_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "
_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "

باز هــــــم عیـــــد شــــد مثــــــل هــــر ســـال ...

هوالمحبوب:

من واقعن نمیفهمم دقیقن مردم از کی فهمیدند داره بهار میاد  که یهو همه شون با هم ریختند توی خیابون که جای سوزن انداختن نیست؟ !اینا توی خونه هاشون از اول سال تقویم نداشتند که بفهمند اسفند کی تموم میشه که انگاری تازه فهمیدند و اینقدر عجله دارند و مضطرب اند؟!

جدا از شلوغی و عر و عور بچه های گم شده و سرتق هایی که نه نه و باباشون را به چارمیخ کشیدند برای یه وجب لباس و تازه عروسایی که گله ای با فک و فامیلاشون می ریزند توی بازار که واسه اولین عید ِ زندگی مشترکشون چشم فک و فامیل رو دربیارند و داد و هوار گوش خراش ِمغازه دارها و کسبه که آتیش زدند به مالشون،این بوی عید و تلاطم مردم که میون ِ این همه گرفتاری و نارضایتی رنگ ِ زندگی و هیجان میده اونم زیر ِ نم نم بارون که یه عالمه آدم را سر کیف و کوک میکنه و نمیشه علیرغم فرارت از سفره انداختن و منتظر سال تحویل شدن و روبرو شدن با خیلی چیزها و لحظه ها که سنگین ه واست،دلت اون لحظه ی غریب ِ"حول حالنا الا احسن الحال " را به امید یه عالمه روزای خوب،نخواد!

نظرات 15 + ارسال نظر
زهره 1392/12/28 ساعت 23:14

آدمی به امید زنده است گل دختر:)
ترجیح می دم این موقع سال هیچ وقت نرم بیرون....از شلوغی بیزارم....حالا اگه مجبور بودمو نمیدونم...ولی فعلا این روزا نمیرم
دخترخوب....سال 93 یکی از بهترین سالای زندگیته....قرار توش اتفاق های خوب بیفته....قراره اهل آسمون امسالو برات بهترین ها رو رقم بزنن...بهترین آدما...بهترین اتفاق ها....بهترین دانش اموز...بهترین صداها....بهترین ها برای دلت....قراره توش رسیدن به کلی آرزوی خوب باشه....
بخند...همیشه بخند و شاد باش....
موقع تحویل سال همون اولش نه ها....حتی شده روزای اولشم....اگه دوست داشتی ما رو هم یاد کن:) دختر شعر با احساس باشی

من هم ترجیح میدم از خونه نرم بیرون.اصلن من هیچ وقت خرید عید نمیکنم.هر موقع هر چی احتیاج داشتم همون موقع میخرم که معمولن به نوروز قد نمیده ولی این دفعه مجبور شدم حسب الامر سفارشات خیاط محترم واسه چهارتا دکمه ناقابل برم بازار! که اینقدر به خودم بد و بیراه گفتم که نگو:|
زهره ی من...تو یکی از بهترین های اینا بودی.مطمئن باش حتمن توی یادم می مونی به شرطی که...
شزط نمیخواد،واسم دعا کن خدا من رو به خاطر همه ش ببخشه تا حداقل دعاهام مورد قبول و تائیدش و یا حداقل مورد بررسیش قرار بگیره :)

نگار 1392/12/29 ساعت 09:59 http://chand-khat.blogfa.com/

عیدت مبارک الی...
دلم واست یه عالمه آرزوهای ِ خوب داره دختر ِ مهربونی ها

سال نوی شما هم مبارک

البت هنوز که سال نو نشده

یه چند ساعت دیگه هم مونده.یه عالمه آرزوی خوب واسه نگار :)

عسل 1392/12/29 ساعت 17:05 http://sooz-o-saaz.blogfa.com

عیدت مبارک الـــــــــی
عیدت مبارک یکی از خوش ترین حس های دنیای من :*

والا عید ما روزی ست که در آن گناه نکنیم،ما هم که عمرن نکنیم و نتونیم بکنیم واسه همین ما اصولن میگیم نوروز مبارک یا سال جدید مبارک.
سال جدید شما هم نو عسل بانو

[ بدون نام ] 1392/12/29 ساعت 18:31

اگر یادت بود برای حول حالنا الی احسن الحال دل ما هم دعا می کنی ...

فرشته فراموش نشدنی ه فرشته :)

[ بدون نام ] 1392/12/29 ساعت 23:44

هرچند دوری بی خبر ماندی از احوالم،
هرچند این دوریت زخمی بوده بر بالم،

اما همین که حس کنم در فکر من هستی
اما همین که طرح چشمان تو در فالم...

یعنی هنوزم زندگی یک روی خوش دارد
یعنی از اینکه باتوام هرلحظه خوشحالم

وقتی که چشمت دم به دم بیت المقدس تر،
بگذار من باشم فلسطینی که اشغالم

ساحل،سرساعت،سکوتت،سیب سرخی که...
یک "سین" دیگر مانده تا نوروز امسالم

هر روز من باتو همان نوروز پیروز است
دائم به این عیدانه ی هرروزه می بالم

ساحل،سرساعت،سکوتت،سیب سرخی که...

یک "سین" دیگر مانده تا نوروز امسالم ...

سلام :)

فرشته 1393/01/04 ساعت 14:03

سلام الــــی...سلام دختری که شع ـر شدی...

اولین و تنها علیک سلام سال نود و سه و تمام :)

[ بدون نام ] 1393/01/07 ساعت 13:53

از خستگی روز همین خواب پر از راز
کافیست مرا،ای همه خواسته ها تو

دیشب من و تو بسته ی این خاک نبودیم
من یکسره آتش،همه ذرات هوا تو

پژواک خودم بودم و خود را نشنیدم
ای هرچه صدا،هرچه صدا،هرچه صدا-تو

آزادگی و شیفتگی مرز ندارد
حتی شده ای از خودت آزاد و رها تو

یا مرگ و یا شعبده بازان سیاست؟
دیگر نه و هرگز نه،که یا مرگ که یا تو

وقتی همه جا از غزل من سخنی هست
یعنی همه جا تو، همه جا تو، همه جا تو

تا شرح دهم، از همه ی خلق چرا تو؟
پاسخ بده ازاین همه مخلوق چرا من؟

وقتی همه جا از غزل من سخنی هست
یعنی همه جا تو، همه جا تو، همه جا تو

وقتی همه جا از غزل من سخنی هست
یعنی همه جا تو، همه جا تو، همه جا تو

وقتی همه جا از غزل من سخنی هست
یعنی همه جا تو، همه جا تو، همه جا تو

[ بدون نام ] 1393/01/07 ساعت 13:54

بهار آمده اما هوا هوای تو نیست
مرا ببخش اگر این غزل برای تو نیست

به شوق شال و کلاه تو برف می آمد...
و سال هاست از این کوچه رد پای تو نیست

نسیم با هوس رخت های روی طناب
به رقص آمده و دامن رهای تو نیست

کنار این همه مهمان چقدر تنهایم!؟
میان این همه ناخوانده،کفش های تو نیست

به دل نگیر اگر این روزها کمی دو دلم
دلی کلافه که جای تو هست و جای تو نیست

به شیشه می خورد انگشت های باران...آه...
شبیه در زدن تو...ولی صدای تو نیست

تو نیستی دل این چتر، وا نخواهد شد
غمی ست باران...وقتی هوا هوای تو نیست...!

زووود اعتراف کن این غزل اگه واسه من نیس واسه کیه عایا ؟:)

Shahrzad 1393/01/08 ساعت 16:16 http://fartooclose.blogsky.com

هی نیگا کردم بیبینم اینجا مچد جمعه «به فتح عین» قدیمس دیدم نعه!!!
یادش به خیر چه شولوغ بازاری بود :(

هی خواهر!مچد جمعه م مچد جُمعا قـِدیم :)

امسال باس مراسم زیارت و سیاحت از خوددونا برا ما راه بندازیا مهندس

گفته باشم :)

[ بدون نام ] 1393/01/08 ساعت 22:59

سلــــــــــــام..
:-)

فرشته مون :)

[ بدون نام ] 1393/01/11 ساعت 10:34

رسیدن به خیر خانــــــوووووووم...
سوغاتی...

یک عدد الی ِ آفتاب سوخته ی سر و صورت داغون اوردم برات ،طالبی ؟ :)

+طالبی نه ها ،طالبی ؟:))

[ بدون نام ] 1393/01/11 ساعت 23:48

عشق بعضی وقت‌ها از درد دوری بهتر است
بی‌قرارم کرده و گفته "صبوری بهتر است"

توی قرآن خوانده‌ام، یعقوب یادم داده است :
دلبرت وقتی کنارت نیست، کوری بهتر است

نامه‌هایم، چشم‌هایت را اذیت می‌کند
درددل کردن برای تو حضوری بهتر است

چای دم کن، خسته‌ام از تلخیِ نسکافه‌ها
چای با عطر هل و گل‌های قوری بهتر است

من، سرم بر شانه‌ات ...؟ یا تو سرت بر شانه‌ام ...؟
فکر کن خانم ... اگر باشم ... چه جوری بهتر است؟

توی قرآن خوانده‌ام، یعقوب یادم داده است :
دلبرت وقتی کنارت نیست، کوری بهتر است

این بیت من رو میبره تا هزار روز پیش و این بیت ...

نامه‌هایم، چشم‌هایت را اذیت می‌کند
درددل کردن برای تو حضوری بهتر است ...

ممنون فرشته ی فرشته :)

ساره 1393/01/12 ساعت 20:11 http://naardoone.mihanblog.com

گفتی تازه عروس از حالا دلم غنج رفت

الهی بگردم

ایشالا به شادی و خوشی.اصلن اسم "ساره" بدون "عزیز جان" ش رنگ و لعاب نداره

من فامیل دومادم ،گفته باشم :)

دخترک قالب صورتی ...با اون متن بالا ...
خب یه ذره هایی غریبه شده اینجا...
اما به هر حال خونه ی شما ست و ما هم مهمان و رهگذر...
مبارکتان باشد...

فک کردی اسمت رو ننویسی مثلن کسی نمیفهمه کی پشت این نوشته است خانووووم ؟

خودمم باهاش غریبه م.فقط خواستم چند وقتی اون نباشه،هر چیزی غیر از اون.قرعه به نام این افتاد،بدون اینکه حسی نسبت بهش داشته باشم :)

احسان عیوضی 1393/01/17 ساعت 10:09 http://aivazi.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد