_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "
_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "

گر ندارد برای مــن آبـــی...لیک بهر تـــو خووووب دارد نـــــان!

هوالمحبوب:

خوب دیشب داشتم فکر میکردم این عباس آقاهای ما (همون طرفدارانه مثلا پر و پا قرصه ما!!)اگه به وصال ما نمیرسند ،حداقل به یه نون و نوایی میرسند!

یعنی کلا من و البته تازگی ها همشیره ی محترممون (شما بوگو آباجی!) را خواستن،براشون کلا خیر و برکت داره!

یعنی همچین براشون خدا میسازه!

یعنی از همون لحظه که "کیوپید " (Cupid!) این تیر ِکمانش  را رها میکنه و همچین صاف میخوره تو قلب و جیگره عباس آقای مورد نظر،همینجور خیر و برکته که براش میباره!

دیگه وقتی چشم تو چشم میتی کومون ،بابای محترم ، میشه که دیگه اون و این همه خوش بختی محاله !!!

یعنی بابای من یـَـک آدمه مردم دار و عباس آقا دوستیه ،یـَـک آدمه مردمدار و عباس آقا دوستیه که نگو! که تمام دنیا حتی اگه کیوبید تیر تو قلبشون برای ما نزنه هم آرزو دارند یه بار به بهونه ی عشق ما شرفیاب بشند به محضر پدر بزرگوار تا بابا براشون بهترین همسر را دست و پا کنه ها!

یعنی از موقعی که پاشون به منزل فقیرانه ی ما -شما بوگو کلبه خرابه!-باز میشه همینجور اعتماد به نفسشون میره بالا که حد و اندازه نداره...یعنی حتی میتونند "اطلس" بشند کره ی زمین را روی دوششون حمل کنند!

حالا اگه فکر کنید این رفتاره بابا یعنی اینکه ایشون را پسندیدند کاملا در اشتباهید!

ایشون هرچی عباس آقا را بیشتر نپسندیدند ،بیشتر تحویل میگیرند!توجیهشون هم اینه که نباید تلخ از خونه مون برند!

و البته برای اینکه توهم ،عباس آقای مورد نظر را نگیره و خودش را به طرفة العینی کنار ما یا همشیره تصور نکنه ،می تی کومون سکان را دست میگیره و میفرمایند که:"اهمم! هدف ما پیشرفت آدمها و خوشبختیه شماهاست!

مهم تشکیل زندگی به بهترین شکله و آدم باید در صدد انتخاب همسری باشه که بتونه باهاش "رسد آدمی به جایی که به جز خدا نبیند!"

یعنی اینقدر بابا قشنگ کشتی را هدایت میکنه که عباس آقامون وقتی با این جمله که :"سفارشت را به فلان آقا میکنم که فلان کار را برات راه بندازه و یه دختره مناسب هم برات درنظر گرفتم که بهتر ازاین نمیتونی پیدا کنی برای خودت!" ...نیش عباس آقای معدوم تا بناگوش باز میشه و خاک بر سر، سرش را میندازه پایین و مثل عروسای پشت مطبخی میگه :"هر چی شما بگید!"

یعنی عباس آقا به این خاک بر سری نوبره!ای مرده شوره اون عشقه افلاطونیتون را خودم تک و تنها ببرم

بعد هم ،بعد از این مراسم خواستگار کـــُشونه فرخنده ،اوشون میشند پایه ثابت دوستان بابا و ما می مونیم و یه گله عباس آقای ،عباس آقا نشده که رفتند سر خونه و زندگیشون و ما همچنان چشممون به در سفید میشه تا ببینیم مرد بعدی ای که قراره بابا خوشبختش کنه، کیه!...البته توی دلمون آرزو میکنیم باز گل نیارند ها!...گل را که نمیشه خورد که!


الــی نوشت :

یکـ) اندر مباحث مراسم" النِّـــکَاحُ سُنَّــــتِی فَمَنْ رَغِبَ عَنْ سُنَّتِــی فَلَیْــسَ مِنِّـی‏ " و این حرفا!

با الـی از اینجا گوش کنید>>> " گفتـمش چـار زن؟ خـدا بـرکت!!!"


دو) الی نوشت زیاد دارم ولی فعلا سکوتم میاد ...

سهـ) محــرم از راه رسید...همین!


جهل و حرص و خود پسندی دشمن آسایشند

زیـنــــهار از دشمنان دوســـــت صورت زینهــار!

کـــار هســتی گــاه بـــردن شد زمانی باختــن

گـــه بپیچاننــد گوشـت، گـه دهندت گوشوار...

نظرات 63 + ارسال نظر
behnaz 1391/08/26 ساعت 12:29 http://behgol.blogsky.com

سلام.وبلاگ خوبی دارین.با تبادل لینک موافقین؟؟

باتشکـــر...
:)

متانت 1391/08/26 ساعت 12:50

دختر شیرین....شما سیرینی..مانند شکلات

دختر متین ...شما متینی چون همیشه
درست مثل اسمت...
:)

الف 1391/08/26 ساعت 13:05 http://www.alefsweb.blogsky.com

یعنی چی ؟؟؟؟یعنی عباس اقا پر .....هی وای من....اون وقت تو اون رو دوست داشتی .؟؟؟؟من که پاک گیج شدم.....به بابا بوگو انقد دس دس نکند ...فردا پس فردایی مگن دخیت ترشیدس ...اون موقس که باس هر عباسی اومد بدیش بردا ...(با مخلوطی از لهجه یزدی و اصفهانی بخون )
حالا خوت رو ناراحت نکن ...عباس نشد یکی دیگه ...چیزی که زیاد پسر(ستاد روحیه دهی به دختران دم بختی که هیچ وقت به بخت نمی رسند و کماکان در دم بخت می مانند)
همش یاد اجاره نشین ها می افتم ..نکه هی می گفتی عباس اقا (عباس اقا سوپر گوشت)....ا

کلا عباس آقا رابطه ی مستقیم با کلاغ بودن دارند
یعنی کلا از نژادکلاغهاند!
کلا پر !
:)
یه درصد فک کن مثلا من دوسشون داشته باشم!
میگند مامان را ببین دختر را بگیر
اینا بابا را میبینند دیگه از گرفتن ما منصرف میشند.دلشون میخواد هرچی بابامون گفت:)))
بذار الف جان برند پی کار و زندگیشون
خداراشکر به همین نام و نشون از شر وسواس الخناسشون جون سالمک به در بردیم
والوووو:)
و اما عباس آقا....
ایشون حتی میتونند قصاب هم باشند
یعنی اگه باشند که دیگه....
البته مدیونی فک کنی ربطی به قیمت دلار و گرونی و اینا داره
خودشون عزیزن

هر چه هست انشاالله خیر به همراه داشته باشد
راسسی سرزندگی از حرف حرفٍ نوشته تون میبارید
شکر که انقدر خوبه حالتون...

ایشالا!
:)
من که اسمتون را که میبینم با همون فاصله های موزون خوشحالی و سرزندگیم هزار برابر میشه
اینکه از من...
:)

نگار 1391/08/26 ساعت 14:44 http://meyalood.mihanblog.com

الی بانو منو به عنوان عباس آقاتون به بابایی محترمتون معرفی کنید بلکه به نون و نوایی رسیدیم!!!
ولی خدایی عشقشون بخوره تو سرشون بی لیاقتاااااا عباس آقا هم عباس آقاهای قدیم

به یک نفر که شبیه تو دلربا باشد
هنــــوز مثل گذشته"نگار"میگویند
.
.
.
اسمت رفت داخل لیست طرفدارا:)
هفته ی دیگه یه جای خالی دارم بین ساعت دو تا سه بعدازظهر تشریف بیارید...فقط دیر نکنید ها!
دیر کنید با عباس آقای بعدی که قراره شرفیاب بشند تداخل پیدا میکنید
همچین خوبیت نداره رقبا چشم تو چشم بشند...
:)
من کاری ندارم کدوم عباس آقاها بهتر بودن
عجالتا که عباس آقا فقط بابا بچه هامون

....
الی نازنین...

چنان زلال و لطیفی که مطمئن هستم
دو بال بوده به جای دو دست بر دوشت

ولــی بــــه خاطر من بال را کنار زدی
که با دو دست بگیری مرا در آغوشت

که با دو دست برایم دو بال بگذاری
بــه جای روشنی بالهای خاموشت

کـــه آسمان خودت آسمان من باشد
که از بهشت بخوانم دوباره در گوشت...

داداشی 1391/08/26 ساعت 16:56

الان این چهارتا طنازند دیگه؟
الان اینا لرند یا آفریقایی اند؟

زن اصفهانی را خوب اومدی
حیفس
زن ترک
قیمه پلو
الی خوب دور برداشتی
میشه آدرس بدید با خانواده خدمت برسیم برای سر و سامان گرفتن؟
اگر شانسه من باشه باباتون من را میپسندندن بدبخت میشم.
اگه منم که میگم این مطلبت تله است من را بکشی خونتون راستی راستی یک عباس آقای خاک برسر بشم

اولا دلت بخواد
دوما اگه شانسه منه یهو بابا بپسنده شما را دیگه خر بیار باقالی بار کن!شما که مطمئنن خوشبخت میشی!
منو بگو تا آخر عمر باید بسوزم و بسازم و دم بر نیارم!

سوما جمع کن آب دهنت را ...دنیا را سیل برد

چاهارما شما با مرحوم داداشی رحمت الله علیه نسبتی داری آیا!؟!
پنجما ...........!

آدرسمو میذارم که آقای میتی کمون مردم دار یکی از این عباس آقاهای معدوم را برای من بفرسته( آیکون دختر چادر گل گلی ب سر )
آدرسم : www.shabppareieajul.blogfa.com
قبلش بی زحمت الی جان هماهنگی کن

لیلی...
تا اسمت را میبینم یا میخونم یاد لیلـــی ِ شهرام شکوهی میفتم
لیلـــــــــی...
.
.
آهان از بحث خارج نشیم!@
اولا میتی کومونه ما الکترونیکی عمل نمیکنن
همینمون مونده بگیم عروسمون (لیلی چادر گل من گلی!) از این عوامل فسق و فجور (منظور این نت و مت و وبلاگ مبلاگ!)استفاده میکنن!
زن باس توی چار چوبه خونه بشوره بسابه بپزه چشم و گوشش باس بسه باشه!

مقدماتش را میفراهیمیم هماهنگ میکنیم یه عدد عباس آقا داش مشتی میرفستیم اون ور :)
چادرتو بکش جلو نامحرم نیشسته!
اهه!

علی.م 1391/08/26 ساعت 19:17 http://ashiane313.blogfa.com

بیا وقتی برای عشق اورا می کِشد احساس
به روی اجتماع بغض حسرت گاز اشک آور بیندازیم
بیا با خود بیاندیشیم اگر یک روز تمام جاده های عشق را بستند
اگر یک سال چندیدن فصل برف بی کسی بارید
اگر یک روز نرگس در کنار چشمه غیبش زد
اگر یک شب شقایق مرد تکلیف دل ما چیست ؟؟؟؟
و من احساس سرخی می کنم چندی است و من ازچند شبنم پیشتر خوابم نزول عشق را دیدم.
چرا بعضی برای عشق دلهاشان نمی لرزد
چرا بعضی نمی دانند که این دنیا به تار موی یک عاشق نمی ارزد

حرف دلم عصاره ی این چند واژه است

تا کی شکست،خرد شدن،بغض، انتظار؟....

کاکاپو 1391/08/26 ساعت 20:33 http://balapain.blogfa.com

وقتش شد ما رو هم دعوت کنید بی زحمت:)

کلا همه تون میخواین بختتون باز بشه ها!
به سلامتی و دل خوش!
به بابا باید بگم بنگاه شادمانی بزنه بریم تو کاره سکه!
سکه میگیریم سر و سامون میدیم:)

رضا 1391/08/26 ساعت 21:00 http://sarabesakhtegi.blogfa.com

سلام به کسی که چکش زدم!!!
اولا انقدر تبلیغات نکن و پسرایه بدبخت رو به هوس اینکه بیان به یه جاهایی برسن خام نکن بیان بگیرنت
دوما اگه دختر خوبی باشی و صدات خوب باشه خودم به عنوان زن سوم میگیرمت اصن غصه شوهر نخور فقط اخلاقت رو خوب کن

الان چی کار کنم تو از نقشه ی شیطانیه من خبر دار شدی؟
یعنی الان همه ی رشته هام پنبه شد؟
.
.
اونوقت شما به کی چک زدی آیا؟هان!؟!

.
.
دستت درد نکنه آق رضا!
اگه تو نبودی من چه جوری این بچه ها را بی بابا بزرگ میکردم؟
خدا از عباس آقایی کمت نکنه!

نسرین شب نوشته ها 1391/08/26 ساعت 22:52

اخی بابات چقدر مهربونه طفلی دلش نمیاد ادمهارو نا امیدکنه..الی میدونی بدترین قسمت بچه داری همین ازدواجشه باور کن نمیدونی چه حالیه از طرفی فکر میکنی این خواستگاره خوبه بده از طرفی دلت برا بچت ریش میشه که قراره چی بشه براش.امیدوارم خدا یک انسان شریف قسمتت کنه یک مرد به معنای واقعی همچنین برا خواهرات..

یعنی من تا یه عباس آقا شرفیاب قراره بشه به زندگیمون فقط به یه چیز فکر میکنم
آیا نام خانوادگیش اونجوری هست که بچه م اسمش اول لیست مدرسه شون باشه!
خوب این خیلی مهمه بچه م سرخورده نشه خوب!
یهو اسمش آخر لیست کلاس باشه توی روحیه ش تاثیر میذاره خوب!
میبینی نسرین جون منم به فکره بچه مم!
راسی تا یادم نرفته!
میبینی ما کلا خونوادگی چقدر به فکر ملتیم!؟!

مرسی از حضورت

با تشکر...

هستی 1391/08/26 ساعت 23:25 http://parvanegi.blogsky.com/

. فرا رسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) تسلیت باد

التماس دعا

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

سلام بر محرم
سلام بر سرهای بریده
سلام بر حسین...

علی.م 1391/08/27 ساعت 06:16 http://ashiane313.blogfa.com

حرف های دل ما هم عصاره ی از اینجمله است:

تا کی بازی به اسم عشق به کام هوس

غیر ناکامی در این ره کام نیست

راه عشق است این ره حمام نیست....

به عباس اصلا چرا فکر می کنی
می دونی بهش نمی رسی میام خودم میگیرمت به خدا

صبر کن تو فقط
راستی من بی خیال ندا شدم
اطش یه چیزایی می
م شاخ در میارین
این یکی از شاهکارای ندا بود

والا ما که به خودشون فک نمیکنیم که!
به خوشبخت شدنشون فک میکنیم !
:)
بی خیال آدمها شدن درست نیست
چون یه روزی یه جایی دوباره سر و کله شون پیدا میشه
یا خودشون یا یه اتفاق باعث میشه پیدا بشند و باز روز از نو روزی از نو...
باید حلش کنی...
حل که بشند درست میشه
اون موقع به قول خودت بی خیال هم بشی طوری نیست چون حل شدن
البته من اسمش را نمیذارم بی خیالی
اسمش را میذارم اهمیتشون را از دست دادن
انگار که اصلا مهم نبودند
:)

خو یه دختر داره که به کس کسونش نمیده دیگه
سلام گل من.خوبی؟

عجب!

دسش درد نکنه :)

خوبی خانوم معلم؟
من که کلا دختره خوبی ام :)

از دست این باباها
حالا من عمه م اینطوریه

میگم الی جون مراقب باش! پسرای وبت از دم ذوق مرگ شدن رفت، فردا صف نکشن

چهار تا زن!!!! یا ابالفضل! تازه الانم که دیگه از بچه چهارم به بعد تسهیلات ویژه دارن
من نمی دونم این چهار مگه چی داره که چسبیدن بش
مثلا فک کن تو چهار ت عباس آقا بگیری

صف بکشند!
فریناز بیا در گوشی یه چیزی بهت بگم بین خودمون سه تا بمونه :
دیگی که برای من نمیجوشه...میخوام سر ....
لا اله الا الله!
ببین اولی صبحی چه جور دهنه آدم را باز میکنندا!:)
چارتا عباس آقا میخوام برای سر مزرعه؟
به قول فلانی مون اگه هوسه یه دفعه بسه!

.
.
زن زیبا بود در این زمونه بلاااا
خونه ای بی بلا هرگز نمونه ای خداااااااااااا

زن گل ماتمه
خار و گل با همه
زن نا مهربون دشمن جونه
دل سرای غمه
غم عالم کمه
خونه ی دل دمی بی زن نمونه
.
.
برای عباس آقا هم روایت زیاد هست اما معتبر نیست
فلذا از بیانش صرف نظر میکنیم

علی.م 1391/08/27 ساعت 11:47 http://ashiane313.blogfa.com

بعضی ها حتی کارشون از توجه کردن هم گذشت و نفهم هست در راه عشق
نمی فهمند عشق سر راز خلقت انسان بود..عشق بود که خداوند دستور داد به فرشتگان سجده کنید..عشق بود که ابلیس را از بهشت بیرون کرد..عشق بود که خداوند بعد خلقت فقط انسان به خودش گفت آفرین بر خودم...
اما نفهمیدیم نفهمیدیم
خدایا به عشق قسم ببخش ما را
خدایا شکر تو را که خدایی بس عظیم هستی

عشق یعنی عین شین و قاف ها...
.
.
رهروی گفت: کوچه ای بن بست

سالکی گفت: راه پر خم و پیچ

در کلاس سخن معلم گفت:

عین و شین است و قاف، دیگر هیچ

دلبری گفت: شوخی لوسی است

تاجری گفت: عشق کیلو چند؟

مفلسی گفت: عشق پر کردن

شکم خالی زن و فرزند...

علی 1391/08/27 ساعت 15:27 http://saba1359.blogsky.com/

سلام دوست خوبم
فرا رسیدن ماه محرم را به شما تسلیت میگم
یا حق

سلام بر محرم
سلام بر سرهای بریده
سلام بر حسین
.
.
سلام

خانم خواهش میکنم اجازه بده منم به عنوان عباس آقا بیام خونتون بلکه پدر بزرگوار مشکل منم حل کنه !!! ثواب داره بخدا !!!

تشریف بیارید ...اوشون منتظرند
فقط ترجیحا خامه ای باشه
از اونا که روش گلاس هست
:)

سامان 1391/08/27 ساعت 16:52

.........

سکوتتون را بگردند
:)
مهندس نبینم ساکت زل زده باشی بمون
:)

دردها در من به مانند گرگی پیر است،خسته از جنگ های پی در پی ...
در گوشه غاری نشسته و زخم های خود را لیس میزند ...

و من چقدر تازگی ها گرگها را دوس دارم
چه خسته
چه گرسنه
چه تنها
چه وحشی و افسارگسیخته
فرقی نمیکنه
گرگ باید بود
:)

mamad 1391/08/27 ساعت 21:57

ذهنم پر از شعر است اما دفترم خالی است
این سرزمین از سال های دور، اِشغالی است

فرقی ندارد آسمان صاف است یا ابری
این از مزیت های عمری بی پروبالی است

من با خطوط دفتر شعرم گلاویزم
پیشانی ام درگیر خط های بداقبالی است

گرم غزل خوانی شدم یک عمر و یادم رفت
عمری است مردی در دلم سرگرم ِ نقالی است

وقتی که حرفم را نمی خواند کسی دیگر
کاری ندارم این غزل خوب است یا عالی است

زهر ترین زاویـــه ی شوکران
مرگ ترین حقه ی جادوگران

داغ ترین شهوت آتش زدن
تهمت شاعر به سیاوش زدن

هر که تو را دید زمین گیر شد
سخت به جوش آمدو تبخیر شد

درد بزرگ سرطانی من
کهنه ترین زخم جوانی من

با تو ام ای شعر به من گوش کن
نقشه نکش حرف نزن گوش کن...

الی جمع کن بساط شوهر(شوعر از لحاظ عر و اینا :دی) و ازدواج و... رو دیگه محرم و صفر شد...
خوبه ها! یه دو ماهی از سوال های این و اون که چی شد؟ خبری نیست؟ و اینا راحته آدم :دی
والا!

فک کن بدبختی اینه که در کار خیر حاجت هی استخاره نیست و توی کار خیر باید عجله هم کرد و خدا هکه نگفته محرم و صفر برید بمیرید که ،را اگه بشنوی دیگه چه شود!

به دستور شهرزاده در حاله ترک در دوماه اخیر هر گونه طنازی برای عباس آقا شدن ممنوع!

sahar 1391/08/28 ساعت 09:45 http://sahar-ho.blogfa.com/

میتی کومان خان بزرگوار شما ؛ اینهمه دختر دم بخت از کجا می شناسن اونوخت ؟!

می ترسم شما و آباجی چند وخ دیگه برید گیس اون دخترای به وصال عباس آقا رسیده ها رو بگیرید ک مال ما بوده اند ؛ پسشون بدید

اوشون هم عباس آقا زیاد میشناسند هم کبری خانوم!
یعنی کلا ایشون بنگاه شادمانی اند
:)
عمرا!
ما ازشون هم خیلی ممنونیم
حلایق هرچه لایق !
والوووووووووووووووو
عباس آقا دست دوم برای سر مزار مرحومه مغفوره عزیزه از دست رفته رحمه الله من قرآالفاتحه مع الصلوات خوبه

سلام دختره خوب
کاره پدر جان حرف نداره:)
آرزو میکنم یه عباس آقای خوب و عاشق پیدا بشه که به بابا نگه هرچی شما بگید:))

یعنی رو حرفه بابام حرف بزنه؟
چه جسارتا!
از مادر زاده نشده کسی رو حرف بابام حرف بزنه!
فک کردی الکی می تی کومون شده ؟

میس راوی 1391/08/28 ساعت 13:51

:))
اون خاک بر سری بودنش همه رو کشته

ما را باش !
فک کردیم الی همه را کشته!
نگو عباس آقا گوی سبقت را ربوده!
اونم تازه با خاک برسریش!

کشته ما رو :)))

ماریا 1391/08/28 ساعت 14:01 http://paeeze1363.blogfa.com

sسلام به الی عزیزم
اینجا شکلک بوس نداره؟
بیخیال
بوسسسسسسسسس

بوس میخوای چی کار خواهر اونم در ملأ عام!
:)
بیا پشت پرده خواهر!
خوبی خانوم دکتر؟

نرگس(فانوس به دست) 1391/08/28 ساعت 14:05

مام شوما رو خعلی میخواییم ها
خاطرتون و آبجی
و لحظه هام با برکت میشه با حضورت

شوما خودِدون خواستنی ایید خواهر!
آدم نرگس باشه و خواستنی نباشه؟
بگردمدون!


زندگیدون همیشه به برکت و شادی خانوووووووووم


اینم یه شعر واسه الی جوووووووووووووووونم






عهد و پیما نـــــی که روزی با دلت بستـــم شکست

ناگهان- دریـــــا! تو را دیـــــدم حواسم پـــــرت شد

کوزه ام بــی اختیــــــار افتـــــاد از دستــم شکست

در دلم فریــــاد زد فرهــــاد و کوهستــــان شنیـــــد

هی صدا در کوه،هی"من عاشقت هستم"شکست

بـــعد ِ تــــو آییـــنه های شعر سنگم میـــــزنــنــد

دل به هر آیینــــه،هر آیینـــــه ایی بستـــم شکست

عشق زانـــــو زد غرور گـام هایـــــم خـــــــرد شد

قامتــــــم وقتــــــی به انـــــدوه تو پیوستم شکست

وقتی از چشم تـــــو افتـــــادم نمـیدانـــــم چـــه شد

پیش رویت آنچه را یک عمـــر نشکستم شکست

یگر تو را میان غزل گم نمی کنم
تا دارمت نگاه به مردم نمی کنم

در گیر و دار تلخ رسیدن به عشق
حتی به جان خویش ترحم نمی کنم

ای بهترین بهانه برای نمردنم
دیگر تو را میان غزل گم نمی کنم...


بگردم حسن سلیقه تون را خانوووووووووووووووووم

بروبچ 1391/08/28 ساعت 16:45 http://isfahaniha.blogfa.com

سلام الی خانوم
بازم به شما که آپ کردی!!
ما که از وقتی زاینده رود خشکید
دیگه دلمون به کار نرفت !!!
خدا قوت

خدایا شکر برای آدم بهونه گیر همیشه بهونه هست

شما سکان را بده دست ما بقیه ش مهم نیست
شما سر بذار به بیابووون
والوووووووووووووو

رضا 1391/08/28 ساعت 18:37 http://sarabesakhtegi.blogfa.com

سلام
ببینم شما چقد شعر میخونیا فک کنم اخرش خواننده بشی

ما خواننده نمیشیم آقااااا
شع ـر میشیم
:)

عمورضا 1391/08/29 ساعت 12:56

الی کامنتم کوووووووووو؟
سلام خوبی؟

عمو به جان بچه م من برش نداشتم
سر جاشه
.
.
من که کلا دختره خوبی ام عمو...شما خوبید؟!

هنگامه 1391/08/29 ساعت 13:57

ای جونم شرمنده میفرمایید


ببین ایندفعه با کلاس حرفیدم

الهی بگردم که شما خودت یه پا مدرسه و کلاسی
فرمایشا میفریمایید ها بانووو
:)

پانیذ !! 1391/08/29 ساعت 20:15 http://9900.blogfa.com

سلام الی جوووووووون ! خوبی ؟ توپی ؟

مر30 عالی بودی

تونستی به منم سر بزن

بای بای

والا من الی ام!
ولی بچه ترکه بودم همه ش فکر میکردم توپم!
توهمات فانتزی!
مرسی ایی از خودتونه!
:)

بابک 1391/08/29 ساعت 20:52

آن مرد می آید
آن مرد زیر باران می آید
و کتش چتری می شود به پهنای یک آغوش
و زندگی،
داستانی عاشقانه و آرام برای کودکان بدنیا نیامده

.....
بانو لبوی داغ دوست ندارد از همان ها که روی گاری های تجریش می فروشند :)

من هم لبوی داغ دوس ندارم خو!
لبوی داغ مثل شله زرده داغ می مونه
لبو را باس مثل شله زرد سرد خورد
تازه شم لبو و باقالی را باس تو خونه خورد نه تو کوچه!
عجالتا برای بانو لواشک و اینا از سر چاهارراه بگیرید
:)
.
.
درضمن کودکانه به دنیا آمده را خیلی دوس داریم مهندس
مخصوصا دختره خودمون رو
:)

eRFaN 1391/08/29 ساعت 21:05 http://www.zamin89.mihanblog.com/

سلام لیدی ، میگم اگه هنوز ناتور دشتو نخوندی ، ترجمۀ احمد کریمی حکاک رو گیر بیار ، سانسور نشده س ، من ترجمه محمد نجفی رو خوندم ، میگن سانسور شده س . اوکی ؟

این سه روزه دقیقن سه تا رمان خوندم
بدجورد دلم کتاب خوندنش میاد
شع ـر را فرستادیم مرخصی تا اطلاع ثانوی!
پیاده روی را هم
و حتی موزیک را!
:)
امشب ناتور دشت را شروع میکنم.
ما کلا سانسور دوس میداریم:)

باتشکــــر آقاااااااااااا

داداشی 1391/08/29 ساعت 22:48

ما با چنگیز نسبت داریم
.........................

حدس میزدم
گفتم قبلا یه جا دیدمت!
.
.
.
.
___________________ !

علی.م 1391/08/30 ساعت 06:55 http://ashiane313.blogfa.com

همه فکر می کنند دیگران فاسد هستند الا خودشان

حال این داستان را بخوان....
روزی بودایی وارد دهی شد در آن ده زنی بود فاحشه و هرزه که بودا را برای خوردن شام دعوت کرد..همین که در حال گذر بودن باهم تا به منزل برسند ناگهان کدخدای ده ان دو را دید و بودا را صدا زد و گفت:میدونی آن زن چه کاره هست گفت:نه
کدخدا گفت:زنی بدکاره هست، تو مرد عرفان هستی آنوقت با این زن میخواهی شام بخوری؟ وقتی این را گفت بودا به او گفت:دست راستت را بیارجلو با همین یک دست کف بزن،کدخدا گفت: مگر می شود امکان ندارد،
بودا گفت:تا زمانی که در ده تو مردانی هوس باز وجود دارند این چنین زنی هم وجود دارد این زن به تنهایی این کاره نشده..پس تو بهتر است به فکر مردان هوس باز ده خود باشی تا در فکر بودن من با این زن..
...........................
یک چیز همیشه برام دردناک هست اینکه اگر زنی بدکاره باشد لقب میگیرد:فاحشه،هرزه..اما در فرهنگ لغت این جماعت مرد در هر صورت همان مرد است و بس
در بین جماعتی سر میکنیم که عقل جای چشم است و بس خدایا خودت رحمی کن

در بین جماعتی سر میکنیم که عقل جای چشم است و بس ...

عجب...

سلام الی جان

خوبی عزیز
من کماکان منتطر پیشنهادات و انتقادات شما (که قولشو داده بودید ) هستما

البته بابت اینکه پیشنهاد قبلی تون دیر عملی شد هم شرمنده م
ولی انجامیدمش

[ بدون نام ] 1391/08/30 ساعت 16:33

عباس حرف گوش کنه ها معلومه ........

عباس آقا باید حرف گوش باشه
حرف گوش کن نباشه که عباس آقا نمیشه که!
:)

رامین 1391/08/30 ساعت 17:19 http://zamin89.mihanblog.com

بابا وللش محرمو

چشمم روشن!

خوشم باشه !

پگاه 1391/08/30 ساعت 18:33

الی! به جان خودم تو زوده شوهر کنی...

خودمم همینو میگم



کوشی تو دختره؟

سامان 1391/08/30 ساعت 20:56

الی خیلی بی حوصله ام

ببینمت مهندس!

با توأما!

فکر کنم دیگه کم کم وقتشه!

ایام خوبی هم هستا!



بخونم برات؟

علی 1391/08/30 ساعت 21:25 http://saba1359.blogsky.com/

سلام بر شما و سپاس از کامنت زیباتون یا علی

با تشکـــر...

:)

صبا 1391/08/30 ساعت 21:30 http://www.ayeneh91.blogfa.com

عجب!!!!

عجب!!!! ، نه !

اینجوری بگو :

عـــَــجـــَــب !

:)

فیلتر شده، دارم اما بین فایل هام می گردم. باشه؟ ممکنه کمی طول بکشه میفرستمت اما:)

با تشکـــــر...

:)

نسرین.شب نوشته ها 1391/08/30 ساعت 23:28

الی یعنی یه سوتی دادم در حد لا لیگا
اومدم وبتو باز کردم بعد وب من و تو وخدا....دیدم همش شعره عکست نیست اسمت شده شعرو..میگم خدا چرا الی وبشو عوض کرده چرا عکسشو برداشته نکنه مشکلی پیش اومده بعد براش کامنت گذاشتم اونم در حد لا لیگااااا اخرش نگاه کردم دیدم وب تو نیست..منو میگی همینطوری موندم که این بنده خدا یعنی صاحب وبلاگ من و تو و خدا فکر میکنه این زنه دیونس چرا این کامنتو واسه من گذاشته..دیدم بهترین کار عذرخواهیهه و شرمسارانه رفتممم گفتم ببخشید من این حرفارو واسه الی نوشته بودم فکر کن...
خوبی الی ؟
راستی میتونی با کسی ازدواج کنی که فامیلش آب بر باشه اونوقت بچت میشه نفر اول کلاس...

الهی بگردم !

علی از خودمونه !

هنوز فرصت نشده گزارش بده ولی مطمئن باش اینطوری هام نیست :)

برو خدا را شکر کن مثل من یه ایمل بلند بالا ننوشتی بفرستی !
بعد بفهمی آدرس را اشتباهی نوشتی!
بعد طرف بیاد بعده شونصد روز برات عشوه شتری بیاد :)))))
بعد تو هی تعجب کنی بعد تازه بفهمی چه خبره :))))
حالا هی از تو انکار که اشتباه شده هی از اون اصرار که .....
:))))
.
.
مرررررررررسی نسرین جان!
اگه آب بر باشه اسم بچه مون اول دفتره!
عاشقتم دختر!
تو اولین نفری هستی که یه نشونی از عباس آقا بهم دادی
:)
مرسی
:)

جناب آقای عباس آقا آب بر به روابط عمومی ه وبلاگ دختره خوب هر چه زود تر مراجعه فرمایند
با تشکر :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد