_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "
_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "

ترک کام خـــود گرفتم تا بــرآید کـــــام دوووست....

هوالمحبوب:


وقتی "میتی کومون " به غذا گیر میده و یه ایراد اساسی از توش پیدا میکنه که چنین و چنان و هی غر میزنه ،چه به حق باشه و چه به ناحق و چه راست بگه و چه فقط بهونه باشه،حتی اگه خودت میخواستی همون ایراد را از غذا بگیری اما یه دفعه همگی طبق یه قانون ِ نانوشته و هرگز نگفته ،همینطور خودجوش حتی اگه از سیری مفرط بمیریم یا حالمون حتی از غذا به هم بخوره شروع میکنیم با ولع و آروم و در سکوت بدون هیچ کلمه ای غذا را خوردن !

مثل قحطی زده ها که انگار هزار ساله غذا بهشون نرسیده....

کار حتی به یه بشقاب اضافه هم میکشه و ته بشقابامون را چنان میخوریم و تمیز میکنیم که اصلا احتیاجی به شستشو نداشته باشه....

تا حالا هیچکی راجب این موضوع با کسی دیگه حرف نزده....تا حالا هیشکی به هیشکی این پیشنهاد را نداده تا حالا هیچکی از هیچکی تو خونه  نخواسته این کار رو انجام بده،یه حرکت ِ کاملا خودجوش که حتی بعدها هیچ کدوممون هم راجبش با همدیگه حرف نمیزنیم!

حریص و با لذت تمام غذا را میخوریم و هی تظاهر میکنیم چقدر گرسنه مون بود.

مهم نیست بعدش متهم میشیم به نفاق و صحه نذاشتن به اعتراضی که شد!


اینا درد نداره....


موقعی درد داره که حس کنی پشتیبان نداری....حامی نداری...که پشتت خالی شده ..که مرکز ثقل سرزنشی ...که حس کنی تو رو فقط واسه اون میخوان که احتیاجشون مرتفع بشه...که فقط وسیله ای....

بدون ِ حتی یه کلمه ، حرف یا جمله بهش میگیم که یه عالمه دوسش داریم و بهترین غذای عمرمون را خوردیم و خیالت تخت خانووووم...

درد داره وقتی یهو پشتت خالی میشه....

لازم نیست حرفی بزنی واسه زخمی که به دل ِ...باید سکوت کنی و تا ته بدمزگی پیش بری تا مذاق آدم دوست داشتنیت شیرین بشه....



الــی نوشت :


یک ) دوستام متاسفم که قسمت "نظر بدهید" وبلاگ "  شـبـیـــه یکــ  دخـتـــر خـوبـــ ! " باز نیست.قراره که باز نباشه .شاید یه روز راجبش توضیح دادم فعلا فقط ساری....همینـــ !


نظرات 16 + ارسال نظر
Nima 1391/03/19 ساعت 13:31 http://darkknight.blogsky.com

akhe vasate rah jaye neshastane

نشنیدی شاعر میگه:
"سر راه این دیوونه ...
نشسته عاشقووونه....
میخواد یار ِ " اون " (!) باشه...
چه جوری؟؟؟ نمیدونه!!!!".
.
پس جای ِ خوابیدن ِ ؟

شاهین 1391/03/19 ساعت 13:34 http://ravani.blogsky.com

STORY OF MY LIFE....

The Story of your life is Like Ours!
All of ours are the same...

خانم سلام و شکر که سبز است حالتان

کم باد و گــم از آییــنه زنــگ مــلالتان...

آقا سلام! حال دل ما که خوب نیست

شکر خدا دلمان جز غروب نیست....

دیر باریدی باران

دیـــــر....

مکن مدتهاست در حجم نبودن کسی خشکیده ام..!

سلام حضرت باران مرا کمی تر کن !
دوباره بچگی ام را بیا معطر کن

حیاط خانه ی هاجر هنوز یادت هست؟
بیا دوباره همانجا بیا و جرجر کن

سلام حضرت باران چرا غریبه شدی ؟
... بیا دوباره برقصان بیا و باور کن....

mr ajam 1391/03/19 ساعت 13:38 http://diazpaam.blogsky.com/

جالبه..اید سکوت کنی و تا ته بدمزگی پیش بری تا مذاق آدم دوست داشتنیت شیرین بشه....

مرحبا ای پیک مشتاقان بده پیغام دوست
تا کنم جان از سر رغبت فدای نام دوست

میل من سوی وصال و میل او سوی فراق
ترک کام خود گرفتم تا برآید کام دوووست....

سلام الی خانم وبلاگ خوبی داری ... وقت کردی یه سری هم به وبلاگ من بزن خوش حال میشم .... اگه دوست داشتی منو لینک کن و بهم خبر بده تا شما را هم لینک کنم

تشکرات عالیه آقا
وقتمان را تنظیم میکنیم میرسیم خدمتتان

من همون حس غریبم 1391/03/19 ساعت 15:37

باز هم عشق یواشکی
کم کم داشتم صدات را میشنیدم .رفتم این وبلاگ شبیه دختر خوب که ناگهان....................
الللیییییییییییییییی
نمیدونستم دکلمه هات را اونجا گذاشتی
مثل همیشه عالی ...مثل همیشه پر از سر و صدای فن کامپیوتر و قاشق چنگال
حرف نداشت.باید یه آلبوم بسازم ازش

عشق های یواشکی از اون جمله عشقهاییه که هیچ وقت به زبونش نمیاری اما همیشه هست
هم خودت میدونی هم خودش.گفتن نداره...اصلا اگه بگیش "الکی" میشه.
کیف میده کسی که مال خودته را با تمام وجود یواشکی دوس داشته باشی

.
.
به جای این تحقیر کردن سیستمم همت کنید ،یه گلریزون بگیرید یه سیستم برامون دست و پا کنید دیگه سر و صدا توش ملق نندازه
.
.
یادم رفت بگم اللییی و کوووو....ت!

بابک 1391/03/19 ساعت 15:37

خوشم می آید که تمام فلسفه افرینش را هم که بخواهی توضیح دهی همیشه مثال های زنده و دم دستی وجود دارند برای تو و من خسودیم می شود حتی به غصه هایت :-) غصه هایت هم با کلاسند یا با کلاس می نویسشان
کلا شیفته قلمتیم استاد الی
می گم اگه بد خواهی مد خواهی هست بگو به مازیار بیچارمان بگویم دمارشان را در آورد:دی

در هر چیز که مینگری معجزه ای هست
.
.
خودم هم وقتی میخونمشون و از دید "الی" میبینمشون باور میکنم کیف داره نه غصه....
خوشحالم میدونی دلیل ِ گفتن رو...
.
.
الهی ی ی ی به مازیارتون :)

بدی ِ بدخواه ها به خاطر جهلشون ِ نه بدیشون....

اگه مازیارتون مستجاب الدعوه ست و پیش خدا هم خرش میره بگو واسه بدخواهامون دعا کنه.لطف حضرت عالی مستدام

سون باهار 1391/03/19 ساعت 15:47

تو رو فقط واسه اون میخوان که احتیاجشون مرتفع بشه...
تو فقط وسیله ای...
.
.
.
قانون زندگی مدرن
.
.
.
بقیه به رو نیاوردن ها و قربون صدقه رفتن های تو خالی
همه و همه به عنوان مکمل این نقش عمل می کنند.
.
.
.
.
از این بازی ها خسته شدم
.
.
.
یک روز یک کشیده محکم زدم زیر گوش یک دوست!
خیلی از دستم دلخور شد؛ زار زار گریه کرد...
محکم بغلش کردم و بوسیدمش.
بعدش دیگه حرف نزدیم.
تا قله خیلی فاصله داشتیم.
از گروه عقب مونده بودیم...
عجله ای هم نداشتیم که بهشون برسیم.
بعدها که بهش فکر کردم دیدم صادقانه ترین احساسی بود
که بهش نشون دادم!! ولی تلخ بود... تلخ تلخ
.
.
.

.
.
.
.



یه بار هم به نسترن گفتم
که
دوست داشتن بوسه و دست نوازش کشیدن و قربون صدقه رفتن نیست
دوست داشتن گاهی سیلی زدن ِ
گاهی بریدن ِ
گاهی خط کشیدن ِ
گاهی داد کشیدن ِ
گاهی توی همون داد وبیداد و فحش دادن "بی انصاف چرا نمیفهمی "؟ گفتن ِ...
دوست داشتن سکووووت ِ ....
دوست داشتن ترک کردن ِ
متواری کردن ِ
دوست داشتن دور کردن ِ
که خراب نشه
که نشکنه
که بیشتر از این نشکنه
که بیشتر از این نشکنی...
عاشق کشیده هایی ام که توش یه چشم پر فریاد ِ و یه لب پر از سکووووت....
.
.
تمام چیزهایی که نداشتم و ندارم را نثار کسایی میکنم که عاشقانه دوستشون دارم

پود 1391/03/19 ساعت 16:20 http://pud.blogfa.com

مذاقم را تلخ میکنی که شیرین شوی
حالا شیرین کن مرا با یک جمله اما نه از...

ماییم پاره ای نفس بر نیامده
اینجا هنوز زندگی از در نیامده....

تلخی بنوش و تـــلخ فرو ده که بازهم
دندان ِ "قنــــد " خوردن ما درنیــامده

محسن 1391/03/19 ساعت 16:26 http://www.lalik.blogfa.com

سلام الی خانم
مرسی که سر زدین
بعضی پست هاتونو خوندم
بهتون سر میزنم
موفق باشی

سر زدن را دوست دارم
دوست دارم به همه ی بغضهای ته نشین شده توی گلو و تموم ِ "من منتظرم " ها ، هی تند تند ،هی هر روز سر بزنم
دارم دنبال خودم میگردم میون تموم کلمه ها و جمله هایی که به خاطر من نیست اما از من ِ ...
و هی هر روز خط بکشم روی صفحه ی انتظار و بگم:خدا راشکر قصه ی اینا هم ختم به خیر شد

دوست 1391/03/20 ساعت 01:10 http://gheychee.blogsky.com

درد داره وقتی یهو پشتت خالی میشه....

لازم نیست حرفی بزنی واسه زخمی که به دل ِ...باید سکوت کنی و تا ته بدمزگی پیش بری تا مذاق آدم دوست داشتنیت شیرین بشه....

مخلص کلام نوشته ات....حرف نداشت بانو

درد داره...
لازم نیست....
باید....
.
.
ممنونیم آقــــا....

کی تمشک سرخ لبهای تو را دزدیده است؟
سیبهای سرخ را ، از گونه هایت چیده است

پلک باغ چشم را ، بر روی کی وا کرده ای ؟
کاینچنین ، صدها سبد گل از نگاهت ، چیده است

کوچه باغ بین ابروهایت ، الحق دیدنی ست
سایه ساری اینچنین را ، کی به عمرش دیده است !

چند وقت است که آن گل خندان سابق نیستی
قلب صاف و مهربانت ، از کسی رنجیده است ؟

آبشار گیسوان ، از صخره پیشانی ات
در هجوم باد زردی ، بر رخت پاشیده است

بر لبانت ، طرح کمرنگی ز یک لبخند تلخ
کی تبسم های شیرین تو را ، دزدیده است؟

خوب من ! با من بگو ، من محرم راز توام
خوشه های سبز مژگانت ، چرا خشکیده است ؟

طعنه تاریک شب را ، ماه من ! نادیده گیر
نور رخسار تو که ، بر عالمی تابیده است..

امشب کسی به سیب دلم ناخنک زده است!
بر زخم های کهنه ی قلبم نمک زده است!


این غم نمی رود به خدا از دلم، مخواه!
خون است اینکه بر جگر ِ من شتک زده است


قصدم گلایه نیست، خودت جای من، ببین
ما را فقط نه دوست، نه دشمن، فلک زده است!


امروز هم گذشت و دلت میهمان نشد
بر سفره ای که نان دعایش کپک زده است!.....

لطف داری شما.

و اِلــــی تنها چیزی که نداره لطف ِ.....

j 1391/03/22 ساعت 16:16 http://hich2012.blogsky.com

دوست من سلام ..همین !!

و علیکـــــ...

حالا همینــــ !

اما بعضی وقتها همه دنیا هم اگه مثل کوه پشتت باشن تو فقط دلت بودن و حمایت یکی رو می خواد و چقدر بده که فقط همون یکی ...
اگر تو نیش زنی به که دیگری تریاک...

و چقدر بده که همون یکی......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد