_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "
_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "

عجب شانسی! مـــــوبایـــل مشــــترک خاموش...مـــیخندی....

هوالمحبوب:


بهم میگه: من چرا هر وقت بهت زنگ میزنم گوشیت خاموشه؟!

میگم: خوب یه موقعی زنگ بزن که گوشیم روشن باشه!

میگه خوب چرا خاموشه؟

الــی: خوب چون دکمه قرمزه را فشار میدم خاموش میشه خوب!

- خوب چرا؟!

- نمیدونم خوب! حتما سیستمش طوری برنامه ریزی شده که وقتی دکمه قرمزه ش را فشار میدی خاموش میشه! من که سر در نمیارم که!یه درصد فکر کن من از تکنولوژیش سر دربیارم!

-خوب چرا خاموشش میکنی؟ مگه مرض داری؟

- نه! ولی تازگیا سرم خیلی درد میکنه! نکنه دردی مرضی چیزی گرفته باشم؟؟؟!!!یه دوست داشتم مــُرد! اولاش از همین سر دردها داشتا! نکنه بمیرم؟!خاک برسرم ! دیدی ناکام از دنیا رفتم و هیشکی بهم نگفت :عیال بپر برو یه چای بیار تا بشینیم توی ایوون با هم بخوریم تا من بگم هر کی چای میخواد بره خودش درست کنه؟؟؟!!!! بعد اون هم غر بزنه به دنیا و روزگار که از زن هم شانس نیاورده و اگه دنیا یه زن به خودش دیده باشه اونم " نه نه " خدا بیامرزشه که روی حرف آقاجونش حرف نمیزد!

- من رو اسکول کردی؟؟

- چی کارت کردم؟؟؟؟خاک بر سرم اسکول دیگه چیه؟!! همینم مونده تو رو یه کاری بکنم! برو بابا برا من یکی حرف در نیار!من زن و بچه دارم!

- بیمیری!

- بی ادب!مگه بارم رو دوشته که راضی به مرگمی؟! من چه هیزمی تری به تو فروختم که راضی میشی بچه هام یتیم بشند و عباس آقا بی سر و همسر؟؟هاااااااااااااان؟

- بگم ببخشید خوبه؟

- نه!

- غلط کردم ؟

- باشه! ولی چند تا؟

- چی چندتا؟

- غلط دیگه!

- خیلییییییییییییییییی!

- خوب خیلی که قبول نیست که! خیلیییی یعنی دقیقن  چندتا؟

- هرچی شوما بگی!

- نمیشه که!مردم چی میگند؟نمیگند زور میگه ؟ظلم میکنه؟تحمیل میکنه؟ من تابع اصل دموکراسی ام!

- (نجوای احتمالی در دل:مرده شور اون دموکراسیت را ببرند!!)خوب هشتاد تا!حد کیفری همین قدره دیگه؟!

- گمونم!ولی فقط همین؟

- میگی دیگه چی کار کنم؟میخوای رو در و دیوار شهر بنویسم غلط کردم؟

- یعنی روی هشتاد تا دیوار بنویسی؟ خوب دیوارهای شهر کثیف میشه که!

- کودوم قبرستونی بنویسم؟!

- بی ادب! تو با کی گشتی؟ قبرستون یعنی چه؟!مثل بچه آدم توی یه کاغذی چیزی  بنویس دیگه!پایینشم امضا کن انگشت بزن پس فردا دبه در نیاری!

- بااااااااااااااااااااااااااااااااشه!

- باشه الکی نگیا! فقط وقتی نوشتی خبرم کن :)


میدونه وقتی میگم الکی نگو یعنی نباید الکی بگه وگر نه به قول خودش روی یه ریگ میفروشمش! بعد از پنچ شیش دقیقه اس ام اس میده :اگه تلفنی هم بگم  قبوله؟!

الی: باشه !فقط یه موقعی بگو که گوشیم خاموش نباشه!

- بیمیریییییییییییییییییییییییییییییییی الــــــــــــی !

الـــی :BASHED!



الـــــی نوشت:

نداریم! یعنی داریم ها! فرصتش نیست! مهمان داریم! از آنها که می آیند کنگر میخورند و .....

برویم به هوای "گل دخترمان" که عجیب دلمان هوای عطر تنش را کرده و آن ریسه های از ته دل و آن چشمهای براقی که دلمان هری می ریزد از نگاه کردن بهشان!

.

.

*عجب شانسی !موبایل مشترک خاموش....میخندی...

اگرچه در دلت چون ابرهای تیره میباری....

نظرات 17 + ارسال نظر
پود 1391/05/13 ساعت 05:56 http://www.pud.blogfa.com

حالا جدان میگی هر کی چای میخواد بره خودش درست کنه؟؟؟
من که باورم نمیشه!!!
معمولا در این جور مواقع باید گفت چشم سرورم

BASHED!
چشم سرورم

هستی 1391/05/13 ساعت 14:39 http://parvanegi.blogsky.com

همیشه به خنده و شادی بانو :)
والووووو!

من همون حس غریبم 1391/05/13 ساعت 15:24

من گول نمیخورم بگم چرا گوشیت خاموشهبه درک که خاموشه
اون برنامه را ردیف کردی؟

تو رو جوووووووووووووووونه بچه ت بپرس

بپررررررررررررررررررس
.
.
جان هرکه میپرستیش سوال کن(!!!!)
یک دقیقه را به خاطرم حرام کن
من که پای دار رفته ام به خاطرت
یک لگد بزن و کار را تمام کن.....
.
.
BASHED!

سلام. چه عجب قدم رنجه فرمودید به وب من!!! می گفتید مرغی، شتری.... می کشتیم. راستی عباس آقا رو نگه دار که مرغ داره ارزون میشه آپ کردم حتما بیا چرا این شکلک های بلاگ اسکای گل نداره ه ما تقدیم محضر شریفتون کنیم؟!؟!؟ کوچولوتم از طرف من ببوس

یهو ناغافلی اومدم شرمنده نشی و بذاری گردنه ناغافل اومدنم!
مرغ که دیگه قحطیش اومده
راحت باش مهندس
:)
مگه من خودم مرده م که میخوای تقدیم محضر شریفمون کنی؟؟؟!
.
.
کوچولوووم؟
خاک برسرم !کودوم کوچولووو؟

ای نگاهت آفتاب ظهر تیر!
آب شد برف نگاهم ناگزیر

هم شبیه نخلی و هم مثل بید
با توام بالا بلند سر به زیر!

بس که دنبال تو راه افتاده ام
رد پایم حک شده در این مسیر

روزها و ماهها و سالها
صبر کردم، آمدی، اما چه دیر

حال،دیگر بارش سیلابی ات
کم نخواهد کرد داغ این کویر

هرچه دارم از دل و جان مال تو
خاطراتت را فقط از من مگیر
**********************




غمگین تر از قبل شدی که الی..
شرمنده اگه نرسیدم یه پست بیشتر بخونم

این روزها شبیه الـــــــــی های سابقم
هرچند بدترم ولی از قبل بهترم
.
.
خوبم کاوه
اصولا دختره خوبی ام!
:)
شما نخونده کاوه ای :)

سلام
خوبی؟
چه خوشگل و خوب جواب میدادی .
کلی لذت بردم از مکالمه ت.
همیشه شاد باشی

راستی من که عمل نکردم ، دم به ساعت چشامو میپرسی !!!!!
درد دلمو تازه میخوای بکنی!!!!

درد دلت رو یا درد چشمت رو؟!
من که خوبم
همیشه خوبم
کلا دختره خوبی ام !
خوب حال چشمت را نپرسم حال کجات را دقیقن بپرسم ؟! :)

دلت خاموش نباشه عزیزم...

روشنیم
هم خودمان
هم دلمان
هم موبایلمان
هم زندگیمان
هم بختمان
هم همه چیمان
هم الی مون!

sajad 1391/05/13 ساعت 18:41 http://shere-siah.blogfa.com

in musice kheili bahaleeeeeeee

معلومه که باحاله !
پــــَ چی؟!

خیال خیس 1391/05/13 ساعت 18:48

خب که چی؟

معلومه یا حرفت رو خوردی ... یا مخاطب خاصی داره که فقط خودش می فهمه

دیگه چی معلومه؟!
خوووب دقت کن !
مهمه ها!
ببین دیگه چی میبینی!
مهمه ها!
خوووب دقت کن!
مردی ...رخشی.....الاغی ترجیحا سفید...دیگه چی معلومه؟!

درود بر تو الی جون

علیک درووود بانو....

سون باهار 1391/05/13 ساعت 19:27

سلام؛ قشنگ بود مثل همیشه... چند بار گفته باشم خوبه؟نوع نوشتنت خاصه چیزی شبیه الی های سابق؛ گاهی شاد تر، گاهی غمگین تر، ولی هر چی که هست آدم می تونه تو رو لا به لای سطرهات ببینه... یک دختر خوب که اتفاقا یک دوست خوب هم هست. متشکرم که هستی... باش...

خوبی توی نگاه کساییه که خوب تعریف میکنند
:)
مرسی که خوب میبینی....
خوشحالم که مثل الی های سابقم
حتی بهتر و شاید بدتر....
باید باشم
خوب را میگم
یعنی
یواشکی بگم؟
کاش باشم!
.
.
خوشحالم که هستی....
تو هم باش
خوب و سون بهار و آروووم...
همینــــــــــ


سلام دوست خوب !

آهو خونه ست دیگه / گاهی صاحابش قاطی میکنه پرده ها رو میکشه تا کسی نبینه اون پشت چی داره مینویسه ; )

صاحبها وقتی قاطی میکنند از همیشه قشنگترند
از همیشه
از همیشه ها
میرند مینشینند یک گوشه ی دنج
برای خودشان رود "پیدرا" درست میکنند و هی مینویسند و هی گریه میکنند و هی می اندازند توی رود پیدرا تا تمام شود
کم میشود
ولی تمام نه
به قول سوسنمان :باید گوش داشته باشد و تمام حواس پنجگانه تا تمام شود
به قول الی :به هیچ کدام از فلسفه های نوشته شده اعتقاد ندارم
فلسفه یعنی من!
همینــــــــــــــ

خیال خیس 1391/05/13 ساعت 22:05

چشم انتظار حادثه ای ناگهان مباش
با مرگ زندگی کن و با زندگی بمیر ...

چشم انتظار حادثه ای ناگهان....نخیــــــــــــــــــــر....
.
.
.
.

گلاره 1391/05/14 ساعت 00:07 http://g-elareh.blogfa.com/

... : )

وقتی گلاره لبخند میزنه
باید از خوشحالی مرد
همینـــــــــــ

کاوه 1391/05/14 ساعت 07:44 http://harper.blogsky.com

یعنی چی دزدی لازم بوده دختر جون؟
رفتم گزارش بدم که آقا دزدی شده می گن باید 10 تومن فلان حساب بریز 30 تومن الان حساب. یه حساب که کردم دیدم 300 400 هزار تومن میشه
منصرف شدم، گفتم ماشینو هم ببرن دیگه نمیام گزارش بدم تو این بی پولی

هر دزدی به علت دزدی میکنه!
مرض که نداره!
شووما ملت را سفت بچسب همسایت را دزد نکن!

حتما دزدی لازم بوده خو!
از این بعد هم به مقام قضایی مراجعه نکن!
چه کاریه؟؟؟


آدمو دیوانه میکنی با این جواب دادن
چه حوصله ای داشته طرفت

آدمهای زندگیه ما همه با حوصله اند...
یا با حوصله میشند....
یا مجبور میشند با حوصله بشند....
.
.
.
چون که با الی سر و کارت فتاد... پس زبان این الی باید گشـــــاد!
این گشاد با اون گشاد فرق میکنه ها
.
.
.
بعدشم
یا نکن با پیل بانان دوستی ....یا بنا کن خانه ای در خورد پیل!

مغزم سوت کشید تا این پایین رسیدم

سلام ما را به مغزتون برسونید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد