_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "
_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "

صدبارخودراکشته ام با دارگیسویت*اما کماکان زنده ام منصور یعنی این

هوالمـحبوب :


الــــی نوشت :

یــــک ) وقتی که میخوانمش  ........!!

.آآآآآآآخ چقدر دور میدان چرخیدن خوب است....


 "از اینــــجا با الـــی گــــــوش دهـــــیــــد "


دو )کسی که دوست همه است....دوست هیچ کس نیست....


نظرات 20 + ارسال نظر
یونس 1391/06/17 ساعت 13:00 http://guardian.blogsky.com

سلام الی خانوم..وب خوبی دارین..خوشحال میشم به منم سربزنین..
موفق باشی

خوشحالم که وب خوبی دارم و خوشحال میشوی که به وبت سر بزنم

mamad 1391/06/17 ساعت 13:46 http://jabarotttt.blogfa.com

من و تو ره به ثوابی نمیبریم از هم.
چرا مضایقه داری گناه را حتی ؟

بیا گناه ندارد....
به هم نگاه کنیم
و تازه داشته باشد
بیا گناه کنیـــــــــــــــــم....

ساده و پیچیده. سهل و ممتنع. نمی دونم این مطالب کمی سنگین بودن یا ذهن من داره فرسوده میشه.

بود و نبــــــــــــود....
دیگر بزرگ نمیشویم....
از اینجا به بعد فقطـــــــ پیـــــــــــر میشویـــــــــم....

پود 1391/06/17 ساعت 15:02 http://www.pud.blogfa.com

خیلی زیبا بود
عــــــــــالی
هم شعر
هم آهنگ
هم اجرا
همه مال همین زیتا ملکی هستش؟
خیلی خفن بود!!

نوش روان تمام پودها....
شعر از فروغ بود ...
آهنگش از یک پدر آمرزیده ای بود که یادم نیست و اجرایش هم .....
خدا الی را بیامرزاد....دختره خوبی بود!!!!!!!!

زیتا هم همان پستی را نگاشته که رویش کلیک کنی میتوانی بخوانی....
دوستی که دوست همه است را دوست ندارد....
همینـــــــــــ !

[ بدون نام ] 1391/06/17 ساعت 16:18

این شعر را قبلا هم داشتی توی وبلاگ.از آن زمان خیلی گذشته
کسی که مثل هیچ کس نیست

زمستون 88 بود.سر این شعر با سید کلی بحث کردم.
یادش بخیر...میخواست بهم بگه شعر را اشتباهی فهمیدم و من هی پنچول میکشیدم

http://goodlady.blogsky.com/1388/12/23/post-22/

هر دفعه این شعر را میخونم تازه است چون صاحب شعر تازه است...
هرکه درکش بیش...دردش بیشتر....

زی زی 1391/06/17 ساعت 16:29

یادم رفت اسمم را بنویسم...

ننوشته عزیزی...
نمینوشتی هم مطمئن بودم بخشی از آدمهای آن روزها و تمام روزهامی...
زیاد دنبال کی بود کی بود من نبودم نیستــــم

هستی 1391/06/17 ساعت 18:26 http://parvanegi.blogsky.com

ممنونم از اینکه به وبم سر میزنین

ممنون هستی که هستی تا وبی که هست سربزنیم !

mamad 1391/06/17 ساعت 19:35 http://jabarotttt.blogfa.com


من آن نیم که به نیرنگ دل دهم به کسی
بلای چشم کبود تو آسمانی بود

دنیا بدون عشق چـــه دنیای مضحکـــی ست
شطرنج مسخره ست زمانی که شاه نیست

زن یک پرنده است کــــه در عصـــر احتمال
گاهی میان پنجره ها هست و گاه نیست.....

آفرین الی. آفرین. خیلی خوب خوندی. امیدوارم همیشه بخونی. دست مریرزاد.
یه مشکل تکنیکی داره که اونم درست میشه. صدای موزیک بلنده. باید کمش کنی.

ممنون محسن ....
مشکل تکنیکیمونم وقتی حواسم به خوندنم بود درستش میکنم و به روی چشم
اینجا حواسم به خوندنم نبود

سلام الی جون خیلی قشنگ بود مرسییییییییییییی

ممنون ماهورم....
قشنگی از خودتونس...

sadra 1391/06/17 ساعت 20:37

Eli dOkhTarE khub :X


صــــــــــــــدرا....
تویــــــــــــــــی؟؟؟؟
کی باورش میشه؟؟؟؟
دلم برای الــــی مون گفتنت یکهو تنگ شد...
هیچ کسی به قشنگی تو نمیگفت و نمیگه الــی مون

کوثر 1391/06/18 ساعت 06:56 http://biya1.blogfa.com/

سلام ممنونم از حضورتون.
من به حجابم معتقدم خیلی هم زیاد وباورشم دارم خیلی زیاد واقعا آرامش خاصی بهم دست میده نمیخوام شعاربدم ولی واقعا احساس راحتی دارم .

من دلم میخواد علت بی حجابی یه دختر مسلمان بدانم واقعا چه دلیلی داره ؟
دلم نمیخواد افرادی ناخواسته خودشون دچار مشکلات دنیوی واخروی کنند .
منتظر حضور شما هستم.

خوب اولش باید بدونی من مسلمونم یا نه!
بعد ببینی من بی حجابم یا نه!
بعد ببینی این بی حجابی یا با حجابی به من هم آرامش میده یا نه؟!
و یه عالمه سواله دیگه!
خوبه از اونی که هستی و بهش معتقدی احساس آرامش میکنی
خداراشکر
اما اینکه .....!
اصلا با حجابی یعنی چه؟!
بی حجابی یعنی چه؟
اصلا........
ولش کن هیــــــــچ !.....
.
.
من قول میدهم دختر مسلمونه با حجابی بشم....موهامم هیچ بنی بشری نبینه!
یعنی کلا میخوام یک مادر ترسای مسلمون و محجب بشم با تمام متعلقات به!
باتشکر....

سلام
کم کم داره نوشته هات رنگ دیگه ای بجز رنگ سابق رو میگیری شاید

دیروز هم شنیدم گفت :الی پوست انداختی !
گفتم خوب حالا این خوبه یا بده؟!
گفت خوبه.....
حالا رنگ سابق خوب بود یا بد آیا؟
الان این خوبه یا بد؟
اصلا چی خوبه چی بد؟

پستی که نوشتی بسیار نیازمند عقل بود !!! ما که کتاب نمیخونیم از این اتهامات مبراییم !!!
کامنت دوستانت هم اکثرا شاعری بود و بازم نیازمند عقل که خدارو شکر من همچنان از آن اتهامات مبرا !!!
آخ که چه دنیای خوبیه دنیای بی عقلی !!!

بیچاره آدمی که گرفتار عقل شد
خوشبخت آنکه خر آمد الاغ رفت....
.
.
ما هم شبیه شما در سرم هیچ نیست جز ...یک مشت فکر و ذکر درهم و برهم....ولش کن هیــــــــچ.....

گلاره 1391/06/18 ساعت 15:30 http://g-elareh.blogfa.com

بهله ک شما دختر خوبی هستی .. : )

وقتی گلاره بگه دختره خوبیه الی،حتمــــــــــــــــا هســــــتیم


سیلام الی جونم
ترکوندیااااااااا!!!!

در محضرتون درس پس میدیم استـــــــــاد

سلام ........
____________________$$$$$$$
_____________________$$$$$$$$$$
__________________$$$$$$$_$$$$$$
_________$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$
_____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
___$$$_$$_$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$
__$$$$$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
__$$$_$$_$$$$$$$$___$$$$$$_$$$
__$$$_$$_$$$$$$$$_____$$___$$$
_$$$$$_$$$$$$$$$$$__________$$
_$$$_$$_$$$$$$$$$$
_$$$_$$_$$$$$$$$$$
_$$$_$$_$$$$$$$$$$$
$_$$$$$$__$$$$$$$$$
$_$$$$$$___$$$$$$$$
_$$$$$$$$$__$$$$$$$
$_$$$$$$$$___$$$$$$
$$_$$$$$$$$___$$$$$
$$$_$$$$$$$$__$$$$$$
_$$$_$$$$$$$$$_$$$$$
$$$$$ __$$$$$$$$_$$$$
$$$$$$$ __$$$$$$$$$__$
$_$_$$$$$__$$$$$$$$$_$$$$
$$$__$$$$$__$$_$$$$$$$_$$$$
$$$$$$_$$__$$$$$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$
__$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$__$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$$$
$___________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____________________$$$$$__$$$$$$$$
همه غصه دارند و من دردی بزرگــــــــــــــــــتر از غصه های همه....

دردی بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــزرگ..و چشمانی خالی از اشک

حسی ارام......و نفس هایی رو به آخر..نفس ها یی... که بدون نفس های تو .. رمقی برای رفتن و امدن ندارند
آپ کردم منتظر حضور قشنگت هستم
_________________________________________
ببخشیدکه دیراومدم اخه مسافرت بودم
دلم برات تنگ شده بودعزیزم


عاشق شدی؟ببین من یه چیزمیگم حتمابروامتحان کن ÷شیمون نمیشی
تله تکس شبکه 4یه باشگاه هم اندیشان داره که ازتنهایی درت میاره هروزم عوض میشه یه سری بزن باشه؟خبرشوبهم بده؟چطوربوده

ببخشیــــــــــد؟؟؟؟
مطمئنی در خونه را اشتباهی نزدی؟؟؟؟
شهره جون من میرسم خونه فقط وقت میکنم شام بخورم پس بیفتم...تله تکسم کجا بود؟؟؟؟...ما اصلا تلویزیون نداریم...ما اصلا شبه چاهار نداریم...ما اصلا تله نمیدونم چی نداریم....
ما اصلا نظرمون نمیاد
ما اصلا....
ببخشید؟؟؟؟

"کسی که دوست همه است....دوست هیچ کس نیست...."
چرا این طوری فکر می کنی؟ شاید طرف روابط عمومی بالایی داره!

روی این جمله و پست اسم زیتاست
.
.
.
.
شاید روابط عمومیش قویه!
خوش به حالش!

شهرزاد 1391/06/18 ساعت 23:26

.......

چرا یواشکی؟؟؟
نمیدونم شاید...!
البته من تا پارسال شهرزاد ی توی زندگیم نبود
یک ساله شهرزاد نامی توی ِ زندگیمه...
اما توی وبلاگم و نت شهرزادهام زیاد بوده و هست....
نمیدونم
شاید....!
.
.
مثل کسی که مثل خودش میشود شدم...

ا.آ 1391/06/20 ساعت 20:45 http://sfandiar91.blogfa.com

به ما همسری بزنید



سر بزنیم یا همسری را بزنیم؟!
دقیقن همسره کیو بزنیم؟
خدا قسمت کند همسری ،روی تخم چشممان میگذاریم! چرا بزنیم؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد