_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "
_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "

هر ماهِ ته چاه نشد حضرت یوسف ...هر باکره‌ای هم نشود حضرت مریم!

هوالمحبوب:

 سرش را بابا، کچل کرده! شده مثل حسن کچل! اگه حسن کچل به این قشنگی بود حتما خودم اولین کسی بودم که عاشقش میشدم....

دارم فیلم میبینم....لیلای فیلم میگه :" من امیر محمد را نمیخوام پسش میدم به جاش تو رو دارم مرتضی...."

میچسبونمش به صورتم.موهای سیخ سیخیش صورتم را اذیت میکنه ولی محکمتر میچسبونمش به صورتم و میخنده و من اشک میریزم...

چنگ میزنه توی صورتم و دستاش را میبوسم. هی میبوسم. هی تند تند میبوسم و هی میخنده و من هی گریه میکنم....

گاهی به سرم میزنه برش دارم و لباس بپوشم و وسایلم را جمع کنم و با یه کوله پشتی برم یه جای دور با "گل دختر " زندگی کنم.خودم بشم مامانش خودم بشم باباش خودم بشم خواهرش خودم بشم الی ش!

تا قبل از اینکه به دنیا بیاد تنها بچه ای که دوست داشتم فاطمه بود ولا غیر!از همه بچه ها بدم می اومد و فاطمه را فقط چون خواهرم بود دوست داشتم ولی وقتی گل دختر به دنیا اومد نمی دونم چه خاصیتی داشت و چی شد که به خاطرش عاشق تمام بچه های دنیا شدم...

دیگه وقتی حتی کثیف ترین و زشت ترین بچه ها را توی خیابون میبینم میرم جلو و لپشون را میکشم و بوسشون میکنم و نمیدونم این چه دردی ه که حتما باید بعدش بغض کنم!

لیلا داره اشک میریزه و به مرتضی میگه :"من نباید غصه بخورم چون تو هستی...."

آره ! منم امیر محمدم را میدم...امیر محمدی که مال من نیست....منم امیر محمدهام را میدم و غصه نمیخورم و حتی آرزوی داشتنشون را هم نمیکنم درعوض احسان هست. فاطمه هست. الناز هست. گل دختر هست. فرنگیس هست...امیر محمدی که مال من نیست و نبوده ، نیست ولی در ازاش هزارتا مرتضای دیگه هستند که به خاطر اونا نباید غصه بخورم....

حتی اگه یه روز از خواب بیدار بشم و ببینم هیچ کدوم از مرتضی هام نیستند.بازم نباید غصه بخورم.مهم اینه یه روز اینقدر لیاقت داشتم که داشته باشمشون ...مهم اینه تا وقتی بودند مال من بودند و حتی اگه نباشند هم بازم مال منند....

بازم یواشکی دوسشون دارم

بازم یواشکی با تمام وجود مرتضاها و امیر محمدای زندگیم را دوست دارم و باز هم میرم جلو تا به آخری برسم که خوبه.....که میگند خوبه که باید خوب باشه که حتی اگه نباشه هم بازم خوبه....!!!!


الی نوشت:

یک )بهش اس ام اس میدم امشب و امروز مبارکمون باشه ! یادش بخیر پنج سال پیش این موقع!

جواب میده : مرسی عزیزم ! یادته 5 سال پیش ما داشتیم میرقصیدیم و تو داشتی کــِل میکشیدی؟!

- ماکارونی ها رو بوگوووو!

میگه :هنوز به ماکارونی و بادمجونا نرسیدیم فعلا داریم لی لی میرقصیم تو هم کـِل میکشی!

لااله الا الله!یعنی تا قیام قیامت باید یادم بیفته رفتیم عروسی نفیس،، من ِ گردن شکسته ماکارونی و بادمجون خوردم ! عجبا!

دو) خوش به حال لیــــــــلا! همینــــــــــــ !

نظرات 15 + ارسال نظر

هعی!
الییییییییییی :(
هم ذات پنداری زیادی با پست...
همین!

همذات پنداری شدید با الـــــــــــــــــــــــــی !
.
.
.
همینــــــــــــــــــ !

نفیس 1391/05/31 ساعت 00:15

]چقدردلم میخادیه بارفقط یه باردیگه 5سال پیش دوباره تکرارمیشدتابیشتروبیشترازش لذت ببرم خیلی سختی کشیدیم تا به هم برسیم وروز30/5/1386رقم بخوره اماچقدر زود اون روزبه یادماندنی گذشت.انصاف نیست که نزدیک به 8سالدنبال یکی باشی ولی فقط یک روزبخاطرش جشن بگیری...

همیشه دلم برای اون شب تنگ میشه
همیشه دلم برای اون سال تنگ میشه
همیشه دلم برای شب و ماه و سالی که با زحمت اما با عشق همه چیز را به دست اوردم و چشیدم تنگ میشه
همیشه دلم برای تو و محمد و تمام قشنگی اون شب تنگ میشه
یک شب جشن میگیری و یک عمر هر دقیقه و ثانیه ش را عشق میکنی و با لذت زندگی میکنی
.
.
.
چقدر خوبه که.....
هیچی!

سلام چقدر دلی می نویسی الی جان!
چه بگویم؟ سخنی نیست
می وزد از سر امید، نسیمی؛
لیک تا زمزمه ای ساز کند
در همه خلوت صحرا
به روش
نارونی نیست
چه بگویم؟ سخنی نیست

چقدر دلی میخونی فرزانه جان!
وقتی سخنی نیست یه عالمه سخن هست اما صبر میکنی تا وقتش برسه..... وشایدم هیچ وقت نرسه.....

آرمین 1391/05/31 ساعت 01:05 http://nagoftehaa.ir

دستت درد نکنه. میدونم یکی از سخت ترین کارای دنیارو به خاطر یه سرباز وطن انجام دادی. ایشالله از خجالتت در بیام.
ولی اگه بتونی همینجوری نگه ش داری خیلی خوب میشه ها. البته من توقع ندارم یه دفه ای کم ش کنی. کم کم
.............
دعا میکنم هرکسی رو که دوست داری خدا برات نگه داره

کلا وقتی میاد بیرون جلوش را بگیرم کج و معوج میشه
حرف را میگم!
سعی کردم فقط کنترلش کنم!
میخوای در یه حرکت نمادین یه پست مثلا هشت جمله ای بذارم؟!
آخه مهندس ما که مثل شما تبحر کم گوی و گزیده گوی نداریم که!
ما کلا به قول فلانی مون...!
عجب!
.
.
و خدا هم تمام آدمای خوب زندگیتون را برای شما و شما را برای اوشون!

ساز دهنی هم خوبه

ساز دهنی فقط خوب نیست!
بهتره !

آرمین 1391/05/31 ساعت 02:49 http://nagoftehaa.ir

یه جمله ای میتونی بذاری؟

یک کلمه ای هم میتونم مهندس!!

فاطمه 1391/05/31 ساعت 09:37 http://ro0oz.blogsky.com

چه میکنه این دختر خوب...چه سر فصلی عالی و چه متنی زیبا...

موفق باشی عزیز

یعنی این چه میکنه را با لحن فردوسی پور خوندم کلا حالته فوتبالیستا بهم دست دادا
گــــــــــــــــُــــــــــــــل!
چه سر فصلی ...چه دمی چه سری عجب پایی

sajad 1391/05/31 ساعت 11:18 http://www.shere-siah.blogfa.com

salam merc ke sar zadi

الی 1391/05/31 ساعت 12:19

سلام من چون تو از این خاطره خبر ندارم فقط یه خواننده هستم...به خاطر همین نمیتونم نظری بدم
ولی الی همیشه برای همه دعا میکنه...خدا انشاالله خواسته هات رو بهت بده

خاطره ای در کار نبود الی.....
منم خودم خواننده م به جان بچه م!
همه این آتیشا از گره این دختره همسایه بلند میشه
والاااااااااااااااااااااا
ممنون بانوووو کلا

یعنی اصولا از نظر بنده بچه ها همشون دوست داشتنی هستن ! فقط گریه که میکنن نظرم عوض میشه !!

از نظر من هم همه دوست داشتنی اند مگه اینکه عکسش ثابت بشه
البته وقی هم شد یه راه خاک برسرانه برای فرار ازش پیدا میکنم

آرمین 1391/05/31 ساعت 14:15 http://nagoftehaa.ir

بذار ببینم

Bashed!

سلام دوست من.
حالمان را بهم زدی بالام جان
بادمجون رو با ماکارونی خوردی!؟؟ آخه چرا؟؟ می خواستی متفاوت باشی؟

بادمجون با ماکارانی؟؟؟
نه بابا! اشتباه به عرضتون رسوندن بابا!
در شب عروسی دوستمان ماکارنی و بعدش هم بادومجان خوردیم!
منفصلا و جدا جدا !

درود برشما وبلاگ جالبی داری با مدیریت عالی
اگر شخصی فکر کند که در زندگی هیچ اشتباهی نکرده است به این معنی است که هرگز برای راه تازه ای در زندگی سعی نکرده است.

با تشکــــــــــــــــر.....

[ بدون نام ] 1394/04/04 ساعت 19:58

...

anahitafarshid 1394/05/12 ساعت 03:24

سلام، ما اجازه نمی دهیم "دلواپسان" آینده ما را تباه کنند.

تکبیر :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد