_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "
_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "

هر کجا آن شاخ نرگـــــس بشکفــــد ... گلـــــرخانش دیده نرگســـــدان کنند

هوالمحبوب:

هــــر کـــجا آن شـــاخ نــرگـــــس بشـــکفــــد

 گلـــــرخانـــش دیــــده نرگســـــدان کنـــنـــد...

هر سال برای خودم "نرگس" میخرم.هر سال اسفند ماه.درست وقتی که تمام "بهشت" ِ کنار ِ پل فردوسی پر از شکوفه های سفید و زرد رنگ میشه من برای خودم یک شاخه "نرگس" میخرم.

اون هم منی که هیچ وقت گل دوست نداشتم و ندارم و هر گلی که تقدیمم شده خوشحالم نکرده و تنها تونستم به یک لبخند و تشکر ساده اکتفا کنم که نشون از ناسپاسی م نباشه.اون هم منی که هیچ وقت هیچ گلی من رو به هیجان نمیاره هر سال درست اسفند ماه خودم برای خودم یه شاخه "نرگس" میخرم و اونقدر بووووش میکنم که پر بشم از نرگس و اونقدر نگاش میکنم که فقط "نرگس" ببینم و نرگس بشنوم و نرگس نفس بکشم.

هر سال درست اسفند ماه که فصل ِ نرگس ه و من با تموم ه وجودم عشق میکنم یک شاخه نرگس میخرم و بعد که از وجودش سیراب شدم می ریزمش توی سجاده زیر جا نماز تا سال بعد یه نرگس ِ جدید جاش رو بگیره.

امسال هنوز نرگس نخریدم و به گمونم حتی تا آخرین روز اسفند هم نخرم .فقط امشب میون اون همه گل رز که دل تموم ه عابرا رو زیر و رو میکرد و برای من کوچکترین هیجان و شعف و زیبایی نداشت،دماغم رو فرو کردم توی شاخه های نرگس ِ گل فروشی که لابلای بقیه ی گل ها گم شده بود و چیده بودنش کنار در گل فروشی و توی پیاده رو  و هی "نرگس" قورت دادم و با تمام ظرفیت ِدماغ گنده منده ی کوفته برنجی م "نرگس" استشمام کردم و برای تموم ه رزهای هلندی و غیر هلندی تا جاییکه میتونستم زبون در اوردم :)

الـــی نوشت :

+بانوی نور و آیینه ی اسفند ماهه الــی!دختــره شب های سرد و برفـــیه زمستون!تولــــدت یک دنیـــا مبارکــ...

++ من ای حس مبهــــم تو را دوست دارم ...

+++ نازنین واست خیلی خوشحالم.میدونی؟خیلی...

++++ گــلـنـــار ...

نظرات 29 + ارسال نظر
فرشته 1392/12/20 ساعت 23:37

سلام الیـــــــــــــــی ..سلام دختری که شعر شد...
..
حواسم هست...

سلام فرشته ی فرشته...

ولی من شاید مردم حواسم نیست...

فرشته 1392/12/20 ساعت 23:39

وقتی که باشی دوست دارم رنج ها را هم
رنج تو می ریزد به پایم گنج ها را هم

آن قدر دنیا را گرفتار تب ات کردی
در اشتباه انداختی تب سنج ها را هم!

تغییر را هرجا که باشی می توان حس کرد
با خنده شیرین می کنی نارنج ها را هم

من مُهره ی مار تو را دیدم که هم کیشم
مات شکوه ات کرده ای شطرنج ها را هم

در منطق محض عددها دستِ دل بُردی!
وارونه کردی با محبـّت، پنج ها را هم

بی قید و بند قافیه بگذار بنویسم:
از زندگی چیزی بغیر از تو نمی خواهم!

حس خوب میاد و دوست دارم وقتی تو باشی

نم شرجی،عطر باد و دوست دارم وقتی تو باشی

[ بدون نام ] 1392/12/20 ساعت 23:43

به آیینت قسم حتی قلم هم گیج و لرزان شد
تمام شعر من از شوق تو گیسو پریشان شد

نقابی بسته ای بر چهره ات دیوانه ی شاعر
و چشمان خدا پشت نقابت خوب پنهان شد

بخند و آسمان چشم شاعر را بباران و
بدان لبخند تو در این غزل آیینه گردان شد

نوشتم آینه ... آیینه یعنی تو نه یعنی من
حضورت معنی آیات سحر آمیز قرآن شد

غزل ویرانه شد از رفتنت فالم خبر دارد
چرا که اسم تو تعبیر نقش توی فنجان شد

برایت بی گمان من حکم آن دیوار را دارم
که قلب تیر خورده روی آن مفهوم ایمان شد

نقاب از چهره ی خود بر نداری ،گفته ام آنشب
که اینجا ماجرای جنگ بین عشق و وجدان شد

نوشتم آینه ... آیینه یعنی تو نه یعنی من...

نوشتم آینه ... آیینه یعنی تو نه یعنی من...

نوشتم آینه ... آیینه یعنی تو نه یعنی من...

فرشته 1392/12/20 ساعت 23:48

حرفِ آخر..یک دعا، یک آرزو، یک خواسته...!

دوست دارَم خوب باشی، خوب باشد حالِ تو...!

من نارون صاعقـــه خورده تو گل سرخ.

تو سبز بمان من به درک من به جهنم...

فرشته 1392/12/20 ساعت 23:55

باید که بگویم غزلی تازه برایت...

این بیت ها همیشه مرا فاش میکنند...

این بیت ها روایت تلخی ست هر کدام...

عاشق این گلم ...♥

مگه میشه آدم عاشقش نباشه :)

تولدت بانو هم مبارککککک

تولدش مبارک :)

سلام الی میشه بشه تولدت هست

یعنی تولدته دختر خوب

تولد من که تابستون ه که !

تولد اوشون ه که مبارکه!:)

الی منم نرگس شیراز میخوام همیشه برای دوستام و خودم نرگس شیراز میخرم نه هلندی مگر مجبور بشم


ولی مریم برای توی اتاق خوابم بخاطر عطرش

من واسه هیشکی گل نمیخرم.دلمم نمیخواد کسی واسم گل بخره !!
الا الـــی که باس واسم نرگس بخره :)
شومام اگه خواستی واسمون چیز بخری خوراکی باشه لدفن!ترجیحن بستنی

امروز ،

چنان در آغوشم بگیر،

انگار فردایی وجود ندارد!

و از همین لحظه باهم بودنمان شاد باش

نگذار دغدغه فرداها امروز را از تو بگیرد لبخندم.

حاج خانوم ما را از این قبیل فسق و فجورها اونم در ملأ عام معاف کنید گلاب به روتون :)

الی انشا... خودت زودتر شوشوبکنی
نی نی دار بشی تا دیگه به من اینطوری
نگییییییییییی
خاله الی

والا ما به یه چیز دیگه میگیم شوشو

بعدنشم عباس آقاس و ابهتش.اگه یه روز بهش بگم شوشو با پشت دست نزنه توی دهنم و طلاقم نده خودم مهرم رو میبخشم و طلاقم رو میگیرم و بعد هم خودم رو از دره پرت میکنم پایین!!

... 1392/12/21 ساعت 13:53 http://undertherain.blogfa.com

خب...منم دلم خواست...آخه...
دیدن ماهی ها...
گلهایی که سرراهتن...
یه حس غریب ...خوب...

پس بدو تا فصل نرگس تموم نشده واسه خودت به به و چه چه راه بنداز :)

امسال بگو " او " نرگس بخره...امسال خودت نخر...شاید خیلی چیزها درست شد...شاید از درست شدن خیلی چیزهای تو ، خیلی چیزهای من هم درست شد...

تو این شرشر بارون ، هی رانندگی کردم و هی "علیرضا آذر" گوش دادم:

من ریزه کاریهای بارانم
در سرنوشتی خیس می مانم....

**
جای شما خالی...

اولن "او" اگه "او"باشه خودش باس بخره ما که نباید بگیم که !
دومندش ما به اویمان هیچ وقت نمیگوییم چی برامون بخره چی نخره الا بستنی و نون خامه ای که اونم ماشالاشون باشه یادشون میره!!
سومندش نوش جونتون هم علیرضا آذر هم ریزه کاری های بارون
:)

این که گلنار کجاست برا منم سواله :))

من خیلی "گلنار" را دوس دارم،هر جا هست خوشش باشه :)

تولد تولد، تولد مبارک

تولدش مبارک :)

البت به خودشون هم گفتم تا شیش ماه بعد از تولدش جا داره واسه تبریک :)

مسعود 1392/12/21 ساعت 21:46

سلام الی خانم. نرگس توی اصفهان اسفند ماه میاد توی گل فروشیا. اینجا توی شیراز وسط دل زمستونم کنار خیابون نرگس می فروشن. این دو سه روزه دارم بر می گردم خواستی بگو کل نرگسای شیراز، نه یه دستشو، نه یه شاخشو بیارم برات. دیدی اصفهان بازیم گل کرد. شاد باشی. راستی نمی دونم تولدته یا نه. اگه هست یه دنیا تبریک دختر ه خوب.

تولد ِ بانوست آقا.تولد اوشون مبارک :)

شیراز رو همیشه بعد از اصفهان زیاد دوست داشتم و حتی پیشتر از اصفهان گاهی :)
شیراز ه و نرگس هاش.من که همیشه نرگس دوست دارم اما شما واسه خودتون بخرید اگه نرگس دوست دارید .نرگس را فقط الی باید واسه الی بخره :)
+در ضمن هر جا سخن از ولخرجی ست نام اصفهانی میدرخشد

زهره 1392/12/22 ساعت 00:11

چقد تو رو احسستو دوست داشته باشم خوبه؟
ها؟؟؟
هیچ میدونی با این همه حس قشنگ منو میکشی
منم خیلی وقته دلم خاسته نرگس بخرم واسه خودم اما راستش خودم لیاقت ندارم
یه بغل گنده گل نرکس تقدیم الی

پس اون زهره ی راس راسی خیلی باید زهره باشه که زهره نمیتونه واسش نرگس بخره ها :)

خوش به حال تو و زهره

خوش به حالتون :)

eli 1392/12/22 ساعت 00:56 http://delemantoromikhad.blogfa.com

خاص هستی دیگه
همه عاشق رز هستن تو نرگس :)

عام هستیم و عاشق نرگس :)

نگار 1392/12/22 ساعت 13:32 http://chand-khat.blogfa.com/

الی؟
می شه این تبریک رو بردارم واسه ی خودم؟

راستی منم عاشق ِ نرگسم...گلهای نرگس رو که می بینم دلم می خواد همه شون برای ِ من باشه...
فقط برای ِ من...

چقدر این پست رو دوست داشتم دختر ِ خوب ِ شع ر های بی انتها...

همه ش مال نگار :)

همه ی نرگس های دنیا مال نگار فقط یه شاخه ش رو بذار یه گوشه واسه من.سهم من.حداقل بووش کنم،باشه؟

بانوی نور و اینه 1392/12/23 ساعت 03:02

اسفند شاید تو فصل سردیه اما خودش پر هوای بهاره ...بارون...
حداقلش که اینجا هوا این طوریه
:‌‌‌‌

اونجا که همیشه با همه ی دنیا فرق داره.

حداقلش واسه اینه که تو رو داره بانو :)

راسی تولدت مبارکا.تا شیش ماه جا داره.میدونی که ؟

ساره 1392/12/23 ساعت 14:41 http://naardoone.mihanblog.com

نرگس های من تو باغچه زیر بارونا شکست

بیارشون توی اتاق دوا و درمونشون کن خوب ساره :(

الی منم هیچ وقت گل دوست نداشتم....
هیچ وقت از دیدنشون به شعف نیومدم
مگر اینکه یه وقتایی برای مامانم مریم بخرم....
الی
الی
الی
الی دوست داشتنی...

مریم...

مریم...

یه روز زمستون.شاید هفت هشت سال پیش واسه خودم نرگس خریدم و حالم خوب شد...از اون موقع عاشقش شدم از بس که بوووی حالهای خوب میده :)

مامای ِ الی :)

عاطی 1392/12/24 ساعت 07:48 http://sokooot021.blogfa.com/

سلام دختر تو عجب قلمی داری نوشته هات پر از درد بودن خیلی دوس داشتم میتونستم مثل تو همه حرفامو بزنم

از اون دردهای خوب،مگه نه؟

to nizz 1392/12/24 ساعت 18:06

تو نیز دغدغه ات از دقایقت پیداست

مرا ببخش اگر چشم نکته بین دارم

این شعر را اول کتاب "محمد علی بهمنی " نوشتم.

یک روز جمعه.

و یک عالمه بهش ایمان داشتم.همون روز جمعه ،از قبلش و حتی بعدها و حتی تا آخرش :)

بابک 1392/12/25 ساعت 07:56

سلام بانو
راستش این روز ها و ماههای آخر سال انگار چیزی در گوشه کنار دلم هست که مرا وصل می کند به امسال لعنتی ... از خودم راضی نیستم ... کم حرف شده ام با خودم :-)

میفهمم مهندس...

از همونا که دلت میخواد واسش گریه کنی ولی نمیشه!

اون موقع سکوت میخوای و حتی اگه نخوای هم میشی!

سال نوتون زودتر و پیشاپیش تر از همه مبارک.

مبارک شما و باونی بوی گل های یاس :)

مواظبه خودت باش الـــــــــی :*

و تو هم مواظب دختر مامان فاطمه :*

ادبیاتچی 1392/12/25 ساعت 10:41

سکوت کوچه‌های تارِ جانم، گریه می‌خواهد

تمام بندبندِ استخوانم، گریه می‌خواهد

ببار ای ابر باران‌زا! میان شعرهای من

که بغض آشنای آسمانم، گریه می‌خواهد

بهاری کن مرا جانا! که من پابند پاییزم

و آهنگ غزلهای جوانم، گریه می‌خواهد

نمی‌خواهم دگر آیینه را؛ چشمان من مُردند

که در متنش نگاه ناتوانم، گریه می‌خواهد

چنان دق کرده احساسم میان شعر تنهایی

که حتّی گریه‌های بی‌امانم، گریه می‌خواهد....

گریه کن گریه قشنگه...

گریه سهم دل ه تنگه....

+اما انگار این بار نه!!! :)

ای الی شکمو بجای گل بستنی میخوای

نوچ گل میخرم البته ک خودتم گلی
..................................................

حالا ک اینطوری گفتی الان بیا بغلم ک خیلی دلم خواست از این فسق و فجورها

گل رو که نمیشه بخوری که :(

+باس بابا بچه هام رضایت بده بعد.شومام اجازه نامه کتبی از عباس آقاتون باس بیاری:)

اووووووووووه چقدر رضایت نامه باید بیارم

عباس کچل ک آزادم میزاره هر کاری بخوام بکنم

پس شما از پدر بچه ها اجازه بگیر بیا بغلم

مردی که زنش رو آزاد میذاره باس قیمه قیمه ش کرد :))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد