_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "
_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "

ابــــر هــــم در بارشـــش قصـــــد فــــداکاری نداشـــــت...

هوالمحبوب:

ابـــر هـــم در بارشـــش قصـــد فداکــــاری نداشـــت

عقــده در دل داشـت،روی خاک خالی کرد و رفت...

نه اینکه گمان کنید حسرت به دل دستها یا آغوششم،یا مثلن مثل تمام دخترها دلم غش و ضعف بره واسه بودن و نبودنش و یا حتی ککم هم گزید یا بغضم گرفت وقتی این پست برجعلی را خوندم و یا حتی کامنت آزی،کرمعلی یا سیما را که برایش نوشته بودند.من خیلی وقته حسرته نداشتنه آدمهایی که نداشتم و ندارم را نمیخورم و یا حتی توی دلم یواشکی بگم :"کاش...!"

درست از همون سه شنبه ی لعنتی سیزده سالگی م که تا صبح توی جانماز قهوه ای و طوسی ِ مامانی گریه کردم و به خدا التماس،و تسبیح نارنجی رنگش را که همیشه دستش بود را غرق بوسه کردم و اونی که باید میشد،نشد!

بزرگ تر که شدم یاد گرفتم...،خود ِ خودم یاد گرفتم و هیچ خری یادم نداد...،خودِ خودم یاد گرفتم که اگه قرار بود زندگی تو با اینی که هست فرق بکنه و تو هم همونایی را داشته باشی که بقیه دارند،پس باید دقیقن اونا باشی و چون اونا نیستی و الی هستی پس باید قبول بکنی نداشته هات رو!چون قرار ِ خدا با الی به نداشتن ه داشته هاش ه،اونم فقط و فقط چون الــــی ه!

لعنت به هر کسی فک کنه من این پست را با بغض نوشتم،یا حتی الان که داره نم نم و کم کم برف میاد به جای اینکه تا سرم را از روی مانیتور بلند میکنم و از پنجره بیرون را نگاه میکنم ذوق کنم از این همه قشنگی،فین فین دماغم را میکشم بالا و صورتم را با پشت دستهام پاک میکنم!

من حسرت نمیخورم.هیچ وقت!به جهنم که نداشتم،به جهنم که ندارم و حتی به جهنم که نخواهم داشت!حتی به جهنم که بعد از سی سال می شینه روبروم و وقتی بعد از تشویق و اصرارش به ازدواج و تشکیل خونواده دادن و انکار من بهم میگه :"...من دخترهام گناه دارند!" و اشک توی چشمام حلقه میزنه و بدون اینکه بخوام سر میخورند روی لپهام و بغض میشم و بعد از اینکه یه عالمه حرفام را میخورم و خودم را، بهش میگم:"الان یادتون افتاده دخترتون گناه داره؟؟؟؟؟الان؟؟؟؟دخترتون پارسال گناه نداشت؟دو سال پیش؟ده سال پیش؟بیست سال پیش؟وقتی سیزده سالش بود؟وقتی ده سالش بود؟وقتی پنج سالش بود؟؟دخترتون الان گناه داره؟الان که هیچی نداره و هیچی نمیخواد؟..."

اصلن به جهنم که من صدام میلرزه،به جهنم که دستام میلرزه،حتی به جهنم که وقتی حرف میزنم و اشک میریزم اشک توی چشمایی که هیچ وقت دوستشون نداشتم حلقه میزنه و شاید هم توی دلش!به جهنم که من هیچ وقت دختره خوبی نبودم و نمیشم!همه ش به جهنم!

من هیچ وقت حسرت نداشتنش را نمیخورم،حسرت دستهاش،آغوشش یا حتی اون روزایی که موهام را سشوار میکرد و دو گوشی می بست و من را میذاشت روی پاهاش و صورتش را میچسبوند به صورتم و سیبیلاش را توی لپ هام فرو میکرد و من را می بوسید و من با حرص بهش میگفتم:"بابا!بوسم نکن تیغ تیغی میشم!"


الـــی نوشت :

برایم حرفهای خوب بنویسید!مثلن چقدر اولین برف زمستانی ِ دی ماه زیباست!یا مثلن منی که دختره خوبی نیستم،چقدر دختره خوبی هستم!

نظرات 45 + ارسال نظر

تو خییییییییلی خوبی الی

گمانم آن را که عیان است مثلن چه حاجت به بیان است و بعد هم خوبی از خودتونه و از این حرفا که مثلن ما خیلی باحالیم :)

راستش از پستت زیاد نفهمیدم موضوع چیه ...ولی فهمیدم که الان دختر بد خودم شدی که به الی میگی بد
میای تو بغلم ؟

+ تازشم ما که برف ندیدیم فقط سوزش تا مغز استخونمون پیش رفته
خدا کنه یکی ی گلوله برف بندازه تو لباست دیگه دل مارو نسوزونی

بغل و ماچ و موچ و لب و لوچه باس بریم پشت پستو! اینجا خوبیت نداره،زن و بچه رد میشند!

طبق آخرین اخبار اصفهان 11 سانتی متر برف اومده س 17 میلی متر بارون! حالا بارونش کوجا رفته س که ما ندیدیم نیمیدونم خواهر :)

اومدم بگم تیکه کلام هات که از لا به لای نوشته هات پیداست رو دوست دارم .
اومدم و چرت و پرت گفتم... اما فقط خواستم چیزی گفته باشم . همین . خیلی معلوم بود ؟

پس چرا نگفتی من دختره خوبی ام خو؟

دختر پاییز

الی تو بهترین دختر دنیای من دوست دارم
خیلی زیاد

تو هم باحالترین سپیده و ستایش دنیایی :)

رها 1392/10/16 ساعت 20:02 http://raha-vesal67.blogfa.com

الی ...
تو فقط بلدی بغض های الکی گیر کرده در گلویم را راه باز کنی ...

پس یه شرکت بزنی سهامی عام:

شرکت گلو باز کنی ه الی و شرکا!

رویا 1392/10/16 ساعت 20:24 http://royaddd.blogfa.com

این بار تو پشیمونم کردی!

پشیمونی فایده نداره!باس بری توبه کنی :)

ممنون الی جون فدات

بگردندتون :)

مهری 1392/10/16 ساعت 22:01 http://barani1211.blogfa.com

الی؟ حسرت بامن قدکشیدوبزرگ شد..حالاسایه هم

هستیم گاهی ..وچه خوب ماندیم برای هم

خب باشه ..اولین برف زمستانی زیباست ولی شهرما
برف ندارد...یعنی داشت هاامابه قددل درختهانه به قد
پاهای زنجیرشده ی من که هرروزحسرت میخوردچرااینقدر
جان نداردکه حتی ازپله بالابرود...

اصلاالی بیاییم دعواببینیم کی بدهست آیا؟

من که دختره خوبی ام

تازه شم به جهنم ه تمام نداشتن ها و نبودنها وقتی قراره سهم ما از دنیا همونی باشه که باید!

فاطمه 1392/10/16 ساعت 22:44 http://yadegari20.blogfa.com

وقتی تو نیستی که به چشم احتیاج نیست
این چشم ها به کار زلیخا نیامده

تا عاشقت شدیم ، جدا شد مسیرمان
یعنی عزیز ! عشق به ماها ...
حامد نصیری

الـــی اونقدر خوبه که گاهی بهش حسودیم میشه
الـــی همیشه خوبه ...

مواظب خودت باش الی نازنینم ♥ ♥

من از آخر دوست داشتهای به هم نرسیدنها میترسم

خیلی میترسم!

+خوبی از خودتونه اما چون قرار شد از من تعریف کنید ،مرسی و این حرفا

تو چقدر خوب می نویسی چقدر خوب از نداشتن هات از نداشتن هامون می نویسی .

آدمه دیگه!

یه سر و دو گوش و یه عالمه نداشتن!

اونا هم که دارند یحتمل یا آدم نیستند یا الی نیستند :)

نمیدونم کامنت قبل ثبت شد یا نه
نمیدونم تو خوبی یا نه ولی من دوستت دارم و همین برایم کافیست

کامنتی نبود که ثبت بشه یا نه و همین دوست داشتن ه الی با علم به بد بودنش ما را کفایت میکنه مامان نسرین :)

کاکاپو 1392/10/17 ساعت 03:33 http://balapain.blogfa.com

خیلی دوس دارم بدونم توی سیزده سالگی چه چیزی رو اینقدر میخواستی الی

+ من اشکای تورو پشت این پست دیدم.حتی صدای بغض آلودت رو هم شنیدم ..

منم دوست داشتم بدونم!:)

+به رویمان نیاورید مهندس!از برف بگویید و اینکه من دختره خوبی هستم اونم شدید

shazdekoochooloo 1392/10/17 ساعت 08:52

eli be jahanam ke nist.be jahanam ke parooo be dast nemibinimesh,be jahanam ke az birun ke miad dastasho jelo dahanesh haaaaa nemikone vo por az hese khube zendegi nemishi.aslan be jahanam ke vaghti miri poshte panjere az piche kuche ruye pol entezare umadanesho mikeshi.....
manam diruz poshte panjere ba barfa ashk shodam...
be ma che aslan....
amman yojib....
bia doa konim hale delamun khub beshe...baghish be jahanam

وقتی می نویسی شازده کوچولو یعنی زیادی میفهمی

یعنی خیلی میفهمی

یعنی هر چی میگی حتی اگه درست نباشه من باس ساکت باشم و دل به دلت بدم چون شازده کوچولویی

آره!همه ش به جهنم،اصلن گور ِ بابای ِ تمام نبودن ها و نداشتن ها شازده کوچولو :)

تو دعا کن من یواشکی توی دلم آمین میگم

mamad 1392/10/17 ساعت 11:08 http://jabarotttt.blogfa.com

خوب و بد هر چه نوشتند به پای خودمان
انتخابی است که کردیم برای خودمان

این و آن هیچ مهم نیست چه فکری بکنند
غم نداریم ، بزرگ است خدای خودمان

بگذاریم که با فلسفه شان خوش باشند
خودمان آینه هستیم برای خودمان

ما دو رودیم که حالا سر دریا داریم
دو مسافر یله در آب و هوای خودمان

احتیاجی به در و دشت نداریم اگر
رو به هم باز شود پنجره های خودمان

من و تو با همه ی شهر تفاوت داریم
دیگران را نگذاریم به جای خودمان

دیگران هر چه که گفتند بگویند ، بیا
خودمان شعر بخوانیم برای خودمان

من این شعر را قبلن تر ها که خونده بودم خیلیییی دوس داشتم

اما الان خیلییییییییییییی قشنگ تر بود.خیلییی ها

"من و تو با همه ی شهر تفاوت داریم

دیگران را نگذاریم به جای خودمان "

مررررسی آقاااااا :)

mamad 1392/10/17 ساعت 11:14

کفر بغض، از در گلو ماندن درآمد بیشتر

ظاهرا پروانه هم در پیله کافر می شود!

از بس که سوخته پرِ پروانه بودنم

دارم دوباره دورِ خودم پیله می تنم:|

رویا 1392/10/17 ساعت 11:56

راستی اینکه بابای ادم ..ادم رو ببوسه حتی اگه صورتش تیغ تیغی باشه...چه حسی داره...خوبه نه ؟
اه..لعنت به من...من حرف خوبی برای زدن بلد نیستم...فقط روزگار این سالها و دیدن ادمها خیلی چیزها رو بهم فهموند...یکیش هم اینکه ببخشمم..از ته دل ...انگار نه انگار که چیزی شده...حتی به قیمت تموم به جهنم ها و حسرت ها و ای کاش ها..

رویا :)

رویا 1392/10/17 ساعت 12:01

دارم راضی می‌شم کم‌کم، به این روزای طاعونی
به حرفِ مفتِ تقدیرُ، تو از قسمت چی می‌دونی


به اینکه یه کسی هستش، که از هرچی خبر داره
تو مثلِ گاوِ خوشبختی، که فهمیدن ضرر داره!


دارم سعی می‌کنم شاید، سَری همقدِ سرها شم
فراموشم بشه دیروز، مثِ یه فاحشه باشم

شبیهِ یه نهنگِ کور، تو کارون‌های بی‌ماهی
یا آدم‌های خوشحالِ، تو اخبارِ شبانگاهی

چه فرقی داره وقتی که، می‌دونم آخرش خوش نیست
یه شاهنومه واسم بنویس، که پایونش توحُّش نیست!

دارم شک می‌کنم شاید، من از اول همین بودم
توهم بوده پروازُ، همیشه رو زمین بودم

زمین هم صاف و ثابت بودُ این کارُ خدا کرده!
من اون گالیله‌یِ پیرم، که فهمید اشتباه کرده!

توهم بوده رویامُ، غم فردای فرسوده
دسیسه‌های شیطونن، که روزی تو سَرم بوده

سوارِ موجِ امروزم، شبیهِ قایقِ بادی
دیگه چیزی مقدس نیست، نه انسانُ نه آزادی

به من چه بچه‌یِ قحطی، یه کرکس هم‌نشین داره؟
به من چه رو سرِ دنیا، تگرگِ مرگ می‌باره؟

که اینجا حالِ ما خوبه، تو دنیایِ شکم چاقی!
تو هرجا باشی خوشبختی، به قانونِ قُرُمساقی!

دارم راضی می‌شم کم‌کم، به جنگل‌هایِ پژمرده
یه شاعر روی کاناپه، تو آغوش خودش مُرده

چه فرقی داره وقتی که، می‌دونم آخرش خوش نیست
یه شاهنومه واسم بنویس، که توش رستم پسرکُش نیست!

افسوس نمی خورم اگر در به درم

یا بدتر از ایــــن اگــر بیاید به سرم

می مانم و با هر چه که شد می سازم

ای چــــرخ فلک! من از تــــو لجبــــاز ترم

+شعرت خیلی قشنگ بود

س 1392/10/17 ساعت 12:04 http://www.youandhe.blogfa.com

به قول حامد:
ای دلبری ات دلهره ی حضرت آدم

پلکی بزن و دلهره ام باش دمادم


هر ماه ته چاه نشد حضرت یوسف

هر باکره ای هم نشود حضرت مریم

گاهی عسلم گم شدن رخش بهانه است

تهمینه شود همدم تنهایی رستم

تهمینه شود بستر لالایی سهراب

تهمینه شود یک غم تاریخی مبهم

تهمینه ی من ترس من این است نباشد

باب دلت این رستم بی رخش پر از غم

من نارون صاعقه خورده تو گل سرخ

تو سبز بمان من بدرک من به جهنم
البته ببخشید که ربطی نداشت!!!!!

من این شعرش رو زیادی دوس دارم و البته که همه چی به همه چی ربط داره :)

مرسی :)

می گن طلا که که پاک ِ چه منتش به خاک ِ. گفتن نداره اخه :دی.

پس چرا من فکر میکردم مشک آنست که خود ببوید ِ نه آنکه عطار بگوید ه؟

آخ الی...
من بابای کودکی ام را میخواهم...
آقای زندگی لطفن..

آقای زندگی ! با شماند ها :)

سلام الی دختر خوب
شروع بعضی حرفا میشه تداوم یه سری بغض پنهانی اونقد پنهانی که گاهی وقتها خودمونم ازشون خبر نداریم.
بهرحال تو دختر خوبی هستی الی راستی تا یادم نرفته پر حیاطمون برفه بایه درخت که عروس شده.
شادباشی

خوش به حال حیاط و درخت و عروس توی حیاطتون :)

رویا 1392/10/17 ساعت 13:22 http://royaddd.blogfa.com

آدمهای معروف مال همه مال ما که معروف نیست چرا باید مال یکی دیگه باشه؟؟؟
خوبند آقامون یعنی در این حد میدانم که در قید حیاتند! :|


+هیچ بابایی با خوب نشون دادن خودش خوب نمیشه باورت نمیشه بیا از من بپرس

شانسس دیگه!:))

فعلن که قرار شد در مورده خوب بودن ما حرف بزنیم نه باباهامون :)

رویا 1392/10/17 ساعت 13:36 http://royaddd.blogfa.com

آدرس عوض شد :)

به سلامتی :)

از دست تو
والا من فقط ی کوچولو بغل خواستم ، اینا از حیطه من خارجه
میگم اون زبون درازه رو از کجا آوردی تو جواب کامنتت گذاشتی هرچی گشتم نبود

ما از کل ِ دنیا همین یه زبون را داریم،اونم پیشکش چشم ندارند ملت ببینند .بابا بیا بکن ببر خیرش رو ببینی!:)

shazdekoochooloo 1392/10/17 ساعت 15:13

eli un shazdeye fahmide munde tu hamun ketab,
bayad khodamo be nafahmi beznam ta betunam befahmam...
movazebe khodet bash....
manam hastam....

و تو مواظب شازده کوچولو :)

قورت دادن حقیقت همراهِ حسرت خیلی بد مزه است جانم ...خیلییییییییییییییییییییی....می دانم.

ما که تا یادمون میاد در حال استفراغش بودیم :))

دختره خوب دختره خوب دختره خوب دختره خوب.....تو ماهی

:)

من الـــی ام اما دلم میخواد ماهی بشم :)

با اینکه تلخ بود ولی شله زردتو دوست داشتم!

نوش جون ،شیکر زیاد نداشتیم ببخشید :)

[ بدون نام ] 1392/10/18 ساعت 00:48

سلــــــــــــــام الــــ ی ی ی ی...سلام دختری که شعــــ ر شدی...

فرشته :)

تو که دختره خوبی هستی، دختره خوبی هستی الـــی، اصولا از نظر من هر کسی اصوانی باشِد آدمی خُبیه :دی

دست و پنجه تون درست میس راوی ِ راوی :)

نگار 1392/10/18 ساعت 11:55 http://chand-khat.blogfa.com/

می دونی الی...
وقتی از این دست متن هاتو می خونم خیلی می فهممت...
اما ...

پوووفــــــــــــــــــــــــــــــــــــ..
بیخیال...

تو دختر خوبی هستی الی...
خیلی خوب تر از قاصدک هایی که گاهی برایمان خبر می آورند...
تو خوبی الی...

خدا را شکر که خوبیم

تو هم خوب باش ،باشه ؟:)

ساغر 1392/10/18 ساعت 16:29 http://rainy-day000.blogfa.com

این پستت درد داشت... میدانی بانو بابا برای تمام گذشته ام بزرگ مرد زندگی بود ولی حالا روزگار یک جورهایی خوب نمی چرخد... نمی دانم من عوض شده ام یا بابا... نمی دانم ولی دیگر حوصله ای برای هیچ کداممان نمانده...

همیشه بزرگ ها بزرگند ساغر.یادت نره :)

الی...الی...الی...
بعضی حرف ها را نباید نوشت دختر...
بعضی حرف ها آدم را می کشد الی...
لعنت به تو اگر فکر کنی این ها را با گریه می نویسم برایت...
اگر فکر کنی که بند دلم پاره می شود هر وقت فکر می کنم به غصه ی چشم های سبزش...
اگر فکر کنی هنوز هم بعضی اسم ها را عق می زنم از بس گره خورده اند به آن سالهایمان...
اگر فکر کنی که دوستش دارم و ندارم...
که دوستم دارد و ندارد...
الی...
قسم به تمام شب هایی که دلم می خواست باور کنم از هزار خانه آن طرف تر برایم قصه می گوید...
قسم به تمام روزهایی که طعم تلخ تنهایی رفت زیر دندانم تا یاد بگیرم دنیا فقط لالایی های گرم و شیرین نیست...
قسم به تمام لحظه هایی که داشتم و نداشتمش...
قسم به تک تک ثانیه هایی که در برزخ بودن و نبودنش گذشت...
بگذار باورم شود که هیچ وقت تقصیر باباها نیست اگر نمی شود...

+تمام درد این نوشته برای من دختر خوب...
ببخش که حرف های خوب بلد نبودم...
بلد نیستم...
ببخش...

کافه چی ! ما مرد روزهای سختیم

یادت که نرفته؟

گمونم من الان باید از خوبیه تو تعریف کنم :)

سلام . امیدوارم همیشه دلتون شاد باشه. چشماتون اشک بریزه اما اشک شوق و ذوق . تموم میشه این سرمای دلتون ، روسیاهیشم به زمستون میمونه.
با آرزوی بهترینا برای شما.. یاحق

و به زغال یحتمل :)

مرسی :)

سوگلی 1392/10/18 ساعت 20:28

گل گل :ماچ
دَرها و پنجره‌ ها را بسته‌ام ولی ...
هنــــــوز سَردم است!
یا تو رفته‌ای، یا ...
نه، گزینه‌ی دیگری نیست!
حتمـــا تو رفته‌ای...

الان رسمن یعنی من شوفاژم دیگه!

d 1392/10/18 ساعت 23:24

ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس
http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)

برای سلامتی آقای راننده صلوات :)

وحید 1392/10/19 ساعت 11:22 http://pichayam.blogsky.com

سلام
انرژی مثبت هوووووووووووووووووووو . رسید ؟
می دونی چیه . بعضی وقت ها باید از جسمت بزنی بیرون . بری روی شونه هات وایستی و کمی دقیقتر به دور و برت نگاه کنی . البته نمی دونم الان این قال ت من به چه درد تو می خوره .
خلاصه باز هم انرژِی مثبت : هوووووووووووووووووووووو. رسید ؟

دریافت شد آقا!

به درد میخوره آقا.کلن همه چی یه روز به کار آید :)

مریم 1392/10/19 ساعت 17:48 http://kodomkodom.blogfa.com

سلام وبت عالیه اگه به وبم نیای و نظر ندی ناراحت میشم خیلی نازه تو هم بیا و منو خوش حال کن نازی...

صلوات دومی را بلندتر لال از دنیا نری :)

چقدر دختر خوبی هستی

خوبی از ماست و به ما باز میگردد :))

سلام وبلاگ جالبی دارید۰ لطفا به وبلاگ من هم سر بزنید البته با نظر۰ راستی اگه قول بدید لینکم کنید من هم لینکتون می کنم۰ ممنون۰

سومی را بلندتر لال از دنیا نرید :)

7660 1392/10/20 ساعت 01:33

برف... گفتی برف؟ فقط میدونم شبهایی که میرفتم مدرسه یا دانشگاه همش دعا می کردم برف نیاد و لامصب اون موقع ها بیشتر برف هم میاومد! کابوس لیز خوردن. میدونی که! و شعر سیاوش: دیگه کابوس زمستون نمی بینی، توی خواب گلهای حسرت نمی چینی...

+خانوم الی ما همه یه چیزی داریم که موقع نوشتنش گریه مون میگیره و با تمام اینها شما دختر خوبی هستید:)

خوبی استاد؟

خوابیدی بدون لالایی و قصهههههههههههههههههه

دست و پنجه تون ندرده :)

خوبی از خودتونه استاد :)

سلام قرار بود لینکم کنید پس چی شد؟

دقیقن کی همچین قراری گذاشتیم؟

فرشته 1392/10/22 ساعت 00:27

به سلامتی :)

هنگامه 1392/10/22 ساعت 16:07

الی لعنت ب کسی ک فک کنه من این پستت و خوندم و دارم گریه میکنم و توی دلم میگم بیا بغلم دختر خوب

لعنت :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد