_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "
_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "

داشت عباس قلـــی خان دخترکــــی ...!

هوالمحبوب:

یکی از لذتهای وصف ناشدنی م وقتی بعد از ظهر دارم توی خیابون به سمت آموزشگاه قدم میزنم اینه که منتهی الیه راست پیاده رو را بگیرم و قدم بزنم تا موسسه ی مالی و اعتباری فلان که نزدیک آموزشگاهه.همون موسسه که درب الکترونیک داره و تا میخوای واردش بشی دربش اتوماتیک باز میشه.بعد سرم را بدم بالا و مستقیم را نگاه کنم و کیفم را بندازم روی شونه ی چپم و یه خورده هم چین بندازم توی ابروهام و مثل یک لیدی ِ تمام عیار محکم قدم بر دارم که احدی الناسی فکر نکنه تعمدی در کاره و با فاصله ی هر چه نزدیک تر از کنار دربش رد بشم تا اینکه چشم الکترونیک کار خودش را بکنه و در اتوماتیک وار باز بشه و من بدون اینکه سرم را برگردونم از کنارش عبور کنم و با گوشه ی چشمم همونجور که دارم مستقیم را نگاه میکنم،کارمندی که کنار در نشسته را برانداز کنم که سرش را تکون میده از حرص و منم ذوق مرگ بشم!

الـــی نوشت:

یکـ)فامیل دور:اونایی که میگند پول خوشبختی نمیاره!آقا بیایید و من رو بدبخت کنید.اینقدر بهم پول بدید تا به خاک سیاه بشینم.نامردم اگه اعتراضی بکنم...!

دو)به شخصی متمول و با شعور جهت بدبخت کردن اینجانب نیازمندیم!!!


نظرات 45 + ارسال نظر

سلام بانو
مدت هاست که خاموش و در سکوت میهمانت هستم
میخونم و لبریز میشم

لبریز شدنتون به کام خانووم :)

نجوا 1392/12/12 ساعت 08:47

چقدر از دلیل محکم و قانع کننده تون برا نبودن نظر دهی خوشم اومد
حقیقتش بزرگترین امتیاز یک انسان اینه که بلد باشه گوش باشه
حتی اگه هرگز اینجا باز نمیشد که من حرف بزنم
من باز گوش میشدم برای این حرفایی که چقدر به دلم میشینه
حتی دلتنگی هات بانو

بزرگوارید خانوووم .شما همین اول ما را ضربه فنی کردین ها :)

نجوا میدونستی اسمت قشنگه؟

سلاااااااااااا م الی!

میدونی چند وقته اینجا نیومده بودم... یه دفعه تو کامنتها پیدات کردم...خوبی دختر؟

حال کردم از پستت ... اون کارمند اگر یه وقت خواست فراتر از اخم و سر تکون دادن ، غلطی بکنه ، سریع اطلاع بده تا لای همون درب برقی چرخ اش کنیم...

من یادمه اون روزا اسمتون پای نوشته هاتون یه چیز دیگه بود :)

از مادر زاده نشده که اگر هم زاده شده الان دیگه خدا بیامرزدش

کی میگه پول خوشبختی نمیاره ؟ بیاد همه بدبختیاشو من ازش میگیرم ;)

شما پا به ماهی برات خوب نیست .من مگه مردم که تو توی زحمت بیفتی؟
چشمم کور عمه شدم برای همچین روزایی

پست جدید و بوخون و احوالات نی نی و مامانشو ببیبین : )

باس حال دوتا شون خوب باشه.روی حرف منم حرف نباشه عروس

فاطمه 1392/12/12 ساعت 10:34 http://yadegari20.blogfa.com

ای جاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااانم الی شیطووون
دلم براتون تنگ شده بود
چرا کامنت دونی رو بسته بودین آخه؟؟؟؟؟
همش میومدم و میدیم که نمی خواین کسی باهاتون حرف بزنه :(
اما الان بی اندازه خوشحالم :-*
شعر پست پایین هم عالییییییییییییییییییییییییییه ♥
مرسی الی عزیززز و نازنیننم ♥

شهرداری بسته بود.کلی رفت و اومد کردیم و بدو بدو تا درش باز شد :)

دست شاعرش درد نکنه :)

mamad 1392/12/12 ساعت 11:08

متمول نشود هرکه نشد اهل فساد
تا دندان نخورد کرم طلایی نشود

تا که دندان نخورد کرم،طلایی نشود...

آقا اصلن می میخوایم کرمو بشیم :)
.
.
ابراهیم نبوی یه جا نوشته بود:
دندونهای سالم داد و فغانشون رفته بود بالا که چرا دندونهای فاسد رو طلا میگیرند.
حالا شده حکایت ما :(

هدیه 1392/12/12 ساعت 11:52 http://doooki2.blogfa.com

ما دره بانکامون این جوری باز نمیشه که نوشته روش هل بدهید ولی ما باس بکشیمش . بعد اگر یه درصد اینجوری باشه اونی که تو نشسته جای اینکه به ما نیگا کنه چوبشو برمیداره میدوئه دنبال ما :|:|:|مردمه ما بی اعصاب اقا بی اعصاب

اصلن در شأن و شخصیت همچین آقای متشخصی نیست همچین حرکات شنیعی!
خوب شما هم که عمدی از این کارا نمیکنی که!حواست نیست در خودش باز میشه،مگه نه ؟

هدیه 1392/12/12 ساعت 11:59 http://doooki2.blogfa.com

ببین من به روت نیاوردم که چرا کامنتدونیت بسته بود !!! حال کردی !! گفته بودم که من حتی اگه وقت نشه همه ی پستاتو بخونم واس آهنگه وبتم شده خیلی میام اینجا :)کلا اینجا همه چی آرومه آدم حال میکنه . انگار یجوری نوشته هاتم یواش مینویسی !!

دستت در نکنه من اصلن احساس نکردم به روووم اوردی :)

وقتی دارم مینویسم صدای صفحه کیبوردم تا سر کوچه میاد از بس تند تند میحرفم که رشته ی کلام از دستم رها نشه (!!!) ولی شوما یواش حساب کن :)

... 1392/12/12 ساعت 12:18 http://undertherain.blogfa.com

پایه ای باهم بدبختی رو تجربه کنیم؟حالا بدبختی کو که منوتو اینقدر خوشبختیم؟باید از خوشبختی بمیریم...

ببخشیدا!من از اون دختر خوبام که با هیشکی بدبختیم رو سهیم نمیشم

گفته باشم :|

الی فدات شم ک کامنتدونیت و باز کردی بوس سفت هنگامه ای

فقط همین؟؟؟
شیرینی ایی ...بستنی ای...سوغاتی ای...چشم روشنی ای...؟
فقط بوس ه سفت؟؟؟:|

الی بیاییددعا کنید منم بدبخت بشم شدید آآآآآآآآآآآآآمین

یعنی پول میخوام شدید

من راضی به بدبختی هیشکی نیستم

عمرن! :)

.
بعضی وقتا مجبوری تو فضای بغضت بخندی …
دلت بگیره ولی دلگیری نکنی …
شاکی بشی ولی شکایت نکنی …
گریه کنی اما نزاری اشکات پیدا بشن …
خیلی چیزارو ببینی ولی ندیدش بگیری …
خیلی ها دلتو بشکنن و تو فقط سکوت کنی …

آقا بحث رو عوض نکن .من در قبال طلبم سکوت نمیکنما.
گفته باشم :)

مثل در سازمان بورس ولی ما اصلا مثل خانمهای باشعور و با فرهنگ نبودیم دست در دست هم مثل قوم مغول میدوییدیم تا در باز شه ومیخندیدیم و هیچ کس هم نمیفهمید، یادش بخیر

+الی یکی رو بفرست منو بدبخت کنه! در حد مرگ میخوام بدبخت شم

نباس بخندی که
باید تازه اخمات رو هم بکنی توی هم که احدی الناسی شک نکنه.
تازه شم من رای به بدخت شدن شوما نیستم.اصرار هم نکن :)

ermia 1392/12/12 ساعت 14:46

مبارکدون باشه پستای مینی مالتون.
ماشالادون باشه روزی 3 تا شم میذارین
یه قنادی پایین تر از شرکتمون هست از این درا داره.بعد من همیشه سعی میکردم مثل آدمای با فرهنگ با فاصله رد شم که وا نشه تا اینکه یه بار ازش بادوم زمینی خریدم و خیلی گرون حساب کرد.از اون به بعد حتما حتما چسبیده به در رد میشم بعد سرمم نمیندازم پایین.چشم تو چشمه اقاهه میندازم حتی تر یه وقتایی لبخند ملیح هم میزنم و رد میشم.
ضمنا نگفته بودین اسم ابویتون عباسقلی خانه که ما ارادت پیدا کنیم.
پرچونه هم عمته.تا تو باشی دیگه در این کیمنتدونی کوفتی رو نبندی....
عجالتا باقی بقاتون
ارمیا نوشت :
یک) انقدر تو توییتر توییت کردم اینجا هم داشتم فکر میکردم نکنه 140 کرکتر تا بیشتر شه.الای بیمیرن
.
دو) دلم برا جشنواره فیلم فجر تنگ شده

مبارک غلامتونه :)
نه اینکه تقاضا زیاده ما هی پست عرضه میکنیم دم عیدی واسه رفاه ملت.
واجب شد یه سری به اون قنادیه بزنیم.آدرسش رو بفرستید این طرف لدفن.خواستید هم خودتون ببریدمون ارمیای نبی :)
+اسمشون ابوی ه ،ایرج میرزا بهش میگه عباس قلی.ما هم توی خونه بهش میگیم میتی کومون،شوما هر چی راحتید صداشون کن.اونم چون شومایید :)
++ما عمه نداریم قربان شما راحت باش.یعنی داریما ولی مالی شوما :)
الی نوشت :
یکـ)شوما هر موقع خواستی بیشتر از 140 تا کاراکتر بگید تشریف بیارید اینجا ارمیای نبی.کامنتدونی خودتونه.اصلن فک و فامیلی و طایفه ای تشریف بیارید.
دو)یه کم دیگه دقت کنید ارمیای نبی ببینید واقعنی دلتون برا جشنواره تنگ شده آیا؟؟

متانت 1392/12/12 ساعت 15:27

دختر شیرین...الی جان...بوسه

متانت متین ه دختره خوب :)

ما چرا هر چی اس ام اس به شما میدیم fail میشه؟؟؟

مهری 1392/12/12 ساعت 16:02 http://barani1211.blogfa.com

الییییییییییییییییییییی ...خیلی شیطونیا

کشفتون مبارک خانوووم :)

مهری 1392/12/12 ساعت 16:04 http://barani1211.blogfa.com

ماهم به اون نیازمندی شماره دو خعلی نیازمندیم

شوما دیگه چرا؟خوشبخت بزی بانو ...بذار بدبختیاش بمون واسه ما :|

عطرها بی رحم ترین عناصر زمینند
بی آنکه بخواهی ،
می برندت تا قعر خاطراتی که
برای فراموشیشان تا پای غرور جنگیدی !

عطر منحصر به فردی که فقط و فقط مال خودش ه ،فقط موفعی تو رو میبره به قعر خاطرات که خودش باشه و بیاد چون هیشکی غیر خودش اون عطر و بو رو نداره.
به قول "زهره " مون عطر اونه که فقط بوی اون رو میده :)

عطره خوده خودش :)

آوا 1392/12/12 ساعت 18:33 http://coraline.blogsky.com

دختر بد

خوشبتم ...من هم الی هستم یک عدد دختره خوب :)

منم یه زمانی مخالف بودم با فامیل دور...

خوشحالم یه زمانی بوده :)

آی دختره شیطون
این جمله فامیل دورو دیشب تو ف.ی.س بوک خوندم

من یک شب قبل از دیشب :)

دیدن هر بامداد ، اتفاق ِ ساده ای نیست ...
خوشایند است و تکرار ناپذیر ؛

گنجشک ها بیخود شلوغش نمیکنند ...

مرسی از حضورت

و آدم ها هم حتی :)

زهرا 1392/12/12 ساعت 23:36 http://unknown-me.blogfa.com/

سلااااااااااااااااااااااااااااااام

خوبی؟


داشتم خفه میشدم جون تو

خفه نشدنتون مبارک...شیرینیشو کی میدی ؟:)

نجوا 1392/12/13 ساعت 00:07

اسم وبلاگیم نجواس.... بانو
بیام نت حتما اینجا میام
یه گوشه میشینم و بی مزاحمت میخونم

نجوا کلن قشنگه :)

شما اصن بیا وسط شولوغ کن .کی جرات داره چیزی بگه ؟:)

نجوا 1392/12/13 ساعت 00:10

در ضمن
پول خوشبختی هم نیاره
اما بی پولی بدبختی میاره بانو

قال نجوا Feat الــــی علیهن السلام:

بی پولی حتمن بدبختی میاره

دخی جان تو چه کامنتدونیت باز باشه چه نباشه من میخونمت ....خیلی وقتها خاموش....آدم گاهی اینقدر از لابلای کلمات حال بعضی هارومیفهمی که سخنی نمیمونه....

این مدل مردم آزاری خیلی فاز میده....تومایه های زنگو بزن فرار کن هست اما یک نمور با کلاس تر..

شما خاموشتون هم روشنه :)

مردم آزاری کجا بود؟حقمه !من از اون منطقه حق آب و گل دارم.حقمه...سهمهه...مالمه

نرگس 1392/12/13 ساعت 12:26

الی دعوتم کاملا جدیه اگه خانواده ات راضی میشند از ۵ اسفنددر بست در خدمتیم

پنج اسفند که تموم شد اولن و الان داریم به چهاردهمین روزش نزدیک میشیم :)

خانواده ی ما همه راضی اند الا میتی کومون که هیچ وقت هیچ رقمه نه از من و نه از هیچ یک از خلایق روی زمین راضی نیست :)

زین پس هم آدرست رو میذاری که واسه یه مثقال جواب هی در به در کوی و بزرن نشم نرگس خاتون :)

تازه شم دعوت جدیتون را ثبت کردیم واسه روز مبادا :)

از همین مرض هایی که می ریزیم و کلی هم آدرنالین می ترکانیم...

ما هم که حسابی مرض داریم کلن و هی آدرنالین پخش و پلا میکنیم مهندس :)

همیشه نفس خالی هم بکشید من را میبرید تا "چهارشنبه "و "فلکه رزمندگان" :)

نجوا 1392/12/13 ساعت 14:34 http://nakjvaye-man.blogfa.com

عه عه عه...چه هم نام دارم. یه لحظه موندم که من کی نظر دادم؟!
فکر میکردم چه قدر اسمم منحصر به فرد ه. ای بابا
.
اصلا نظرم هم یادم رفت

این روزها همه پر از نجواند و اینجا هم مستثنی نیست ،از بس که این اسم رو دوس میداریم ما :)



الی ... اومدههههههههههههههه
چی چی آوردهههههههههههه

اوردنی ها رو شوما میارین که همه جا حرفدونه س حج خانوم :)

1) هر کس الکی به درب الکترونیکی نزدیک شود ... است. جای خالی را با مناسبترین واژه پر کنید (1 نمره) =))
2) به خاطر یک مشت دلار، تف تو این دنیا اصن...
خو حالا بیایم سر بحث اصلی قضیه شخص متمول و این صوبتا بود گویا، منم شهرزادم آماده ی بدبختی =)))
3) این تصاویر رو گل دخترتون ببینه تو خیابون راه میفته واسه عالم و آدم زبون در میاره، میگه این کارارو خاله ش یادش داده ها، گفته باشم!
4) و ما بسیار دلمان برای اینجا و الی نامی تنگ شده بود و از این جور قربون صدقه ها!

1) دختره خوبی(مگر اینکه پسر باشه که خره!!البت ارمیای نبی از این قاعده مستثنی ست چون اوشون نبی اند !!!)
2)آقا این تف را دست به دست کنید برسه به دست مستحقش!!!
3)خانوم ما کلن خوره زبون درازی ایم و ما هم در این راستا باهاشون و باهاتون همگام میشیم.نه اینجور بد جووووووور :)
4)می تو البته اوشون همچنان یادشونه واسه فارغ التحصیلیتون ذقنبود هم ندادین کوفت کنیم :)

به خدا ببین از چه چیزای میشه لذت برد:))
سلام
فامیل دور خیلی خوبه :))

از همه چیز به مقدار لازم و مکفی حتی کمی بیشتر البته همراه با سس مایونز فراووون :)

الان دیگه فقط یه عده‌ی خاص که حساب سویس دارن فقط میگن پول خوشبختی نمیاره... واسه این که ملت هوس نکنن حق و حقوق‌شون رو طلب کنن. وگرنه ابن سینا هم بود الان روز مزدی پژوهش میکرد :|

دختـــــــره خوب شیطون :*

همه ی دنیا یک طرف تو یک طرف دختر ه مامان فاطمه ی من (ماچ در ملأا عام همراه با مخلفات:* )

غ ـزل 1392/12/13 ساعت 22:24 http://life-time.blogsky.com/

آقا منم اینو دیشب تو فیس بوک خوندم و آی خندیدم

بدبختی مردوم خنده داره عایا؟

تو چشا من نیگا کن بوگو بدبختی مردوم خنده داره؟هااااااااااااان ؟

به فکر محیط زیست و نسل های آینده باش الی !
این برقی که برا وا شدن در مصرف میشه، تولیدش کلی به افزایش آلودگی های زیستی و کاهش منابع جهان منجر شده !!!

دیروز من این امر را رعایت کردم ساره .
عجله داشتم واسه همین دیگه نشد پیاده اون مسیر را طی طریق کنم.واسه همین توی کاهش آلودگی شرکت کردم و با وسیله ی نقلیه رفتم که یهو در باز نشه هوا آلوده بشه .
یه همچین دخترای خوبی هستیم ما

درود به روح و روان این فامیل دور!
و درود و صد درودتر به شیطنت های شما

و درود به هر کسی که به ما درود میفرستد :)
اونایی هم که نمیفرستند خیلی نامردند :|

مسعود 1392/12/15 ساعت 00:17

آری مردان قدرتمند تنها یک نفر دارند.
و نیز
کسانی که از یک نفر دو بار شکست می خورند و باز هم....................... .

آهنگو دارم ولی گوش کردنش از این وب یه آرامش دیگه ای داره.
همیشه خوب بمون دختر خوب.

و باز هم نه....هزار بار هم....!:|

لدفتون مستدام آقااااااا :)

از اینکه اینجا برات کامنت میذارم خوشحالم...
همیشه خونده میشدی
:)

مگه قبلن کجا واسم کامنت میذاشتی ناقلا؟؟؟

زوود جاش رو بگو برم کامنتهام رو بخونم

خوبی مریم ؟؟:)

زهرا 1392/12/15 ساعت 00:48 http://unknown-me.blogfa.com/

خب خداروشکر من تنها آدمی نیستم که این کارو میکنه

خیلی حال میده

نه الی؟

من راستش به حالش فک نمیکنم،قصدم قرب الهی ه :)

نرگس 1392/12/15 ساعت 08:04 http://narsisanim.blogfa.com

وای الی جون شرمنده منظورم ۵ فروردین بود نمیدونم چرا آمدن فروردین اینقدر بعید به نظر میرسه شاید قراره بمیرم و فروردینو نبینم اینم ؛ادرس بخاطر گل روی شما

خدا بیامرزدت پیشاپیش،پس میخوای ما رو بکشونی اونجا افراد شرکت کننده در مراسم زیاد بشند دیگه؟
آقا شما آدرس بده ما خبری شد از سون از پاسیبل میرسیم خدمتتون جهت زنجه موره و پاره از مسائل دیگه تا چشم فک و فامیل در بیاد ،نگران نباش


من بهت افتخار میکنم عزیزم

نه اندازه ی من ساره :)

اوا

حرف من کجاس ؟


اصن کی بیکار و اینقده بد سلیقه اس که بشینه حرف منو بزنه . کی بیکارتر و بدسلیقه تر که بشینه اون حرفا رو گوش کنه آخههههه ؟ :))))

من خانوم
بد سلیقه شون منم البت بیکار هم میباشم!
میبینی دیگه!کار و زندگی نداریم میشینم درباره شوما حرف میزنیم :)

الی بوس سفت بستنی ...

الی بوس سفت شیرینی....

الی بوس سفت شربت...

الی بوس سفت چشم روشنی...

الی بوس سفت سوغاتی
........................................................

منم عمرا تو رو بدبخت کنم پولها را خودم برمیدارم ک باعث بدبختی تو نشه

................................................

الی خیلی گلی بوس سفت

خوشم باشه!

بوس و موس که واسه الی تمبون نمیشه که

مانی پلیز

بابک 1392/12/25 ساعت 08:03

بانو، می دانی!!
همه ش برای یک مشت دلارست ... حتی لذتهای مجانی زندگیمان هم پولی شده است و مشمول تورم، مالیات و ارزش افزوده شده اند ... پفک و ماست موسیر برایت 10 هزار تومان اب می خورد ... زمانه ای شده است در حد المپیک زمستانی ...

دل وبلاگمون تنگ شده بود واسه جمله شدنتون ها مهندس :)
چه عجب از این طرفا قربان :)

متاسفانه پول چیز ِ مزخرف ِ خوبیست لعنتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد