_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "
_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "

دیدن روی تـــو در خویش ز مـــن خواب گرفت...؟؟؟!!!!

هوالمحبوب :

یعنی ملت تعطیلند به جان بچه م!

یعنی من برم خودم را حلق آویز کنم حق دارم!

یعنی اصن یه وعضیا !

یه ماهه ...دقیق یه ماه و هجده روزه تا من کانکت میشم فیس بوک (شما بوگو فرست کوفت!) یه شونصدتا از این دوستای عزیزتر از جان (شما بگو فرند!) من رو اینوایت کردند توی صفحه و پرسشنامه ی "همسر شما چه شکلی خواهد بود؟"

یعنی من اگه نخوام بدونم اون ذلیل مرده چه شکلیه باید کی رو ببینم؟

هااااااااااااااان؟

بابا انگار شما مشتاق تری بدونی همسر من چه شکلی خواهد بودا!

عجبا!

حالا یا شکل نه نه شه یا شکل باباش!

از این دوحالت که خارج نیست که!

نکن خواهره من! نکن برادره من!

نکن تو رو به جان عمه ت با جــَوون مردم!

یعنی تا میام میبینم باز شونصدنفر دیگه همچین مشتاق اینوایت کردند و منتظر، میخوام سرم را بزنم به طاق!

اصلا به کی چه که چه شکلی خواهد بود؟!

اصلا مرده شوره ریختش را ببرم که تا حالا نیومده منو بگیره!

اصلا نمیخوام ریختش را ببینم!

خلاااااص!



افــــشـــــا نـــوشت :

یک ) "عباس آقا" اسم شریفیست که ما بر پدر بزرگوار بچه های آتیمان گذاشتیم و عجالتا هیچ وجود خارجی نداره مگه اینکه برم توی همون صفحه ی فوق الذکر و با دیدن مشخصاتش  بگردم پیداش کنم و بعد هم ...به سلامتی و دل خوش!

اینو واسه این گفتم که ملت مشکل اصلیشون توی این بل بشوی مملکت و طول و عرض تحریم و

دلار رو به رشد و حس تحقیر ( )،عباس آقای ما بودا!


دو)آقای گرامی! خانوم عزیز! شما که میخوای خرخره منو بــِجــُوی وقتی میبینی کامنتت تائید شده! اگه میخوای چشم نامحرم به دستخط مبارک نیفته یه جمله بنویس "بین خودمون سـه تا باشه!!!!"

به جان بچه م به جان عباس آقامون من کلا خنگم نمیفهمم چی خصوصیه چی خصوصی نیست! مثلا من هرچی زور زدم بفهمم :"خوبی الی؟ چه خبر؟" کجاش خصوصیه نفهمیدم ...حالا اگه شما تحت تعقیبی اون یه حرف دیگه ست مادر!


سه) اومده  نوشته : "زدی صد نکته بر دفتر تو ای دوست... ولی باز گویم دردعشقی چشیده ام که مپرس" و بعد هم شماره ش را گذاشته نوشته من نمیفهمم چرا این دخترا اینقدر نامردند ،خوش حال میشم بدونم! ...

یعنی تا این حدا!...یعنی من الان باید زنگ بزنم بگم :الو!من واسه جواب سوالتون تماس گرفتم....صدام پخش میشه؟...یک، دو، سه ...یک ،دو، سه ...الوووووو !"

عجبا!


چاهار) لیدیز اند جنتلمن ( ) وقتی یه جا کامنتدونیش بسته ست و نمیشه نظر بدی و این حرفا، یعنی هرچی بگی غلطه !...یعنی چون چیزی راجب اون پست و پس زمینه و پیش زمینه ش نمیدونی هرچی بگی غلطه...حتی اگه بگی "وب خوبی داری به من سر بزن !" هم.... و باید سکوت کنی کلا .....واسه همین هرچی میگی خودتی.....همین !

پنــــــج)اون دختره کــُرد ِ پست ِ پایین الـــی ست ! اون روزا "کسی شبیه الی" نبود! خودش بود!...کورش کردیم تا درس عبرتی باشد برای تمام الی ها!


الـــــی نوشت :

یک پلاس )آآی الــی با توأام ها! ساکت باش دختر!هیس.... آفرین! تو فقط یه تیکه دیگه ازت مونده! سه تا تیکه ت تموم شد! قرار شد حواست به این یه تیکه باشه! یه عالمه دیگه روز مونده و همین یه تیکه و یه عالمه آدم!....هیـــس!....یاد یه شب بیفت که شنیدی و گفتی مهم نیست!درد شد و گفتی مهم نیست! یه روز همه ی ابرها میره کنار و بعد....بعد دیگه اونقدرا مهم نیست همه ی اونایی که.....!لااله الا الله!

آدما وقتی عصبانی اند وقتی کلافه ن وقتی درد دارند، هرچیزی ممکنه بگند....برای خطاهاشون فریــــــــــــاد باش ولــــی برای فریادهاشون سکوت....همین!


دو پلاس )میگه :چه بد است زنِ موش کور چشمانش شفا بیابد!!

میگم :زن موش کور اگه زن باشه ،چشمش هم که شفا پیدا کنه هیچ اتفاقی نمیفته! میگرده دنبال همه ی اون چیزای قشنگی که تا حالا نمیدیده! میگرده دنباله تمومه یه موش کور !و هی کیف میکنه هی کیف میکنه...ولی اگه خود موش کور شفا پیدا کنه....فکر کنم اگه اونم یه موش کور واقعی باشه بازم هیچ اتفاقی نمیفته ولی اگه نباشه...

کاش هیچ موش کوری شفا پیدا کنه!..اون موقع همه چیز میره زیر سوال....خدا را شکر موش های کور عقلشون به چشمشون نیست .....!

نظرات 54 + ارسال نظر

الی خوش به حالت که شوهری نداری .
رررررررررررررررررررررررررررااااااااااااااااااااااااااااحت

من که خوش به حالم!
دلم واس عباس آقامون میسوزه تک و تنها و یالغوز !
معلوم نیست شبا گشنه میخوابه تشنه میخوابه...
الهی نباااااااااااااااااااااااااااشم

عباس 1391/07/15 ساعت 11:40 http://abas.blogsky.com

بی معرفت شدید دیگه سر نمیزنید شایدم قابل نمیدونید. شاید ...

معرفت دُر گرانیست
به هرکس ندهندش
پر طاوول قشنگ است
به کرکس ندهندش
.
.
اینو یادمه بچه تر که بودم توی مغازه مرغ فروشی نوشته بود
همچین درشت ها!

سلام وب خوبی دارید !!! به من هم سر بزنید !!!
میخواستم یه سوالی در مورد موشای کور بپرسم یادم نمیاد سوالم چی بود !! بعدش خواستم شمارمو بذارم که جواب سوالمو بدی شمارمم یادم نیومد !!!
تا جهت درس عبرت مارو هم کور نکردی سریعا صحنه رو ترک میکنیم !!

میخوای از فک و فامیل همون معلوم الحال بپرس ،شماره ت را بهت گفتن بنویس روی یه کاغذ یادت نره!


یعنی این جمله اوله کامنتت هر موقع جایی میبینم میخوام خودم را از پشت بوم پرت کنم پایین
اما چون میدونم غصه میخورید ،منصرف میشم!

تاریخ درس عبرت زیاد نمیخواد
یه دونه بسه شه یه مقدار از ما!

سلام عزیزم خوبی؟چه خبرا؟چکارمیکنید؟
وای دوباره مدرسه شروع شد دیگه هفته ای یبارمیتونم بیام
دلم براتون تنگ میشه خعلی خیلی غصه دارم اخه خعلِِِِِِِِِی سخته ای خدا
برام دعاکن
راستی آپـــــــــــــــــــــــــــــــم بیــــــــــــــــــــــــــا[لبخند][چشمک][بوسه][زبان][قلب][رضایت][بدرود][نیشخند]

الهی ! دختر مدرسه ای!

[ بدون نام ] 1391/07/15 ساعت 20:24

آرامــش ِ ظــاهــرَم ،

گُـمراهـتـــْ نـکنـدْ

آشُـفـتِـه تـر از ایـنْ حـرفـآمْ .

این روزها شبیه الـــــی های سابقم
هرچند بدترم ولی از قبل بهترم


میدونم
با اینکه نمیدونم کی هستی !

این عروس خانوم چرا همچین میکنه ؟ خب همین کارا رو میکنید ما دیگه سمت ازدواج نمیریم :))

من باش صحبت میکنم
شما غصه نخور
برو سمت ازدواج بقیه ش با من!
من معامله را جوش میدم
راسی سکه هم میگیرم ها!

عمورضا 1391/07/16 ساعت 00:34 http://madraji.blogfa.com/

سلام الی خوبی کلا؟
کلا این سبک نوشتن رو دوس دارم شدید ولی کلا یکم پستات طولانی میزنه به جون خودم راس میگم
یه تجدیدی نظری یه چیزی
میدونی که اوضاع بهم ریخته س
رو اعصاب ملت تاثیر میذره دیگه

خوبی عمو؟
این یکی که کوتاهه که!
افشا نوشت و الی نوشت زیادش کرده!
اما سعی میکنیم بشود
ولی قول نمیدهیم
آخه وقتی حرفام تموم میشه میبینم زیاد شده
خو من چی کار کنم خو!؟!

لیدیز اندر جنتلمنز!
اینجانب به یک همسر موقت که بتواند در بیابان زندگی کند و از بوی گریس TSG-6 هم بدش نیاید نیاز دارم.
این رو وقتی سلامی مطلبو خوند بهم گفت بهد بلند بلند خندید تا سینه اش خس خس کرد و سرفه اش گرفت تو راه دستشویی شلوارشو در آورد و رفت دستشویی.
کلن لا قید شده از بس کسی درکش نمی کنه همه دخترا از بس فکر میکنن جولی هستند دنبال برد می گردن!! بیچاره سلامی حالا ماکه دختر کشیم!!!!!!!!!!!!!!!

دختر کــُشیــتـــون را بـــِـرَنــد!


به سلامی بگو بره توی همین App مشخصات همسر موقتش را که دید درنگ نکنه!

نکن با این بچه همچین مهندس!

تو کدومی هستی ؟ اولی از راست؟؟

نه ! دومی از چپ!

نگار 1391/07/16 ساعت 02:36 http://meyalood.mihanblog.com

خوب برو ببین شوهرت چه شکلیه عالمی را از زیر بار سنگین علامت سوال برهان خواااااهر
یعنی جا داشت ز می زدی می گفتی چون تو دنیایی که به شوماها می گن"مرد" تف بر هر کی که "نامرد" نباشه! والا
آره منم کلا هر چی سعی کردم بفهمم منظورت از پست قبل چی بود و کلا چی شد مغزم قد نداد گفتم ولش کن فقط فهمیدم اوضاعت بدجور ناجور بوده

ول کن بابا!
تازه باید شیش ساعت خودمو معرفی کنم یادش بیاد من کدوم یکی از اون شونصد نفری ام که براش کامنت گذاشته
بعدم یادش نیاد بگه :بعله بعله!
من وبلاگت را دوست دارم به من هم یه سر بزن :)))))))))))))))))

من زور ندارم خواهر! اونا زور دارند!

سلام چقد این قسمت کامنت گذاریت زیباس

صدا ک مرا....

عباس اقا چطوره؟!

اره من در هردو اج هستم همانطور که گفتی عزیزم

زیبایی از خودتونه
صدای شما خوبست وگرنه ما که......!

خوبن
سلام میرسونند گویا!
کلا ایشون به همه سلام میرسونند جز ما!
ای بخت نامراد!

سلام.واقعا قلمت زیباست.شکرگذار این نعمت خدا باش.من که خودم به نوشتن خیلی علاقه دارم محو نوشتنت شدم

خدایا شکرت
هم به خاطر قلم
هم به خاطر همه چی.....


راسی حاجی اگه قلمم را دوس داری آدرس بدم بهت بگم از کجا خریدمش!
قیمتش هم مناسبه!

رقصنده 1391/07/16 ساعت 10:20

همسر من اون شکلی خواهد بود ! : ))

جدی؟
باورم نمیشه!
چقدر به هم میاید!
مبارکه

که یخی که عاشق ابر ِعذاب می‌شود
سر قرار عاشقی، همیشه آب می‌شود

به چشم فرش زیر پا، سقف که مبتلا شود
روز وصال‌شان کسی، خانه‌خراب می‌شود

کنار قلّه‌های غم، نخوان برای سنگ‌ها
کوه که بغض می‌کند، سنگ مذاب می‌شود

باغ پر از گُلی که شب نظر به آسمان کند
صبح به دیگ می‌رود؛ غنچه گلاب می‌شود

مریض چشم‌های تو به علت نفوذ آب
به هر مطب که می‌رود زود جواب می‌شود

چه کرده‌ای تو با دلم که از تو پیش دیگران
گلایه هم که می‌کنم شعر حساب می‌شود


****
بله
حق با شماس الـــــــی... جان
کامنتای منم هستن

تکه یخی که عاشق ابر عذاب میشود



این شعر را دوس دارم
:)

مبارک باشه کامنتاتون پیدا شد :)
شیرینی بدید

نمیدونم کامنت قبلی ثبت شده یا نه...
الی این اسم وبلاگ تو عوض کن هر موقع میبینم یاد گذشته ها که هر وقت کار بدی میکردم به مامانم میگفتم من دختر خوبی ام میفتم و وجدان درد میگیرم

اولا اون بالاست نگاه ثبت شده!
دویما من هم اسم وبلاگ را همین گذاشتم تا از وجدان درد بمیرم

عجب!

sahar 1391/07/16 ساعت 10:49 http://sahar-ho.blogfa.com/

:))) واسه منی که شوهر دارم هم می فرستن بابا ...تعطیل تر از این حرفان ملت

می گم تو روخدا یه زنگ بزن جواب اون بنده خدا رو بده .

حالا اینکه چیزی نیست
نفیسه دوستم همچین هیجان زده میگه میخوام برم ببینم همسرم چه شکلی خواهد بود
شاید شوهرم عوض شده باشه
:)))

تو هم یه تستی بکن سحر...یهو شوهرت عوض شده باشه ها!

دلم میخواد...رووم نمیشه !

پا رو بنداز پایین خوبیت نداره برات عروس خانم

شوما سر را بنداز پایین ! خوبیت نداره

عاشق نوشتنتم ااااااالیییییییییییییییی
آقا منم همینطور. اما صادقانه بگم منم اینوایت شدمو رفتم ببینم چطوریه و یعنی گیر منم میاد تو این قحطوری که دیدم باید شونصدتا پیجو لایک کنی و کل اطلاعاتتو بدیو ..
گفتم خبرش اصن نمیخوام ببینمش
دلاره رو به رشدو...هاهااااااااااا
خانوم شما هم ؟بظرت آهنگ وبمو این بذارم باید با سرم خدافظی ؟!!

نوشتنم هم عاشق شماست
:)
من حتی تست هم نکردم که ببینم چند صفحه باید چی بشه!

همینو بوگو.....خبرش!
:))

دلار رو به رشد و حس تحقیر

خانوم اجازه! ما بیتقصیریم خانوم!
خانوم به خدا گولمون زدند خانوم!
خانوم تقصیر ما نیس خانوم!
خانوووم ببخشید خانوم!


آهنگ وبت را بذار ما هم برای خدافظی سرت میایم ! غصه نخور سیندرلا!
مراسمت را با آبرو داری برگزار میکنم

تحت تعقیب ! 1391/07/16 ساعت 11:58

توی یه پست از تنهایی گله کرده بودم و یکی از به اصطلاح دوستان وبلاگی که طلبه است و زن هم داره اومده شماره گذاشته میگه اگه دوس داشتین زنگ بزنین خوش حال میشم باهم حرف بزنیم ولی قبلش اس بدین که پشت خط نمونین البته بعید می دونم زنگ بزنین!!!!!!!!! ........
..... گفت: خانومم تو کارای من دخالت نمی کنه! یعنی تو نت به دخترا شماره میده زنش هم مطیع و خانوم! هیچ غلطی نمی کنه!
هعی خدایا!!!!!

هی خواستم کامنتت را بذارم هی نذارم
اسمت و بقیه ش را پاک کردم گذاشتم تا بقیه هم بخونند

اینجا برات کسی مهم نباشه
منظورم تعریف و تمجید و ابراز احساسات یه مرد
حالا چه متاهل چه مجرد چه اصیل یا چه غیر اصیل
منظورم بی تفاوتی نیست ها
برعکس
باید احترام گذاشت و ممنون بود از توجهات
اما
فقط همین
برات عجیب غذیب نباشه متاهله و اینجور
حتی برات مهم نباشه طلبه ست و اینجور
فکر کردی وقتی ازش بپرسی چی میگه؟
راحت بهت میگه خواستم بهت کمک کنم که به گناه نیفتی به وسیله ی بقیه آدما....
به همین راحتی میندازند گردن خودت
به قول مهندس :"تیری در تاریکی! اگه خورد به هدف که مبارکه...و اگر نخورد جواب همینه!"

خانوم اون آقا خبر نداره
و یا شایدم داره و براش مهم نیست و ....
خسته شدم از این همه ماجراهای شبیه به هم که باید فقط براش غصه خورد


راسی شماره ش را بده زنگ بزنیم بگیم حاجی تقبل الله!

راستی الی اول شدم تو کامنتت جایزه میخوام ...

عباس کچل و وللش بیا خوش باشیم..
به جهنم که گشنه ست مامی جونش براش بپزه

قول میدم ماشین خرید بذارم یه دور باهاش بوق بزنی
قول میدما!

از کوجا شوما فهمیدی کچل تشریف دارند؟
نکنه خونه شوماس؟
هااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان؟

گوشوارت قشنگه
بهت تبریک میگم

چشماتون قشنگ میبینه
منم به خودم تبریک میگم

eli kachar 1391/07/16 ساعت 13:57

سکوت بهترین ... باید سکوت کنم درد را سکوت کنم فریاد کافیست

نیاز نیست که لب وا کنی زخود گویی
تو نیز مثل نگاهت فصیح و شیوایی....

علی 1391/07/16 ساعت 14:54 http://saba1359.blogsky.com/

سلام الی جان
این همه خشونت لازمه.بیچاره فک داماد پایین میاد...
شاد باشی و سلامت

گربه دم حجله کشتن یعنی این ....


گاهی تمام مردم این شهر جانی اند....
حتی به حرفه آینه....
بی خیال مهندس!

عجالتا لازمه

ما که سر به زیریم...خانم هر چه بگه... هیچی نمیگیم
.........
به قول استاد اصفهانی
عشقست و آتش و خون
داغست و درد دوری

کار خانومتون درست !

اونوقت الان کی کوجا درد دوریش بعله آیا ؟

به قول شاعر :برو این دام....

بیخیال شاعر هم نطقش کور شد

شاعر کوچه 1391/07/16 ساعت 15:17

الی قشنگ مینویسی
تناسب عکست منو کشته
اون عکس پایین را هم دوست دارم
لباس کردی بهت میاد
حتی با اینکه صورتت معلوم نیست
نگفته بودی بلدی برقصی
موش کورها را دوست دارم
و تو را و آدمهات را
همین

کلا دست به کپی تون بالاست ها!
حق چاپ محفوظ است ها!


تناسب عکس خودمم کشته

غیر از لباس کردی خیلی چیزای دیگه بهم میاد
مثلا.....

عجب!

سیاه سفیدش کردم و گرنه رنگش خیلی قشنگ بود
خواستم باعث تجمع در سر در وبلاگ نشم

موش کور ها هم شوما را دوس دارند


و من
و آدمهام...

من از عهد آدم تو را دوست دارم
از آغاز عالم تو را دوست دارم...

همین!

ینیا
اینا همش حرف دل ما بود
ینی خعلی حرف دلمونو زدی
که اون بی عرضه هنوز پیداش نشده و ما بی سر و همسر موندیم
مگه دستم بهش نرسه

من بگردم حرف دلتون رو......

فک کن اگه اون بی عرضه پیداش بشه قراره کودوممون را بگیره


بی خیال خانوووم!
فعلا درد عشقی کشیده است که مپرس
من فعلا درگیره این سوال اساسی ام که :"چرا دخترا نامردند :)))))))))) "

سلام الی جان
خوندمت...
و از نوشته ات لذت بردم
خوشحالم از آشنا شدن با یک وبلاگ خوب:))

نوشته ها هم از خونده شدنشون توسط شما خوشحالند....


ممنون خاطره ها....

mamad 1391/07/16 ساعت 16:35




چشم مست یار شد مخمور و مدهوشیم ما باده از جوش نشاط افتاد و در جوشیم ما
ناله‌ی ما حلقه در گوش اجابت می‌کشد کز سحرخیزان آن صبح بناگوشیم ما
فتنه‌ی صد انجمن، آشوب صد هنگامه‌ایم گر به ظاهر چون شراب کهنه خاموشیم ما
نامه‌ی پیچیده را چون آب خواندن حق ماست کز سخن فهمان آن لبهای خاموشیم ما
بی تامل چون عرق بر روی خوبان می‌دویم چون کمند زلف، گستاخ بر و دوشیم ما
از شراب مارگ خامی است صائب موج زن گر چه عمری شد درین میخانه در جوشیم ما



ای خوش آن عشق و محبت که به اظهار رسد

مرغ خوشبخت شود،چونکه به گلزار رسد

چشم بر روی جهان دگری بگشاید

شاخه،درباغ اگر برسر دیوار رسد

ای خوش آن دست که دامان عزیزان گیرد

کار دیدار،به اصرار و به انکار رسد

اشک افشاندن و زانو زدن اندر بر یار

قصه ای باشد و پیوسته به تکرار رسد

لب به لبخند گشاید ملک اندر ملکوت

چونکه پیغام ، ازین یار به آن یار رسد...


ممنون محمد.....

سلام
عجب ماجرایی..واقعا مهمه..قیافه طرف مقابل.......

به قولی آنچه شما پسنده اید....................

عباس آقا ..میتی کومان هم جالبه..در کل خیلی خودمانی..جالب می نویسید....

تـــــاوان حرفــــهایی که نمی تونی بـــــگی
تــــــارهای سفیـــــــدیـه که
یه شَبـــه لابلای موهــــــــات به وجــــود میــــــاد !


شاد باشید

کلا همه چی جالبه
من
شوما
ایشان


ما از این تاوان ها زیاد دادیم و میدیم

فک کن با این همه حرف....

تو چقد بامزه می نویسی الی
فک کنم دستتو می ذاری رو کیبرد هر چی میاد می نویسی

خوبه ها
وقتی آدم می خونه اصن اطرافش یادش می ره
می ره تو بحر

عکستم که هزارتا لایک

با مزگی از خوتونه بانو.....

یه روزایی فک میکردم محاله

همون روز که دفترم را خوند و گفت من دستخط خوبی ندارم و ترجیح مید م با کیبورد بنویسم اگه خواستم یه روز بنویسم....

با خودم گفتم وقتی دست بذاری روی کیبورد کلمه هات گم میشه
ولی نشد....

هرچی میاد نمینویسم
من فقط دارم حرف میزنم
همین
وقتی تموم شد و ارسال شد را میزنم تازه خودم زود میرم وبلاگ را میخونم ببینم الی چی نوشته
بعد یا میخندم
یا بغض میکنم
یا گریه
یا سکوت
کلا همه ش زیر سره الی ِ...
ما هیچ کاره ایم بانو......

شوما خودتون هزارتا لایک......

گیتی 1391/07/16 ساعت 17:12 http://gitiii.blogfa.com

الهی چقدر توبانمکی الی جون

الی خیلی تکی
گوله نمکی.....

با تشکر
اینو صرفا خوندم که یه خورده وق مرگ بشم

با نمکی از خودتونه خانووووم

[ بدون نام ] 1391/07/16 ساعت 18:21

الی محو عکس پایین شدم که کردی پوشیدی.انگار مجسمه ست.کاش میشد دید توی سیمای ناپیدات چی میگذره.این عکس را دوس دارم.نشستم و چشم و ابرو میکشم و بعد عوضش میکنم.الی شبیه کدومه؟

بگو کدامین نقاش ناموافق بود

که با دو دیده ی همواره تر کشید مرا

چه بیم داشت که از ابتدای خلقت من

غریب و کج قلق و دربدر کشید مرا

دو نیمه کرد مرا پس ترا کشید از من

پس از کنار تو آنسوی تر کشید مرا

میان ما دری از مرگ کرد نقاشی

به میخ کوفته در پشت در کشید مرا

خوشش نیامد این نقش را بهم زد و بعد

دگر کشید ترا و دگر کشید، مرا....

سلام خوبی عزیزم چاکریم
این ادرس جدیدمه لطف کن تعویضش کن تووب خوشملت ممنونــــــــــــــــم[لبخند]

مبارکه
اول فک کردم سون بهاره خودمونه ها!
عجب!
چقدر دست زیاد شده!
سون باهااااااااااااااااااااااااااار !

الی بیا از این عباس کچل ها دو تا دارم ححرررررررررررررراج کردم تازه مو هم دارن عسل یکی شو خواست ببینم تو هم خریداری....حررررررررررررااااااااااااااااااجه

شوخی شوخی با عباس آقای ما هم شوخی؟
قضیه را ناموسی نکنا!
ما غیرتمون ورم کرده یهو دیدی خون به پا شد ها!

مدیر محترم وبلاگ / با سلام
پایگاه خبری مانداگارانا " نخستین پایگاه خبری مستقل در استان آذربایجان شرقی " آماده تبادل لینک و همچنین همکاری های فرهنگی و هنری با شما می باشد لطفا در صورت علاقه مندی با ما از طریق پست الکترونیکی مانداگارانا تماس بگیرید .

آذربایجان شرقی ام آرزوست....

خودم 1391/07/16 ساعت 21:52 http://raha70sh.blogfa.com

و اما من :
راستش بعضی چیزها
شوخی یا جدی
داد زدن ندارد...
.
.
.
تبریک
نثرت بهتر شده...

ولی بعضی چیزها داره
حتی اونا که نداره
اگرچه هیچ چیز داد زدن نداره!!!!!!!!!!

ممنون "خودم".....

سلام الی! آخ آخ که گفتی امان ازاین دعوت به اینکه ببینیم همسرمون چه شکلیه!مردم مشکل دارن والا

همه مشکل دارند
خدا مشکلاتمون را حل کنه!
الهی آمین!



کلا ما از هرگونه دعوتی استقبال میکنیم ......
اما....

رامین 1391/07/16 ساعت 23:58 http://zamin89.mihanblog.com

اره بخدا ولمون نمیکنن باباجون اصلا زن ما کچل ولمون کنین دیگه

خدا بهتون صبر بده مهندس!
اونوقت دوا درمونش کردید یا نه؟
از این شامپو سیر پرژ ک استفاده کردن اولیا مخدره یا نه؟
من دکتر خوب سراغ دارما....

سلام
خیلی لوسی

کلی خندیدم اینارو خوندم

انقد مسخره نکن بنده خداها رو

وب خوبی داری اگه با تبادل لینک موافقی به منم سر بزن
ها ها ها ها ها ها

لوسی از خودتونه س!

همیشه به خنده و شادی....
مسخره واسه چی؟
چرا حرف در میارید واسه مردم؟
عجبا!


Bashed!

farzad 1391/07/17 ساعت 13:49 http://ma2ta11.blogsky.com

سلام دوست من وب زیبایی دارین
اگه مایل به تبادل لینک بودین منو بی خبر نگذارین
مر30

حتما خبر میدم آقاااااا

پود 1391/07/17 ساعت 18:05 http://www.pud.blogfa.com

نظر من همان نظر هنگامست!!!

دقیقن کودوم نظر هنگامه؟
بزنم به تخته هنگامه مون شونصد تا نظر دارند
اینکه اسم وبلاگ رو عوض کنم چون عذاب وجدان میگیرید؟
یا عباس آقا کچله؟
یا راحت که عباس آقا نداریم؟
یا حراج عباس آقا به رونق اقتصادی مملکت کمک میکنه
یا اینکه تو کامنت گذاری اول شده؟
بابا با عباس آقای ما شوخی نکنید
ما غیرت داریما مثلا!

حالا آروم باش غیرتی نشو فروختم با چه مصیبتی

عباس کچل تو خونه ی ما چکار ؟
خودم یه کچل قلمبه ی چش کوچولو دارم..
تازه اونم میفروشم تابازار دلار داغه

الهی!
نگو بچه م رو!(این بچه م یعنی همون عباس آقای چش کوچولو که به دلیل ذوق تبدیل به بچه م شد!)

یعنی اینقدر می ارزه هنگامه؟

خوش به حالت!

میگم بی زحمت این عباس آقای ما را هم از خونت بنداز بیرون ببینم اگه میصرفه ما هم بعله!

وا خب الـــــی ملت دلشون سوخته لابد دیدن خودت پیداش نکردی گفتن بذار ببینیم چه شکلیه چه جوریه خودمون واست پیداش کنیم...
میترسی موی بلند روی سیاه ناخن بلند واه و واه و واه بزنه واست فیـــ.س بـــ.وک؟
اونم باشه طوری نیست یا شما شکل اون میشی یا ایشون شکل شما... مهم شکل هم شدنه ست، بعدش عادی میشه برات!:)))

من برم یه جا قایم بشم تا دست الی بهم نرسیده

یعنی اگه "حسنی" باشه که خودم میرم میگیرمش
!
میترسم برم ببینم چه شکلیه دیگه هی تا توی خیابون و بیابون و کوی و بزرن میرم عکسشو دست بگیرم پیداش کنم
شهرازاد نظرت چیه عکسشو ببرم کلانتری بگم واسم پیداش کنند ؟


بعله!
اون که نمیتونه شکل من بشه که
منه بدبخت باید شکل اون بشم
چه شود!


راسی کجا قایم میشی بگو منم بیام

الی روزت مبارک

امروز چه روزیه مگه؟!
روز جهانی کودک هم که نیست!
پس چه روزیه آیا؟
نکنه امروز روزه الی هاست آیا؟

از صراحتت خوشم اومد واقعا عالیه

صراحتمون هم از خوش اومدنه شوما خوشش اومد....


ممنون

درود بر الی عزیزم
مرسی که سر میزنی گلی جون
این روزا زیاد حالم خوب نیس
دستم به قلم نمیره...
نوشته هاتو خوندم
بعد از مدتها خندیدم
مرسی که خوب می نویسی دختر..

علیک درود نرگس بانوووو

وقتی حالت خوب نیست دستت به هیچ جا نمیره

ولی من زور میزنم که بره.....

خوشحالم خندیدی

دیشب میگفتم
وقتی میخندند دلم خوشحال میشه
بخندند تا منم بخندم.....

مرسی که خوب میخونی.....

گلاره 1391/07/18 ساعت 12:16 http://g-elareh.blogfa.com

آدم باید تکه تکه های خودش را بردارد ببرد یک جای دور .. زیر خروارها خاک چال کند ک دست کسی نرسد به ش ..

آدم باید برود دست خودش را بگیرد ببرد آن دورها
آنجا که هیچ کس نگاهش به نگاهت نمی افتد
دست بکشد روی سر خودش
نوازشش کند
بعد سرش را بگذارد روی شانه اش و بگوید:
راحت باش
حالا هرچی دلت خواست گریه کن
قول میدم حتی برای خودم هم تعریف نکنم که چقدر شکسته ای....

تنهای اول 1391/07/18 ساعت 13:18

با "؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟" به روزم و منتظر نظر زیبای شما[گل]

فعلا هنوز ازدواج نکردیم ...ازدواج نکرده که اینطوریم ازدواج کنیم چطور میشیم

ایشالا خوب می شید......

خدا قسمتتون کنه

الی سلام....من اینجام میام میخونمت...و باور کن میفهممت...اما..هیچی ولش کن
راستی امروز نهار واسه عباس آقا چی درست کردی؟؟؟

شب تــــا ســـــحر درون جمــجمه ام وول می خورد

یک مشت فکر و ذکر درهم و برهم...ولش کن هیچ

حس می کنم کـــه هر دقیقه سرم گیـــج میرود

اصلا پس از تو حال من به جهنم...ولش کن هیچ

گفتــــم برای حاجتـــم بـــه خــــدا رو بینــدازم

اینقدر گریه کرده ام سر جانم...ولش کن هیچ....

ولش کن هیـــــچ!
ولش کن هیـــ....
ولش کن....
عجب!

خون دل!
ما هی تند تندبرای عباس آقامون خون دل درست میکنیم و .....
خدا ما را ببخشه مستانه جان!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد