_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "
_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "

عوض گشتــــند از تـــــاریـخ ِ بی تاریــــخ ، قــــانــون ها....

هوالمحبوب:


یکی دو ماهی بود فرزانه جونمون دیگه طاقتش طاق شده بود و از اس ام اس های نصفه شبونه رسیده بود به زنگ و پس زنگهای گاه و بیگاه که کجایی الی؟ مــُردی؟ کوشی ؟

حق هم داشت ! من آدمه این جور رفتارا نبودم که حاجی حاجی مکه!

قول دادیم به الی که راجب این موضوع حتی با خودمون هم صحبت نکنیم که یهو نه نه من غریبم بازیمون برای خودمون گل کنه،چه برسه بقیه....

واسه همین تقصیر را انداختیم گردن ِ شلوغیه سرمون و دیدارها را گذاشتیم برای پاییز که قرار بود همه ی زندگیه الی یه رنگه دیگه بگیره....

صبح اختلاف بین علما بود که به ته چین خونه ی فرزانه جونمون راضی بشیم یا خدمت مادرشون شرفیاب بشیم و قورمه سبزی تناول کنیم...

حالا هرچی ما میگیم میخوایم ور  ِ دل فرنگیس جونمون نون و پیاز بخوریم به خرج فرزانه جونمون نرفت که نرفت و آخر سر راه افتادیم به محضر شریف مادر بزرگوارشون که یه تیر و دو نشون بزنیم و " زیارت شه عبدالعظیم و دیدن یار ...."


جونم برات بگه مادر!

چادور چاقچور کردیم و هدفون به گوش اتوبوس سوارون راه افتادیم به سمت منزل موعود و "شهرام شکوهی " هم هی برای برق چشمامون و ناز نگامون داشت می مــرد و ما هم خر کیف بودیم ....

این روزا زیاد برای برق چشمامون میمیره و ما هم علاقه مند به آهنگ صداشیم....از اون جنس صداهاست که به قول فلانی مون دلت میخواد دستت را بذاری زیر چونه ت و بهش بگی فقط تو حرف بزن تا من صدات را نگاه کنم...حالا مهم نیست چه اراجیفی سر هم میکنی فقط حرف بزن که صدای تو خوبست!!!!


داشتیم خدمتتون عرض میکردیم که شهرام جان داشت برای برق چشمامون می مرد که ناگهان هنگام دور زدن اتوبوس در سر فلکه ، موجودی دیدیم بس شگرف که کلا برق از چشممون به کله مون نقل مکان کرد و پرید و دیگه از اونجا به بعد شهرام ناهماهنگ برامون میمرد و میخوند و مجبور شدیم هدفون را از گوشمون بکشیم در حین "میمیرم میمیرم " گفتن و بگیم یا ببند دهنت رو  یا گلاب به روتون حالا که دلت میخواد بمیری ،بمیـــــر شهرام جون که کار داریم !

آقایی که شما باشی و خانومی که اونا باشند دوربین به دست شدیم و هی در بهت و ناباوری از اون موجود عکس بگیر که وقتی میخوایم این خاطره ی شگرف را تعریف کنیم سند داشته باشیم شیش دونگ و تازه بریم محضر رسمیش کنیم و منگوله دار که حالا ارادت اطرافیان(شاهدان زنده!) بود که داشت همچین حمله ور میشد از اطراف و اکناف بهمون که "عکس نگیر الان میترکه!"...."حاجی سنگر بگیر...بووووووووووومب!"....."سید سید اصغر!...اصغر بگوشم...!"


آقا سر تا پای اون موجود را که بررسی کردیم  از همه طرف و همچین متحول شدیم از اون پیام و هشدار اخلاقی ،همچین تعجب برانگیز و لبخند به لب و متحول راه افتادیم به سمت منزل بانو مکرمه برای عرض ارادت و احترام و تجدید دیدار بعد از مدت مدیدی بس طویل و تناول ِ جاتون خالی غذایی مــَشتــی....!





"اَعــــــوذ ُ بــِـــاللـــــه مِـــن نـَــفـــســـــی "


 این هــم بقیه عکسهای پرسنلیش از اون طرف قضیه !  >>>  "1"   "2"



الــــی نوشت :

یک ) با توجه به تحقیق و تفحصی که نمودیم نتیجه این شد که استفاده از "مــــوزیـــلا"(نعوذبالله!) خطرناک نیست و منجر به ترکیده شدنه نارنجک مورد نظر نخواهد شد.فلذا هرکی مردشه تا ما ضامن نارنجک را با استفاده از "اینترنت اکسپلورر"  کشیدیم ،"حسین فهمیده " بشه ببینم چند مرده حلاجه!

دو ) هر چه قدر خواستم بنویسم هی اشکها سرازیر شد و هی جمله ها را پاک کردم....

حالا خوبه میخوای "الی نوشت " بنویسی بی جنبه! (این ندای وجدان کسی به نام الی به کسی شبیه الی بود!)....

تموم سهم من از  گنبد زرد رنگت و "رضــــا رضــــای " امشب یه دونه سجاده ی قهوه ای رنگه نقش بته جقه ست و یه تسبیح و یه عطر سوغات دیارت ،که تمومش را نفس میکشم به یاد گنبدی که هنوز نخواستی از نزدیک ببینمش...مهم نیست...تولدت مبارک "رضـــــــام "...

سه ) یه روزی میرسه که خواب دیدنت هم مثل خواب دیدن آدمهاست....

چاهار) آدمایی که راز دارند بیشتر از آدمایی که اون راز را میخواند بدونند و نمیتونند "درد" میکشند...بفهــــــــــــــمـــــ

نظرات 29 + ارسال نظر
زهــرا دختر پاییــز 1391/07/06 ساعت 16:34

الی موزیلا خیلی وقته خز شده وا ! الان دور دوره گوگل کرومه دختر!

تازه شم منم دقیق شدم رو تصویر خبری از فیس بوکم نبود!!!

ویندوز اکسپلورر رو هم که خدا بیامرزاد...خیلی وقت پیش به تاریخ پیوسته بود!

راستی شبیه فاطی کوماندو شوووودی

والا ما هنوز در دوره ی تیر کمون شاه زندگی میکنیم!
خداراشکر که از فیس بوک خبری نبود
وگرنه چه جور میتونستم نسبت به آرمانهای امام راحل بی تفاوت باشم و ضامن را بکشم!
.
.
ما شبیه الــــی کوماندو شدیم دقت کن

زهــرا دختر پاییــز 1391/07/06 ساعت 18:11

ارواح عمه ادیسون تازه الان یادم اومد الـــــــــــــی اصفهونیس!!!!!!
لوووووووووووووووووووووووووول به کاهدون زدم

الی جون نمی خواد تو زحمت بیافتی و دست تو جیبت کنی ، به خدا اگه راضی بشم!!!

روح پرفتوحت.... ((گل))


یعنی من مرده آمار گیریتم ها!
برامون حرف در اوردن بابا!
ما اصفهانی ایم شوما که ترکی!
همون "چون زن ترک خوش بر و روست ...." و اون قضیه لــُره !
شوما دیگه خساست به خرج نده قرار شد پول یه میکروفن بدی ها بعد با هم حساب میکنیم
عجبا!
.
.
دلمان از اون "تو همانی که دلم لک زده لبخندش را ...."میخواد که تو بخونی و ما هی یواشکی اشکامون را پاک کنیم

.
.
مرسی سون بهارم

ما اومدیم

دسته گل محمدی.... به وبلاگت خوش آمدی

رامین 1391/07/06 ساعت 23:24 http://zamin89.mihanblog.com

خانوم سد معبر نکن اونم تو شب جمه
منظورم عکسه

خانوم سد معبر نکن
اونم شب جمعه
اونم توی عکس
برو کنار بذار باد بیاد
اهه!
بذار اونا سد معبر کنند

پس تو هم مث من به تولد دعوت نشدی

نشدیم
نخواستند
نشد

الی عزیزکم تو نویسنده بزرگی میشی...خیلی جالبناک بود.

همه همینو میگند
اما کسی دقیق تاریخش را مشخص نمیکنه
کلا موندیم منتظر
میشه شوما اگه میدونی تاریخش را به ما بگی
البته سایزه بزرگیمون را هم مشخص کنید ممنون میشیم
با تشکر

سلام الی جونم
خوبی خانوم؟
عیدت مبارک

بوس نداره شکلکا بوست کنم
:*
در اَزَل پرتو حُسنت ز تجلّی دم زد
عشق پیدا شد و آتش به همه عالم زد
جلوه‌ای کرد رُخَت دید مَلِک عشق نداشت
عین آتش شد از این غیرت و بر آدم زد
مدعی خواست که آید به تماشاگه راز

دست غیب آمد و بر سینهٔ نامحرم زد
دیگران، قرعهٔ قسمت همه بر عیش زدند
دل غمدیده ما بود که هم بر غم زد
جان عِلوی هوسِ چاهِ زَنَخدان تو داشت
دست در حلقهٔ آن زلف خَم اندر خَم زد
حافظ آن روز طربنامه عشق تو نوشت
که قلم بر سر اسباب دل خرم زد

به به ! فرزانه بانو
خوبی آیا؟
منور کردی خانوووم
من کلا میمیرم برای شعر
مرسی
.
.
.
و اما عشق!

.
.
و عشق ساده ترین چیز بین آنهایی ست

کــه با شروع نخستین نشانه های بلوغ –

- سوار بنـــــــز پدر ، دل سپرده اند بـــــــه یک

کیوسک عشق فروشی کنار جاده و ...بووق !!

و یا به یاری یک لشگر از بتونه و رنگ

برای فتــح دل ساکنان شهر شلوغ -

- تمــــــام طول خیابان آدامس لاو ایزی *

جویده اند و فقط عشق می زنند آروغ !

چه سوء هاضمه ای ! واژه واژه استفراغ !

کـــه مغــــــز خورده و بالا می آورند نبوغ !

از آسمـــان خــدا خوشه خوشه پروین را

ربوده اند و به جایش دو پولک و منجوق –

- نشانده اند که : « آقا ! ستاره کهنه شده !

جهان، جهان ِمُدِر...

.............................Oh !

..............................Mademoiselle !!

.......................................Bonjour !!! »

و مادموازل کـــــــه بخندد ستـــاره و پولک ...

و این مکالمه هم می شود تمام !...همین !!

[]

خود خدا به سرم دست می کشد : « بگذر!

که من که خالق اویــم گذشتم از مخلوق ! »

نفیس 1391/07/07 ساعت 02:56

نفهمیدیم آخرته چین خوردی یاقرمه سبزی؟استارترچی بود؟دسرچی بهتون داداین فرزانه خسیسه؟حالاجندش دادین؟میخواستی بیشتراز5بهش ندی.دیدی یادش رفته بودنمکدون بذاره !واه واه چه بی کلاس

والا عارضم به حضور منورتون که هیچی نخوردیم والا

کوفت هم نخوردیم چه برسه استارتر مستارتر!
پنج هم زیادیشه رعیت!

یادش رفته بود نمکدون بذاره؟؟؟؟
کاش اقلا فقط نمکدون میذاشت!
.
.
نفیس این پست یه جورایی واسه توه ها!
عکسا را دیدی؟
خجالت نمیکشی هنوز از اینترنت اکسپلورر استفاده میکنی؟
از این به بعد حق نداری استفاده کنی
برای اهالیه اون خونه خطرناکه
مخصوصا برا موسی!
اگه خونه منفجر بشه چی؟

آرمین 1391/07/07 ساعت 10:19

این نارنجکا چه هیجانی میدن به آدم. اینترنتو پر انرژی تر میکنه

کلا نارنجک که هیجان میده
مخصوصا اگه آدم سرباز وطن باشه و تو موووده آتیش بازی
.
انرژی اینترنت که به من و شماست مهندس
.
خوبی سرباز وطن؟

سلام الی وبه خوبی داری من لینکت کردم منتظره خبره لینکه شما هم هستم موفق http://eshghebistoon.blogsky.com باشی

همین روزا کبوتر نامه بر خبرش را برات میاره

مطالبت جالبن اما کمی پرچونه ای. اگه انتقاد پذیر نیستی ناراحت شو. بابا به مخاطب فرصت بده نفس بکشه. یه ریز هی حرف می زنه

ناراحت؟
من؟
عمرا!
ما کلا ذوق مرگ میشیم یکی بهمون بگه ماشالا چقدر حرف میزنی
الان یه نفس عمیق بکش بلند تا ادامه بدم

فاطمه 1391/07/08 ساعت 09:32 http://ro0oz.blogsky.com

سلام....

عیدتون مبارک....

عکسای با نمکی بود...

عید شما هم
نمکش از خودتونه س!
شوما با نمک میبینی!

آدمایی که راز دارند بیشتر از آدمایی که اون راز را میخواند بدونند و نمیتونند "درد" میکشند... موافقم باهات کاملا.

و آدمهایی که راز دارند درد میکشند تمومه اون لحظه هایی که تو میخندی و یا حتی خبر نداری....

فلکه شهداس الی؟

بعله!
یه امتیاز گرفتی یه چراغت روشن شد به مرحله بعدی راه پیدا کردی تازه برات دست هم میزنیم

تاریخ نداره تو الان هم نویسنده بزرگی هستی چون خیلی رون ساده وجذاب مینویسی...سایز نویسندگی شما بسیار بزرگ به اندازه وسعت قلبت

چه جالب!
یعنی درس عبرت تاریخ کلا تاریخ نداره!
مرسی هنگامه که من رو اینقدر بزرگ میدونی و میبینی...
اگه سایزه بزرگ بودنم به دلم ه که الهی بمیرم برای این همه کوچیکی....

[ بدون نام ] 1391/07/08 ساعت 15:35

سلام الی خانومی چه خوبه که شما هر از گاهی میاین به من سر میزنین!اگه موافقین باهم تبادل لینک کنیم!

چه قدر خوب تر میشد که شومام که می اومدی سر میزدی یه لنگه کفش از خودت جا میذاشتی تا ما هم یه نشون داشته باشیم از سیندرلامون....

سلام
ممنونم

سکوت باید از من خیلی ممنون باشه که نمیزارم تنها بمونه..

عجب ماجراهایی...عجب نارنجک هایی که بلوتوث هم دارند..

راز نباید هیچ وقت فاش کرد....ولی نمیدونم چرا دوست داریم راز هایمان رو به کی بگیم..واقعا..........

حتما ازت ممنونه!

عجب بلوتوثایی که نارنجک داره....
راز وقتی فاش بشه دیگه راز نیست
این رو یه بار "فاطی" گفت!
همون که از اول فاطی بود و تا آخر هم فاطی موند
ما که دوست نداریم رازمون را به کسی بگیم
اصلا رازی نداریم که بگیم
اگه هم بوده وقتی به کسی گفتیم انگار که همه دنیا میدونند
"آدمها" زیادی بزرگش میکنند....

دلمان بشدت سی و سه پل و زاینده رود پر از آب میخواهد !! دقیقا مثل همون عکسی که توی facebook گذاشتی !!

دله ما هم یک "فردوسی" میخواهد به عظمت تمام حرفهایی که تا به حال شنیده
از همونا که توی اون یکی Face Book مون گذاشته بودیم!!!!
.
.
اون موقع شوما که میای فیس بوکه ما را دید میزنی نباید یه اهنی اوهنی یا الله یی بسم الله هی چیزی "یک مقدار از ما"؟!

mamad 1391/07/08 ساعت 16:08

شراب‌خورده مستیم و تشنه‌ لب تو
چگونه از هوس بوسه‌ات بپرهیزم؟!

فنجــان سردِ قهوه و دریا ...تو نیستی

شبگریه و سکوت و تقلا ... تو نیستی

یک آینــــه کــــه بـا رژلب مانده روی میز

یک کیفِ چرم ، دولچه گابانا ... تو نیستی....

سیگار ، فکر ، درد ، غزل ، روزهای خوب

آواز ، بوســـــــــــه ، پنجره ، لیــــــــــــلا تــــو نیستی

mamad 1391/07/08 ساعت 16:09

چشم در تاثیر زیبایی از ابرو کمتر است

مستی ابروی یار از گیسوی او کمتراست



اصل زیبایی ست اینکه پلک در بالای چشم

شک کند در صحن از امثال جارو کمتر است



یا به وقت بیخودی زائر به دور مرقدت

حس کند که ازخودش هشتاد کیلو کمتر است



بارها در تنگ آغوش ضریحت دیده ام

فاصله بین من و روح من از مو کمتر است



با حساب دنیوی در این حرم سر خم نکن

چون بهای چار زانو از دو زانو کمتر است



بسکه با نیت نخوردی زود باور می کنی

آب سقاخانه از یک مشت دارو کمتر است



ازخودت بگذر به ترفندی که در این بارگاه

عارف بالله هم گاهی از آهو کمتر است

هرروز با انبوهی از غـــم‌‌های کوچک

گم می شوم در بین آدم‌‌های کوچک

سرمایی احساس من مشتی دوبیتی‌ست

عمری‌ست می بالـم به این غم‌‌های کوچک

گلبرگ‌‌ها هم پاکی ام را می‌شناسند

مثل تمـــام قطره شبنـــم‌‌های کوچک

با آن که بیهوده‌ست امّا می‌سپارم

زخم بزرگم را به مرهم‌‌های کوچک

پیچیده بـــوی محتشـم مثل نسیمی

در سینه‌‌هامان این محرّم‌‌های کوچک

غــم‌‌هایمان اندازه صحرا بزرگ اند

" ما را نمی فهمند آدم‌‌های کوچک "......


اوخـــــــــــــــــــــــــی

میبینم که در آیکون گذاری تغییر سبک دادی مهندس!


sahar 1391/07/08 ساعت 20:40 http://sahar-ho.blogfa.com/

ا... اکبــــــــــر !!!!!
پروردگارا !!! چه می بینیم ؟!!

الی این عکسا منو متحول کرد ....
من رفتم توبه کنم . من نمیخوام آماج بشم !

... سیا نرمه نرمه . ( سیا اون موجودیه که توی این عکس مشاهده می شه )
سیا توبـــــــــه توبه ....

آها ... بیا وسط

تحولتون مبارک بانو

التماس دعا!
ای من بگردم تحولتون را که به حرکات موزون رو ارودید!
استغفرالله!
حاج خانوم بیا این طرفه پرده نامحرم نشسته!
سیا نرمه نرمه
سیا توبـــــــــه توبه ....
سیا زعفرانه
سیا نیمه جانه
من شرمنده نمیام وسط ...آقامون راضی نیست

[ بدون نام ] 1391/07/08 ساعت 23:52

^v^    ^v^    ^v^    ^v^   ^v^   ^v^    ^v^     ^v^    ^v^   ^v^    ^v^    ^v^    ^v^  ^v^

  ^v^    ^v^    ^v^    ^v^    ^v^    ^v^   ^v^   ^v^    ^v^    ^v^     ^v^    ^v^   ^v^   
^v^    ^v^    ^v^    ^v^   ^v^    ^v^    ^v^    ^v^  ^v^

  ^v^    ^v^    ^v^    ^v^    ^v^    ^v^   ^v^   ^v^    ^v^    ^v^     ^v^    ^v^   ^v^   ^v^    ^v^    ^v^ ...   ^v^   ^v^    ^v^    ^v^     ^v^  ^v^

عـــَــجـــــَـــبــــــ !

یهو دیگه کفتراتون رو هم از خونه ما پر بدید!

بچه بیا کفترات را ور دار ببر تا با چاقو نفله شون نکردم ننداختم تو کوچه!

کفتره کاکل به سر های های
این خبر از من ببر های های

مهربانیت از دور چه نزدیک است .عجب فکر میکنم که جغرافیا دروغ تاریخ است ...
من فک میکردم جغرافیا دروغه اما حالا فهمیدم تاریخ هم دروغه

و من عاشق تمام دروغهای دنیام
مخصوصا تاریـــــــــــــــــــخ....

سلام
من آوانت بروزر هم دارم.هی بدک نیس
من تازه مشهد بودم.ایشالا قسمتت شه بزودی

پیشم بیا خانومی
شادباشی

حالا اگه راس میگی این آوا نت اونوقت چی هست که به روزه ؟

به سلامتی و دل خوش!

قبول باشه خانووووم

سلام
مطلبو کاری ندارم این اسم مطلبو نفهمیدم
راستی اون چیز مصنوعیه که گفتی رو بفرست بیاد

الان دقیقن خطاب شوما به مطلب ماست یا مطلب خودتون آیا؟!
کدوم مطلب آیا؟!
.
.
منظور تنفس مصنوعی بود دیگه؟!
میسپاریم "اصغر کــُــپــَک " برسند خدمتتون :)

والا ما سعی کردیم اسلامی دید بزنیم !!
اِهن مِهن نکردیم که خدای نکرده مزاحمت نباشه !!!
درضمن اون یکی facebook تون رو هم هنوز ندیدیم !!!

زیارتتون همه جوره قبول !

ده روز نبودما این نارنجک چیه گذاشتن وسط فلکه شهدا آیا؟
آیا ما از دست دادیم این سوژه را آیا؟
و کلی آیای دیگر....
تازه شم من همین جا اعلام میکنم از اکسپلورر استفاده می کنم، هر کی ام میگه به تاریخ پیوسته ست خودش فسیله...هه هه!

والا !
اولا شهرزاد جون یه پسوندی پیشوندی برای خودت بذار با اون شهرزاد و این شهرزاد قاطی نشی
مثلا شهرزاد اکسپلورر!
دویما نارنجکش نارنجکه ها!
نه بابا! هنوز سر فلکه ست....جنگ ما مداوم و همیشگیه!
مرگ بر ضد ولایت فقیه....درود بر رزمندگان اسلام ..سلام بر شهیدان....

ما که "موزیلاییم" مثلا باکلاستر از شماییم
و هم از اکسپلورر استفاده کن تا روح آرمانهای امام و اصل 44 ازت ناراضی باشه و کلا ضامن کشیده بشه و بووووووووومب و گلاب به روتون صلوات برای شادی روحه مرحومه مغفوره اکسپلورر

داداشی 1391/07/10 ساعت 01:01

عکس بدون شرح!
ای جان ترقه بازی ...آتیش بازی چهارشنبه سوزی
دانشگاه روی سر استاداش خراب بشه
آی بدم میاد

الان ارتباطش را با سیزده بدره سال پیدا کنید!
89

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد