_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "
_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "

دزدی وبـــــلــاگ ، روز ِ روشـــــــن اســـت...

هوالمحبوب:

دزد اگـــر شــــب،گـــرم یغــــما کردن اســـــت

دزدی وبــلــاگ ، روز ِ روشـــــــن اســـت...*

رفته یه وبلاگ باز کرده،محض رضای خدا یه کلمه ی درست و حسابی از خودش نمیتونی توش پیدا کنی و لذت ببری ها!همه ش از در دکون ِ این و اون کش رفته و به برکت ِ کپی پیست چسبونده وسط وبلاگش و فقط فعل و فاعلش را عوض کرده و فونتش رو.مخصوصا اون قسمتش که شعر و جمله هایی که از تو نشات گرفته را توش میبینی خیلی باشکووووهه،بعدش ایناش اونقدر مهم نیست،با حالیش اینه که سر در وبلاگش خیلی چیـیپ عین این پیر زن های هشتاد و شیش ساله نوشته "الهی جز ِ جیگر بگیرید!من که راضی نیستم نوشته هامو ببرید جایی کپی پیست کنید،اون دنیا روی پل صراط جلوت را میگیرم تا سرب داغ بریزند توی حلقت،خود دانی !"

بعد شونصد نفر بادمجون دور قاب چین ِ غیر آگاه خیلی چییپ تر اومدن خیلی جدی انگار که دارند در مورد سخنگوی کشور در گردهمایی گروه پنج به علاوه ی چند حرف میزنند،کامنت گذاشتند :"عشقم تو همیشه خاص مینویسی و همه میفهمند دل نوشته های تو با بقیه فرق میکنه!جمله های تو رو بکنند توی سطل رنگ و دربیارند داد میزنه مال ِ خود ِ خودته.تو خودت را اذیت نکن،اینا خیر نمی بینند!واگذارشون کن به خدا که خودش جوابشون را بده!!!"

یعنی آدم میخواد بره بالا پشت بوم با مغز خودش را پرت کنه بشه شهید راه ِ حق تا اینکه یه چند نفر براش فاتحه بخونند شب چاهارشنبه ها روحش شاد بشه!

اینا به کنار،جالبی ِ قضیه میدونی چیه؟ اینکه حالا میاد توی چشمت نگاه میکنه و زیر همین پست برات کامنت میذاره :"این آدما خوشون را مسخره کردند الـــی جونم!تو به دل نگیـــــــر!کییییس...میییییس ... لیییییس!".همچین که خودت هم شک میکنی همچین چیزی رو دیدی یا اصلن اتفاق افتاده!

حالا اگه ندیدی ؟! این خط ــــــــ این نشون %&%!

*شعر از پروین با دخل و تصرف الی!

الــــی نوشت :

یکـ) بــــــدم میـــــاد...بــــــدم میـــــــاد...بـــــــدم میــــاد                از آلـــا بخوانیـــــد

دو) یعـــنی از عامل آزار بـــــدم می آیـــــــد ....                        با الـــی گوش بدید

نظرات 14 + ارسال نظر

هر چند که کل این کار هر جور نگاش کنی ، کار درستی نیست ها .... ولی خوب این طوری به قضیه نگاه کن که به قول نیکولا نوشته هات این قدر قشنگ بوده که کپی پیست شده . به خودت افتخار کن دختر : ) .

همیشه همینطوری نگاه کردم
که خیلی ها حرفای من را که یادم رفته بنویسند نوشتند و من حرف خیلی ها رو
اصلن نوشته ها و کلمه های هیچ کسی مال خودش نیست که ادعایی برای داشتنش بکنه
درست مثل شعر
از اینکه جایی کلمه ها و نوشته هام رو خوندم ناراحت نیستم اصلن
برعکس خوشحال هم هستم به بقیه هم همیشه همین رو میگم درست حرف تو رو.
فقط رفتار سخیفی که در شان من نیست را تحمل کردن برام سخته
حرف من اینه حتی اگه دزدی هم میکنی،بدزد و برو،مظلوم نمایی نکن.و با رفتارت حس حماقت به آدم نده
همین :)

من به تو افتخار میکنم دختر :)

نیما 1392/07/15 ساعت 15:10 http://www.dabdabe.com

سلام

حالا به خاطر یه شعر خودتو از بالا پشت بوم با مغز نندازی پایین :) هرکی یه جور خوشه دیگه

اگه دنبال یه سایت به روز و متنوع می گردین که از وب گردی لذت ببرین بهتون پیشنهاد می کنم حتما به دبدبه (www.dabdabe.com) سر بزنین. جدیدترین و جالب ترین مطالب دنیای وب رو می تونین توی سایت دبدبه بخونین.

ممنون که واسه خوندن این کامنت وقت گذاشتین.
منتظر شما هستیم

چشم!

کلن من متحول شدم،دیگه تصمیم به خودکشی ندارم

مرسی شما من رو نجات دادی آقااا!:)

مرسی از شما که وقت گذاشتید من را منصرف کردید :)

اصلندش تو روحشون

اصلنده تو روحشونا

الــــــــــــــی...
چرا ناراحتی؟!!
اتفاقا خوشحال باش
لابد قشنگن که میان گلچین میکنن
اصلا همه ما اینجا جمع شدیم که نوشته های ناب الـــــــی... رو بخونیم.


ببین الکی روحیه مردم رو واسه چیا خراب میکنی..!!

از همین تریبون از ملت در صحنه واقعن معذرت خواهی اعلام میکنم اگه روحیه شون را خورد و خاکشیر کردم :)

در ضمن من قیافه م به ناراحتا میاد ؟

اره خوب ... این که بعدش مظلوم نمایی می کنند برای ادم ، خیلی سنگین تر ِ تا این که کپی کنند . : ) .

یا اینکه مثلن حرص بخوری یه جا وزن شعرت را با دستکاری به هم ریختند و بعد بهشون تذکر بدی اینجای شعر ایراد داره ،اونا هم راس راس توی چشمت نگاه کنند و کلی تشکر کنند و بگند خسته بودند فرصت نکردند شعر را باز بینی کنند .
فک کن

یادداشت های روزمرگی 1392/07/15 ساعت 21:26

بانو شما جمله هات مال خود خودته. من هر جا ببینم می شناسمش. بارها شده که تو لیست آخرین پستای بلاگ اسکای سرچ کردم و و قتی یه سری جملات به چشمم خورده بدون اینکه به آدرس وبلاگ توجه کنم با خودم گفتم این کار الی خودمونه. :) و درستم حدس زدم.

من یکی که سرتا پا ارادت دارم خدمتتون خانووووم :)


در هوش و درایت و فراست شما شکی نیست،بر منکرشم لعنت:)

تبسم 1392/07/15 ساعت 23:05 http://tabile.blogfa.com

هر جای دنیا که بری ..هر دزده کثیفی که بیاد...میدونه این حرفا مال الی ِ تبسمه...
به درک..اون دنیا جلوو بگیره و به ریشش بخند..
والا!

الزاما دزدها کثیف نیستند

میتونند حتی روزی یه برند حموم تبسم و یا حتی یه روز در میون اگر آب فشار نداشته باشه !

اون دنیا هم به جان بچه م اینقدر بلبشو و من هی باید خودمو از بابام قایم کنم که وقتی دارند کوس رسوایی میزنند ،که نکـُشـَتـَم که به این کارا نمیرسم دختر :)

آخه چه میشه گفت به این آدما؟ شایدم همون جمله ی معروف جواب ابلهان خاموشیست بهتر باشه !
من فکر نکنم بتونم اینا رو بفهمم، ینی دقیقن تو مخ‌شون چی میگذره فقط خدا میدونه
یادت باشه بعدن یه جایی مشخص کنیم رو پل صراط باهم بریم ببینیم قراره کی یقه کیو بگیره :دی

میگما من اون دنیا از اون قسمت لخت بودنش واهمه دارم جلو ملت و گرنه زیاد یقه گرفتن ه و نگرفتنه برام مهم نیست.اصلا نوش جون هرکی هرچی رو برد و خورد !!!

دلم براتون آبی خانوووم :)

... 1392/07/16 ساعت 09:38 http://undertherain.blogfa.com

حالا اگه توهم مثل من عصبانی میشی دلیل نمیشه فحش بدی!!!زشته واسه دخترای خوب!!

خاک به گورم!

کی کجا فحش داده تا من خودم سرب داغ بریزم توی حلقش ؟هااااااان؟

سلام گلم.خوبی؟
چه حس و حالی دارن این آدما ..برای کش رفتن و دوباره رو کردن مطالب مردم ..


فدای تو .. هرچی وبلاگ من خوب باشه به دلنشینی خونه ی تو نیست..


عکسای خودم؟ مدتیه عکس نگرفتم .اگه شرایطش فراهم بشه حتما ..

یحتمل حس ذوق مرگ شدن

نوش جونشون اصلن! والووووووووووو :|

من منتظرم عکاس باشی :)

سلام ...
آمده بودم بگویم قرار بود از پاییز بنویسی ...بس چه شد ...که چشمم افتاد به برگ ..به دست...

و ما چقدر با هم تله پاتی داریم فرشته ! دقت کردی

این همه تفاهم کاش برسه به جاهای خوب :)

سوگلی 1392/07/17 ساعت 09:10 http://sev-goli.blogsky.com/

الییییی خیلی باحال نوشتی دختر
بعضیا همچین دروغ میگن که خودشونم باور میکنن.حالا ببین چقد به خودش افتخار میکنه که عجب نوشته هایی داره

دست همه شون درد نکنه

ما هم بهشون افتخار میکنیم

نگار 1392/07/19 ساعت 10:46 http://respina94.blogfa.com/

چقدر خندیدم با این پستت الی...
خیلی قشنگ و از ته دل بود...

همیشه خنده هات از ته دل دختر :)

بسى خنـــــدیدیــم :))))
ممنونم ؛
ممنونم که موجبات خنده و شادى مارو فراهم کردى الى یا :))

ممنون که خندیدید :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد