_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "
_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "

هر شــــب تــــو را ســـر می کِشـــد هــــوش و حـــواس مـــن!

هوالمحبوب:

هرشب تـــو را سر می کشـــد هوش و حواس مــن...

داری بـــــرایـــــم از در و دیـــــوار مـــی بـــــــاری ...

نمیدانم خوب است یا بد ولی نمیتوانم بی وجود کسانی که دوستشان دارم از زندگی ام لذت ببرم.نمیدانم خوب است یا بد ولی آن روزها هم همینطور بودم.انگار که از اول همینطور بودم.

نمیدانم خوب است یا بد ولی آن روزها هم که احسان نبود نمیتوانستم لب به غذایی بزنم که میدانستم احسان قرار نیست بخورد.اصلن مهم نبود او بهترش را میخورد یا نه ،من نمیتوانستم بدون او بتوانم.آن روزها هم وقتی با احسان میرفتیم پیست یا باغ صبا یا گردش نمیتوانستم در اوج شاد بودنم راستکی خوشحالی کنم و بلند بلند بخندم وقتی که الناز و فاطمه کنارم نبودند و همیشه یک جای کار یادشان که می افتادم پیکنیک م زهرم میشد.

نمیدانم خوب است یا بد ولی هیچ گاه نشد جایی چیزی بخورم یا به مکانی بروم که به من خوش گذشته باشد و بعد عینن همان یا مشابهش را برای الناز و فاطمه و احسان فراهم نکرده باشم.نه اینکه آن ها خودشان نتوانند چیزهای مشابه آن را برای خود فراهم کنند،نه! فقط بدون شریک شدنشان با آن ها نمیتوانستم واقعن خوشحال باشم.

اصلن از مبحث شیرینه خوراکی ها که بیاییم بیرون نمیدانم خوب است یا بد که هیچ وقت نتوانستم و نمیتوانم حتی از دیدن منظره ای تمام قد کیف کنم وقتی آدم های دوست داشتنی ام کنارم نیستند و اگر هم کیفی آمد و رفت باید دستشان را بگیرم و بیاورمشان برای تجربه کردن همان کیفی که من مزمزه اش کرده ام تا برایم حلال شود ذره ذره شیرینی ِآن اتفاق!

نمیدانم خوب است یا بد ولی وقتی گستره ی آدم های دوست داشتنی زندگی ام بیشتر شد هم همین حال بودم.نمیشد عشق و حال کنم مگر اینکه آن ها کنارم باشند و وقتی میدانستم قرار نیست و یا نمیشود با آن ها تجربه اش کنم یا برایشان زمینه اش را پیش بیاورم به کل از آن چشم پوشی میکردم.

نمیدانم خوب است یا بد که وقتی او کنارم نیست نمیتوانم از هیچ چیز و هیچ کسی لذت ببرم حتی اگر به قول همه ی آدمهایی که از نزدیک میبینند و میشنوندم همیشه خنده ام به راه باشد و از کنارم بودن و همکلام شدنشان با من پر از انرژی شوند.نمیدانم خوب است یا بد که با این همه کیلومتر فاصله که میدانم نه مرا میبیند و نه آمارم را دارد وقتی غذایش دیر میشود غذا از گلویم پایین نمیرود و وقتی بد اخلاق و کم حوصله است کم حرف میشوم و غمگین.

نمیدانم خوب است یا بد که همیشه او را ،احسان را، الناز را ،فاطمه را و گلدختر را مقدم بر همه ی دنیا حتی خودم میدانم و "وقتی که قرار است کنار تو نباشم ... بگذار زمان روی زمین بند نباشد!"

اصلن نمیدانم خوب است یا بد که این روزها که او نیست تا همین دیشب خیال میکردم میتوانم و باید بتوانم بدون بودنش را تمرین کنم برای روز مبادایی که راس راستی نیست و باید به این فکر کنم که اگرچه در مضیقه است و سختی ولی لذتی که او از زیارتش نصیبش میشود من به خواب هم نمیتوانم ببینم ولی...

ولی نیمه شب که از قار و قور شکمم بیدار شدم و یادم افتاد از خستگی بدون شام خوابم برده و خواستم عزم رفتن به آشپزخانه و دل از عزا در آوردن کنم، یادم افتاد او هیچ وقت در سفر درست و حسابی غذا نمیخورد و تلویزیون همین سر شب میگفت خیل ِزائرین حسین را نمیتوانند خوب میزبانی کنند و هیچ نفهمیدم از سر دلتنگی بود یا غم که یک دل سیر اشک خوردم تا سیر شوم و دوباره به خواب رفتم.

نمیدانم خوب است یا بد ولی...

ولی خودم این اخلاقم را که از میتی کومون وامدارم با همه ی هنزلی که در دلم موقعی که باید شاد باشم و لذت ببرم میریزد را دوست دارم.دوست دارم وقتی این همه دوستشان دارم 

الــی نوشت :

نمیتوانید تصور کنید چقدر این دکلمه را دوست دارم.آنقدر که موقع شنیدنش نفس کشیدن برایم سخت میشود.گمانم هزار بار بیشتر گوشش داده ام و هر هزاربار با هر مصرعش تا مرز مردن رفتم!

نظرات 10 + ارسال نظر
ساره 1393/09/20 ساعت 07:13

این طور آدم ها نایابند الی. خودت را میگویم.
اینها بهشت هم تنهایی نمی روند.
گمانم در مرتبه های خیلی بالای آدم بودنی :-)


پ.ن. البته ببخشیدا، ولی یه لذت هایی هم هست که ناموسن نباید با کسی شریک شد !

گمانم زیادی خنگم ولی خب خنگ ها اصولن خودشان را دوست دارند و من هم این خنگی را دوست دارم ساره :)

پ.ن : مثلن لذت غرق شدن توی صورت ساره وقتی داره خوشگل خوشگل میخنده

مهران 1393/09/20 ساعت 14:41 http://18ta33.blogsky.com

بدان که این اخلاق ات خوب است...اما... نه برای تو...فقط برای احسان و فاطمه و الناز و گلدختر خوب است....

یه زمانی همین حس رو داشتم که منهم نمی تونم بدون اونهایی که دوستشون دارم چیزی بخورم ، جایی برم و الخ...اما روزگار همچین زد پس گردنم که تنهایی با پوزه ی مبارک رفتم تو بشقاب غذام ، یاد گرفتم که تنهایی باید گردش کنم ، تنهایی باید غذا بخورم ، تنهایی باید زندگی کنم و تنهایی باید...شاید بمیرم....

فقط میتونم برات دعا کنم که روزگار همون یه دونه پس گردنی رو تو کیسه اش داشته باشه و دیگه سراغ تو نیاد... انشاالله که دعامون برسه اون بالا...میگن وضعیت شبکه ی اون بالا این روزا خوبه ، پیغام ها سریع و کامل میرسه...میگن...نمیدونم...

آره خب! گمونم همین که بدونند بهم بدونش خوش نمیگذره دلشون حال بیاد

راسی مهندس،از این پس گردنیا روزگار زیاد داره ،چندتاش هم خورده پس کله مون ولی ما کلن آدم بشو نیستیم و همین آدم نشدنیم رو دوس داریم :)

banooYe noOR O AYnE 1393/09/20 ساعت 15:55

hiChi

ولش کن هیچ یعنی ؟

زهره 1393/09/20 ساعت 20:16

الی خوبه ولی یکی بهم گفت زندگی بدون منم جریان داره تو باید زندگی کنی
الی منم می خوام برم کربلا دلم امسال عجیب حسین و می خواد نمیدونم چرا اما خوش به حال اویت
خوش به حال تو که اویت تو کربلا زیادی یادت میکنه
مطمئنم اویت ه جا که بره تو رو هم یاد میکنه

آره خوش به حالش :)
.
.
.
(اینجا قرار بود یه جمله ای نوشته بشه که...نشد !)

طاهره 1393/09/21 ساعت 00:22

نمیتونی تصور کنی این که فایل صوتی میزاری چقد حال میده..
:D
خصوصا واسه اونایی ک همش آهنگ کم میارن!

من شعر را زیادی دوست دارم ،زیادی ها :)

نوش روانتون خانوم

زهرا 1393/09/21 ساعت 00:33

تو همسر و مادری بی نظیر میشی الی:*

قابل توجه آقامون که معلوم نیست سرش به کدوم آخور بنده

خوب است...خیالت تخت

از فکر من بگذر
خیالت تخت باشد
"من" می تواند بی تو هم
خوشبخت باشد...
.
.
خیالت تخت رو که گفتی یاد این شعر افتادم ماما

طاهره 1393/09/21 ساعت 19:09

گوش کردمش.
خیلیییی خوب بود
کاش به تگ یا برچسب باز می کردین واسه معرفی پستایی که توش لینک فایلای صوتی رو گذاشتین

نوش روانتون خانووووم :)

چشم قربان ،حتمن سر فرصت این کار رو میکنم :)

زهره 1393/09/23 ساعت 12:38

مثلا چی؟؟؟یکون ذهن درگیر

مثلن هر چی ها!هر چی

banooYe noOR O AYnE 1393/09/24 ساعت 02:16

hiCh
yahni hasam ama nabasham behtaras
s bede : D

تو باید باشی

همیشه

نمیشه که نباشی وقتی این همه هستی :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد