_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "
_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "

پاره شد پیرهنـــــــم... دیــــدم و دیـــــدی : لختــــم!

هوالمحبوب:

کیم کارداشیان اونم توی بلاد کفر وقتی که عکس برهنه ش شد عکس روی جلد مجله ی فلان و همسرش گفت من که از حج خانومم حمایت میکنم و شما هم برید حالش رو ببرید و به جون من دعا کنید که اینقدر روشن فکرم ،کل دنیا از جمله همون شهر و کشور آزاد و رهایی که چنین آدمی را پرورش و بال و پر داده بود با فونت درشت و همچین جگر سوز توی مجله ها و سایت ها و دفتر و دستکش نوشت : " خانواده ی کارداشیان کاری جز لخت کردن خودشون بلد نیستند و این عادت کارداشیان هاست و ..." و بقیه ی مردم ِ اون کاره هم رفتند دنبال عکس و مجله که کلن ذوقمرگ بشند از زیارت اندام تحتانی و فوقانی طرف و برای خالی نبودن عریضه هم هر چند وقت یه بار دهنشون رو باز کنند و تقبیح یا تحسین کنند و جک و لطیفه واسش بسازند.

دیگه اونوقت شما چقدر باحالی که انتظاره کیفوری داری(شوما بوگو اوپن ماینندی و این جور صوبتا!)اونم توی کشور و شهر و جاییکه نه نه و باباهامون همه ی زورشون رو زدند که اگه هیچی هم نمیتونند تحویل جامعه بدند حداقل آدم بارمون بیارند که عین موجود دو پا رفتار کنیم(موجود دوپا از نشان دادن فلان جایش ذوقمرگ نمیشود و ژست به اونجام هم نمیگیرد!) و به اصول اون موجود دو پا پایبند باشیم ،یکی پیدا میشه هر چند وقت یه بار به یه بهونه ای لخت میشه که بگه من از اینا دارم و برام هم مهم نیست و دلتون آآآآب! و یک عده هم دنبالش راه میفتند ماله خودشه و به تو چه راه میندازند و یه دل سیر طرف رو نگاه میکنند و بعد اه اه و پیف پیف راه میندازند و یه عده ی دیگه هم شروع میکنند اندامش رو تجزیه و تحلیل کردن که به به یا اه اه !

من نمیخوام مثل همه بحث را دین و آیینی و ناسیونالیستی ش کنم،حتی نمیخوام بگم وااای خاک به سرم و این جور خزعبلات اما متن کتاب مقدس یهودیان و مسیحیان هم که نگاه کنی وقتی میخواد قصه ی آدم و حوا رو تعریف کنه و بگه بعد از خوردن میوه ی ممنوعه چه اتفاقی براشون افتاد میگه :" ...آنگاه چشمان هر دو باز شد و فهمیدند عریانند.پس برگ های انجیر به هم دوخته ،سترها برای خویش ساختند" و هر چی نگاه میکنی اثری از این نیست که وقتی فهمیدند عریان شدند جلوی هم فیگور گرفتند تا پز اندام تحتانی و فوقانیشون رو به هم بدند و یا حتی به نشونه ی اعتراض لخت و پتی بچرخند!

الـــی نوشت :

یکــ)خداوند قبل از هر چیز در جایی از کره ی زمین که ایران نام نداشت،انسان را از حیا آفرید و انسان را بدان زینت داد.

دو) عکسه من و کیمی و گلی همین الان یهویی!

سهــ) آلمــــا نوشت ...

نظرات 6 + ارسال نظر
ساره 1393/10/19 ساعت 22:56

خیلی غیر قابل فهمن اینا که بی دلیل تنشون رو اینطور عرضه میکنن. چقدر باید نیازمند باشی که چنین حرکتی ازت سر بزنه؟

هم اکنون نیازمند حضور سبزتان هستند...

banooYe noOR O AYnE 1393/10/20 ساعت 01:28

muhato ferkardi bet miyad
mobarake
:D

مرسی بانوووو.دندونامم پروتز کردم ،به نظرت چطوره؟!

گیسو 1393/10/20 ساعت 12:40

سلام الی
عجب عکسی با این گلی و کیمی داری
باور کن روی جلد مجله بیاد کلی فروش می کنه
واااااااااااای جواب میتی کومون را چی میدی؟
جواب فرنگیس؟ احسان؟ واااااااااای الی مواظب باش...
.................
الی جان متنت قشنگ بود خانومی . مرسی از وبلاگت خوبت

نوش روانتون خانوووووم

اگه بخوام روی مجله باشم باس گلاب به روتون لخت بشم که خب روووم به دیوار نیمیشه،یعنی خاک به گورم و این حرفا

banooYe noOR O AYnE 1393/10/21 ساعت 14:13

fek konam dr dandun pezeshkit shabe ghablesh zanesh nazashTekhub bekhabe : D
herseSho sare dandunaT khaLi karde
ama baZam behet miyad
nayad koTake
:D

کلن ما سه تا جزوه خوشگلترین زنان جهان معرفی شدیم.هر کی بگه ما زشتیم حسوده!

در جواب اون یکی کامنتت هم بودا که چرا من وسط این دوتا وایسادما

مستر نیما 1393/10/21 ساعت 20:13

چه عجب یکی اومد یه پست زد نیومد راجع به این که نباید درباره اندام زنها نظر داد یا نه صحبت کنه!
اومد گفت حیا کجا گم شده

کسانی که اندامشون رو در معرض دید میذارند نظر دادن در مورد اندامشون مجازه.اصلن در معرض دید میذارند که دیگرون در موردشون نظر بدند.اندامشون رو نمیذارند که شما در مورد روحشون حرف بزنی که!
شما راحت باش مستر :)

از یه طرف با حرفت موافقم... به نظرم کار خوبی نمی آد...
اما از یه طرف هم "خوب این نظر منه". و صد در صد اون ها نظرشون با من فرق داشته...

آره خب :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد