_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "
_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "

امضــــا: یــکی مثل همیشــــــــــــه دوستـــــــــــدارت!......

هوالمحبوب:


دقیقه های آخر...ثانیه های آخر....لحظه های آخر.....

قلبم داره از جا کنده میشه

همیشه همینطوره

وقتی مرور میکنم تمام روزها و آدمهایی که گذشتند و گذشته و توی هر ورق زدنی یادشون می فتم قلبم ضربانش تندتر میزنه

یه عالمه حرف دارم

یه عالمه حرف داشتم و دارم برای تک تکشون

برای اونایی که عزیز ترین ها بودند و برای اونایی که مهم بودند

اما

وقتی از وقتش بگذره دیگه همون توی دلت می مونه و فقط گاهی واسه خودت تکرارش میکنی

اونقدر تکرار میکنی که خیال میکنی بهشون گفتی

و بعد از سرت می افته

واسه همین شاید وقتی بعد از هزار سال هم ببینیشون دیگه حرفی واسه گفتن نداری

چون گفتنی ها را گفتی و دیگه اونقدر هام مهم نیست اونا نشنیدند

مهم اینه تو گفتی

شب سال تحویل یکی از اون چهار شب مقدس زندگیمه

یکی از اون چهارشب لیله القدرمه

شب تولدم....شب یلدا....شب لیلا ..... و شب سال تحویل

همه ش شب تولده

تولد را دوست دارم

ولد را دوست دارم

میلاد را دوست دارم

تولد خودم......تولد یه آدم....تولد یه لیلا...تود یه سال....تولد یه شب.... همه ش تولده....

همه ش را دوست دارم و تا صبح با خدا عشق میکنم

کنار حافظ و کنار همون مفاتیح طوسی و کنار همون سجاده ی شبای خاص و روی گل وسط قالی با یاد و خاطره و اسم یه عالمه آدم.....

سال عجیب غریبی بود

خیلیییییییییییییییییییی سخت بود

هر سال همین رو میگم که خیلی سخت بود

اما تازه سال بعد میفهمم سخت تر هاش هنوز توی راهه

سال پر از دردی بود

پر از اتفاقای سنگین

 و باز مثل هر سال به خودم میگم :دیدی الی؟! سال تموم شد و تو هنوز زنده ای و میخندی واین یعنی خیلی پوست کلفتی دختر!خیلی!ای ول الی! ای ول خدا!

شروع میکنم از فروردین و از آدمهای اول سال نود تا حالا....

مرور میکنم و میگردم دنبال حسم بهشون و بعد لبخند میزنم و دعا میکنم و بعضی ها را نگه میدارم یه گوشه و بعضی های دیگه را یه گوشه ی دیگه.....

کی میتونه ادعا کنه آدمه زندگیه من بوده یا هست و الی دوستش نداشته باشه..

کی میتونه ادعا کنه حتی با اینکه زخم زده یا درد داده الی دلش براشون درد بخواد...

نهایت کاری که الی میتونه بکنه...نهایت لطفی که میتونه بکنه اینه که ببخشه و بعد بی خیال.....

خدا حواسش هست

به من

به الی

به آدمای زندگی الی


به احسان....به الناز.....به فاطمه.....به فرنگیس.....به گل دخترم.....به نرگس...به نفیسه و محمد و علی کوچولوم........به زهرا....به هاله.....به شهرزاد و خونواده ش و دوستاش.....به فرزانه و شهرام و پسر کوچولوش.......به باباحاجی....یه مامان حاجی....به میتی کومون.....به مهندس.....به هانیه.....به زینب و محسن......به سمیه و رضا و پسرش....به مانیا و محمد و دختر کوچولوش.....به مهسا و ابراهیم.....به نغمه و مسعود......به سید.....به عمو جعفر.....به خوشبو...به آقای اسدی.....به سوده....به گل پسر.....به صدیق.......به آزیتا...به دلارام عمو و مهدی......به مهدیه......به سحر ....به گیتاریست و غزلم.....به شیرین......به "تــــو".....به نازنینم.... به شیوا......به شمسی...به نسترن.....به بوی گندم...به آچیلای......به مجید....به یـــــاد....به امیر حسین...به صادق...به همه ی دختر و پسرای بیلوکس،حتی مهران.........به خانم شهبازی.....به خانم کامرانی....به روزبه...به ونوس....به آقای جهانبانی..به عاطفه....به ستاره....به آقای صابری....به محمود و لیلا.....به عمو ها و عمه هام.....به خاله ها و دایی هام......به مامانی......به فهیمه....به خانم جباری....به فائزه م....به مژگان ... به ندا.....به خانم شادانی....به عباس آقا....به سپیده....به سباستین...به ستار....به آرش....به سمیرا عمو....به فرزانه عمه......به مهدی عمو....به حسام عمه.....به آقای سلیمی......به رضا.....خانم رسولی....به فاطمه.....به رحیمه....به دکتر حضوری....به آقای قاسمی....به دکتر فراهانی...به نیلوفر...به عادله...به عادل...به رحیمه...به رضوان...به فهیمه.....به بابا اسی.....به سجاد و زهرا.....به فرشته........به آقا و خانم نطنزی...به آقا و خانم قاسمی و حمید و امیدو سعید و خونواده ش.......به داوود....به خانم مرادخانی....خانم مرادی....به فرحناز.....به آقای میاندار.....به محبوبه....به مینا....به تموم اون پرستارها و دکترهای بیمارستان دخترم...به تموم اون مامانها و نوزادهایی که دو روز باهاشون زندگی کردم و همذات پنداری.....به مهدیه....به مهرگان..... به مهرابی....به میلاد....به مریم......به مارال...به حامد...به دختر کرده.....به گیسو...به ساسان..به پگاه...به یزدی گرل...به ساریتا....به خانم منصوری....به مریم مقدس.....به خانم ملکی....به آقای ملکی....به ملیحه....به مهناز....به فرشته مهدوی....به بهناز....به اشکین.....به آیدین.....به لیلا و علی.....به لاله.....به آریو.......به امیر....به اون احسان....به خانم کاظمی....به کریمی....به کمالی....به سارا....به آقای جمال شرف....به خانم هداییان....به رضوان....به هایده خانوم و خونواده ش....به خانم حائری....به غزل و فرشته و فائزه و مائده و یگانه و زهرا و فاطمه و بقیه ی شاگردام....به خانم میر باقزی....به خانم گازر....به مهری خانم....به خانم ذوالفقاری...به فروزان و فرزانه و مامانشون و بقیه ی همسایه ها....به آقا و خانم فروتن.....به فروه عمه.....به فاطی.....به خانم فراست...به آقای چاووشی..به خانم کاظمی لوسه....به خانم دلیران..به خانم محمدی....به فرنوش هرجا که هست و خونواده ش...به خانم آزاد منش و خونواده ش.....به خانم بهارلویی....به فرزین.....به آقای فلاح....به خانم اتحادی....به درسا....به مجتبی و علی و امیر و معین و جعفر و بقیه اون پسرای تخس که اون ترم تابستون جونم را گرفتند و بعد همه شون افتادند!!!!....به خانم داوودی و نی نی کوچولوش....به اعظم  و حاج خانوم و خونواده ش.....به خانم عاطفی....به خانم عسگری...به بارباروووس...به آرزو....به خانم امیری....به خانم سامانی...به علیرضا....به پسر حاج صادقیان..به دختر شرقی...به بابک...به ستوده...به مرحومه....به گیلاسی...به علی دونا...به ویشکا...به رند...به مترو من....به سون بهار...به آرام....به حمید...به نیما..به شکیبا......به سیما....به خانم نفر....به آقای غفاری....به سوسن...به بی نشون ها و با نشون ها....به بچه ی جناب سرهنگ و به لیلاااام........


خدا حواسش به همه ی اینا هست....حتی به بیشتر از اینا هم هست....

اینا آدمای زندگی الی اندو الی هیچوقت یادش نمیره که چه باهاشون گذشت و چه نگذشت...الی یادش نمیره که دوستشون داشته باشه و همین امشب تا خود صبح براشون دعا کنه که برسند به همه ی اون چیزایی که صلاح و خیرشون در اونه و یادش نمیره که برای همه شون صبر و معرفت و آرامش دل از خدا بخواد.....

خدایا خودت تموم آدمای زندگیم را حفظ کن....

به خاطر سالی که باهام گذروندید و به خاطره تموم خاطرات  تلخ و شیرینی که توش سهیم و شریک بودید و شاید خودتون مسببش بودید ازتون ممنونم

دلم برای همه تون تنگ میشه

واسه تک تکتون....

واسه تمومه جمله ها و کلمه هایی که بینمون رد و بلد شد و یا شاید حتی نشد....

برای بودنتون....

همین چند وقت پیش قرار گذاشته بودم با خودم که با تموم شدن امسال اینجا را هم درش را ببندم و دیگه ننویسم....

نه اینکه ننویسم

شاید بنویسم اما جایی دیگه

با اسمی دیگه

با حرفایی دیگه

و شاید تو یه روزی  برحسب اتفاق بیای توی اون وبلاگ و برام کامنت بذاری و بگی تو من را یاد یه کسی میندازی....کسی که یادم نیست کی بود و چی بود

شاید کسی شبیه الی

 و من میخندم و میگم :عجبــــــــــــــــــــــــــــــــ

نمیدونم! شاید هم دیگه ننویسم

شاید دیگه توی این فضا ننویسم

شاید توی دفتر

توی کاغذ....

نههههههههههههههه

دفتر نه

زور زدم تا برای دخترم بنویسم و با درد نوشتم و مینویسم و میدونم درد داره و خیلی درد داره....

شاید واسه خودم این همه از خود گذشتگی نداشته باشم!!!

نمیدونم قراره چی کار کنم

اما با اینکه همیشه هستم ولی نیستم.....

وبلاگ را میبندم....

میبوسم میگذارم کنار تمامه.....تمامه...تمام داشته هایم را و کلا بیخیال نداشته ها....

مهم نیست.....

به خاطره همه چی ممنون......

سال نو مبارک و صد سال به (Beh)از این سال ها...

صد سال به این سالها دعای قشنگی نیست..باید صد سال بهتر از این سالها باشه نه اضافه بشه به این سالها....

بهارتون قشنگ و اردیبهشتتون بی انتها و پایدار....

و حالتون به احسن الحالترین حال دنیا مبدل....

همیشه مراقب خودت باش....

 هی توووووووو...با توام........


 الــــــــــــی نوشت :



ای برگهای سبز ریحان اعتبارت
تقویم من خالی است از برگ بهارت


تکرار پاییز و زمستان است تقویم...
من می شمارم تا بهار آزگارت


تا تو بیایی «باز باران با ترانه...»
بارانی از دلواپسی چشم انتظارت


آنقدر لفظ ارغوانی می نویسم
تا بشکنی آخر سکوت مرگبارت


داسی بیاور، دستهایم را درو کن!
دست و دلم مانند گندم بی قرارت


در هفت سین سفره ام جای تو خالی است
ای عشق! می شد تا بمانم در حصارت


ای لفظ مرطوب قدیمی، عید نوروز!
گلواژه های خیس اشعارم نثارت!


عیدت مبارک! زود برگرد ای مسافر!
امضا: یکی مثل همیشه دوستدارت!



من خوبم

من همیشه خوبم

من کلا دختره خوبی ام.....همینــــــــــــــ

نظرات 36 + ارسال نظر
setareh 1391/01/01 ساعت 06:47

salam eli jan
sal not mobarak. omidvaram in sal barat por az kheyr va barekat bashe

مبارکا باشه خانوووووم
هم برای تو و هم برای همسرت.....
.
.

سوسن 1391/01/02 ساعت 18:12 http://zann.blogsky.com

سلام
سال نو ت پر امید و قشنگ
پر گل و پر ستاره
پر از لیلاهای دوست داشتنی و مهربان
دلم برای لیلای خودم تنگ شد
معلمی که هم سن خودم بود و برای یاد دادن به من از خیلی چیز ها گذشت
بزرگ بود
الان اصفهانه و من وقتی وصف لیلای تو را می شنوم دلم برای لیلای خودم تنگ می شه
خوش به حالت که هنوز زنده ای
من گاه گاهی حس می کنم که سال هاست مردم و فقط دارم ادای زنده ها را در می یارم
و از اون بدتر مواقعی است که برای اثبات خوب بودن خودم مجبورم ادای مرده ها را در بیارم
فقط یه مرده می تونه بی احساس و بی توقع و ساکت و مطیع و اسیر باشه
امسال اسارت من 24 ساله می شه
همه تنها اسیر خاکند و گاه گاهی کسایی پیدا می شن که جز خاک اسیر چیزهای دیگه هم می شن.
یه وبلاگ جدید دارم می نویسم
وبلاگ مهمیه برام و قراره یکی از گره های زندگی ام را باز کنه
سعی می کنم وقتی یه کمی کامل شد آدرسش را بهت بدم
برام مهمه نظر الی جونم را در مرود مشکلم بدانم
تو اونقدر بزرگی که می دانم اگه باهات مشورت کنم حتما راه حل هات شفام می ده
www.kammran.blogsky.com

تو هم جزو لیلاهامی
یادت نره
لیلاها اندازه شون فرق میکنه
لیلای مینور داریم و لیلای ماژور
مثل تالسمی می مونه
هرچی درصد لیلایشون بالاتر ماژورتر....
.
.
وبلاگت را خوندم و یهو سر درد دلم باز شد
نمیدونم چی نوشتم و چقدر نوشتم
ولی نوشتم و هلش دادم که جلو چشمم نباشه
وقتی هی میگی وهی میگی
همیشه یه چیزه تازه کشف میشه
چیزی که تو قبلا حواست بهش نبوده
اون موقع گره باز میشه
یا برات بازش میکنند....
خاطره تعریف کردن را دوست دارم....
ولی گمون نکنم دیگه .....

سوسن 1391/01/02 ساعت 18:13

ممنون که برام دعا کردی
بهش احتیاج داشتم

همه به صدا کردنش و یادش انداختن احتیاج داریم

ماه شب چارده 1391/01/02 ساعت 19:02

الی سال نو مبارک
دیگه زنگ میزنم جواب تلفنم را هم نمیدی.خیلی کلاست رفته بالا یا نکنه شوهر کردی؟بابا تو که بی جنبه نبودی.حالا عباس آقا دارشدی دیگه هیچکی را نمیشناسی؟خیلی نامردی اگه شوهر کرده باشی به من نگفته باشی.خره ما کلی واست آرزو داریم.مامانم دم سال تحویل کلی برات دعا کرد بابام هم همینطور تازه محسن هم دعا کرد یه عباس آقا خوب نصیبت بشه.الی تو لیاقت بهترین ها را داری. گاهی فکر میکنم اگه جای تو بودم تا حالا هزار دفعه مرده بودم ولی خداراشکر جای تو نیستم و خدا را شکر تو زنده ای و کنار مایی.اگه وبلاگت را میخوای ببندی طوری نیست.وبلاگت بسته باشه.خودت که بسته نیستی.هرجا وبلاگ زدی بهم میگی؟باید بگی.مگه ما با هم یواشکی داریم؟حداقل میخوای اینجا ننویسی خوب ننویس.اقلا از اون شعر قشنگا بذار با دکلمه شصت دقیقه ای..بابا فقط دکلمه هات را گوش میده نیم ساعت میره تو فکر بعد مثل خودت میگه عجب....
راستی اسم دختر کوچولومون چی شد؟آخرش نگفتی دخترکیه..زود باش زنگ بزن ندید بدید

ماه شب چارده 1391/01/02 ساعت 19:04

خاک بر سرم
چرا جای نظراتت بازه؟مگه قبلا تایید نمیکردی؟آبروم رفت که!
الان درستش میکنم
الی جان سال نو مبارک ان شالا که شاد و خرم باشی در پناه خدا و مثل همیشه بخندی و شاد باشی و دیگران از بودن باهات شاد باشند.
دختر خوبی باش

ماه شب چارده 1391/01/02 ساعت 19:06

زهرا - شیراز 1391/01/02 ساعت 19:58

سلام دخمل خوش زبون اصفهانی
عزیزم امیدوارم که سال جدید پر از شادی برات باشه
مرسی که من جزو آدمای زندگیت بودم

بدون همیشه در قلب منی

به یاد دبیرستان نیک روش و خیابان ابن سینا و ..... شعرهای زیبای تو

یعنی میخوای بگی نبودی؟؟؟
بودی
همیشه هستی
دلم واسه اون روزا تنگا..اگرچه اون روزها هم دلم برای یه روزای دیگه تنگ بود....
بیخیال دختر....نوروزت مبارک خانووووم



_________$$$$$$
______$$$$$$__$$$$$$$$__$$
____$$____$$$$__$$$$__$$$$
__$$______$$$$$$__$$$$$$$$
__$$____$$$$$$$$__$$$$$$
__$$$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$
$$__$$$$$$$$$$__$$__$$$$$$
$$$$__$$$$$$__$$__$$$$
__$$$$______$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$
_$$$$$$$$__$$$$$$$$$__$$$
__$$$$$$___$$$$$$$_ $$$$
___$$$$_____________`$$$
___________________ $$
__________________`$$`
________________$$`
_____$$$$$$$$$$
___$$$$$$$$$$
_$$$$____$$_$`
$$$$$__$$___$$___$$$$
$$$$$$$______`$$_$$$$$$
$$$$__________$$$_____$
$$___________` $$____$$
_____$$$_____$$`___$$$$
___$$$$$$___$$__$$$$$$
__$$$$$$$$_$$_$$___$$$
_$$$____$$$$_$$__$$$$
__$$_____$$_$$$$$$$
___$______`$$
___________$$
____________$$`
___________`$$
__________$$
_________$$
________$$
سلام
هزاران شاخه گل تقدیم تو
دوست مهربونم
همراه همیشگی آپم و منتظرتم

آیکن گل و بلبل....

سال نو مبارک الی.امیدوارم سال خوبی برای تو و خانوادت باشه و برای دختر کوچولوت که در پرده ای از ابها م و باید توضیح بدی که از کجا اومدهقرار شد امسال بهتر و قشنگتر بنویسی.توکه درش را گل گرفتی گفتی آخرش خوب تمام میشه.اگر خوب تموم نشده یعنی هنوز آخرش نیست.آخرش این بود؟
این یعنی خوبه یا بده یا هنوز آخرش نیست؟راستی یادم رفت بگم ازش پرسیدم ولی سکوت کرد درست عین خودت.همه تون میپیچونید

میان اینهمه شعر این یکی برای خودم
برای آخر غمگین ماجرای خودم

سرم غروب به بالای دار خواهد رفت
خدا کند که ببخشد مرا خدای خودم

یکی شدیم و افسوس آخرش این شد
که اشتباه بگیرم تو را به جای خودم

تو بی گناه اسیری بگو به قاضی شهر
بگو اضافه کند روی جرم های خودم

به چشمات چه پاسخ دهم نمی دانم
و سالهاست که ماندم در این چرای خودم

زیاد وقت ندارم برو خداحافظ
غروب شد و رسیدم به انتهای خودم...

Take it easy

هنوز هم گاهی دلتنگ میشوم:
نه برای تو ...
برای ان کسی که فکر میکردم تو بودی...
سال نو مبارک دختر خوب

نوروز شد ولی دل من نو نمی شود
یک بوده ای همیشه و یک، دو نمی شود!
.
.
بیهوده دست و پا زدم از غم رها شوم
مرداب من دچار تلالو نمی شود....
.
.
بهار تو هم مبارک بهارم

ساسان 1391/01/03 ساعت 16:04

salam.bayad saale no ro tabrik begam? bashe sale no mobarak khanum.vali bedun ke ba khundanesh bekhoda ashkamo dar avordi.hame daran miran chera?hame moshkel daran khob.fagahat nayay.faghat nayay va nanvisi.yaa aslan benvisiyo be man nagi koja minvisi.bebin chikar mikonam.khun be paa mikonam.miaam esfehan peidaat mikonam.aslan ina chiye migam.man ghalat kardam,u biya har chandvaght 1 bar benvis.ye deklame upload kon.ye kari bekon.man laal misham,gerye ham nemikonam.miram vaase hazme deltangihaam ghadam mizanam,gerye nemikonam.be har haal mard shodam.albate migana.be ghole baba,senne aghlim 2 sale.pas man montazerama.mokhlesim eli jan."hamaknun niyazmande yaariye sabzetaan hastim.shomare hesaabe 3434 banke melliye iran,shobe'e eskaan" :D yaadesh bekheir in tabligho bache budim neshun midad.vaase bachehaye sarataani bud.eli jan azize dele baraadar,ishalla miai dige?are?affarin azize delam.sale no mobarak.ya ali

تو خیلی وقته مرد شدی پسر.....

سال نوی تو هم مبارک....
.
.
هم اکنون نیازمند حضور سبزشون هستیم
.
.
پسر خوبی باش
همینــــــــــــــ
امضا: نیم وجبی

خوده الی گود لیدی 1391/01/03 ساعت 19:05

نیلوفر خدا نکشدت دختر
اینقدر این "الف" ه "وای" گفتنت را کشیدی نمیشه جواب کامنت برات بذاری چهارتا بد و بیراه بهت بگی که معرکه درست میکنی
تو پاندا کنفوکار میبینی یاده من میفتی رعیت؟؟؟؟
هااااان؟
یاد اون پسر همسایتون بیفت
من کلا اسمش میاد یاده یکی دیگه میفتم
البته نمی افتم ها ! خودش میشه
عکس دخترم را که اینجا نمیذارم که!عکس ناموسیه! گذاشتم تو فیس بوک نامحرم نبینه

یعنی همه ی نامحرما نبینند!!!!!
باباش هم اونیه که اسمش تو شناسنامه شه!
curiosity kills the cat
کی میگه اسمت نبود؟ هااان؟
الان که هست که
دفعه آخرت هم باشه از اسم من استفاده ابزاری میکنی
there is only one good lady all over the world . this is .....>>>> ME : Eli

aasi 1391/01/03 ساعت 20:44 http://sonbahar.blogsky.com

واقعا Closed
چی بگم الی؟!
یک روز هم من همچین کاری کردم...
پس نمیتونم بهت بگم این کار رو نکن.
فقط زود برگرد!! از خر شیطون پیاده روی بهتره
چی گفتم؟؟!! خوب باش. خوب بمون.

همون رطب خورده منع رطب کی کند؟
!
دم سال تحویل یادت بودم..کلی بهت حسودیم شد وقتی یادم افتاد توی قطاری و خیلی چیزها یادت نیست و نباید یادت باشه و یادم بود که خدارا شکر که توی قطاری....
.
.
خر شیطون هم نصیب ما نشد که بخوام سوارش بشم یا پیاده
باید یاد بگیرم به هیچ چیز و هیچ کس تعلق خاطر نداشته باشم
باید یاد بگیرم اگه چیزی را هم نداشتم آروم باشم
باید یاد بگیرم حتی اگه ننوشتم یا خاطره تعریف نکردم یا حرف حسابی هم نزدم آروم باشم
باید یاد بگیرم حتی دیگه نیام کامنتهام را هم بخونم
کلوز یعنی کلوز دیگه الی
.
.
رفتم یه وبلاگ زدم،دو سه تا پست هم نوشتم تا دلم خالی بشه
ولی باز هم به خودم گفتم باید یاد بگیری کلا دل بکنی از همه ی اونچیزهایی که آرومت میکنه
.
.
خر شیطون نیست
امتحان صبوریه
امتحانه کندن از تمومه بهونه ها
امشب به خدا گفتم تنها بهونه تویی
ببخش که با غیر تو خوشحال بودم
ببخش که با غیر تو آروم میشم
.
امشب که با احسان حرف زدم و بهم گفت :آرومی؟
گفتم سرم و دلم به دخترم گرمه! اما اونم از خودم میگیرم کم کم تا امتحان پس بدم....
....خنده م گرفت!یاد حرف بابک افتادم که میگفت این پی نوشت هات خودش یه پست ه!شده حکایت این جواب کامنته! خودش یه پست شد

Nima 1391/01/04 ساعت 15:29 http://Nimacruise.blogsky.com

و فامیل های وابسته ...

خوش آمدید
مشرف
دم در بده
بفرمایید بالا......

سوسن 1391/01/05 ساعت 05:16 http://www.kammran.blogsky.com

قصه من تمام شد
بیا و ببین
شاید لازم باشه دل ببندی تا خدا راضی بشه
خدا هم مثل صفری است
گاهی بازیش می گیره
گاهی باید بازی کردن را یاد بگیری

خدا حتی در حال به همزن ترین شرایط هم مثل صفری نیست
عمرا نیست
حتی مثل میتی کومون هم نیست
اگر چه گاهی وقتا یقین میکنم مثل میتی کومونه و از موقعیتش سو ء استفاده میکنه
من همیشه بازی میکنم
واسه همین هم شرمنده ی الی ام
شرمنده م که بازی میکنم مهم نیست
که اصلا مهم نیست
که خوشحال باش
که بی خیال.
سوسن
خدا مثل صفری نیست
عمرا نیست
.
.بقیه ش را توی وبلاگت میگم....

سوسن 1391/01/05 ساعت 19:01 http://www.kammran.blogsky.com

منتظرتم
این سوال همهیشه آزارم میده
«کجای کار اشتباه کردم»
من همه ی قصه را نوشتم و از همه کسایی که نقشی توی این قصه داشتن خواستم که بیان بخونن و نظرشون را بدن که بفهمم کجای قصه را اشتباه فهمیدم و کجای قصه را اشتباه بازی کردم
خیلی جاها توی این قصه خدا را دیدم
بیشتر وقتی که اشک امانم را می برید فقط خدتا بود که دست من را می گرفت تا آرام بشم
شانه ی هیچ کسی برای گریه های سنگین استواری نداشت
من روی دوش خدا سر گذاشتم و گریه کردم وخدا بهم صبر داد
تک تک سختی های این داستان برای موجود ناتوانی مثل من کافی بود تا تمام شوم
اما خدا قطره از بزرگی و عظمتش را بهم بخشید تا صبر کنم تا نبرم
من قدردان خدا هستم شاید فقط توی دلم
من نمی تونم مثل تو عشق به خدا را فریاد بزنم
شاید خجالت می کشم
شاید هم هنوز مثل تو باورش نکردم.

همیشه معلومه اشتباه کار کجاست
اشتباه اون اوله
که تصمیم میگیری شروع کنی
اصلا تصمیم نمیگیری
در مقابل شروع شدنش مقاومت نمیکنی
و اونجاست که شروع میشه
قصه نه ها
اشتباهه
تو اشتباه میشی
آدمات اشتباه میشند
روزهات اشتباه میشه
حتی لیلاهات هم اشتباهی لیلا میشند
میرسیم به اونجا که "تا ثریا میرود دیوار کج!"
.
.
.
تکرار شد خــــدا و مرا اشتــــــــــــــــــــــــــــــــبـــــــــــــــــاه کرد
آن شب که از زمین خودش باز بر نداشت.............................

گیسو 1391/01/06 ساعت 14:02

سلام الی جان خوبی خانوم گل؟ سال نو را تبریک میگم امیدوارم سال خوب و شاد و روشن و خوشی داشته باشی عزیزم
دلم برای شنیدن دکلمه های قشنگت تنگ شده .
خوش باشی و شااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد همیشه .

سال خوب و قشنگی هم برای تو آرزو میکنم خانووووووم
.
.
.
.

طلیعه 1391/01/06 ساعت 14:36

سال نو مبارک الی
حس کردم داری شکایت میکنی یا ناراحتی.حدسم درست بود؟تو که خوب مینویسی.چرا وبلاگت را میخوای ببندی؟من از کجاشعرهات را گوش بدم ومطالبت را بخونم عزیزم؟
امیدوارم سال خوبی داشته باشی و زود به نوشتنت ادامه بدی.اون شعر را امسال بیشتر از بیست بار گوش دادم

- آخه چرا بابابزرگ؟! تو که به همه امید می دادی؟

- اونقدر به بقیه امید دادم که چیزی واسه خودم نمونده...

(فیلم یه بوس کوچولو/ از بهمن فرمان آرا)
.
..
.
.
.
.
سال نوی شمام مبارک خانووووووم

پارسال دوست امسال چه خبر؟
.
.
.
به مادرم بنویسید حالمان خوب است

به هر کجا بروی رنگ آسمان خوب است!!

به مادرم بنویسید از غم غربت

و بعد نیز بگو یید بی گمان خوب است!

به مادرم بنویسید گرچه خواهم مُرد

دلم خوش است که پایان داستان خوب است.....

بابک 1391/01/07 ساعت 14:26

سال جدید پر از اتفاقای قشندگ باشه واست... مدیونی اگه به نوشتن ادامه بدی و آدرس بلاگ جدید تو واسم نزاری - مدیون می دونی چیه الی؟ کلا پا بند این دنیا نشو زیاد همه مون یه روزی یه جائی یه وقتی یه حالی یه سرنوشت داریم و اونم مرگه - تو دلم واسه هم آدمای پیر و دوست داشتنی اطرافم و واسه خودم یه مرگ شیرین و خوب آرزو می کنم ... بلاگت شیرین مرد و خاطرش شیرین شد ولی به جان خودم مدیونی اگه !!!

حالا که دیگر حرف رفتن باز شد بگذار

من هم بخوانم آخرین بیت وجودم را....

یارب مکن با او همان کاری که با من کرد

مدیـــــــــــــــون او هستم تن سرخ و کبودم را….

aasi 1391/01/07 ساعت 15:18 http://sonbahar.blogsky.com

یک پنجره، یک شعر، یک فنجان چایی
آنقدر اینجــا می نشینم تا بیــایی ...

به شب و پنجره بسپار که برمی گردم
عشق را زنده نگه دار که برمی گردم

دو سه روزی هم اگر چند تحمل سخت است
تکیه کن بر تن دیوار که برمی گردم

بس کن این سرزنش رفتی و بدکردی را
دست از این خاطره بردار که برمی گردم

گفته بودی که به شب چشم به راهم بودی
به همان دیده ی بیدار که برمی گردم

پشت در را اگر انداخته ای حرفی نیست
به شب و پنجره بسپار که برمی گردم.....

...... 1391/01/08 ساعت 15:42

didanat aghaze yek hese bahari dar man ast
ayene az sharhe aan tasvire ziba alkan ast
sale no mobarak eli
omidvaram har chi hast khoobi bashe va kheir
baraie to va khanevadat
zood tamam mishe.faghat zaman mibare.behtarin arezooha baraie to aziz.mamnoon baram doa kardi baz ham 2a yadet nare

باید فراموشت کنم چندیست تمرین می کنم
من می توانم ،می شود آرام تلقین می کنم

با عکس های دیگری تا صبح صحبت می کنم
با آن اتاق خویش را بیهوده تزیین می کنم

سخت است اما می شود در نقش یک عاقل روم
شب نه دعایت می کنم نه صبح نفرین می کنم

حالم نه اصلا خوب نیست تا بعد بهتر می شود
فکری برای این دل تنهای غمگین می کنم

من می پذیرم رفته ای و برنمی گردی همین
خود را برای درک این، صد بار تحسین می کنم

از جنب وجوش افتاده ام دیگر نمی گویم به خود
وقتی عروسی می کند، آن می کنم این می کنم

خوابم نمی آید ولی از ترس بیداری به زور
با لطف قرص قد نقل یک خواب رنگین می کنم

این درد زرد بی کسی بر شانه جا خوش کرده است
از روی عادت دوستی با بار سنگین می کنم

هر چه دعا کردم نشد شاید کسی آمین نگفت
حالا تقاضای دلی سرشار از آمین می کنم

نه اسب،نه باران،نه مرد،تنهاییم و این دائمیست
اسب حقیقت را خودم با این نشان زین می کنم

یا می برم ، یا باز هم نقش شکستی تلخ را
در خاطرات تلخ خود با رنج آذین می کنم

حالا نه تو مال منی،نه خواستی سهمت شوم
این مشکل من بود و هست در عشق گلچین می کنم

کم کم ز یادم می روی این روزگار و رسم اوست
این جمله را با تلخی اش صد بار تضمین می کنم....

سلام الی... دختر همیشه خوب

عیدت مبارک و روزهای پیش روت سرشار از سلامتی و امید و لبخند...

دوست دارم

مهر تو چون می‌دهد سمت به بردار دل

هر طرفی روکنی، هم‌جهت و سوی توست.....
.
.
سالی پر از قشنگی برات آرزو دارم

دلارام 1391/01/09 ساعت 01:58

هیچ وقت نگو به آخر خط رسیدی؛

همیشه به یاد بیاور معلمت را؛

که آخر خط می گفت : نقطه سر خط ...!

گفتم آخر چه توان کرد ز اندوه فراق
طاقتم نیست که این غصه توانفرسا شد

ناگهان یاد تو بر جان و دلم شعله فکند
دل تنها شده ام برق جهان پیما شد......
.
سر خط رفتن خیلی سخته
یعنی انگار هیچی تا حالا نبودی و نشدی
من که همه ش خط را ادامه میدم
تا ته خطـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
تا ته خط زندگیه الیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

دلارام 1391/01/09 ساعت 02:03

سال نو، از آغوش مطهر خداوند فرا می رسد؛

و قلب من نیایش می کند :

خدایا! مرا متبرک کن؛

تا هر روز که در راه رسیدن به «تو» گام بر می دارم ...

در راه بندگی «تو» ...

در راه طلب «تو» ...

در راه عشق «تو» ...

و ای کاش هر روزمان نوروز باشد تا نو شویم؛

خودمان، اندیشه هایمان؛

و عشقمان به همه زیبایی ها ...


الی عزیزم عیدت مبارک... خداروشکر برای سالی که توش الی بود... و خداروشکر برای عیدی که با دعای الی آغازشد...
امیدوارم منم جز اون آدما بوده باشم...
۱عالمه گل... ۱عالمه بوس...

جالب است اینکه: فقـط کافیـست تا نام تو را

بر زبان آرم که از آن خانه عطـرآگیـن شود......
.
.

خدایا شکر به خاطر وجود تموم آدمهای زندگیم
خدایا شکر به خاطر دلارامم

"دل آرام ندارد که دلارام ندارد
بی روی دلارام ،دل آرام ندارد" ....

آچیلای 1391/01/09 ساعت 19:12

سلام
عیدت مبارک باشه الی خانم
حال شما؟
صد سال به این سالها.

کوشی؟ پیدات نمیکنم؟

سال نوی تو هم مبارک
صد سال به این سالها اشتباهه بی سواد
باید بگی صد سال به از این سالها
صد سال به این سالها یعنی صد سال به این سالهای کوفتیه زندگیت اضافه بشه
ولی صد سال به از این سالها یعنی صد سال بهتر از سالهایی که گذروندی به زندگیت اضافه بشه
اقلا پست ها را نمیخونی غلط پراکنی نکن
.
.
من همیشه همونجایی ام که باید باشم
خودت کوشی اگه راست میگی؟!

کافیست دختر باشی
حالا چه معمولی
چه خوب
فقط کافیست دختر باشی
دیگر تمامه

عجیب احساس تنهایی میکنم حتی با اینکه دختر معمولی ای هستم .حتی با اینکه شبیه هیچ کس نیستم وباز معمولی ام.حتی با اینکه کنار بلوندی ام.
رفتن همیشه اختیاری نیست الی
تعطیلات خوش بگذره

sonbahar 1391/01/11 ساعت 18:28

کمک

ساسان 1391/01/15 ساعت 23:26

eli,vaallaa bekhoda mordam az deltangi.vaase khodet,vaase sherhat vaase deklamehaat,vaase sedat.vaase oon ahange pas zamineye ddeklamehaat ke hesse ajibi behesh midad.na tanha delam,balke hame donya vaasam tang shode.biya dige.bekhoda vaghty diruz omadam inja va didam ke ghesmate nazar'haa bastas,dashtam degh mikardam.chera zolm mikoni?midunam kheili vaghta ,kheilia be aadam zolm mikonan,vali adam bayad khubi kone ta adame khubi bashe.u ke khubi.kheili khubi.pas in zolm chiye eli?june oon alferedet biya dobare.man dige che delkhoshi daram akhe.ah

تا خوندم اسم آلفرد رو دلم واسش تنگ شد
خیلی وقته به اون هم محل نذاشتم.رفتم از تو طاقچه بغلش کردم وزل زدم توی چشمای خنگش و بهش گفتم یعنی تو یه روزایی سنگ صبور من بودی؟؟؟؟؟
عجبــــــــــــــــــــــــــ !
.
.
ساسان غر نزن بچه....
غر زدن ممنوع!
دله من هم تنگ شده
برای تمومه آدمهای زندگیم
برای زندگیم
برای خودم
.بهار منو میکشه از بس قشنگه
هرروز عصر تمومه بهار را قدم میزنم وکیف میکنم
امتحان کن
اون موقع دلت میخواد تا آخر عمر تنها باشی وخودت تک وتنها بهار را نفس بکشی و باهیشکی تقسیمش نکنی این همه قشنگی رو
.
.
.
من ظلم نمیکنم
نمیخوام ظلم کنم
خدا نکنه که ظلم کنم
دعا کن که ظلم نکنم......
.
.
خبر رسیده به من رفته ای سفر ظالم
بگو که شوخی تلخی ست این خبر ظالم

بگو که مثل همیشه برام دلتنگی
بگو که آمده ای باز پشت در ظالم

تمام دغدغه ها را بریز در ساکت
عذاب دیدن من را به جان بخر ظالم

دلم همیشه پر از غصه بود می دانم
ولی به یاد ندارم که اینقدر...ظالـــــــــــــــــــــــم

تو آمدی که مرا در خودم بلرزانی
تو آمدی که کمی زخم تازه تر...ظالم

ببین که بازی تلخت تمام من را باخت
کلاغ پر، همه ی دلخوشیم پر، ظالم!‏‎ ‎ ...
.
.
یادته؟

ساسان 1391/01/17 ساعت 10:07

...............

به قـــولِ ارنستـــو چگـــوارا:

گرگــها هرگز گــریه نمیکنند!!

اما گاهــی چنان عرصه زنــدگی برایشان تنگ میشود
که
بر فراز بلندترین قله کوه میروند
و
دردناک تــرین زوزه ها را میکــشند...
.
.
صبوری را خوب بلدم
همینــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

نسترن 1391/01/17 ساعت 14:52

...................

کی میتونه ادعا کنه آدمه زندگیه من بوده یا هست و الی دوستش نداشته باشه...
.
.اولش با دلیل یا بی دلیل ،شروع میشه
بعد یا نباید شروع میکردی یا اگه شروع کردی باید تا آخرش بری
شازده کوچولو یادم داده
بچه ی جناب سرهنگ یادم داده
که مسئولی
مسئوله تمومه آدمای زندگیت
تک تکشون
حتی اونا که بهت زخم زدند
حتی اونا که بهت درد دادند
آخرش تموم کردن نیست
آخرش درست انجام دادن وتصمیم گرفتنه
آخرش یعنی نتیجه
یعنی سرانجام
کی میتونه ادعا کنه آدمه زندگیه من بوده یا هست و الی دوستش نداشته باشه...
هیچ کسی نمیتونه همچین ادعایی بکنه
به اونی که همیشه حواسش بهم هست قسم که نمیتونه
دوست داشتن لاو ترکوندن و بوس وقلب فرستادن ودست نوازش کشیدن و قربون صدقه رفتن نیست
دوست داشتن گاهی سیلی زدنه
گاهی بریدنه
گاهی خط کشیدنه
گاهی داد کشیدنه
گاهی توی همون داد وبیداد و فحش دادن "بی انصاف چرا نمیفهمی "؟ گفتنه...
کی میتونه ادعا کنه آدمه زندگیه من بوده یا هست و الی دوستش نداشته باشه....
هیچ کی نمیتونه همچین ادعایی بکنه
هیچ کی .....
.
مراقب خودت باش دختر
همیشه

ایلیا 1391/01/17 ساعت 15:06

................

پندم مده ای دوست که دیوانه ی سرمست

هرگز به سخن عاقل و هوشیار نباشد

آرش 1391/01/17 ساعت 18:53 http://farshadnegin.blogfa.com

سلام
خیلی عجیبی و خیلی قشنگ می نویسی.

من نمیدانم که ام در بارگاه کبریا
حلقه ی بیرون در "بیدل "خطابم میکنند
.
.
عجیبی از خودتونه
قشنگیش هم پیشکش
.
.
راجب پیغامتون توی صندوق :ما رو بازی میکنیم.هرچی هست همینجاست.بین کلمه ها وجمله هایی که هست. به درد بخورهاش را بردار و اونایی که به درد نمیخوره بگذار برای بقیه ای که به دردشون میخوره

sonbahar 1391/01/17 ساعت 22:07

عجب!! به قول خودت عجب!!
من کامنت ها رو کامل نخونده بودم؛ حالا که خوندمشون یه جوری شدم. بعضی هاشون واقعا مسخره است. بهت حق می دم اون مدت حذفشون کرده بودی....



فایل رو برات ایمیل کردم. متشکرم و منتظر نظرت.
در ضمن لطفا توی وبلاگ من مللق نزن!! سرم گیج می ره...

عجـــــــــــــــبــــــ

به قول عمه :" برش کم محلی ،تیزتر از شمشیر است ! "

کلا بیخیال حاج خانوم

مرسی سون بهارم.نگرانت شدم دیدم نیستیا دختر

گوشش دادم ونظرم را برات ایمیل کردم

درضمن من مرده ی چرخ چرخ عباسی ام !

تو هم سعی کن عادت کنی

sonbahr 1391/01/18 ساعت 09:59

یک لحظه زنگ می زنم که بگویم ... ولش کن؛ هیچ!
.
.
.
.

اینقدر گریه کرده ام سر جانم.....ولش کن هیــــــــــــــــــچــــــــ !
.
.
.
ولش کن هیـــــــــــــــــــــــــــــــچ!
.
.
یه سر دیگه بزن به ایمیلت

سلام.
روزگارت خوش.

روزگارم خوش با...............؟!
عجبــــــــــــــــــــــــــــــــــــ.
.
.
.
شعر وبلاگتون حرف نداشت
حرف نداشتا
مرسی
.
.
تو ببین، وحشی چشمان توأم دختر خوب

که چنین بی سر و سامان توأم دختر خوب

خوشترین خاطره در خلوت خونین خیال

خواب لبخند و پری خوان توأم دختر خوب

نیستی جوهر ی هستی اسرار من است

خط به خط نسخه ی نسیان توأم دختر خوب

تو که در سمت شبی وسوسه پیدا شده ای

پس چرا در پی کتمان توأم دختر خوب؟!......
.
.
خوش به حال دختره خوبی که این شعر ماله اونه
فوق العاده بود بیت به بیتش

[ بدون نام ] 1391/01/19 ساعت 16:59

سلام.
اشعار خودم هستن.
هر نقد و نظری که درباره شون بدین خوشحال میشم.

فوق العاده بود.......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد