_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "
_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "

کــــــوزت و قـوم اکــــــــــــــــراد (جمع مکسر کرد!!!)

هوالمحبوب:


یعنی اگه میخوایند خونتون به طرفه العینی بشه دسته گل و اگه میخوایند در یک حرکت هیجانی و همچین محیر العقول تمام فرش و موکت و ملافه و متکا و پتو و شیشه  و پنجره و تمام مایحتوی خونتون شسته بشه و به غلط کردن و الهی العفو بیفتید و جونتون از توی چشمتون در بیاد و تا میایند حرف بزنید قوم ابابیل بریزند سرتون که چه خبره شب تا صبح بخور وبخواب راه انداختی و ای که دستت میرسد کاری بکن و این حرفا و کلا کوزت را بذاریند تو جیب مخفیه شلوار ورزشیتون ،یه دسته "کـُرد "دعوت کنید خونتون همراه با دو تا بچه  اونم توی سن و سال 1 ساله و دو ساله که زبون آدمیزاد هم حالیشون نباشه و تا همچین دلشون قیلی بیلی میره فکر کنند خونه توالت عمومیه و کلا مجلس بی ریاست و هی دلی از عزا دربیارند و گلهای قالی را همچین مشتی آبیاری کنند و مامانشون هم کیفشون را بکنه برای هر دفعه که اینطور هنرنمایی میکنند!!

و به محض اینکه بعد از یه هفته خونه را ترک کردند خانوم خونتون همچین بیفته به بشور و بساب که انگار توی کمد لباسهات هم بعلــــــــــــــــــــــــه!

یعنی به بهونه دوتا هنرنمایی کوچولوی این دو پسر بچه ی گل مامانی ه گوگوری مگوری ( ) همچین بیگاری ازمون کشیدند که نگو و نپرس که هنوز بعد از یه هفته از رفتنشون عواقبش به همراهه و ما هرروز تقریبا زندگی میشوریم ها!!!!!!!!!!!!!!!

یعنی همچین بدجور آلرژی گرفتم به پسر بچه ها اونم کرد اونم از نوع  "شاشو"  که هرجا ببینمش زنده ش نمیذارم !

نظرات 19 + ارسال نظر
فاطمه 1390/11/13 ساعت 00:13 http://fateme.blogsky.com

خودتو کنترل کن

کلا در حال کنترلم
دقت کن
بوووووووووووووووووووووووووومب!

ونوس 1390/11/13 ساعت 00:58

سلام الی
...همین
تو خود حدیث مفصل بخوان ازین مجمر.....

دلم برات اینقده شده


دیدی؟




ونوسم ممنونم واسه بودنت ..واسه همه چی

دلارام 1390/11/13 ساعت 02:12

ای جان الیییییی
احتمالا مامانشون فک کرده بود پسراش مرد شدن!! چقد افتخار میکرد که اونارو بدون مای بی بی رها کرده!!!
شایدم میخاست مردشدن رو خونه شما تجربه کنن!

ای وای دلم!

خسته نباشی الی جون

کاش داشتن میرفتن ۲ بسته مای بی بی میخریدی سوغات میدادی میبردن! میگفتی پسرای گلم استفاده از اینا با مردشدن شما منافاتی نداره! استفاده کنید عزیزانم

به جان بچه م اگه دروغ بگم
مامانم موقع رفتن براشون دو سری مای بی بی خفن و خارجستونی خرید
فکر کنم ببرند خونه تا آخر عمر قاب کنند به دیوار بزنند وکیف کنند ودلشون نیاد استفاده کنند

.
.
کلا آقایون محترم تشریف بیارید منزل ما مرد بشیـــــــــــــــــــد

بابک 1390/11/13 ساعت 09:11

می گم گلدونا رو هم چک کن اگه دیدی بعد از یه هفته هنوز بوی اون بچه ها میاد
.........
مهمون حبیب خداست حتما حکمتی داشته و اونم انجام گردگیری قبل عید بوده و خیالت راحته شب عید کار سنگینی نمونده واستون
........
شمام که دیگه کم کم مزدوج می شی قبلش باید یه محکی خودتو می زدی که اینکاره هستی یا نه

به جان خودم نه!به جان عباس آقامون از همین وضعیت نهایت سوءاستفاده برای بیگاری گرفتن از بنده شد
یعنی از هرچی نوروز وعباس آقاست حالت تهوع میگیرما
کرد بچه را دیگه نگووووووووووووووووووووو
.
.

گلدونا را خاکش را عوض کردیم از بس تو سالن همه ی خاکهاش را به توبره کشیده بودند رعیت ها!

ستوده 1390/11/13 ساعت 10:29 http://saba055.blogsky.com/

سلام الی جان .
ببخشید که مجبورید دنبالم بگردی خب میتونید آدرسم را تو خبرنامه تون ثبت کنید .
میگم دختر خوب چشمانم خیلی زشته ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

تو ماهی دختر!
خوب من یه خورده خیلی پروفشنالم توی این مباحث واسه همین بلد نبودم خو

بخشیدم کلا

ستوده 1390/11/13 ساعت 10:32 http://saba055.blogsky.com/

ببینم بچه یک ساله را بدون اینکه مامیش کنن میارن مهمونی ؟؟؟؟؟؟؟
آخه کدوم آدم عاقل همچیمن کاری میکنه من بچه دوساله ونیمم را هنوز جرات ندارم بدون مامی بذارمش تا زمانی که خوب یاد نگرفته بره دستشویی اونم تو خونه خودم چه برسه خونه مردم .

به جان ستوده بلد بودند چه جوری برند دستشویی
همچین مشتی ها!!!!!!!!!!!!!
جای کلا هرچی رعیت بود خالی

ستوده 1390/11/13 ساعت 10:33 http://saba055.blogsky.com/

از انجایی که من خیلی پرو تشریف دارم اگر همچین مهمانی بیاد خونه ام اصلا اجازه نمیدم یک دقیقه هم بچه شون را بدون مامی بذارن اگر هم خیلی بدشون اومد میتونن تشریف ببرن تا دفعه بعد یاد بگیرن مهمونی رفتن آدابی داره خونه خاله که نیست .
هر چند من پسرم هم خونه خاله همش مامیه

والا ما هم یه خورده پررو تشریف داریم
اما ماشا لا همچین کرد بچه ها هنرمند بودند که انگشت به دهن می موندی از این همه استعداد
دیگه فرصت اعتراض نداشتی

فاطمه 1390/11/13 ساعت 12:54 http://fateme.blogsky.com

احتمالاً در آینده نزدیک باید منتظر یه نسل کشی از کردها باشیم....

فقط مواظب باش زیاد ازشون نکشی که نمونه هایی برای آیندگان بمونه....

از همین حالا شروع شد نسل کشی کردها!
راسی محمد تو کرد بودی دیگه؟!!!!

nin 1390/11/13 ساعت 23:03 http://nin1.blogfa.com

ما با تهرانی هاش نمی سازیم دیگه کردها که کودکانی غیور هم دارند.

چقدر page ات خوشگله

ما همه چی مون خوشگله!

مگه تهرانی ها چشونه ؟هاااااااااااااااااااااااااااان؟
آخه دیگه تهرانی جماعت ساختن داره آخه ؟

حمید 1390/11/14 ساعت 12:51 http://hamidhaghi.blogsky.com

خیلی با حال بود

کلی خندیدم

حال کردم
منتظر اپ جدیدتون هستم

لطفا خبرم کنید

ا

اس ام اس بدم یا زنگ بزنم یا بیام درخونتون خبر بده یا نامه بنویسم ببندم به پای کبوتر یا آتیش درست کنم دوود بفرستم هوا یا مثلا چی کار کنم آیا؟

سلام

و علیک یا دختر!

نازی 1390/11/15 ساعت 08:11

هنوز این مبحث دل انگیز کردها به پایان نرسیده آیا !
بیخیال
بیا در مورد وقت اضافه یکم ببحثیم
میدونی که راجب به چی حرف می زنم
محمد آقا دیشب در حضور اون ملعون فرمودند حقته و اما آقامون سراغتون رو گرفتند و فرمودند عجججججججججججججببببببببببب 2 تا دوستی هستید کلا فرمودند جالبید
هه هه هه هه هه
اون ساندویچم تو اون سرمای سیبری بد موضوعی نیستا
لول

ول کن اون محمد آقا و اون ملعون و اون رعیت و بقیه را!
راسی آقا تون خوبند آیا؟

راسی عجب را هم اینطور نمیگند ها!
درصورت درخواست شنیدن عجب برید لطفا ته صف کلی تو نوبتند!
عجبــــــــــــــــــــــــــــــــــ
.
.
راسی حال کردی ساندویچ ها را توی اون سرما
گربه هه را بوگوووو پیشده!
.
.
راسی لول و کووووووفت

... 1390/11/15 ساعت 13:42 http://aletaha12.ir

سلام
حرفات به دل میشینه
ولی خانوم سجاده و عشق باید با هم باشه گاهی دیدی همین ذکری که میگی رو یکی دید..خوب دید که دید تو کارتو بکن
البته حرف شما متین.. من همه ذکرامو آروم میگم حتی بی تسبیح....ولی بازم حرف تو درسته باید از ریا دوری کرد...
این وبلاگ مال خودم نیست ولی بهش سر بزن
وبرای رسیدن به خدا تلاش کن...
http://aletaha12.ir

۴کریم کلا!
به قول صادقمون 4کریم دربست توی راه مسافر هم نمیزنیم دیگه اصرار نکن کلا!
.
.
مرسی وبلاگی که از خودتون نیست
.
.
مرسی وبلاگی که از خودتونه
.

سلام
خوبی جطوری؟
آبجی الی دلم پره بیا بدادم برس

میگما اینقدر چیز نخور دختر
رو دل میکنی میشه این آخر و عاقبتت
والا با این نوناشووووووووون

میگما حالا واسه شما
آب نداشته واسه خانواده
نون که داشته!!
تنور داغ بوده نونا چسبوندن
خانه تکونی عید شده دیگه!
راستی همه پول میدن واسه باشگاه
اما شما بدون پول ورزش و
کاهش وزن وتناسب اندام انجام دادی
پس بی آب بی آبم نبوده برا شما

ببین برو بچ تو تنها کسی نیستی به من حسودی میکنی
کلی دیگه توی صفند
چشه هیکلم هی گیر میدید باشگاه و این خزعبلات
بی باشگاه لایک
!
میگم راسی برای ما که هم آب داشت هم نون واسه شوما چی داشت اون موقع آیا؟!!!

بروبچ 1390/11/17 ساعت 01:04

واسه ما کلی
خنده داشت

نوش جونتون

الی بیا وبم عکس بچه خواهرم گذاشتم
راستی بیخال بای

واااااااااااااااااااای سپیده تو هم هی همه ش ناله کن ها
والااااااااااااااااااااااااا

حمید 1390/11/19 ساعت 22:30 http://hamidhaghi.blogsky.com

گرفتی ما رو

حالا ما از وبت خوشمون اومده تو ناز میکنی

نمی خواد اس ام اس بدی و کبوتر........

هرقت آپ کردی بیا تو وبم خبر بده

نمی میری که

مثلا من الان آپ کردم اگه دوس داری ببینی قاتلی یا نه بیا بخونش

باید راجبش فکر کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد