_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "
_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "

من با تمام شایعه ها ساختم ولی...یک بار هم نسوخت دماغ کـلـــاغ ها

هوالمحبوب:


خدا را شکر کلاغها هم سیاهند و هم زشت و هم بدقدم و هم بدشگون و هم بی زبون و فقط هم بلدند بگند قار قار و صداشون هم باعث آزار و اذیته! یعنی کلا فحش خور و همچین مورد اتهام و نفرت قرار گرفتنشون ملسه!خدارا شکر که دیوارشون کلا کوتاهه!

یعنی با این تعابیر و تفاسیر عمرا کسی بفهمه دلیله اینکه هفته ای یه دونه صابون باید بذاریم توی جا صابونی دستشویی به خاطر اینه که تا میام صابون را بردارم از دستم لیز میخوره و میره توی گلاب به روتون چاه فاضلاب!

همیشه انگشت اتهام میره سمت کلاغای باکلاس و باهوشی که جای صابون دستشویی را خوب بلدند! فقط کسی نمیتونه بفهمه چه جوری این موجودات خاک بر سره سیاه بد ترکیب بلدند در دستشویی را باز کنند!


تولـــــد  نوشت ِ نیمه ی  اول شهریور اونم به ترتیب روز وقوع ! :

* تولدت مبارک مظلوم ترین دختر زندگی الی!به اندازه تمام این بیست و سه سال دوستت دارم و شرمنده ی تمام خوبیهاتم. تولدت مبارک الناز ِ آجــــــی ....

* تولدت مبارک نفس آجی! تولدت مبارک معصومترین ترین دختر زندگی الی ! به اندازه ی فاطمه بودنت دوستت دارم فاطمه ی الــی....

* تولدت مبارک شهرزاد جان!تولدت مبارک مهربون ترین دختر زندگی الی!...به خاطر تمام خوبیات ممنونم دختر...به خاطر تمام این یک سال...




"اینــجا هم یه عکس دیگـــه از همه ی  چـــاهـــار تفنگـــدارِ میتـی کـومـون "!

نظرات 62 + ارسال نظر
شیخ 1391/06/01 ساعت 02:44 http://efaazaat.blogfa.com

از صابون مایع استفاده بفرمایید!

پس فکر کردی از چی استفاده میکنم؟؟؟
صابون را محض وارسی تمام امکانات و تسهیلات این مکان فرح بخش دست میگیریم که یهو......!

پس من چیــــــــــــــــــــــــــ

الان این سوال بود یا مثلا چی بود؟
تو چی چی؟
!
عجب!

آ...شنایی

"ایمـــــای ِ " عصر آهنی و می شناسمت

جلاد خوشگل منی و می شناسمت

تاریک ،سر به زیر ، مه آلود، بی خیال

صبح عبوس لندنی و می شناسمت

انگار قــــــــــــــــند توی دلم آب می کنند

وقتی که زنگ می زنی و می شناسمت

می دانم از شکنجه من شاد می شوی

آخر زنی ، زنی ، زنی و می شناسمت

یک روز صبح بی که خداحافظی کنی

دل را یواش می کنی و می شناسمت.....
.
.
ایمـــــــا بگردم اون لیوان یه بار مصرفتون را که از توش آب میخورید

آرمین 1391/06/01 ساعت 17:04 http://nagoftehaa.ir

تولد منم یک شهریور بود خب.

تولد شما و روز پزشک هم مبارک مهندس!
حال نوه مون چه طوره آیا؟!


ممنون که بهم سرمیزنی هـــــمـــــیــــــنــــــــــ !

منتظر مطالب زیبات هستم راستش بعضی اوقات مطلب کم میارم

حتی تو سرچ هم میمونم دنبال چی بگردم

راستی مطالبت رو گذاشتم تو وب
ممنون
یاعلی

موفق باشی


پرنده مهاجر

سر زدن کاره الی ِ!
تشکر نمیخواد که!
الی سر میزنه به تمام دنیا تا.....
تا جواب هزارا سوالش را پیدا کنه و وقتی داره میره اونی که مختص اونجا و حس و حال اون آدم و خودش ِ را بگه و باز بره و بره و بره تا سر بزنه و تا برسه به تمومه جوابا....
مطالب من نبود...دست شاعرش درد نکنه....
و شما هم حتی مهندس....
همینــــــــــــ !

سلام عزیزم خیلی قشنگ مینویسی بهت تبریک میگم
خوش به حالشون یکی هست که واقعا دوسشون داره اما هیچ کس تولدمنو یادش نمیاد

وقتی باشی و هستی امکان نداره کسی باشه که دوستت نداشته باشه
آدم زندگی ِ الی باشی و از تیغ دوست داشتنش در امان باشی و در بری؟؟؟!!!
حتما خیلی ها یادشونه ماهور...شک نکن....

شهرزاد 1391/06/01 ساعت 22:44

پیشنهادمو که نفر اول داد...
بعد در مورد کلاغم، مخالفم چون یکی از حیوانات مورد علاقه ی منه با شنیدن صداش یه حالت نوستالژیک خوبی ایجاد می کنه برام!
بعد هیچی دیگه حرفی برای گفتن نمیمونه برم بهتره انگاری...بعله! :))

کامنت اول را که تو دادی این از این
بریم بعدی....
و اما کلاغ ها که ...
"من با تمام شایعه ها ساختم ولی....
یک بار هم نسوخت دماغ کلاغ ها...."
من از کلاغا بدم میاد و نه!
همیشه تا یه کلاغی قار قار میکنه یاد مامانی می افتم که سرش را میگرفت سمت کلاغه و میگفت :"اگه خبرت خوشه یه باره دیگه!"
و کلاغ باز قار قار میکرد... و مامانی خوشحال میشد که امشب.....!
ولی کلاغا همیشه با قار قارهاشون مامانی را گول میزدند...
هیچ وقت هیچ خبر خوشی بهش ندادند

"بعد از تو کــــــــــــــور باد اجاق کلاغ ها...

احســــــان 1391/06/02 ساعت 00:05

تولد هر سه تاشون مبارک













اگه خبرت خوشه یه باره دیگه






اگـــــــــــه
خبــــــــــــرت
خوشــــــــــــه
یـــــــــــــه
بــــــــــــــار
دیگـــــــــــــــــــــــــــــهـــــ....

آرمین 1391/06/02 ساعت 00:35 http://nagoftehaa.ir

رونیکا خندیدنو تازه داره یاد میگیره. گریه رو از اول بلد بود

با اینکه سخته ولی خیلی آسونتر از گریه کردنه
ولی "گل دختر " ما از اول میخندید
همیشه میخنده
تا آخرش میخنده
باید بخنده .....

کوثر 1391/06/02 ساعت 06:22 http://biya1.blogfa.com/

سلام خوشحال میشم به وبم سر بزنی ونظرت را در مورد موضوع مطرح شده بگی.

Sure LaDy.....

درسته من پرم سیاست/ اما دلم بی انتهاست/درسته آوازم بده/آی آدما حق با شماست....

من از کلاغی که صبح ها نمیذاره بخوابم بدم می آیه!!

مار از پونه ،من از مار بدم می آید
یعنی از عامل آزار بدم می آید
هم از این هرزه علف های چمن بیزارم
هم ز همسایگی خااااااااااااار بدم می آید.....

فصل را باید رفت، وصل را باید جست، پرده ها را کنار باید زد، پنجره ای رو به خدا باید ساخت
تولد همه مبارک

به لطف فاصله‌ها عشق پاک می‌ماند
مخواه فاصله‌ها را.... مخواه بردارم...
.
.
و تولد شما هم بانــــــــــــــــــو.....

سلام : دقیقا شما دختر خوب هستی و خدا شما را دوست دارد و از خدا می خواهم آنچه را که شایسته شماست به شما عطا کند نه آنچه را که آرزو داری، زیرا گاهی آرزو های شما کوچک است و شایستگی شما بسیار. آمین
http://zarei-yousef.blogfa.com/

روستا زاده ام و سبز تر از برگ درخت
سینه ام وسعت صحراست اگر بگذارند

دل درنایی من، اینهمه بیهوده مگرد
خانه ی دوست همینجاست اگر بگذارند

شهرزاد 1391/06/04 ساعت 00:25

چیکار به کلاغا داری خو؟ :(((
اصن چکار به اجاق کلاغا داری؟
من از تو به سازمان حمایت از حقوق حیوانات سازمان ملل شکایت می کنم الی!
وقتی خبر خوبی نیس خوب کلاغ بدبخت که نمیتونه خودش خبرساز بشه :دی

ما خودمون یه روزایی کلاغ بودیم خانوووم !
کلاغها همیشه نماد شومی بوند درست مثل جغدها ولی مظلومترند....
درست مثل ِ...!
عجب!

هوی سلام
می دونم تو که حالت خوبه همیشه
ولی من خیلی وقتتتتتتتتتته بابهات قهرممممممممممممممم
:|:|
بیمعرفتتتتتتتتتتت
ادرس وبلاگم :-"

بگردم وبلاگتون رو
یه درصد فکر کن من ندونم مثلا تو کی هستی
کامنتت را به درخواست خودت تایید نکردم
من همیشه شعرات را میخونم
همیــــــــــــــــــشه
آی میس یـــــــــــــــــــــو....

music secret garden bloget to halgham :-x

من بدم میاآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآد از این جمله ی توی حلقم!
دو یو آندرستند دیووونه؟؟؟

دنبال کلاغی می گردم تا قارقارش را به فال نیک بگیرم وقتی قاصدکها همه لال اند....
دلم برات تنگ شده الی

کلاغ و قاصدک فرقی نمیکنه،

مـــــــــن خــــود(!) دلـم از مهر تـــــــو لرزید ، وگــــرنه

تــــــــــــیرم به خطـــــا می رود اما به هـــــدر،نـــــــــــــه!.....

"بد خـــُلقــم " و " بد عهد" ، "زبــــان بــــازم "و "مــــغـــرور"!!!!

پشت سر مــــــن حرف زیاد است ،مگر نه؟؟؟؟؟؟

یک بار به مـــــــــــن قرعه ی عاشق شدن افتاد

یک بار دگر ، بار دگر ، بار دگر .....نــــــــــــــــــــــــه!
.
.
.
دل من بیشتر تر مستانه جان....
برای تمام سپیدیت...برای تمام مستانه
.
.
شعری که نوشتی توی پستت و موزیک پس زمینه ت الی را میبره تا ندیدن و نشنیدن و نفس نکشیدن....

داداشی 1391/06/05 ساعت 12:43

میگن پسرا وقتی می بینن نمی تونن مستقیم مخ دخترو بزنن ،میزنن تو فاز آبجی آبجی..

این قانون را خیلی وقته میدونم آقااااا.....
فکر کنم از وقتی که الی ،الی شد و قرار بود باشه
فقط تعجب کردم یه پسر اینو لو داده باشه!
متنفرم از داداشی گفتن و آبجی شنیدن!
یه جورایی وقتی میشنوم و میگم احساس حماقت میکنم داداشی!!!!

داداشی 1391/06/05 ساعت 12:44

ترس پسرها از ازدواج دل بستن به یه دختر نیست، دل بریدن از بقیه دخترهاست!

کلا زدی تو خط اشاعه ی تمام اسرار پسرها ها !:)
نمونه ش زیاده !
بگـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم؟؟؟؟؟؟!!!!!

داداشی 1391/06/05 ساعت 12:48

یــه وقتایـــی یــه کسایـی رو تـــــو زندگیــمـون راه میدیم؛
که
نــنــه بـابـاشون تــــو خــونـــه بـــه زور راشـــون میــــدادن

دقیقن به همین خاطر راهشون میدیم
و به همین خاطر بهت علاقه مند میشند
چون تا قبل از اون نمیدونستند میتونند مهم باشند یا دیده بشند
اون هم توسط شخصی مثل تو.....
با علم به دونستن این قضیه راهشون میدیم
نگو نمیدونستی آقااااا
راهشون میدی
پر و بالشون میدی
و میگی بپررررررررررررررررررررررررررررررررر
بپر و بایست
حتی تو روی من
حتی مقابل من
حتی بر علیه من
حتـــــــــــــــــــــی.....

داداشی 1391/06/05 ساعت 12:49

عشق مثل نماز خوندن میمونه !

بعد از اینکه نیت کردی ؛

نباید به اطرافت نگاه کنی ... !!!

اتفاقا وقتی نیت کردی و شد باید نگاه کنی
باید بیشتر و بهتر نگاه کنی
اگه نگاه نکنی یعنی میترسی نگاه کنی و بهترش را ببینی و دلت بره....
باید اونقدر دقیق نگاه کنی و بعد بایستی و بگی هیشکی "تــــــــو ی ِ " مـــــن نمیشه!
دیدم که نمیشه
شنیدم که نمیشه
و بعد از اون حتی اگه بخوای نگاه کنی هم نتونی....

داداشی 1391/06/05 ساعت 12:49

قرار نیست که همیشه من خوش باشم …
دیروز من خوش بودم از اینکه در کنارت بودم …
امروز دیگری خوش است برای با تو بودن …
و فردا یکی دیگر…
از تلاش دست نکش عزیزم که چشم ملتی به توست …
تو می تونی …
.
.
.
همین!

YES We Can!
.
.
.
.
همـــــونـــــــــــــ !

مگه تولدت الان هس؟:|
بم خبر بده
گفتم تایید نکن کامنتا رو:|
این تایید نکردنت تو حلقم :)
می کشم تورو آبجی الی
:)

Nokheyram!
باشه توی حلقت کلا !
وقتی فارسی مینویسی کلا ذوق مرگ میشم
با خودم میگم الهـــــــــی ! چقدر دست خطش قشنگه
.
.
توکه منو یه عمره کشتی بچه :)))
.
.
الان اینایی که نوشتی را تایید کنم یا نکنم آیا؟!

سلام. با دعوت سران کشورهای غیرمتعد به تولد پسرایرونی به روز هستم. تولد شما هم مبارک

تولد تمام آدمهای خوب خدا مبارک.....
مبارک همه ی ما و مبارکــــ ِ خـــــدا....

الی من این قطعه از توماس هاردی رو خیلی دوست دارم تو هم دوستش داری؟
" the faitheful Swallow"
When summer shone
Its sweetest on
An Agust day
'Here evermore
I said ' I'll Stay,
Not go away
To another shore
As fickle they!

December came
'T was not the same
I did not know
Fidelity
Would Sever me so.
Frost, hunger, snow,
And now , ah me, Too Late to go!

Thomas Hardy.

That's Perfect Sweety!

یاد آهنگ ربکا افتادم....هزار دفعه هم گوشش بدی کمه....
مضمونش....آهنگ صداش...آهنگ متن.....همه چی دست به دست هم میده تا تو توی بهت و شوک تا آخرش را هزار دفعه گوش بدی....

It's the same story nothing new
As the day falls into the night
As the rainbows....
No way to run, no way to hide
I thought I was too young to loan
We don't know if things can go on
It is too late to say goodbye
But we can;t say we'll never try
So many words we want to say
But we wait for another day
We can make it last forever
It's a chance to stay together.....
.
.
بقیه ش هم از این لینک گوش بده و ببین....

http://www.youtube.com/watch?v=rhI9rpTve38

سلام عزیز جونم اپم

به سلامتی و دل خــــــوش....!

زهرا 1391/06/06 ساعت 00:11

اخیرا عکسهای هنری میگیری.تو با کی گشتیییییییییییی؟
الهی قربون دستای کوچولوی عاطفه برم
دارید میثاق برادری میبندید؟
تولد فاطمه و الناز عزیز مبارکت باشه الی

من همیشه عکسهای هنری میگیرم!
یه نگاه به آلبوم و لپ تاپ و عکسای گرفته شده توسط من بنداز!
عکس اون بالشتک آبیه :))))
بگو کی با من گشته؟
عاطفه کیه؟؟؟!!!اسمش "گل دختره " ! شیر فهم شد؟؟؟؟؟
داریم میثاق زندگی میبندیم ...میثاق یه عمر زندگی
تولدشون مبارکه تمام دنیا باشه و مـــــن !

شهرزاد 1391/06/06 ساعت 09:42

مرسی بابت تبریکت عزیزم
مرسی از همه دوستای خوبت بابت مهرشون
مرسی از احسان بابت قلب بزرگش و محبت بی کرانش

الهی 1000 سال دیگه هم با هم باشین و با هم دوست باشیم

دوستتون دارم هوارتا

من مست و تو میخانه‌ی من شو
می نوشم و پیمانه‌ی من شو

آتش به جگر می زنی ای دوست
تو شمع به پروانه‌ی من شو

نقشی ز تو در کنج دلم بود
نور دل و ویرانه‌ی من شو

هر صبح به شب غزل سُرایم
بیتی به غزلخانه‌ی من شو....
.
.
.
مرسی از تو بانووووو
به خاطر همه چی
همه ی اونایی که میدونی و نمیدونی
میدونم و نمیدونم
میدونند و نمیدونند

mamad 1391/06/06 ساعت 17:39 http://jabarotttt.blogfa.com

جان چه باشد که نثار قدم دوست کنم

این متاعیست که هر بی سرو پایی دارد....

حس تنهایـــی تلخی می کشــد روح مرا
عشـــق میخـواهم رفاقت گاه یا بیگاه نه ...

الفتــــی دیرینه میخواهم رها از مرزها
یار و همراهـی ولی در بُعد سال و ماه نه

جـــاده ناپیدا و من در جستجوی همسفر
همسفــر تــا انتها تا نیمــــه های راه نه.....

.......!!!؟! 1391/06/06 ساعت 21:25

........

با این شب مکدّر و خاموش دم نزن
خواب سیاه عقربه ها را به هم نزن

از این من رها شده در شب ، غزل مخواه
با من ، منِ شکسته دل از عشق دم نزن

وقتی به آسمان نگاهت نمی رسم
دیگر عزیز! طعنه به بال و پرم نزن

حق دارد آفتاب نتابد بر این غبار
از من چه مانده؟ زخمه به ساز عدم نزن

دارم تمام می شوم انگار در خودم
بیهوده است ، در منِ ویران قدم نزن.
.
.
تیکه اولش را هستم ولی با تیکه ی دومش مشکل دارم
یعنی کلا وقتی هر دوتا تیکه از دهن یه آدم خارج میشه به این نتیجه میرسم که با هر سه تا تیکه مشکل دارم!!!!!
اصلا با گوینده ش مشکل دارم

.
.
365!همینــــــــــ !

پود 1391/06/08 ساعت 03:52 http://www.pud.blogfa.com

چقدر تولد یک جا دارین الی جان!!
یه توضیحی بده ببینم کدوم بچه شماست و کدوم خواهر شماست!!
تولدشون جمیعا مبارک

همه ی خواهرهام بچه هامنند....
اصلا تمام آدمای زمین بچه های مننند.....
اصلا من مامان تمام دنیام.....

نفیس 1391/06/09 ساعت 00:49

کلاغای خبرچین میان هزار تادسته بابالهای شکسته میگن که عاشق تو توانزوا نشسته(با آهنگ بخون قرهم بده)

کلاغای خبر چین
میان هزار تا دسته
با پرهای شکسته
میگن که عاشق تو
تو انزوا نشسته
میگن که عاشق تویی
نبض شقایق تویی
صدای خواهش منم
روح حقایق تویی
من قصه ساز تب تو بودم
فریاد خشک لب تو بودم
هم سونه تو تو پیچ و خمها
سرود خواب شب تو بودم
کلاغای خبرچین
زیر هزار تا پرچین
میگن که از غم تو
شکسته قلب زمین
میگن که تو سکوتو
به جای من نشوندی
معنی تنهایی رو
به انتها رسوندی
.
.
اینم کل ترانه با قرش :)

مرد تنهای شب 1391/06/11 ساعت 20:28

الی تو این رو گفتی؟
به آدمها....کافر...خدا؟
الی
چقدر دلخورم از این جهان بی موعود

خواهشمندیم ما را در رو در بایسی نیندازید که کلا خیری از این گیر کردن در رو دروایسی ها ندیده ایم مهندس! اولا
دوما تلاش برای تاثیر گذاری و به غلط کردن انداختن ما ممنوع!
از اسمتان که باید صداتان کنیم کلا خوشمان نمی آید! تجدید نظر کنید به جد! سوما!
چاهارما Bashed!

داداشی 1391/06/11 ساعت 21:34

کجایی آبجی؟
چرا آپ نمیکنی دختر خوب الی؟

درگیــــــره اجـــــــــلاســـــــم!!!!
.
.
.
آبجــــــــــــــی!......داداشــــــــــــــی!!

داداشی 1391/06/11 ساعت 21:39

یعنی کلا فحش خور و همچین مورد اتهام و نفرت قرار گرفتنشون ملسه!خدارا شکر که دیوارشون کلا کوتاهه!


یعنی هرکسی فحش خورش ملس بود و دیوارش کوتاه بود و بد شگون و سیاه باید نردبون بشه و تو سری بخور آجی الی؟!

میبینم که راجب پست و نوشته ها هم مطلب میذارید!
عجب!
فکر کردم فقط افشای اسرار میکنی و آبجی گلم دختر گلم و خانوم گلم و آبجی جون میگی

اگه با تن و صدای الی و آهنگ نوشتنش بخونی میفهمی که باید تو سری بخور باشند یا نباشند
اصلا قراره باشند یا نباشند
اصلا واقعن بدشگون و سیاه و بدیمن هستند یا نه
و اصلا.....

با لحن الی بخون
نه با لحن الی ها!
با لحن درست بخون به جواب میرسی !
داداشی!

داداشی 1391/06/11 ساعت 21:44

بعد از من کور باد اجاق کلاغ ها

بعد از تو کور باد اجاق کلاغ ها

داداشی 1391/06/11 ساعت 21:45

دیگه ایمیل نمیفرستی و از مطالب آموزنده ت ملت را خبر دار کنی
راستش را بگم؟
فکر کردم مردی یا شوهر کردی

الان من باید مثلا به فکر فرو برم که :
کی هستی تو؟
مسواکم
خوب و تمیز و پاکم
برای کرم دندون دشمن سینه چاکم ؟؟؟؟
کلا به من چه؟!

بیشتر ایمیل هام را میخونم تا ایمیل بفرستم
مگر اینکه اختصاصی باشه یا باید جواب بدم
تازه شم مطالب آموزنده کجا بود بچه؟!
ما خودمون یار مهربانیم دانا و خوش بیانیم
.
.
.
اولا نمردم و حالا حالا ها نمیمیرم
اصلا من به دنیا نیومدم که اینجوری بمیرم یا اصلا حالا بمیرم!!!
من دق مرگ میشم
دوما چه ربطی به شوهر کردن داره آیا؟
در صورت ادای فریضه و سنت پیامبر ما با عباس آقامون کامنت جواب میدیم و پست میذاریم
حتی در ماه عسل از ماداگاسکار و کنار جزایر قناری

داداشی 1391/06/11 ساعت 23:28

درگیر اجلاسی؟

هنوز زبونت درازه
درست مثل قدیما

با لحن حرف زدنت خوندن باید برای هر یک جمله یک عالمه تفسیر نوشت
خدا به شما و عباس آقا خیر و عوض بده.انشالله!

به کوری ِ چشم دشمنان اسلام و عوامل شرق و غرب و ابرقدرتها و حاسدین و من شر الوسواس الخناس، من همیشه زبونم درازه.قدیم و جدید هم نداره
ببخشید پس شوما با لحن پسر همسایه زن داداش جاری مامانمون میخوندید قبلا آیا؟!
.
.
خدا شما و عیال محترمه تون را هم عوض کنه
ان شــــــــــــاالله!
رحمه الله من قرأ الفاتحه مع الصلوات....

اتفاقا شازده کوچولو هم دچار نوعی سادیسم بود!
انگار نمیتونست اتفاق های ساده ی زندگیشو هضم بکنه...
ولی چون بچه بود ... همه همه چیزو انداختن گردن بچه بودن و بی محلی کردن بش!:|

اینطور نگو
اصلا نه تو
هیچ کس اینقدر راحت نباید خودش را جا بزنه جای کسی که با تموم وجود نفهمیدتش و نفس نکشیدتش
شازده کوچولو بچه نبود
آدم بود....
تنها آدمی بود که آدم بود....
شازده کوچولو تمام کسی بود که آدم بود
من توی زندگیم آدمای زیادی دیدم که خودشون را شبیه به شازده کوچولو دیدند
ولی شازده کوچولوی واقعی یه دونه بود
به دونه هست
و اون شازده کوچولو سادیسم نداشت
نداره
نخواهد داشت
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااای از شازده کوچولویی که آدم بود
چقدر آدم بودن سخته
همینـــــــــــــــــ

شوخ شب 1391/06/12 ساعت 00:13 http://shokhi.blogsky.com

منم خیلی برام پیش میاد که صابون از دستم بیافته (من فقط از صابون استفاده می کنم نه مایع!) ولی ما روشویی مون بیرون ِ دستشوییه و همه چی ختمِ به خیر میشه ...

من هم از مایع استفاده میکنم
اما نمیدونم چه فلسفه ای داره که باید حتما بعدش همه چی رو وارسی کنم که درسته و بعــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد....
یهو جیجیجیننننگ... (با لحن خاله شادونه خوانده شود!)
امان از ما که کلا امکانتمون هم هماهنگ با نوع دردسر هامونه :)

پود 1391/06/12 ساعت 00:44 http://www.pud.blogfa.com

به به چقدر بچه داری شما

فیلم همه ی فرزندان من را دیدی؟
دو سال پیش اگه اشتباه نکنم میذاشت
مهرانه مهین ترابی توش بازی میکرد
من اونم
یه عالمـــــــــــــــــــــــــــــــــه بچــــــــــــه دارم
همه شون بچه های خودمند...
بچه های خود خودم :)
ساری نمیتونم بگم قابلی نداره
چون کلیییییییییییییییی قابل دارند :)

واای واای واای پس تو کوجای؟
پ چرا نیمییای؟ تو که منو میخوای؟
واای واای وای وایسادم تا بیای
اگه نمیای بوگو تا ما بیایم
تو که منو کاشتی رفتی
تنها گذاشتی رفتی
دروغ نگم به جز من
یکی دیگه داشتی رفتی
*اصفونی بوخونا*

من که تو رو کاشتم رفتم
تنها گذاشتم رفتم
دروغ نگم به جز تو
یکی دیگه داشتم رفتــــم....
.
.
اولا اسمت مورد داره...عوضش کن!...بعضی اسمها فقط مال ِ بعضی هاست که اون بعضی ها تو نیستی حتی اگه تو باشی!!!

دویما وقتی میخوای اصفهانی و یالهجه دار بنویسی به فینگلیش بنویس تا " فونتیکش" را درست بنویسی که گند نزنی توی لهجه حاجی!

سیوما به جان بچه م اگه دروغ بگم امروز صبح این آهنگ به دستم رسیده و از بس گوشش دادم و خندیدم دیگه دارم مرده میشم!!! مخصوصا اون قسمت " تو که منو کشتی رفتی" ...اصلا هنگ کردم اومدم دیدم اینجاس اثراتش!!!!مشکوک میزنی ها حاجی!

چاهارماغلط املایی داره تکست اسکریپ موزیکت !
"کشتی " نه حاجی!.... "کاشتی"! دقت کن حاجی!

http://s1.picofile.com/file/7488639244/Shahin_S2_Pas_To_Koojay_320_.mp3.html

پنجما با عرض معذرت از حضار و خانواده های محترمی که اینجا نشسته اند و بچه های زیر سن شرعی و عرفی و عقلی..... >>>>> بیشــــیـــــن بـــینــــیــم بـــابـــا

الهام عزیز است .. کلاغ ها هم .. : )



چقدر تولد داشتی .. مبارک باشه ..

و گلاره هم....

اما بیشتر از الــــــی

و

حتی بیشتر از کلــــاغ ها.....
.
.
.
ممنون بانووووو....
حسابش را که بکنی هر روز پره تولده...تولد همه شون مبارک....


Salam
webe zibaei dari
movafagh bashiiiiiiiiiiiiiiiiiii

ممنون که وب زیبایی دارم
موفق باشم
و همچنین شما بانووو

[ بدون نام ] 1391/06/12 ساعت 22:58

هر اسمی میذارم میگی اسمت را عوض کن
نوبرش را ورده

بستنی آی بستنی
نوبره بهاره بستنی
.
.
صدایم کن.....
صدا کن مرا
صدای تو خوبست...
صدایم کن....

خانم خواهش میکنم هیچوقت به یک انسان سست عنصر کله صبح عکس کیک ! اونم این مدلیشو نشون نده !!!!! حالا من چطوری امروزم و به شب برسونم !!!

از سست عنصران محترم خواهشمند است اول صبحی به جاهایی که یه عکس کیک گذاشته سر نزنید که تا ندونید چه جوری صبح را به شب برسونید خو!

پگاه 1391/06/13 ساعت 11:05 http://mamnoeh.blogfa.com/

سلام الی گلی.
مبارکه تولدشون.

به به به پگاهمون
خانوممون
شاعرمون
دخترمون
گلمون
بلبلمون
بگو ایشالا

هرچه قدم هایم را میشمارم

به آخر نمی رسم

چه بی انتهاست

شب چشم هات...

به شهر رنگ ها رفتیم گفتی زرد نامرد است
اگر رنگی تو را در خویش معنا کرد نامرد است

تو تصویر منی یا من در این آیینه تکرارم؟
جهان آیینه ی جادوست زوج و فرد نامرد است....
.
.
.
و طــــــــی شود شــــــــب بی انتهای یلـــــــــــــدایـــــی.....

تبریک میگم تولدشونو..
و برا همشون آرزوی بهترینها رو دارم





و
برا کلاغهایی که زیر بار اتهام سیاه شدن!

ممنون و من هم برای شما

وکلاغهایی که زیر بار اتهام سیاه شدند.....
کلاغها محکوم به سیاه شدن اند....
قانونه
یک قانونه ننوشته که عجیبه که همه بهش احترام میذارند....
قانون نانوشته ای که میگه :بــــــــــــــــــــزن!

میونه این همه اطاعت از قانون ،کلاغا دلشون به یه چیز خوشه اینکه خدا خدای همه هست!
حتی خدای کلاغها!

درودبرتودخمل خوب که همه چیولغویدی

چیو لغویدم آیا؟؟؟؟!!!
اینم مدل ِ جدیده ؟؟!!!!
عــَــجـــَـــبــــــــــــــ !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد