390/11/10 ساعت 13:34 http://isfahaniha.blogfa.com

سلام الی
شب و روزای جدیدتا تبریک میگم
از پس این سختی ها فردایی روشنه
حرفات گنگه ولی ایشالا خیر باشه
به زاینده رود زل نزن دلگیر کنندس

این آیکون دلگیر کنندگی بود یعنی آیا؟

[ بدون نام ] 1390/11/10 ساعت 22:53

شب شال و کلاه کردی جایی رفتی یا رفتی توی حیاط؟نکنه رفته باشی بیرون؟چرا شرلوک هلمزبازی درمیاری؟اون فیلم که بهت گفتم را گرفتی دیدی؟مثل آب روی آتیش ِ.امتحان کن

هنوز فرصت نکردم ولی میبینمش
نگران نباش
اقلا اسمت را نمینویسی یه رعیتی چیزی بنویس!
مثلا میخوام گمنام بمونی آیا؟

مرتضی 1390/11/11 ساعت 01:06 http://kooris-6.blogsky.com/

سلام!
وبلاگ خیلی قشنگی داری!
بیا به وبلاگم سر بزن خوشحال میشم!
موفق باشی....

قشنگی از خودتونه!
حتمـــــا.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد