_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "
_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "

صبر کن از سرِ این گردنه سرما برود...!

هوالمحبوب:

امروز وقتی صبح بخیر گفتم و کاملن مشهود و مشخص شد که سرماخورده ام اعتراف کردم که روز غمگینی خواهد بود،چرا که نصف جذابیتم را از دست داده بودم و مکالمات تلفنی ِ کسالت باری می بایست در طول روز می داشتم!

صدایم سرماخورده بود و غمگین بودنم را مضاعف نشان میداد و هرچه میخواستم نشان دهم دختر خوب و بشاشی هستم صدای ِ سرما خورده ام انگشت شصتش را حواله ی من و این طرز فکر مسخره میکرد!

آدمهای زیادی پشت تلفن به من گفتند چرا سرما خورده ام و آخی! و من برای آنها هم اعتراف کرده بودم که متاسفم که نیمی از جذابیتم را از دست داده ام و مجبورند صدای سرماخورده ی غمگینم را تاب بیاورند و بدون آنکه خودشان متوجه باشند مجبورشان کرده بودم که بگویند من بدون صدای ِ جذابم هم دختر ِ جذابی هستم !!!

و همانا گمانم کاملن مشهودبود و  هست که من به دلیل سرماخوردگی خودم را به مظلومی و حیوونکی بودن زده ام که دیگران هی از من تعریف کنند و من هی توی دلم ذوق کنم ولی همزمان تظاهر کنم که آنقدرها هم مهم نیست و الکی هی بدقلقی کنم تا ملت هی قربان صدقه ام بروند :)))

الی نوشت :

سرما خوردگی را کم داشتم میان این همه اتفاق جذاب که بحمدالله حاصل شد 

نظرات 5 + ارسال نظر

سرماخوردگی خیییییلی خوبه آدم بعدش خییییلی سرحال میشه

کلن همه چی خوبه و ما هم چقدر خوشحالیم بانوووو

banuye noor o ayne 1394/08/13 ساعت 23:11

Yadame ghablana migofti az kasi ke azat. tarif kone mitarsio badet miyad ama alan...
In yani taghyiir
In yani gozashte zaman
Khube
Makhsusan vase dokhtare khubi mese u

دیگر از کسی که ازم تعریف میکنه نمیترسم ،چون ترسهای زیادی را پشت سر گذاشتم و پیش رو دارم.در ضمن یه این نتیجه رسیدم که من برای مردها واقعن تعریف کردنی ام ،بس که از سرشون حتی زیادم .ولی...
هنوز هم وقتی کسی من رو خوب و کامل و ایده آل و دوست داشتنی یا هرچی تصور میکنه میترسم از اینکه رفتاری نشون بدم که امیدهایی که به واسطه ی من در مورد زندگی اطرافش و یا خدا ایجاد شده خدشه دار بشه...
آدمها عوض میشند و نمیشند و من هم مستثنی نیستم و البته که بانو دلم میخواد کلن "مردها" ازم تعریف کنند و من به شصتم هم نباشه :)))

hm 1394/08/15 ساعت 16:24

صدا کن مرا، صدایت مهم نیست

اصلن فقط من و صدام هستیم که مهمیم :)))

سرما خوردن بهتر از غصه خوردن است خب!

و چقدر درد آوره سرماخوردگی همراه با غصه!!
:)

ترفند خوبی بود....و شاید جز این هم راه دیگه ای نداشتی...
گرچه تو واقعا همیشه جذابی....این ویژگی یک دختر خوبه

من یک دختره جذابه احمقم!
.
.
جذاب کجا بود عامو ؟:(

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد