_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "
_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "

بـــا خودت ای "عیــــــد " اگــــــر او را نیــــاوردی نیـــــــا ...

هوالمحبوب:

بهت میگم :"ازت ممنونم "و بهم میگی :"وا!مگه تشکر داره ...؟"و من میگم :"چرا نداره،معلومه که داره "و تو بی هیچ حرفی فقط واسه اینکه مثلن دل به دل من داده باشی قبول میکنی و میگی باشه !

آره!تشکر داره و باید تشکر کنم.به خاطر همه ی روزهای سالی که گذشت باید تشکر کنم.واسه لحظه لحظه و ثانیه به ثانیه ای که بودی باید تشکر کنم.واسه همه ی روزای فروردین و اردی بهشت و خرداد و تیر و مرداد و شهریوری که بودی،واسه همه ی روزای خزان و طلایی پاییز و واسه همه ی روزای سرد و سیاه زمستون.واسه همه ی اون لحظه هایی که تقلا میکردم از غم و درد تنها باشم و تو با همه ی لجبازی م نمیذاشتی و کنارم بودی.واسه ی همه ی اون روزایی که با همه ی غرور و خودخواهی و سرخود معطلی م میخواستم نباشی و نباشم و تو کمترین اهمیتی بهشون ندادی.واسه ی همه ی لبخندهایی که باعث ش شدی.واسه ی همه ی داد و فریادهایی که زدی.واسه همه ی قهرهایی که آخرش به خاطر تو آشتی شد و ایمان من را به تو بیشتر از پیش کرد.

به خاطر همه ی ماه ها و روزهایی که خودت و خاطره های خوبت رو بهش سنجاق کردی.واسه اینکه دیگه فروردین برام سنگین نیست و همیشه یاد تو و محتشم و اون اولویه ی بی نخود سبز و اون گزی میندازه که بهم ندادی و یاد شعرهای نصفه نیمه و خداحافظی هول هولکی.به خاطر اینکه باز عاشقونه و بیشتر از قبل عاشق اردی بهشت هستم و شدم که توی آخرین روزهاش من رو شیفته ی تو کرد و خودم هم باورم نمیشد که با بغض و اشک ازت جدا بشم.به خاطر خردادی که من را عاشق چهل ستون کرد و لقمه های بریونی با یه پر ریحون.

به خاطر تیر ماهی که همه ی روزهاش بوی تولد تو رو میده و اون نامه ی بلند بالای تولدم با شعری که گفته بودی و من با اشک خوندم و ذوق شدم،به خاطر همه ی مرداد داغی که همیشه بوی انتظار به خاطر ِ تو رو میده،به خاطر همه ی شهریوری که سکانس ها و قاب های فیلمی که دیده بودی را باز با من تکرار کردی و همیشه و تا آخر عمر من را یاد نوشابه ی قوطی ای میندازه که از مدیر فست فود اشانتیون گرفتیم و یاد غافلگیر کردنم توی ِ"خیابون میر"ی که همیشه دوستش داشتم و اون اس ام اس موقع ِ بستنی خوردنمون وسط بغض بودنم.

به خاطر پاییز و مهر ماهی که اگر چه با دعوا و بحث مون شروع شد اما همیشه و تا ابد آشتی و مهر تو و اون روسری ِشالی ِ مشکی زیر بازارچه و ترشی و قره قوروت خوردن روبروی همون عالی قاپویی را به یادم میاره که پیشترها خاطره ی گریه ی پشت شمشادهاش قلبم رو از کار می انداخت.به خاطر آبانی که اگر چه هنوز هم من را میبره تا سه شنبه ی آخر پر از درد ِ سیزده سالگی م ولی من رو پر از عشق میکنه که توی یکی از روزهای سال قبلش از راه رسیدی و سُر خوردی توی زندگی م و یاد اولین ِ اولین ِ زندگی م که امسال بهم تبریک گفتی ش و بستنی دابل چاکلت مگنوم که دیگه هیچ وقت بدون هم نمی خوریمش!به خاطر آذری که با تو بوی معصومه میده و لذت مشلول خوندنت برام و غرق شدنم توی رکعت به رکعت نمازت.

به خاطر دی ماهی که توی یکی از نیمه شب هاش من رو غرق خجالت کردی و بی مقدمه ازم پرسیدی: :"خانوم اجازه؟باید برم توی وبلاگتون بنویسم با اجازه ی بزرگترها بعله یا به خودتون هم بگم قبوله؟!" و دی ماهی که همیشه برام آبستن درد و غم بود رو شیرین ترین ماه ِ سال کردی.به خاطر بهمن و اون سینما بازی هاش،به خاطر بهمنی که داشت همه ی سهمم را از تویی که به اندازه ی یه بند انگشت بود میگرفت و من چشمم را بسته بودم و دل به دلش داده بودم و تو با همه ی ناراحتیت به خاطر بد بودنم بهش اجازه ندادی و خودت را باز بهم برگردوندی و ثابت کردی بهمن،ماه ِ زانوی غم به بغل گرفتن و از دست دادن نیست.به خاطر اسفند ازت ممنونم،به خاطر ِ همه ی روزهای ِسرد و بارونی ش که خیالت رو دادی دستم تا باهام توی تک تک کوچه پس کوچه های این شهر قدم بزنه.به خاطر ِ اون دَه تا طلب سریع السیر وصول شده ی تو و همه ی طلب های وصول نشده ی من.به خاطر سهم سر صبح ِهر روز اسفند ماه که بهم ندادی و به خاطر همه ی قول هایی که بهم دادی!به خاطر همه ی اول صبح های این روز و ماه ها که صدای خواب آلودت را توی گوشم طنین انداز کردی و اجازه دادی روزم با تو شروع بشه و با تو تموم.

توی پونصدمین روز بودنت توی زندگیم،درست توی آخرین روز سالی که داره تموم میشه و یک ساعت و چند دقیقه مونده به سال تحویل،به خاطر همه ی لحظه هایی که باهام بودی و کنارم بودی ازت ممنونم.به خاطر ِ همه چی و مهم تر از همه به خاطر همه ی اونی که بودی و به خاطر ِخود ِخودت.

حالا دیدی تشکر داره؟دیدی چقدر تشکر داره؟دیدی بیشتر از اونی که فکرش رو بکنی تشکر داره و من باید دنیا دنیا از تو و اون ذاتی که من را لایق داشتنت دونست تشکر کنم.میدونی من از خدا که تو را آفرید ممنونم؟...همین:)

الـــــی نوشت :

یکـ) فراموش شدنی نیستند همه ی آدمهای زندگی ام.هیچ کدام شان،حتی همان ها که درد داده اند و رفته اند.باز هم موقع "حول حالنا الا احسن الحال" در ذهنم مرور میشوند برای داشتن روزها و لحظه های قشنگ.باز هم در ذهنم مرور میشوید به امید داشتن ِ "آخری خوب".سلامتی،آرامش،درک و معرفت را از او که مهربان ترین مهربانان است برایتان خواستارم.از اینکه در سالی که گذشت در زندگی ام بودید ممنونم:)

دو) گمانم مدت زمانی اینجا نباشم.شاید سفر،شاید هم لم دادن جلوی تلویزیون و تخمه شکستن و فیلم های مزخرفش را دیدن و شاید هم اصفهان گردی!علی ایها الحال فرقی نمیکند،فقط قرار است در اوایل سال نود و سه عطای "مجازستان "را با تمام حقیقی بودنش به لقایش ببخشم و خودم را دست "واقعیـِستان " با تمام مجازی بودنش بسپارم،باشد که رستگار شوم :)

سهـ) امســـال بـــــرای مــــا ســــال دیـگــــری ست ... 

چاهار)با تمام سختی ها و غم هایش،دلم برای امسال تنگ خواهد شد ...!

پنجـ)این هم عیدی ِ ما _که برایمان نوستالژی دارد شدید_به شمایی که دوستتان داریم آن هم زیاد.آدمهای زندگی ِ الــی همه دوست داشتنی اند.حتی شما دوست عزیز ! :)

  گـــل اومــــــد بهــــــار اومــــــد ... از اینجا گوش کنید 


نظرات 41 + ارسال نظر

یا مقلب القلوب و الابصار

یا مدبرالیل و النهار

یا محول الحول و الاحوال

حول حالنا الی احسن الحال

حول حالنا الی احسن الحال

حول حالنا الی احسن الحال

حول حالنا الی احسن الحال...

+خدا کند که ببخشد مرا خدای خودم...:)

فاطمه 1392/12/29 ساعت 22:01 http://yadegari20.blogfa.com

الــــــــــــــی جووووونم
عیدت مبارک
من حس خوبی به امسال دارم
انشالله که سال خوبی باشه برات

همیشه اول سال پر از حس های خوب و یه عالمه امیدم واسه فردام...

تا خودش چی بخواد و چی بشه :)

سال نوی تو هم مبارک...یه عالمه آرزوی خوب...

سوگلی 1392/12/29 ساعت 23:19

الی قشنگم سال نو مبارکت باشه و پر از اتافاقا خوب باشه برات

پر از شادی و آرامش هم برای سوگلی...

سال نوت مبارک :)

فدای تو
چه با احساس نوشتی
عید تو هم مبارک عزیزم

چه با احساس خوندی ش الهام :)

سال نوی شما هم مبارک خانوووم :)

کاپوچینو 1393/01/01 ساعت 01:13

الی بانو عیدت مبارک

سال نوی شما هم مبارک آقااااااااااااااا :)

ممنون .. بله منتظر اتفاقای خوب

به امید ه اومدن ه یه عالمه اتفاقهای خوب :)

چه قدر خوبه...
قدر تموم آدم های خاطر ساز زندگیتو بدون الی جون

امیدوارم امسال برات از اون سال های محشری باشه که دوازده ماه دیگه بیای بگی چقدر محششششر بود
چقدر عالی بود و تموم وبتو بنویسی و بنویسی و تموم نشه خوبی هاش

مجازستان:دی
ورودت رو به واقعیستان تبریک می گم پس

حول حالنا الا احسن الحال...

دنیا دنیا دعای خووووووووووووب برای الی که دختره خوبیه

امیدوارم امسال همون سالی باشه که همیشه منتظرش بودیم
همون سالی که اصلن به خاطرش به دنیا اومدیم
فریناز به خاطر بودنت ممنونم :)

سال نوی تو هم مبارک :)

خیلی قشنگ و با ذوق نوشته بودی.
سال نو هم مبارک.سال خوب و خوشی داشته باشی.

و شما قشنگ و با ذوق خوندید

سال نوی شما هم مبارک آقاااااااا :)

الی ... جانم
عیدت مبارک
سال خوبی داشته باشیا
خب ؟ :-*

ساغر
توی سالی که گذشت تو یکی از بهترین هاش بودی
به خاطر ِ همه چی و به خاطر اون شعر و صدای قشنگ ِ روز تولدم ممنونم
راستی تولد فروردینی ت هم مبارک
سال نوی خوبی داشته باشیا
و گرنه به بابات میگم

adame zendegie eli 1393/01/01 ساعت 15:03

sali ke gozasht por az asheghane bood baraie eli......
por az avalinha baraie eli
por az eshgh baraie eli
va man yek donya khoshhalam baraie eli
zendegit por az eshgh va eshghet paidar eli
az inke adame zendegit boodam mamnoonam

دست من نبود،سالی که گذشت پر از اون بود.از بس که بود:)
ممنون آدم ِ زندگی ِ الی...
ممنون که بودی
ممنون که هستی...
سالت پر از قشنگی و آرامش
همین

سال میگردد که شاید چون تویی پیدا کند
...

سال ها آمد ولی هم چون تویی پیدا نکرد

....سلام دوست حوب من

سال تازه مبارک

سال نو مبارک آقااااا

از این "تو " ها هر چند هزار سال یک بار پیدا میشه

البته مستحضر هستین که هر "تو" یی واسه "تو" ش تو ِ.واسه همینه که هیچ کسی شبیه ش نمیشه

درست مثل "او"...

به خاطر ِ همه ی شعرهای خوبتون ممنون.سالتون پر از شعر و شعور و شادی :)

حسین 1393/01/01 ساعت 15:34

عزیزم عیدت مبارک
خیلی لطف کردی میل زدی
حتما سال خوبی برای تو خواهد بود

و سال خوبی برای شما آقااااا :)

لاله 1393/01/01 ساعت 16:33 http://loco-laleh.blogfa.com

عیدتون مبارک
+خدا
+حس خوب

+ و لاله :)

سال نوی لاله مبارک :)

نیک‌شاد 1393/01/01 ساعت 23:22

سلام؛
دختر خوب، الی.
سال نو رو بهت تبریک می‌گم و برات آرزوی ....
خِب برات آرزوی باقی ماندن همه‌ی چیزهای خوبی که در وجودت هست رو دارم.و آرزو می‌کنم روز به روز شادتر باشی و شادی ببخشی و تندرستی همیشه همراهت باشه

سال نوی شما هم مبارک آقااا

به خاطر همه ی شعرهای خوب تون ممنونم.سالی پر از قشنگی و بهروزی برای نیک شاد :)

کیوسک 1393/01/02 ساعت 03:35 http://platonic.blogfa.com/

تشکر هم داره :)
راستی..سال نو مبارک الهه خوبی ها ...

رهای آقای کیوسک با اون زبونش که هیشکی حریفش نیست :)

سال ِ نوی رها هم مبارک.راسی ممنون رها :)

ـــیّدعلے ذوالفقاری 1393/01/02 ساعت 11:12

سلام الی خانم.
ایمیل شما دریافت شد، بسیار سپاسگزارم.
من یادم رفته دقیقاً کی براتون کامنت گذاشتم، ولی زین پس مرتب وبلاگ شما را می پایم.
عیدتون هم مبارک باشه آبجی گلم.

سال نوی شما هم مبارک آقااااا :)

نازنین تهرانچی 1393/01/02 ساعت 18:35

سلام الی ...
سال هم نو شد تکرار هیچ در هیچ

نازنین...بی شک تموم شدن سالی که گذشت برای تو هم پایان دردهایی بود که تموم شد

اونم با حلول و طلوع ِ اون اتفاقی که من رو پر از ذوق کرد برای تو...

همون که از همون روز ِاول منتظرش بودم

سال نوت مبارک و روزهات پر از اتفاقای خوبی که مطمئنم منتظرته :)

گیسو 1393/01/03 ساعت 23:55

الی جان سال نو مبارک
آرزوهای خوبی در سال نو برایت آرزو می کنم مثل سمنو شیررررررین و مثل ماهی قرمز و ....و .....

گل گیسوی ِ خودمون :)

سال ِ نوی دختره هنرمندمون مبارک.منتظره یه عالمه هنرنمایی ازت هستما :)

الی 1393/01/04 ساعت 18:37

سلام عیدت مبارک الی عزیز...اهنگ وبلاگت را خیلی دوست دارم...

سال نوی ِ الی هم مبارک :)

منم دوسش دارم :)

ولی این سالنامه که نوشتی درست که بعضی جاهاش، بعضی ماهاش غم داشته ولی کُلش قشنگه، آدم یادش میاد به امیدی که می ده ..

خوب باشی الـــــــی:*

دختر مامان فاطمه ی من ،دنیا پره از همین قشنگیا و سختی ها و امیدها :)

دلم واست تنگ شده بودا

سال نوت هم مبارک ِ تو و مامان فاطمه :)

تشکر عزیزم

با تشکر ...

تشکر و سپاس فراوان

عیدت مبارک [گل]

سال نوی شما هم مبارک :)

بارانی ترین 1393/01/05 ساعت 20:53

سلام بر بانو الی خودم
عیدتون مبارکا باشه هر چند که دیر اومدم

سال نوی شما هم مبارک :)

سال هنوز نو ِ ،دیر نیومدین :)

بخاطر آرامشی که غم حاصل از نبودنت بر وجودم مستولی کرد ازت ممنونم.....

***
گفتم حالا که بازار تشکر داغه ، ماهم یه تشکری بکنیم..

***

عیدت مبارک خانم ! صد سال به این سالها ! امیدوارم سال خوب و سرشار از برکت و سلامتی داشته باشی...

با تشکر ...

ما همه مون به هم یه عالمه تشکر بابت بودن توی زندگی ِ همدیگه ،بدهکاریم.

و به بعضی ها خیلی بیشتر از خیلی :)

سال نوی شما هم مبارک :)

آنیل 1393/01/06 ساعت 18:25 http://papli-z.blogfa.com

بهارت مبارک الی :*

بهار آنیل هم :)

Buried

حامد 1393/01/08 ساعت 04:13 http://aaghol.blogsky.com

هر کس به طریقی دل ما.... حتی تو
من آمدم و دروغ گفتم یا تو؟

عشق تو به جان من توان می‌بخشید
لا حول ولا قوة إلّا با تو

لا حول ولا قوة الّّا با "او " ...

سال نوتون مبارک آقااا :)

مسعود 1393/01/09 ساعت 21:19

سلام دختر خوب، مدتی بود دوباره نتونستم وبو ببینم. پستا ی قشنگت مثل همیشه زیبا هستن. سال نو مبارکت باشه امیدوارم پایان این آغاز لذت بخش زندگیت باشه. شاد باشی دوست خوبم. ممنون از ایمیلت الی.

سال نوی شما هم مبارک و شاد .همراه با یه عالمه اتفاق خوب :)

مادرم با چشم های غمگینش دعا کرد الی جانم
برای هممون ، و آخرش هم گفت یادت باشه به الی بگی که براش دعا کردم
امسال خوب شروع نشد الی ، تا حالاش هم خوب نبوده ، شاید آخرش خوب باشه :/

بیا در گوشت بگم ساجی...

تا حالا هیچی هیچ جا خوب شروع نشده،حداقل واسه الــــی ...

همه ی امیدمون به همون آخرشه...

آخرش خوب تموم میشه دختر...

حسودیم شد...به داشتنه اونی که داری:)

ساجی...

هیچی!

زهرا 1393/01/11 ساعت 12:18 http://unknown-me.blogfa.com/

عیدت مبارک عزیزم
از ته ته دلم برات بهترینا رو میخوام

الحق که تشکر دارد بودن آدم ها ...باور کن دارد

سال نوی تو هم مبارک :)

یه عالمه آرزوی خوب واسه زهرا

ایشالا سالی پر از شکوه و جلال داشته باشی الی

و تو هم همراه با عباس آقاتون و بر و بچ :)

زندگی حکایت مرد یخ فروشی ست که به او گفتند: فروختی؟

گفت: نخریدند اما تمام شد...!

آقا کلی یخ هاتون را میخرم

دوستانم همه نابند طلا سیری چند،دردباد از همه شان دور،بلا سیری چند، بی گل روی عزیزان نفسم می گیرد،بی حضور رفقا صلح و صفا سیری چند.

چقد شوما خانومیندا .میگما سال نوتون که مبارک اما عیدی ما کووووش ؟

سلام خدمت الی ما
سال نو مبارک
وقت شما بخیر

ادم باشد که زیبایی های کوچک را دوست بدارم حتی اگر در میان زشتی های بزرگ باشند
یادم باشد که دیگران را دوست بدارم آن گونه که هستند ، نه آن گونه که می خواهم باشند
یادم باشد که هرگز خود را از دریچه نگاه دیگران ننگرم
که من اگر خود با خویشتن آشتی نکنم هیچ شخصی نمی تواند مرا با خود آشتی دهد
یادم باشد که خودم با خودم مهربان باشم
چرا که شخصی که با خود مهربان نیست نمی تواند با دیگران مهربان باش

رسیدن بخیر آقاااااااااا :)

سال نوتون مبارک و این حرفا :)

یادم باشد که یادم نرود تمام خوبی ها را

و یادم باشد که یادم برود همه ی آن چیزهایی که مرا به درد دعوت میکنند :)

ساره 1393/01/12 ساعت 20:09 http://naardoone.mihanblog.com

سلام الی! سال نو مبارک! حول حالنا یت هم مبارک ... و احتمالا کلی چیزهای خوب که پیش رو داری.
من امسال این حول حالنا رو خیلی جدی گرفتم. گفته باشم !

سال نوی شما و عزیز جانتون هم مبارک :)

خوبه که جدی گرفتی ش.جدی هم نگیریش جدی ه

مخصوصن برای اونایی که امسال یه عنوان ِ خوشگل دارند.

چقدر لباست بهت میادا ساره

نگار 1393/01/13 ساعت 13:23 http://chand-khat.blogfa.com/

رستگار باشی بانو...

خوب باشی همیشه نگار ِ رسپینا :)

سلام (: ...
قالب جدید مبارک خانم :دی.

مبارک شما خانووووم :)

احوالات عالیه دختره پاییز ؟ :)

مرسی (: ...
اندر احوالات ما ؛ خوبیم .. یعنی یه ذره استرس شروع کاری سال 93 رو دارم .. همین (: .
شوما خوبی خواهر ؟

خوش به حالتون

کاش ما هم استرس شروع کار سال 1393 داشتیم:|

+الی همیشه خوبه

سلام الی :)
من اینجام
دوباره مینویسم...اما تو خونه جدیدم...

سال نو و منزل نو و حسهای نو مبارک مریم ِ شبهای روشن :)

روزهات خوش باشه بانوی من
و دلت خوش

نجوا...قشنگترین اسم دوران کودکی م...:)

و روزهای نجوا از همه ی روزهای قشنگ دنیا شیرین تر :)

احسان عیوضی 1393/01/17 ساعت 10:10 http://aivazi.ir

پیش پیش عیدتون مبارک باشه ... البته کامنت رو پس پس گذاشتم !!!

سال نوی شما هم مبارک آقااااا

پس و پیش نداره،هنوز سال نوست :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد