_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "
_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "

نـــــه تــو را میشود نزد فـــریاد ، نـــه تـــو را با بقیه قســــمت کــــرد...

هوالمحبوب:


نــه تــو را میشود نزد فـــریاد ، نـــه تـــو را با بقیه قســــمت کــــرد

بی سبـــب نیســت مثـل هر رازی تـــو به چشــمم شگـرف می آیــی...

تو آروم و خسته تر از هر روز خوابیدی و من خسته تر از همیشه نشستم و زل زدم به عکس چشمات و یه عالمه حرف دارم برای گفتن ولی بدون هیچ رمقی برای نوشتن!کتفم و دستام هنوز بی حسه ولی پر از یک حس خوبم.درست مثل وقتی که تمام راه را از آمادگاه تا خونه توی بغلم قدم زنیم و نوک دماغت درست مثل لبو قرمز شده بود و دستات پر از پفک و دستات را با پالتو و روسری من پاک میکردی و بعد ازم میپرسیدی:"عاتته خوبه؟!!" و من میخندیدم و میبوسیدمت و میگفتم "آره! عاتته خوبه!"

از بیمارستان ِ تولدت تا در خونه توی بغلم بودی و موبایلم دستت بود و واست آهنگ "تولدت مبارک" پخش میکرد و من با لبخندت انگیزه پیدا میکردم بقیه ی راه را قدم بزنم تا تو آدمها و خیابونها را تماشا کنی و هی ازم بپرسی:"این چیه؟" و من برات توضیح بدم و تو تکرار کنی و باز آهنگ برات بخونه"لپت رو بکشم...بچه ی قشنگم" و تو با خنده بگی :"هـــی!" و من لپت را بکشم.

دوباره طبق قرار خودم و خودت بردمت بیمارستان ِتولدت و این دفعه مشتاق بهم گوش میدادی وقتی برات تعریف کردم که "وقتی نی نی بودی اینجا از توی شکم مامانی اومدی بیرون...!" و تو با خنده صدای ونگ ونگ نوزاد در اوردی و دست کشیدی روی شکمت و گفتی "عاتته افتاد بیرون!" و بعد با هم یه عالمه خندیدیم.

خسته بودی و میدونستم سرمای شب و شلوغیه خیابونا اجازه نمیده بخوام باهام قدم بزنی.واسه همین گرفتمت به بغل و از وسط چهار باغ تا خونه هی راه رفتم و موزیک تولد واست گذاشتم و تو تمام صورت من رو با پفک یکی کردی و نزدیکی های خونه توی بغلم موبایل به دست خوابت برد.

دو سال پیش درست چنین شب و روزی خدا تو رو به ما داد.ولی من با همه ی وجود اعتقادم دارم تو فقط و فقط واسه من به دنیا اومدی و خدا فقط خواست که تو مال من باشی و بشی.حتی اگه اسم من توی شناسنامه ت ثبت نشه.حتی اگه هیچ وقت بهم نگی مامان.حتی اگه تا آخر عمر بهم بگی "آلام!"

تو نمیتونی تصور کنی وقتی توی بغلم میشینی و با همه ی شیطنتت من رو می بوسی یا موهام رو میکشی یا بدجنس میشی و چنگ میزنی توی صورتم من چه حس و حالی دارم.وقتی صبحها به خیال اینکه خوابم از بالای پله ها صدام میکنی و اسمم را ناقص تلفظ میکنی.وقتی با شیطنت میای استقبالم و بعد بهم کم محلی میکنی تا دنبالت بدوم و ازت بوسه بگیرم.وقتی اونقدر آروم توی بغلم خوابت میبره که تمام خستگیم یادم میره و زور میزنم تا خونه وزنت را تاب بیارم...

گلدختر ِ الـــی! تو قشنگتر موجودی هستی که خدا از بین تموم ه آفریده هاش میتونست نصیب من بکنه.تو عزیزترین دختری هستی که خدا میتونست به من بده.

آجی آلام همیشه دوستت داره و هر سال شب و روز تولدت هزار بار اون شب سرد اسفند ماه تولدت و اون پشت بوم بیمارستان را یادش میاد و هزار بار خدا را به خاطر داشتنت شکر میکنه.تو زندگی ِ جدید ِ منی دختر کوچولوی ِ الی...!

تولدت مبارک گل دختر ِ الی ...

نظرات 30 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1392/12/26 ساعت 00:28

تولد گل دختر الی مبارکت باشه...

تو باز اسمت رو ننوشتی خاله ؟:)

تولدش مبارک ه دنیا باشه :)

عسل 1392/12/26 ساعت 00:35 http://sooz-o-saaz.blogfa.com

تولدش مبارک ....
از همه بیشتر بر الی ....

از همه بیشتر به من

از همه ی دنیا بیشتر به من

ممنون عسل

یه عالمه ها :)

بانوی نور و اینه 1392/12/26 ساعت 00:39

گل دختر الی میسی که اومدی و به الی یه زندگی تازه دادی و شاید هم باید از خدا ممنون بود
....... پای خودت الی
تولدش مبارکت

پای خودم بانو

همه ش پای خودم :)

تو از این تولد و قصه ش جدا نشدنی ای بانو

میدونی که

تولدش مبارکمون باشه :)

گیسو 1392/12/26 ساعت 08:54

سلام الی جان
تولد دختر کوچولوت مبارک .
در کنار هم همیشه شاد و سلامت باشین

گل گیسوی دوست داشتنی ِ هنرمند با اون رقص قلمتون خانوووم :)

تولدش مبارک گل گیسو

ممنون :)

نرگس 1392/12/26 ساعت 08:59 http://narsisanim.blogfa.com

تولدش مبارک

و تولد نرگس :)

شما بهش چی میگید .... 1392/12/26 ساعت 11:07

تولدش بیشتر از اینکه واسه خودش مبارک باشه واسه تو ودلت مبارک باشه. از طرف من ( دختر آذری )هم بهش تبریک بگو

از طرف تو که دیروز قبل از مراسم ماچ مالی و بعد از مراسم وانت سواری تبریک گفتم که

مرسی دختره

سمیرا 1392/12/26 ساعت 11:08

خدایا چشمای این به کی رفته اینقد نازه
این خوشگل خانوم عروس منه از همین الان گفته باشه همه شرطاتونم قبوله.

تولدش مبارک الهی صد ساله بشه.

الی خودت خوبی؟

فک کنم یه خورده به من!

فقط یه خورده ها!

نون و پنیر ارزونیتون دختر نمیدیم بهتون

حالا آقا پسرتون چی کاره اند؟

ممنون سمیرا.الی که بد نمیشه باشه،میشه ؟

... 1392/12/26 ساعت 11:20 http://undertherain.blogfa.com

مبارک الی باشه...
چقدر بچه دوست داری تو...

یعنی میخوای بگی میتونی دوسش نداشته باشی؟اونم گل دختر من رو؟
یعنی اصلن میشه دوسش نداشت ،اون هم این همه؟
یعنی میخوای بگی این همه دوست داشتن واسش زیاده؟
من که همه ش هی فک میکنم کمه که

ممنون.مبارک ه همه باشه و بیشتر مبارکه الی

[ بدون نام ] 1392/12/26 ساعت 11:57

حسّ و حال همه ی ثانیـه ها ریخت به هم
شوق یک رابطه با حاشیه ها ریخت به هم

گفته بودم به کسی عشق نخواهم ورزید
آمدیّ و همـه ی فرضیه ها ریخت به هم!


با یه بوس و بغل محکم تقدیم به گلدختر الی......

آمدی و همه ی فرضیه ها ریخت به هم...

من این شعر رو خیلی دوس میدارما

میدونی که

خوش به حال گل دخترمون،مگه نه؟

ermia 1392/12/26 ساعت 12:01

و تو چون مصرع شعری زیبا ، سطر برجسته ای از زندگی من هستی...
فکر کنم شاعر اینو واسه رابطه ی تو و گل دخترتون گفته.
گل دختر یه جور انسان کامل کودکه تو منظر الی که همه چیزای لازم رو با معصومیت کودکانه اش داره مثل سرخود معطلی کافی ، ناز به مقدار لازم ، اعتماد به نفس ، حسابگری و....
بیا در گوشت بگم که منم خیلی دوسش دارم.
تولدش مبارک خیلی مبارکااااا هم به تو هم به من

آقا اجازه اون نقطه چین ه را باس با چی پر کنیم؟
ببخشیندا ارمیای نبی ولی شاعرش کی بوده که بی خبر واسه گلدخترمون و ما شعر گفته اونم بدون پرداخت هیچ حق و حقوقی به سر منشأ قریحه شون؟حالا ما از کجا بریم احقاق حق کنیم؟!

آقا اجازه ؟!خوش به حال گلدخترمون که باس نظر کرده باشه وقتی شما هم خیلی دوسشون دارین.کلن خوش به حالمون فک و فامیلی :)
تولدش مبارکمون باشه

[ بدون نام ] 1392/12/26 ساعت 12:06

اسمم یادم رفت نیت شوم داشتم ...
خب چیه مگه؟!!!

تازشم ما از این کتونی عکس پایین خوشمون اومده خب ...

الان که لو رفتی چرا باز ننوشتی؟
اسمت رو بدم حراست دو نمره از انضباطت کم کنند فردا هم مامانت رو بیاری ؟
بعدشم منم خوشم میاد ازش اما نه این رنگیشو.سفیدش رو مثلن

تولدش مبارک الی گلم ایشالا ک خدا بهت ببخشتش

ممنون هنگامه بانو :)

مبارکه همه مون :)

الی دست دست من میخوام بیام وسط قرررررررررر از این وورر قرررررررررررررررر از اون وررر


تولدش مبارک تولدش مبارک

ای یار مبارک پولکی...هنگامه را بردند زورکی

البت میدونیم که در ایام فاطمیه به سر میبریم فلذا ریز ریز لدفن

الی بیا عیدی من و بهم بده

والا از هر لحاظ حساب کنی شوما باس عیدی بدی

هم از نظر مال و مکنت و جاه و جلال و هم از اون نظر که اگه بگم زبونم را میبری

تولدش مبارک : )

تولد پسرمون هم مبارک

نگار 1392/12/26 ساعت 18:00 http://chand-khat.blogfa.com/

تولدت مبارک ماهی ِ کوچک ِ زمستانی...

ماهی ِ کوچیک زمستونی...خیلی قشنگ بود این ترکیب
دوسش داشتم نگار.مرسی

عزیزم،چه نگاه قشنگی داره
تولدش خیلی خیلی مبــــــــــــارک
خوش به حالش با این خاله الی ِ باذوق

الهی که تنش سالم باشه،
الهی که همیشه شاد و آرام و رها از غصه باشه

ممنون نرگس 20:)
چه نرگس بارون ه کلن ها :)خدا زیادتون کنه به حق پنش تن :)
راسی !میگما من آجی شم .خاله ش نیستم که.این همه زحمت بکش جون بکن خواهری کن،بعد یه "خاله" قلابی ببندند به نافت!میبینی؟:(

تولدش مبارک ..
خانم من آماده له شدنم

من دستم به تو برسه لیلی ...

تو بدونی چقدر آدم رو نگران میکنی و کردی.

حالا آدم به کنار!الی چی ؟:(
له شدن واسه یه دقیقه شه :|

ایهام و استعاره و تمثیل و نقطه چین...
آسان که نیست شاعر چشمان او شدن...!

تولد گل دختر مبارک...[گل]
عشق است این دختر اسفندی که بهار کرده زندگی الی را...

خوبی کافه چی؟

تو نمیگی در کافه ت را بستی و نیستی یه قهوه تلخ بذاری جلوی آدم ،آدم میره مهمون قهوه خونه غریبه ها میشه؟

این بود آرمانهای ما؟این بود مشتری مداری؟آخه چقدر "اینقدر اینجا مینشینم تا بیایی؟!"

+شعرت خیلی قشنگ بودا.مرسی :)

تولدش خییییییییییییییییییییییییییییییییییلی مبارک الی

اسفندی ها اینگار خوبن :) نه؟
چقد دوس دارم احساسه زندگیو
که داری اینقد قشنگ با گلدخترت تجربه ش میکنی
عاااااالی نوشتی عینه همیشه

اسفندی ها اون هم گل دخترهاشون،زیادی خوبن

اونقدر که گمونم از سر دنیا زیاد باشند

ممنون حانیه.تولدش مبارک

اشکام نمیذاره که
مبارک

اشک واسه چی نجوا؟
مبارک ه همه مون و من بیشتر.البت ارمیای نبی هم فرمودند اوشون هم بیشتر :)
اگه از اون اشکای موقع تولدش باشه خوبه ها ولی تو گریه نکن،باشه؟:)

لاله 1392/12/27 ساعت 11:12 http://loco-laleh.blogfa.com

سلام
چ زیبا مینویسید,پست هایی ک با یک شعر و عکس شروع میشن و حروفی ک بغلت میکنن و تا انتها میبرن,احساس کردم این حرفا رو مادرم به من میگه,ممنون بابت این حس خوب...

چه دختره خوبی دارم من :)

لاله اسمش حس خوبی بهم میده.اسم یکی از همکلاسی هامه که دوستش داشتم و دارم.

مرسی واسه حس خوبت :)

زهره 1392/12/27 ساعت 11:33

تولدش مبارک....
چه آجی خوبی هستی که براش می نویسی....
داشتم می خوندم به این فکر می کردم که مثلا وقتی 20 سالش شد....و تو شدی 40 ساله....وقتی می خونه چه حسی بهش دست میده؟از اینکه امید زندگی کسی؟از اینکه کسی دوسش داره بی هیچ چمش داشتی؟از اینکه یکی یه اجی براش وقتی نوشتن بلد نبوده براش نوشته؟.....خودش باید چه جوری باشه تا این همه محبتو جبران کنه؟....

وقتی اون بیست سالش شد که من چهل و هشت سالم شده که!
یعنی هی بزرگ بشه من سنم کم میشه یعنی ؟:)

از همون موقع که به دنیا اومد دفتری که واسه دخترم نوشته بودم را انداختم دور و اینجا واسش نوشتم.واسه دختره راس راسی م که دخترم نیست.
با اینکه الان نمیدونه و نمیفهمه ولی دلم میخواد بدونه که تولدش چقدر برام ارزشمنده.من با هیچ کلمه و جمله و حسی نمیتونم بودنش و به دنیا اومدنش را جبران کنم.منم که باید جبران کنم زهره،نه اون :)
زهره،ممنون که هستی.همین

سلام

این عید سعید باستانی و به شما و خانواده ی محترمت تبریک میگم ایشالا سالی پر از برکت و سلامتی و شادی در پیش رو داشته باشی

از طرف هنگامه ی مودب

هنگامه راسش رو بگو موقع تبریک دستات رو شسته بودی و موهات رو شونه کرده بودی و ناخنهات رو گرفته بودی و عطر زده بودی یا همینطوری دست و رو نشسته تبریک گفتی؟
از شما که اینقدر مودبی بعیده

حالا یه بوس بده عمو تا منم بهت بگم چه دختری!نوروز شما هم مبارک : :)

ملیح 1392/12/27 ساعت 14:11 http://www.malih.blogfa.com/

ای جانم عزیززززم ...لپش از طرف من بکش
بهارت پیشاپیش مبارک الی

میگفتین گاوی گوسفندی چیزی میزی سر ببریم واستون ملیح خانوم

شرمنده کردین و سر افراز! بهار شما هم قشنگ و مبارک.لپشون هم به چشم خانوم:)
میشه بگین شما کوجایین اصلن؟

آخی چه چشمای نازی
تولدش مبارک هواااااااااااارتا

ممنون مهرگان :)

تولدش مبارک و این حرفا :)

دلخون 1392/12/27 ساعت 15:08

سال نو .... ( همون حرفای کلیشه ای اما از ته قلب )

همون "و همچنین "های همیشه از ته قلب :)

مهری 1392/12/27 ساعت 19:33 http://barani1211.blogfa.com

سلاممم الی..ببخش دیراومدم ..تولداین گل دختردوس

داشتنی مباررررررررررررررررک ...ایشالاسلامت باشه

همیشه باهوارتاآرزوی خوب خوب برای فرشته کوشولوی

نازنین ..شکلک گل هم نداریم ..بلوگ اسکای چقدگداس

ایشششششششش

خودت خوبی الی؟

شما هر موقع بیای به موقع است

ممنون مهری :)

بفرما اینم شکلک گل و وبلبل !دیدی همه چی داره ؟

رونق عهـــد شبابست دگــر بوستان را
میرسد مـــژده گل بلبل خوش الحان را
ای صبا گر به جوانان چمـن بـاز رسی
خدمت ما برسان سرو گل ریحـــان را

سال نومبارک سالی سراسرامیدداشته باشید [گل]

و سال تو هم پر از برکت و ونگ ونگ پسر کوچولومون :)

احسان عیوضی 1393/01/17 ساعت 10:01 http://aivazi.ir

تولدش مبارک باشه

یک دنیا ممنون آقاااا:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد